abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25798131
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

veel plezier enzo.... trainings zijn lachwekkend

Ik ga me nest maar eens opzoeken denk ik... bye bye
thanks

eerste avond had ik 2 afpraken in 2 uur, 2e avond 2 over de hele avond.. daarna niks, en 1tje die werd afgezegd..

voor de rest heb ik wel plezier in het werk.
pi_25798156
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

veel plezier enzo.... trainings zijn lachwekkend

Ik ga me nest maar eens opzoeken denk ik... bye bye
ach ja bedankt

eerste avond had ik er 2 in 2 uur, volgende avond 2.. toen niks en daarna werd er 1 afgezegd..
zeiden wel dat er een hele goeie tussen zat dus ik hoor het dinsdag wel

truste!
pi_25798160
*sorry dubbel, zag niet dat ie op 2e pagina stond *schaamt*
pi_25798323
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

veel plezier enzo.... trainings zijn lachwekkend

Ik ga me nest maar eens opzoeken denk ik... bye bye
Ja, inderdaad.

Was jij er nou ook bij vorige keer met die gozer van Essent, die steeds begon over allerlei facetten van porno?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25798374
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef Sjoe538 het volgende:
waar werk je?
ik in utrecht centraal, mensen bellen om als pensioen advies bureau.. afspraak maken voor een adviseur die gratis langskomt, word best goed betaald voor mijn leeftijd
Search & Results?
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 28 maart 2005 @ 02:10:16 #56
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25798422
Callcenters zijn wel redelijk ruk ja. Enige wat je moet hopen is dat er een immens lekker wijf in de cubicle naast je zit, dan houd je het wel redelijk vol.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25800178
quote:
Ja, inderdaad.

Was jij er nou ook bij vorige keer met die gozer van Essent, die steeds begon over allerlei facetten van porno?
geloof t nie... heb k iets gemist dan..?
pi_25800257
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Search & Results?
Ik ken iemand die daar werkt.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  maandag 28 maart 2005 @ 15:47:28 #59
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_25807459
Btw: waag het niet mij te bellen kutventje
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_25807771
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Search & Results?
Pensioenplatform
pi_25807987
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:58 schreef heiden6 het volgende:
Bij ons in het callcenter is het hartstikke gezellig, en van domme wijven en hongerloontjes is geen sprake.
Welk callcenter mag dat wezen dan?
pi_25808748
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:09 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Welk callcenter mag dat wezen dan?
in rotterdam... ik werk gezellig met heiden6
pi_25808807
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

in rotterdam... ik werk gezellig met heiden6
Ja welke in Rotterdam?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:59:13 #64
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25809208
Het grappige/sneue is dat studenten vaak niet eens in de gaten hebben hoeveel rijkdom ze hebben. Elke maand een standaard zakcentje extra terwijl een ander zonder studie er krom voor moet liggen.
Ik heb al verscheidene (ex)studenten zien huilen bij de aanblik op hun eerste loonstrookje. Alsof iedereen zo maar 2000 euro netto per maand verdient en zij dat als beginners ook minimaal krijgen zouden
Grappig en onrealistisch..... Ik zou willen dat ik weer student was. Ondanks dat het aan het eind van de maand de touwtjes aan elkaar knopen was was het toch echt een luxe-leventje.
Proud Powerpauper
  maandag 28 maart 2005 @ 17:59:24 #65
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_25810614
hey parttime loonslaaf!
pi_25810822
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:43 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ja welke in Rotterdam?
bellservices... maar stil he!
  maandag 28 maart 2005 @ 18:18:17 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_25811069
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:59 schreef Nuek het volgende:
Het grappige/sneue is dat studenten vaak niet eens in de gaten hebben hoeveel rijkdom ze hebben. Elke maand een standaard zakcentje extra terwijl een ander zonder studie er krom voor moet liggen.
Ik heb al verscheidene (ex)studenten zien huilen bij de aanblik op hun eerste loonstrookje. Alsof iedereen zo maar 2000 euro netto per maand verdient en zij dat als beginners ook minimaal krijgen zouden
Grappig en onrealistisch..... Ik zou willen dat ik weer student was. Ondanks dat het aan het eind van de maand de touwtjes aan elkaar knopen was was het toch echt een luxe-leventje.
True, true..Ben zelf nu ook nog student en werk op een helpdesk. Drie shifts van 4,5 of 5 uur..Of een avondje en een dag in het weekend...en bovenop de studiefinanciering komt daarmee ruim 100 euro per week. Dan moet je het als student toch wel kunnen redden lijkt me..
Gourmetten of steengrillen?
pi_25811879
Voor de mensen die zich afvragen hoe zo'n callcenter er uitziet; in dit geval Search & Results:

