abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25851937
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef desiredbard het volgende:
En wat helemaal je imago naar de knoppen helpt:

De Persil Helplijn (of wat ander wasmiddel dan ook)
Zo'n blije dame met zo'n tevreden glimlach alsof ze net een vers inlegkrusje i d'r tanga gedeponeerd heeft die je bijna hijgerig zit te vertellen dat het ook op 30 graden kan
inleg kruisje... tanga... persil...

*wat heb jij een leuk werk zeg

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 30-03-2005 11:49:43 (typo) ]
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:58:37 #102
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_25852190
* kingmob is blij met zijn baantje achter de receptie
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_25853719
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:59 schreef Sjoe538 het volgende:

[..]

Pensioenplatform
Heb ik ook 1,5 jaar gewerkt. Zit die Clifton nog in utrecht?
Die zinnetjes zitten nu nog standaard in me kop
"Goedenavond, u spreekt met ... van Pensioen Platform Zeewolde. Heeft u iets meegekregen van de recente wijzigingen in het pensioenstelsel? Nou het zit zo de overheid blablabla. Weet u zelf hoe uw financiele plaatje eruit ziet als u straks met pensioen gaat?"
pi_25856711
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:52 schreef Natalie het volgende:
Dat moeten ze.
Zelf roep ik altijd direct dat ze me mogen tutoyeren en meestal wordt dit dan ook wel gedaan. Maar het gebeurt ook wel eens dat ze zeggen: "Maar dat mogen wij niet."
En dan heb ik iets van: maar ík zeg toch dat het mag? Is de klant geen koning?
Tijdens de "opleiding" bij support ben ik daar nog ff over gaan zuigen:
"Maar als m'n moeder belt dan? Ze neemt me echt niet serieus als ik haar met mevrouw Blokhuis of u aanspreek."
- Ja, maar het móet!
"En als ze het dan te belachelijk voor woorden vindt en op wil hangen als ik haar niet gewoon tutoyeer?"
- Ja, dan laat haar inderdaad maar ophangen...

Mevrouw/meneer [+ achternaam] moet zelfs verplícht minimaal 2 en maximaal 3 keer genoemd worden, anders wordt het gesprek als mislukt beschouwd.

Rare lui, die supportagents .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25856972
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb ook ooit eens een poging gedaan om in een callcenter te gaan werken. Maar na 4 avonden het maar voor gezien gehouden.
Ik moest een afspraak maken voor een hypotheek adiviseur. Veel mensen die ik belde waren er echter niet van gedient dat ze gebeld werden en dus zakte mijn motivatie ook snel.
Ik heb een tijdje voor een telecomprovider gebeld, ook een "koud" bestand, dus inderdaad ook veel pissige bedrijven aan de lijn.

Maar het werd nog leuker; op een gegeven moment krijg je een nieuw, want leeg bestand op je scherm, waar nog niets ingevuld was.
Maar dan zie je plotseling in het opmerkingenveld al staan "CP (contactpersoon) wil geen gebruik maken van onze services en heeft dat reeds 3 keer aangegeven en was dus nogal geïrriteerd."
En die moet je dan nog een keer bellen .

Toch maar eens ff navraag gedaan bij de supervisor, aangezien dit toch wel een behoorlijke debiele gang van zaken was; kreeg ik te horen dat het adressenbestand "leeg" was en alle adressen er dus gewoon iedere maand opnieuw ingezet werden .
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:37:52 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25857075
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:20 schreef kastanova het volgende:

Mevrouw/meneer [+ achternaam] moet zelfs verplícht minimaal 2 en maximaal 3 keer genoemd worden, anders wordt het gesprek als mislukt beschouwd.
Klinkt ook zo lekker spontaan: drie maal in een gesprekje mevrouw Blokhuis te zeggen.

Ik heb zelf een half jaar als supervisor gewerkt bij een callcenter ( in between job, weetjewel), maar was niet zo rigide in die regeltjes.
Mijns inziens werkt het en prettiger en beter als je gewoon jezelf kunt zijn aan de telefoon (wel in het betamelijke en commerciéle uiteraard). Maar een tekstje letterlijk opdreunen en een regel van zo vaak de naam noemen werkt volgens mij enkel averechts.

Was wel blij toen ik na een half jaar nee kon zeggen tegen het aanbod van een vast contract .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25857116
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje voor een telecomprovider gebeld, ook een "koud" bestand, dus inderdaad ook veel pissige bedrijven aan de lijn.

Maar het werd nog leuker; op een gegeven moment krijg je een nieuw, want leeg bestand op je scherm, waar nog niets ingevuld was.
Maar dan zie je plotseling in het opmerkingenveld al staan "CP (contactpersoon) wil geen gebruik maken van onze services en heeft dat reeds 3 keer aangegeven en was dus nogal geïrriteerd."
En die moet je dan nog een keer bellen .

