abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:58:51 #151
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27925134
Jaa ik begreep dat je daar op bedoelde, maar je geeft gewoon je echte naam door hoor. Die mensen moeten ook in brieven aan kunnen geven met wie ze gesproken hebben of wanneer ze een klacht over je hebben. En gesprekken worden opgenomen door supervisors dus die komen er wel achter als je een andere naam doorgeeft. Bovendien snap ik het niet er ook niet zo van.
pi_27925186
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]


[..]



Gaat verder alles nog wel lekker met je surferr?
jahoor, waarom snap je het niet wat ik bedoel

Als je bij een callcenter werkt neem je dan op met je eigen naam of een nep/fake naam?
sorry voor al m'n typfouten
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:01:28 #153
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27925203
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Bij de echte obscure paupertenten wel. Daar wordt het zelfs aangemoedigd.

In een toko waar ik werkte werd een Turkse collega verteld dat hij maar beter kon zeggen dat hij Erik Visser heten. Ali zou klanten afschrikken.

Dan mag je wel accentloos Nederlands spreken want met liegen schrik je klanten waarschijnlijk 3x zo hard af... Bij 'obscure paupertenten' is het inderdaad misschien wel gebruikelijk. Lijkt me sowieso niks om daar voor te werken...
pi_27925234
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Dan mag je wel accentloos Nederlands spreken want met liegen schrik je klanten waarschijnlijk 3x zo hard. Bij 'obscure paupertenten' is het inderdaad misschien wel gebruikelijk. Lijkt me sowieso niks om daar voor te werken...
Ik zou het niet aanraden. De sfeer is kut, alles is een grote teringzooi en je wordt als een stuk vuil behandeld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27925253
Ik doel overigens op Het Geld Instituut, van wie ik nog altijd enkele honderden euro's tegoed heb.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:04:10 #156
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27925268
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zou het niet aanraden. De sfeer is kut, alles is een grote teringzooi en je wordt als een stuk vuil behandeld.
Wat alle drie al niet ongebruikelijk is bij een 'normaal' callcenter.
pi_27925274
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:58 schreef _Boo_ het volgende:
.............. Bovendien snap ik het niet er ook niet zo van.
Het lijkt me niet fijn om door mensen als die vervelende callslaaf herkent te worden
sorry voor al m'n typfouten
pi_27925307
Ligt aan het project of je je naam zegt of niet.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:06:35 #159
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27925325
Ik heb 1 avond bij spaarselect gewerkt...toen bleek dat we elke keer als we binnenkwam een yell moesten doen, ben ik weer vertrokken...

"Wat gaan we doen!!....afspraken maken"
To infinity…and beyond!
pi_27925339
ik heb wel eens geprobeerd te solliciteren maar er werd altijd wel ervaring of diploma's geeist.
sorry voor al m'n typfouten
pi_27925345
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef ivetje het volgende:
Ik heb 1 avond bij spaarselect gewerkt...toen bleek dat we elke keer als we binnenkwam een yell moesten doen, ben ik weer vertrokken...

"Wat gaan we doen!!....afspraken maken"


Ja, ik heb daar wel eens verhalen over gehoord. Net als over TTF.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:07:47 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_27925351
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef ivetje het volgende:
Ik heb 1 avond bij spaarselect gewerkt...toen bleek dat we elke keer als we binnenkwam een yell moesten doen, ben ik weer vertrokken...

"Wat gaan we doen!!....afspraken maken"
Getver

Ik maak zelf op dit moment ook afspraken, maar dáár zou ik echt jeuk van krijgen. Ik krijg al een beetje jeuk van de A4'tjes met "scoringspercentages" die 's ochtends op de keukentafel liggen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_27925355
Er zijn zelfs toko's waar ze per dag allen met dezelfde naam bellen

Dus hoor je 50 man tegelijk zeggen "Goedenavond Mevrouw Pietersen, met Walter Opheusen"
pi_27925369
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef ivetje het volgende:
Ik heb 1 avond bij spaarselect gewerkt...toen bleek dat we elke keer als we binnenkwam een yell moesten doen, ben ik weer vertrokken...