Je persoonlijke werkplek (Met o.a. een oud Pentium 2 pc'tje, telefoon, koffie, scripts, dossier en kladblaadje, losse troep)



Je collega rechts: (vrouwelijk, zoals 75% van het callcenter)



Je collega links (de enige collega waarvan ik na +/- 400 werkuren de naam onthouden heb . . Gulcan . )



En je uitzicht:

I was an atheist until I realized I was God
pi_25811974
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

bellservices... maar stil he!
Ohh die staan altijd in het Erasmus Magazine toch? Die heb ik ook weleens gebeld maar toen hadden ze alleen outbound.
  maandag 28 maart 2005 @ 19:00:07 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25811987
Those were the days... .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25816220
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:59 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ohh die staan altijd in het Erasmus Magazine toch? Die heb ik ook weleens gebeld maar toen hadden ze alleen outbound.
jep klopt, ze hebben sowieso bijna alleen outboud... maar het is kei gezellig dus zo erg vind ik dat niet
pi_25817801
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

jep klopt, ze hebben sowieso bijna alleen outboud... maar het is kei gezellig dus zo erg vind ik dat niet
Collega!

Btw, je hebt met die presentatie niets gemist. Die knakker van @home maakte de hele tijd superflauwe grapjes over porno, waar niemand om moest lachen, dat was eigenlijk alles.

Trainingen zijn het leukste. Voor negen euro per uur achteroverhangen met een bak koffie, en naar een paar powerpointsheets kijken...



Ik ben wel blij met wat ik verdien. Paar avondjes in de week, shifts van vier of vijf uur, en dan toch weer 450-500 euro per maand.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25821567
Geven ze blowjobs aan de baas?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25839573
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Collega!

Btw, je hebt met die presentatie niets gemist. Die knakker van @home maakte de hele tijd superflauwe grapjes over porno, waar niemand om moest lachen, dat was eigenlijk alles.

Trainingen zijn het leukste. Voor negen euro per uur achteroverhangen met een bak koffie, en naar een paar powerpointsheets kijken...



Ik ben wel blij met wat ik verdien. Paar avondjes in de week, shifts van vier of vijf uur, en dan toch weer 450-500 euro per maand.
hallooo collega...
ik heb niets te melden ... (waar is die coole smiley...)... moet morgen werken.. bah bah

k heb geen zin man
pi_25839583
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 01:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geven ze blowjobs aan de baas?
alleen maar

  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:46:58 #76
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_25839652
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

alleen maar

zorg dat je baas word:P
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_25840026
ik wil niet gepijpt worden door m'n onderdanen... ok?

pi_25842974
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

hallooo collega...
ik heb niets te melden ... (waar is die coole smiley...)... moet morgen werken.. bah bah

k heb geen zin man
Troost je, want ik ben er ook weer.

Overigens; knap persoon die jou kan pijpen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:47:29 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25843093
Callcenterslavin meldt zich

Ik doe alleen weinig sales, sowieso niet naar particulieren, alleen business-to-business eigenlijk. Verder veel enquêteerwerk voor bedrijven (en geen hersenloos vinkjes zetten, maar open vragen waarbij je echt moet doorvragen).

Ik werk voor 2 kantoren, beide in R'dam .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_25844794
Namen willen we horen! (heb een nieuw baantje nodig)
Hmm enquetes; Blauw, USP
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:04:09 #81
112214 JMB
Klopt als een bus:
pi_25845163
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 04:04 schreef i-spy24 het volgende:

Ze adverteren regelmatig omdat ze voor de regio Zuid-Holland als intermediar vrij groot zijn en projecten voor KPN/Eneco en zelfs de NS doen.
Wat voor project van KPN? Ik ben daar erg benieuwd naar...
'They're not people, they are hippies!'
  woensdag 30 maart 2005 @ 08:44:22 #82
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25848672
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef op_dreef het volgende:
Ik, als student, moet natuurlijk wel wat bijverdienen om in mijn levensonderhoud te kunnen blijven voorzien. Daarom ben ik veroordeeld tot de meest knullige bijbaantjes.