Toch maar eens ff navraag gedaan bij de supervisor, aangezien dit toch wel een behoorlijke debiele gang van zaken was; kreeg ik te horen dat het adressenbestand "leeg" was en alle adressen er dus gewoon iedere maand opnieuw ingezet werden .
Bij ons krijg je dat ook wel eens, en dat mag eigenlijk niet gebeuren. MAar als je minder mensen belt dan je uit het bestand haalt, heb je mensen overgeslagen en dat mag niet.

Wat ik dan doe is bellen, en direct weer ophangen (na een halve seconde overgaan), en dan vul k in de memo 'geen gehoor' in, en tyf de persoon uit 't belbestand.

Dan had de vorige zich maar aan de regels moeten houden.

Ook leuk om aan de lijn te krijgen: onverstaanbare lui uit Friesland, dove bejaarden, dode mensen in het bestand waarvan je de weduwe aan de lijn krijgt en allochtonen die onze prachtige taal niet beheersen.

Bij m'n vorige baan moest ik mensen bellen over leningen en hypotheken, en dan mochten de prospects maximaal 55 jaar oud zijn. Als ik een bejaarde hoorde vroeg ik altijd naar een totaal ander persoon als ik belde, om een paar minuten geschreeuw zonder resultaat te voorkomen.

"Wat zegt u? Bent u van de apotheek?"

*Zucht.*
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25857222
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:37 schreef Copycat het volgende:
Klinkt ook zo lekker spontaan: drie maal in een gesprekje mevrouw Blokhuis te zeggen.

Ik heb zelf een half jaar als supervisor gewerkt bij een callcenter ( in between job, weetjewel), maar was niet zo rigide in die regeltjes.
Mijns inziens werkt het en prettiger en beter als je gewoon jezelf kunt zijn aan de telefoon (wel in het betamelijke en commerciéle uiteraard). Maar een tekstje letterlijk opdreunen en een regel van zo vaak de naam noemen werkt volgens mij enkel averechts.

Was wel blij toen ik na een half jaar nee kon zeggen tegen het aanbod van een vast contract .
Naja, op een gegeven moment heb je voor jezelf bepaalde punten waarop je het er snel inpropt.
Je moest wel .
1 keer in de maand werd er zonder het vooraf te melden meegeluisterd en daar kreeg je dan later feedback over...
En dan kreeg je dus te horen "Tja, het hele gesprek ging goed, je hebt de klant goed geholpen, je was vriendelijk en klantgericht, je hebt het probleem opgelost, maar je noemde maar 1 keer de klantnaam, dus je score is helaas toch onvoldoende."

Tja, al dat geouwehoer was in verband met 1 of andere belangrijk callcenter certificaat ofzo...
pi_25857263
Nee leuk om aan de telefoon te krijgen is een gezellige meid als je koud een krantje aan het verkopen ben, proefabonnementjet... ze zou hem alleen nemen als ik hem zelf langs kwam brengen...ik du prat erbovenop dat ik dat alleen zou doen als er ontbijt verstrekt werd.....

Ze heeft een maand de krant op proef gehad
Je moet iets overhebben voor je werk
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  Eindredactie Games woensdag 30 maart 2005 @ 15:46:08 #110
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_25857278
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:42 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk irreëel. Qua bijbaantjes valt er op het moment nou eenmaal weinig te kiezen.
heb je dan poep in je ogen, er zijn echt wel meer baantjes dan dat te vinden
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:46:50 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25857295
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:43 schreef kastanova het volgende:

En dan kreeg je dus te horen "Tja, het hele gesprek ging goed, je hebt de klant goed geholpen, je was vriendelijk en klantgericht, je hebt het probleem opgelost, maar je noemde maar 1 keer de klantnaam, dus je score is helaas toch onvoldoende."

Tja, al dat geouwehoer was in verband met 1 of andere belangrijk callcenter certificaat ofzo...
Had niet gewoon met een hoeheethetookalweer audit te maken?

Wat een onzin om daar je score van af te laten hangen. Maar ja, niemand die zegt dat callcenters van zinnigheid aan elkaar hangen...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25857340
Werk alweer 6 jr. bij een callcenter, begon ooit als studentenbaan, maar ben er blijven plakken. Is makkelijk verdienen,korte shifts,verstand op nul en het is makkelijk te doen naast een "normale" part-time baan. Maar het is niet altijd even leuk,toegegeven.
I'm really easy to get along with once you people learn to worship me.
pi_25857579
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef heiden6 het volgende:
Ook leuk om aan de lijn te krijgen: onverstaanbare lui uit Friesland, dove bejaarden, dode mensen in het bestand waarvan je de weduwe aan de lijn krijgt en allochtonen die onze prachtige taal niet beheersen.