"Wat gaan we doen!!....afspraken maken"
Van de ene kant ontzettend belachelijk, maar het zorgt misschien wel voor een ontspannen sfeer tussen de collega's (ik zou het wel lachwekkend vinden
sorry voor al m'n typfouten
pi_27925372
Je belt allemaal met mevrouw Pietersen? .
pi_27925373
Bij de meeste callcenters/helpdesks mag je zelf weten of je een fake- of echte naam gebruikt zover ik weet...

Dit in verband met toch enige privacy .

Zolang je in ieder geval maar constant dezelfde fakenaam gebruikt, zodat men het gesprek wel naar je kan herleiden.
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:08:56 #167
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27925377
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]



Ja, ik heb daar wel eens verhalen over gehoord. Net als over TTF.
Ik kreeg er zo'n sekte-gevoel bij...
To infinity…and beyond!
pi_27925384
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:08 schreef surferr het volgende:

het zorgt misschien wel voor een ontspannen sfeer tussen de collega's
Mensen die aan yells doen, moeten ehm... .
pi_27925389
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef surferr het volgende:
ik heb wel eens geprobeerd te solliciteren maar er werd altijd wel ervaring of diploma's geeist.
Waarschijnlijk had je gewoon een brakke kutstem en wilden ze je niet kwetsen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_27925392
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
Je belt allemaal met mevrouw Pietersen? .
anderssom
sorry voor al m'n typfouten
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:09:40 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_27925394
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:08 schreef kastanova het volgende:
Bij de meeste callcenters/helpdesks mag je zelf weten of je een fake- of echte naam gebruikt zover ik weet...

Dit in verband met toch enige privacy .
Bij ons is het anders echt not done...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:09:45 #172
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27925399
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef ivetje het volgende:
Ik heb 1 avond bij spaarselect gewerkt...toen bleek dat we elke keer als we binnenkwam een yell moesten doen, ben ik weer vertrokken...

"Wat gaan we doen!!....afspraken maken"


Which reminds me, ik heb een keer een training gehad waarop we iets dergelijks moesten zingen Bovendien moesten we ook nog een toneelstukje opvoeren... Ik heb zo'n hekel aan callcenters.
pi_27925410
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]



Ja, ik heb daar wel eens verhalen over gehoord. Net als over TTF.
Bij TTF heb ik nog wel eens gesolliciteerd
pi_27925411
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Waarschijnlijk had je gewoon een brakke kutstem en wilden ze je niet kwetsen .
ik heb niet eens gebeld hoor!, maar dat staat er in de vacature's er albij..
sorry voor al m'n typfouten
pi_27925424
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef hermandeperman het volgende:
Er zijn zelfs toko's waar ze per dag allen met dezelfde naam bellen

Dus hoor je 50 man tegelijk zeggen "Goedenavond Mevrouw Pietersen, met Walter Opheusen"
"Ah, mevrouw, en met wie heeft u gesproken?"

Alhoewel het wel zo is dat sommige klanten ronduit debiel zijn. Toen ik op de Essent-helpdesk zat dachten mensen regelmatig dat ik persoonlijk even langs zou komen 'op de huppelepupstraat, u weet wel daarzo tegenover [...]'. Dan belden ze vanuit de andere kant van het land naar een bedrijf met meer werknemers dan hun kutgehucht bewonders heeft.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:13:49 #176
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27925489
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Waarschijnlijk had je gewoon een brakke kutstem en wilden ze je niet kwetsen .
Zelfs dat is vaak niet eens een eis.
Ik ben een keer op een sollicitatieronde geweest met twintig anderen, waarbij we een opdrachtje moesten maken. De clue was dat je een probleem van een beller moest samenvatten zodat het in het veld zou passen. Sommige mensen bleken dat totaal niet voor elkaar te krijgen en hadden gewoon letterlijk het hele stuk opgeschreven woord voor woord met elk onzinnige detail. Dus zij gaan weg om te overleggen wie er door gaat en ik dacht nou dat wordt een slagveld aangezien het grootst gedeelte dit al niet voor elkaar kreeg. Komen ze terug 'goed nieuws, iedereen is door!'
pi_27925497
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:09 schreef Petra76 het volgende:

Ik kan misschien bij HCN gaan werken, inbound project. Ben benieuwd, ik heb nog nooit callcenterwerk gedaan.
Bij HCN heb ik láng geleden wel een half jaartje met plezier gewerkt. Totdat ze met percentages gingen werken, gingen bijhouden hoe vaak je naar de wc ging... Toen ben ik rap vertrokken. .
Geen idee hoe het er nu is eigenlijk.

Ook nog een tijdje bij @Home helpdesk gewerkt, best gezellig tussen al die nerds. .
pi_27925516
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:09 schreef _Boo_ het volgende:

[..]



Which reminds me, ik heb een keer een training gehad waarop we iets dergelijks moesten zingen Bovendien moesten we ook nog een toneelstukje opvoeren... Ik heb zo'n hekel aan callcenters.


Het beeld wat ik had over die call-center medewerkers is nog dieper ingezakt als ik dit zo lees
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_27925552
Hoe zit het met het gemiddelde callcenterloon? En provisie krijg je dat ook nog
(ben 18)
sorry voor al m'n typfouten
pi_27925560
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:15 schreef Casparovvv het volgende:

[..]



Het beeld wat ik had over die call-center medewerkers is nog dieper ingezakt als ik dit zo lees
er zijn ook fatsoenlijke call-centers
pi_27925592
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:16 schreef surferr het volgende:
Hoe zit het met het gemiddelde callcenterloon? En provisie krijg je dat ook nog
(ben 18)
Wat is gemiddeld?

Er zijn callcenters waar je 4 eu krijgt. Er zijn callcenters waar je 12 euro krijgt. En ja dat is allemaal op je 18e. En dan werken sommige call-centers ook nog met bonussen.

Dit is ongeveer een vraag als: "wat kost een auto?"
pi_27925608
is het trouwens verplicht om als mannelijk callcentermedewerker met zo'n hoog slijmerig stemmetje te gaan praten of zijn dat juist de mensen die bij een callcenter werken gaan
sorry voor al m'n typfouten
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:19:25 #183
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27925627
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:15 schreef Casparovvv het volgende:

[..]



Het beeld wat ik had over die call-center medewerkers is nog dieper ingezakt als ik dit zo lees
Groot voordeel is natuurlijk wel dat werktijden altijd onwijs flexibel zijn, ze altijd wel mensen zoeken, je eigenlijk altijd aangenomen wordt en het behoorlijk snel te regelen is.
pi_27925649
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:17 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Wat is gemiddeld?

Er zijn callcenters waar je 4 eu krijgt. Er zijn callcenters waar je 12 euro krijgt. En ja dat is allemaal op je 18e. En dan werken sommige call-centers ook nog met bonussen.

Dit is ongeveer een vraag als: "wat kost een auto?"
Ik weet nu wel dat een hoog loon mogelijk is , zoiets hoef je bij de mcdonalds niet te verwachten

callcenter lijkt me best interessant nu
sorry voor al m'n typfouten
pi_27925657
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:18 schreef surferr het volgende:
is het trouwens verplicht om als mannelijk callcentermedewerker met zo'n hoog slijmerig stemmetje te gaan praten of zijn dat juist de mensen die bij een callcenter werken gaan
Dude....
pi_27925658
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bij ons is het anders echt not done...
Ik heb bij een outbound callcenter gewerkt dat tot de top 3 van Nederland behoorde en daar was het gewoon toegestaan.

Zelfs bij bedrijven met een ITO-certificering mag het vaak wel.