Sinds kort werk ik in een call-center. Mijn god, wat een zielige loonslaven werken daar zeg. Allemaal laag opgeleide miepen (de meeste hebben hun kappersopleiding niet afgemaakt) die precies doen wat ze gevraagt wordt. Alles moet worden afgeturfd, alles moet tot op de millimeter worden bijgehouden, en ze eten (voor een schijntje) uit de hand van de baas die de meest absurde eisen aan zijn medewerkers stelt. Moet je voorstellen, je hele leven lang veroordeeld zijn tot het opdreunen van scripts die nog te knullig klinken om succesvol over te komen op de klant!

Iedere keer als ik mijn tijd heb uitgezeten besef ik toch maar weer hoe waardevol het afmaken van een fatsoenlijke studie is!
één tip: bel mij niet.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:20:31 #83
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25850151
Verdien best aardig, hoor.
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:25:19 #84
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_25850224
Zit hier in boxtel.. ook op een callcenter.. maar tis een saaie, dooie, lamme bedoeling hier! Slecht salaris, wel een leuk zootje ongeregeld in m'n team
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:26:28 #85
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25850247
Bij binnenkomst in zo'n team worden die scripts je ook door de neus geboord, heb ik het idee. Dit moet je vragen, dat moet je vragen. Bla bla bla.
Goed bedoeld, natuurlijk, dat soort scripts, maar naar mijn idee té 'mechanisch'. Laat het script iets zijn waar mensen op terug kunnen vallen. Iets waar de belangrijkste punten in staan, maar laat hen zelf het gesprek voeren op hun menselijke manier.
Dat lijkt me prettiger voor de werknemer en voor de klant aan de andere kant van de lijn.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:29:51 #86
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25850330
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:26 schreef Natalie het volgende:
Bij binnenkomst in zo'n team worden die scripts je ook door de neus geboord, heb ik het idee. Dit moet je vragen, dat moet je vragen. Bla bla bla.
Goed bedoeld, natuurlijk, dat soort scripts, maar naar mijn idee té 'mechanisch'. Laat het script iets zijn waar mensen op terug kunnen vallen. Iets waar de belangrijkste punten in staan, maar laat hen zelf het gesprek voeren op hun menselijke manier.
Dat lijkt me prettiger voor de werknemer en voor de klant aan de andere kant van de lijn.
Begrijp volkomen wat je zegt, hoor, maar vooral bij inboud projecten is de klant (van het callcenter) erg streng. ZIJ willen dat er zus en zo word gezegd, ondanks de expertise en ervaring van de agents.

[ Bericht 0% gewijzigd door HekManiac op 30-03-2005 10:38:25 ]
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
pi_25850684
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:30 schreef HassieBassie het volgende:
Heb je er weleens over nagedacht dat het voor die vrouwen een ideale bijbaan is? Je hoeft niks te kunnen, geen stress en het betaalt niet eens zo heel erg slecht. Ideaal voor moeder die niet altijd thuis willen zitten, of gewoon het geld goed kunnen gebruiken.
Je bent en blijft een loonslaaf
Heb zelf op een technisch support center gezeten
Ben je al beter mee af dan wat hierboven beschreven werd het is iets intelligenter maar mijn god
Je mag niks, procedure voor alles en als het niet gedocumenteerd staat mag je het niet doen (zelfs as je weet dat het werkt) quantiteit iin geholpen klanten is belangrijker dan qualiteit de klanten ontvingen, en alles is op de klok
Koffie van 10.00 tot 10.15 en niet 10.03 tot 10.18 anders gaat het tota en de SLA's door de war