Bij m'n vorige baan moest ik mensen bellen over leningen en hypotheken, en dan mochten de prospects maximaal 55 jaar oud zijn. Als ik een bejaarde hoorde vroeg ik altijd naar een totaal ander persoon als ik belde, om een paar minuten geschreeuw zonder resultaat te voorkomen.

"Wat zegt u? Bent u van de apotheek?"

*Zucht.*
Whehehe, tja, dat vond ik dan eigenlijk nog de leuke momenten op een dag .
Toen ik nog outbound voor pensioensvoorzieningen belde heb ik zelfs een keer een vent half huilend aan de telefoon gehad; bleek zijn bedrijf net die middag failliet verklaard te zijn.
Op een gegeven moment werd hij ook helemaal overstuur "Ja, bij mij valt er godverdomme niets meer te halen door die kutregering! Laat ze godverdomme maar naar Urk gaan, bij die gore drugsmaffia daar valt godverdomme nog genoeg te halen!"
En dat ging dan nog ff zo'n 10 minuten door waarbij Balkende nog even verrot gescholden werd, de gehele CDA was kut en al die stinkpolen moesten ook optyfen...
Mooi man .

Of oudere mensen die 40 jaar een klein kruidenierswinkeltje ofzo gehad hebben waar ze allang mee gestopt zijn, maar die zó overduidelijk eenzaam zijn dat ze allang blij waren dat er iemand belde en je dus ook zo lang mogelijk aan de lijn proberen te houden.

Ook leuk, kreeg een vrouwtje aan de lijn, dus doe m'n verhaaltje over pensioensvoorzieningen.
Gaat zij me een half uur lang uitleggen dat ik als geroepen kom aangezien de werknemers vroeger nooit iets van pensioenen wilden weten, maar nu wel in verband met Henk.
Henk wilde ook nooit iets van pensioenen weten, maar toen kreeg hij kanker [insert heel verhaal over de lijdensweg van Henk] en toen hij eenmaal overleden was bleef zijn vrouw eenzaam en zonder geld achter.
En daar waren alle collega's zo van geschrokken dat ze nu allemaal direct een goed pensioen wilden hebben, bladieblad...
Vervolgens kreeg ik nog even de levensverhalen en de gezinsverhoudingen van de overgebleven werknemers te horen, heb ik er uiteindelijk nog de afspraak tussen kunnen proppen en bedankte ze me uiteindelijk ook nog eens voor het goede gesprek .
pi_25857621
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:48 schreef DUSHI82 het volgende:
Werk alweer 6 jr. bij een callcenter, begon ooit als studentenbaan, maar ben er blijven plakken. Is makkelijk verdienen,korte shifts,verstand op nul en het is makkelijk te doen naast een "normale" part-time baan. Maar het is niet altijd even leuk,toegegeven.
6 jaar

dat zou ik echt niet volhouden... 6 jaar bij dezelfde?!
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:41:27 #115
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25858648
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Whehehe, tja, dat vond ik dan eigenlijk nog de leuke momenten op een dag .
Toen ik nog outbound voor pensioensvoorzieningen belde heb ik zelfs een keer een vent half huilend aan de telefoon gehad; bleek zijn bedrijf net die middag failliet verklaard te zijn.
Op een gegeven moment werd hij ook helemaal overstuur "Ja, bij mij valt er godverdomme niets meer te halen door die kutregering! Laat ze godverdomme maar naar Urk gaan, bij die gore drugsmaffia daar valt godverdomme nog genoeg te halen!"
En dat ging dan nog ff zo'n 10 minuten door waarbij Balkende nog even verrot gescholden werd, de gehele CDA was kut en al die stinkpolen moesten ook optyfen...
Mooi man .

Of oudere mensen die 40 jaar een klein kruidenierswinkeltje ofzo gehad hebben waar ze allang mee gestopt zijn, maar die zó overduidelijk eenzaam zijn dat ze allang blij waren dat er iemand belde en je dus ook zo lang mogelijk aan de lijn proberen te houden.