Ik bedoel, wat boeit het in godsnaam, de klant weet toch niet beter...
I was an atheist until I realized I was God
pi_27925678
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:20 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dude....
tja ze bellen ons zovaak
sorry voor al m'n typfouten
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:21:41 #188
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27925681
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:16 schreef surferr het volgende:
Hoe zit het met het gemiddelde callcenterloon? En provisie krijg je dat ook nog
(ben 18)
Hangt er vanaf of het verkoop, klantenservice of enquetes is. Verkoop wordt meestal het best betaald en daar krijg je inderdaad vaak provisie als je wat weet te verkopen. Klantenservice en enquetes is meestal rond minimumloon.
pi_27925682
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:18 schreef surferr het volgende:

is het trouwens verplicht om als mannelijk callcentermedewerker met zo'n hoog slijmerig stemmetje te gaan praten of zijn dat juist de mensen die bij een callcenter werken gaan
Ik heb juist een hele rustgevende en zware stem.
Had ook nooit ruzie met mensen aan de telefoon. Ze luisterden allemaal braaf naar me.
Mensen die kwaad opbelden, had ik binnen no time gekalmeerd. .
pi_27925698
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:18 schreef surferr het volgende:
is het trouwens verplicht om als mannelijk callcentermedewerker met zo'n hoog slijmerig stemmetje te gaan praten of zijn dat juist de mensen die bij een callcenter werken gaan
Nee, dat is absoluut geen vereiste. Anders was ik echt nooit aangenomen.

Als je verkoopt is het trouwens wel handig om een beetje autoritair te klinken. Maar veel belangrijker is het om goed te luisteren, en de klant gewoon een goed gevoel te geven. Ik heb wel honderd keer dezelfde grapjes gemaakt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:23:16 #191
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27925718
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb bij een outbound callcenter gewerkt dat tot de top 3 van Nederland behoorde en daar was het gewoon toegestaan.

Zelfs bij bedrijven met een ITO-certificering mag het vaak wel.

Ik bedoel, wat boeit het in godsnaam, de klant weet toch niet beter...
Bij inbound boeit het de klant en de werkgever vaak wel hoor.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:23:24 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_27925723
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb bij een outbound callcenter gewerkt dat tot de top 3 van Nederland behoorde en daar was het gewoon toegestaan.

Zelfs bij bedrijven met een ITO-certificering mag het vaak wel.

Ik bedoel, wat boeit het in godsnaam, de klant weet toch niet beter...
Ik werk zelf op een klein, maar regionaal wel bekend kantoortje. We doen alleen b2b en de klant komt ook regelmatig kijken op kantoor. Daarnaast werken we veel in de medische sector. Het noemen van een fake naam is echt níet toegestaan. Nou is het bij ons ook verder wel strikt. Mobiel moet uit en niet eten bij de computer. Wel regelmatig pauze, redelijk loon en een gezellige sfeer .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_27925764
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik heb juist een hele rustgevende en zware stem.
Had ook nooit ruzie met mensen aan de telefoon. Ze luisterden allemaal braaf naar me.
Mensen die kwaad opbelden, had ik binnen no time gekalmeerd. .
Dat had ik dus ook. Regelmatig werden mensen zo passief en afhankelijk, dat het volledig van jou afhangt of je wat verkoopt. En zo hoort het ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27925773
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:13 schreef _Boo_ het volgende:
Zelfs dat is vaak niet eens een eis.
Ik ben een keer op een sollicitatieronde geweest met twintig anderen, waarbij we een opdrachtje moesten maken. De clue was dat je een probleem van een beller moest samenvatten zodat het in het veld zou passen. Sommige mensen bleken dat totaal niet voor elkaar te krijgen en hadden gewoon letterlijk het hele stuk opgeschreven woord voor woord met elk onzinnige detail. Dus zij gaan weg om te overleggen wie er door gaat en ik dacht nou dat wordt een slagveld aangezien het grootst gedeelte dit al niet voor elkaar kreeg. Komen ze terug 'goed nieuws, iedereen is door!'
Tja, bij outbound callcenters zijn ze inderdaad niet zo kritisch.
Ik heb weleens vrouwen met de headset over het hoofddoekje gezien die bij vrijwel elke zin van de klant weer vroegen "Gwat zegggt u gmeneer?" .