Nee het is moderne lavernij helaas is een opleiding niet eens garantie dat je hier aan ontsnapt, je gaat meer en meer van deze dingen krijgen dankzij het "outsourcen" aan frote (loyale)(ameriikaanse) bedrijven
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25850716
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:26 schreef Natalie het volgende:
Bij binnenkomst in zo'n team worden die scripts je ook door de neus geboord, heb ik het idee. Dit moet je vragen, dat moet je vragen. Bla bla bla.
Goed bedoeld, natuurlijk, dat soort scripts, maar naar mijn idee té 'mechanisch'. Laat het script iets zijn waar mensen op terug kunnen vallen. Iets waar de belangrijkste punten in staan, maar laat hen zelf het gesprek voeren op hun menselijke manier.
Dat lijkt me prettiger voor de werknemer en voor de klant aan de andere kant van de lijn.
Ze zijn er zo van overtuigd dat de klant het waardeert wanneer je haar of hem driemaal per gesprek aanspreekt met mevrouw/meneer plus achternaam.. Ik vraag me echt af of dat onderzocht is, want ik kan me er zo helemaal niks bij voorstellen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:49:06 #89
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25850771
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:29 schreef HekManiac het volgende:

Begrijp volkomen wat je zegt, hoor, maar vooral bij inboud projecten is de klant (van het callcenter) erg streng. ZIJ willen dat er zus en zo word gezegd, ondanks de expertise en ervaring van de agents.
Idd!

Zelf denk ik dat er hetzelfde (zo niet méér) bereikt zal worden door de agents met de kennis die ze hebbe,n een eigen invulling te geven in het gesprek en niet te gaan lopen wapperen met dat soort scripts. Dat opdreunen dat wekt alleen maar onbegrip aan de andere kan van de lijn.
Ik heb zelf eens meegemaakt dat ik structureel steeds hetzelfde regeltje te horen kreeg bij een vraag. Toen ik vroeg of ze me ook uit kon leggen wat ze met dat ene zinnetje bedoelde, zei ze dat ze dat ze het moest zeggen en verder geen info mocht geven.
Ja, als het vaker zo gaat, dan vind ik het niet gek dat men vaak kritiek heeft op call-centers. Laat medewerkers hun mensenkennis gebruiken om een goede klantenkring op te bouwen. Probeer ze niet te gebruiken om mensen weg te duwen.

Natuurlijk zullen er ook wel call-centers zijn die dat wél doen.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:52:02 #90
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25850834
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:46 schreef _Boo_ het volgende:

Ze zijn er zo van overtuigd dat de klant het waardeert wanneer je haar of hem driemaal per gesprek aanspreekt met mevrouw/meneer plus achternaam.. Ik vraag me echt af of dat onderzocht is, want ik kan me er zo helemaal niks bij voorstellen.
Dat moeten ze.
Zelf roep ik altijd direct dat ze me mogen tutoyeren en meestal wordt dit dan ook wel gedaan. Maar het gebeurt ook wel eens dat ze zeggen: "Maar dat mogen wij niet."
En dan heb ik iets van: maar ík zeg toch dat het mag? Is de klant geen koning?
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:00:52 #91
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25850995
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:52 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat moeten ze.
Zelf roep ik altijd direct dat ze me mogen tutoyeren en meestal wordt dit dan ook wel gedaan. Maar het gebeurt ook wel eens dat ze zeggen: "Maar dat mogen wij niet."
En dan heb ik iets van: maar ík zeg toch dat het mag? Is de klant geen koning?
Ik werk zelf op een outbound sales project. Daarin ben ik qua script helmaal vrij. Er is geen script. Ik mag me compleet aan de klant aanpassen. Ik moet advertenties verkopen aan bedrijven in een bepaalde gids. Als ik bijv. een caféhouder spreek hoef ik echt geen 'U' te zeggen.

Iets anders: Van vrienden en bekenden krijg ik heel weinig waardering betreft werk. Zij denken dat ik idd zo'n scriptslaafje ben die je lasig valt tijdens het eten.
Heb ernstig te maken met een imagoprobleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door HekManiac op 30-03-2005 11:07:00 (spelfoutje) ]
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
pi_25851071
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:52 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat moeten ze.
Zelf roep ik altijd direct dat ze me mogen tutoyeren en meestal wordt dit dan ook wel gedaan. Maar het gebeurt ook wel eens dat ze zeggen: "Maar dat mogen wij niet."
En dan heb ik iets van: maar ík zeg toch dat het mag? Is de klant geen koning?
Ja ik bedoelde met ze ook de leiding. Niemand gaat uit zichzelf een ander aanspreken met Meneer van Dam en zeker geen drie keer per gesprek.
pi_25851112
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Troost je, want ik ben er ook weer.

Overigens; knap persoon die jou kan pijpen.
gezellig

en ze moeten ook flink oefenen om dat te kunnen...
pi_25851184
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:00 schreef HekManiac het volgende:

[..]

Ik werk zelf op een outbound sales project. Daarin ben ik qua script helmaal vrij. Er is geen script. Ik mag me compleet aan de klant aanpassen. Ik moet advertenties verkopen aan bedrijven in een bepaalde gids. Als ik bijv. een caféhouder spreek hoef ik echt geen 'U' te zeggen.

Iets anders: Van vrienden en bekenden krijg ik heel weinig waardering betreft werk. Zij denken dat ik idd zo'n scriptslaafje ben die je lasig valt tijdens het eten.
Heb ernstig te maken met een imagoprobleem.
wij hebben inderdaad ook niet echt zo'n script... natuurlijk wel een leidraad, zeker voor als je net begint. Maar je moet je sales verhaal toch aan je klant aanpassen... Voor een of andere omhooggevallen jup moet je de producten natuurlijk anders brengen als voor een bijstandsmoeder met 5 kinderen... Gelukkig hoeven we ons dus niet strikt aan die leidraad te houden...

@ HekManiac... ik heb helemaal geen imageprobleem... (ja of misschien wel.. maar iig niet door m'n werk ) ik bedoel... vinden ze dat werk te min voor je dan ofzo...? Hebben ze dan liever dat je kranten gaat bezorgen...? Je verdient tenminste je eigen geld, ze moeten niet zo zeuren...
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:17:45 #95
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25851333
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

@ HekManiac... ik heb helemaal geen imageprobleem... (ja of misschien wel.. maar iig niet door m'n werk ) ik bedoel... vinden ze dat werk te min voor je dan ofzo...? Hebben ze dan liever dat je kranten gaat bezorgen...? Je verdient tenminste je eigen geld, ze moeten niet zo zeuren...
Eindelijk waardering !!
Hahah! Nee, hoor, ik sta mijn mannetje wel. Ik probeer alleen te zeggen dat er een hoop cliché's bestaan over werken in een callcenter.
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
pi_25851385
Ik werk ook op een callcenter, een technische helpdesk om precies te zijn. Heerlijk bijbaantje, mooie vrouwelijke collega's, goed salaris, gezellig. Top baantje
Beter dan om 5 uur je nest uit te moeten om Telegraafjes rond te brengen of met stront en zweet tussen je billen in een kas of fabriek te staan
Touch my tralalaaa
pi_25851469
Ik heb ook ooit eens een poging gedaan om in een callcenter te gaan werken. Maar na 4 avonden het maar voor gezien gehouden.
Ik moest een afspraak maken voor een hypotheek adiviseur. Veel mensen die ik belde waren er echter niet van gedient dat ze gebeld werden en dus zakte mijn motivatie ook snel.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_25851576
En wat helemaal je imago naar de knoppen helpt:

De Persil Helplijn (of wat ander wasmiddel dan ook)
Zo'n blije dame met zo'n tevreden glimlach alsof ze net een vers inlegkrusje i d'r tanga gedeponeerd heeft die je bijna hijgerig zit te vertellen dat het ook op 30 graden kan
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:31:33 #99
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25851614
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb ook ooit eens een poging gedaan om in een callcenter te gaan werken. Maar na 4 avonden het maar voor gezien gehouden.
Ik moest een afspraak maken voor een hypotheek adiviseur. Veel mensen die ik belde waren er echter niet van gedient dat ze gebeld werden en dus zakte mijn motivatie ook snel.
Waren "koude bestanden", zeker?
Warm bellen is hoe dan ook prettiger.
Voor de n00bs:
koud: De mensen weten niet dat je gaat bellen/hebben geen bericht gehad.
warm: Weten wel dat je belt (bijv. verlenging contracten of bellen na aanvraag informatiepakket/verstuurde brief.
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
pi_25851914
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:17 schreef HekManiac het volgende:

[..]

Eindelijk waardering !!
Hahah! Nee, hoor, ik sta mijn mannetje wel. Ik probeer alleen te zeggen dat er een hoop cliché's bestaan over werken in een callcenter.
true.. true...
ah joh...

ik heb niets te melden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')