Maar bij het bedrijf waar ik nu werk (inbound), is er toch nog zo'n 70% van de mensen die uitgenodigd waren voor het assessment afgevallen, waaronder mensen met al 3 jaar inbound ervaring .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:26:28 #195
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27925808
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, bij outbound callcenters zijn ze inderdaad niet zo kritisch.
Ik heb weleens vrouwen met de headset over het hoofddoekje gezien die bij vrijwel elke zin van de klant weer vroegen "Gwat zegggt u gmeneer?" .

Maar bij het bedrijf waar ik nu werk (inbound), is er toch nog zo'n 70% van de mensen die uitgenodigd waren voor het assessment afgevallen, waaronder mensen met al 3 jaar inbound ervaring .
Ging om inbound.
pi_27925904
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:25 schreef kastanova het volgende:

Maar bij het bedrijf waar ik nu werk (inbound), is er toch nog zo'n 70% van de mensen die uitgenodigd waren voor het assessment afgevallen, waaronder mensen met al 3 jaar inbound ervaring .
Weten ze waarom je bij @Home bent vertrokken? .
pi_27925928
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:09 schreef Petra76 het volgende:
Ik kan misschien bij HCN gaan werken, inbound project. Ben benieuwd, ik heb nog nooit callcenterwerk gedaan.
Die namen mij niet aan omdat ik niet commercieel genoeg zou zijn Ze vonden het nogal schokkend dat ik 'nee' niet als verkoopsignaal zag Dit was wel outbound (terwijl in het verhaaltje wat ik aan de telefoon kreeg het eerst was 90% inbound, 10% outbound... komt je daar aan blijkt het het om een outbound functie te gaan
pi_27926106
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb juist een hele rustgevende en zware stem.
Had ook nooit ruzie met mensen aan de telefoon. Ze luisterden allemaal braaf naar me.
Mensen die kwaad opbelden, had ik binnen no time gekalmeerd. .
Idem .

Ik ben zelfs al eens vergeleken met wierrook .

Naja, de truuk bij inbound (helpdesk) telefoontjes is om de klant toch vooral het idee te geven dat je ze een speciale behandeling geeft "omdat hij/zij oh zo zielig en bijzonder is"...

Gewoon standaard procedures volgen, maar het brengen alsof je iets unieks doet.

"Hmmmmz.... Uhuh... Nou, euuuh, wat ik zou kúnnen doen is u even doorverbinden met de technische afdeling zelf..."
Heeft u een ogenblik, dan vraag ik mijn supervisor even of dat toegestaan is."

Vervolgens even 15 seconden om je heen kijken, beetje fluiten om vervolgens enthousiast de klant uit de wacht te halen met "Meneer Jansen, bedankt voor het wachten! Ik heb het nagevraagd en ik zal u direct even doorverbinden met de afdeling die u verder kan helpen!"

Binnen de 30 seconden wachttijd en de twijfeltaal neem ik maar op de koop toe.

Zo werd ik eens gebeld door een klant die eerst scheldend het gesprek begon en op wilde zeggen, maar me uiteindelijk cash geld of eventueel een taart wilde sturen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_27926131
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:26 schreef _Boo_ het volgende:
Ging om inbound.
Voor welk bedrijf dan .
I was an atheist until I realized I was God
pi_27926249
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef kastanova het volgende:

Heeft u een ogenblik, dan vraag ik mijn supervisor even of dat toegestaan is.
.

Dat deed ik dus écht niet he? Doen alsof ik van iemand toestemming nodig had...
Ik ging ook nooit wat navragen, maar eerder 'overleggen met een collega'. Niet het idee geven dat je maar een simpele callcenter-agent bent. Dan nemen ze niets van je aan, en willen ze bij problemen meteen de chef spreken.

"Nee, meneer Jansen, ik hoef hierover het hoofd van de afdeling niet te raadplegen. Ik word geacht in te schatten welke urgentie uw probleem heeft, en ik stel de volgende oplossing voor..."

Veel dure woorden gebruiken ook. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')