Ook leuk, kreeg een vrouwtje aan de lijn, dus doe m'n verhaaltje over pensioensvoorzieningen.
Gaat zij me een half uur lang uitleggen dat ik als geroepen kom aangezien de werknemers vroeger nooit iets van pensioenen wilden weten, maar nu wel in verband met Henk.
Henk wilde ook nooit iets van pensioenen weten, maar toen kreeg hij kanker [insert heel verhaal over de lijdensweg van Henk] en toen hij eenmaal overleden was bleef zijn vrouw eenzaam en zonder geld achter.
En daar waren alle collega's zo van geschrokken dat ze nu allemaal direct een goed pensioen wilden hebben, bladieblad...
Vervolgens kreeg ik nog even de levensverhalen en de gezinsverhoudingen van de overgebleven werknemers te horen, heb ik er uiteindelijk nog de afspraak tussen kunnen proppen en bedankte ze me uiteindelijk ook nog eens voor het goede gesprek .
Jij haalde je target zeker wel met zulke gesprekstijden
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:45:36 #116
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_25858748
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 04:04 schreef i-spy24 het volgende:
1 Callcenter waar je nooit moet gaan werken is die ene in Cappelle ad IJsel onder de naam: ITNS
Vooral het beleid van een dikke coordinator is te vergelijken met die van een Kampf-commandant uit de 2de wereldoorlog.
Daarbij is het loon gewoon lachwekkend(¤ 4,50 per uur voor 23 jaar en ouder..dus ook als je 30 bent) en moet je je aan hun strakke tijden houden zoals koffie halen alleen in je 15 min pauze en naar de WC alleen als je pauze van 30 minuten hebt.
Verder wordt wel verwacht dat je elke dag 30 min eerder op je werk bent voor dat je begint en dat je nog 30 min overwerkt zonder extra uitbetaling.
Ze adverteren regelmatig omdat ze voor de regio Zuid-Holland als intermediar vrij groot zijn en projecten voor KPN/Eneco en zelfs de NS doen.
Mocht je benaderd worden voor Callcenter werk of een uitzendbureau binnenlopen en je wordt daarvoor benanderd,informeer wel even voor welke werkgever het is en of die in Cappelle ad IJsel is gevestigd.Oh ja...tegenwoordig hebben ze ook een filiaal in Antwerpen.
Zoals ik al zei: Er worden frequent mensen gevraagd. En iedere slimmerik weet wat dat betekent als een bedrijf te maken heeft met een snelle doorstroming van personeelsleden.
4,50 is 720 euro per maand (voor 40u per week)
dat is 436 euro per maand onder het minimumloon

lijkt me sterk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_25860005
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:25 schreef Sgele het volgende:
Zit hier in boxtel.. ook op een callcenter.. maar tis een saaie, dooie, lamme bedoeling hier! Slecht salaris, wel een leuk zootje ongeregeld in m'n team
Hoi collega

Hier is het zo slecht nog niet.. Ik ben tevreden met mn salaris al verdien ik natuurlijk altijd meer dan dat ik krijg

[ Bericht 3% gewijzigd door navi op 31-03-2005 17:18:31 ]
  woensdag 30 maart 2005 @ 17:36:12 #118
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_25860073
Nou ik ga nu lekker bellen met hem en haar .. laters
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_25860146
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

6 jaar

dat zou ik echt niet volhouden... 6 jaar bij dezelfde?!
Ik werk al ruim 7,5 jaar in hetzelfde callcenter. Heb veel mensen zien gaan maar ook veel mensen zien terugkomen.. Toch Sgele??

[ Bericht 5% gewijzigd door navi op 31-03-2005 17:13:18 ]
  woensdag 30 maart 2005 @ 17:46:06 #120
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_25860306
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:39 schreef navi het volgende:

[..]

Ik werk al ruim 7,5 jaar in hetzelfde callcenter. Heb veel mensen zien gaan maar ook veel mensen zien terugkomen.. Toch Sgele??
Tja je moet wat als je poen nodig hebt?
Zoals ik al zei, best gezellig, alleen wordt het werk te eentonig
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_25860361
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:46 schreef Sgele het volgende:

[..]

Tja je moet wat als je poen nodig hebt?
Zoals ik al zei, best gezellig, alleen wordt het werk te eentonig
Ach je mag zo weer naar huis...

En morgen ben ik er ook weer.. Was vandaag een dagje vrij
pi_25861980
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:41 schreef HekManiac het volgende:
Jij haalde je target zeker wel met zulke gesprekstijden
Ze hadden op een gegeven moment zelfs 1 of ander fucked up efficiency berekenings programmaatje; bleek dat ik slechts 19% scoorde .

Wel gezeik over gehad, maar ik scoorde als 1 van de besten, dus daar lul je ze wel mee vast..
pi_25862277
ik werk inbound voor een internet provider, het is wel aardig goed te doen; zolang je niet al te grote idioten aan de lijn krijgt en het betaald op zich ook best redelijk, en zondags 200%

Het is niet iets wat je je hele leven wil doen, maar tijdelijk is het wel ok en zeker als bijbaantje ideaal
٩๏̯͡๏)۶
pi_25862930
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:49 schreef Natalie het volgende:

[..]

Idd!

Zelf denk ik dat er hetzelfde (zo niet méér) bereikt zal worden door de agents met de kennis die ze hebbe,n een eigen invulling te geven in het gesprek en niet te gaan lopen wapperen met dat soort scripts. Dat opdreunen dat wekt alleen maar onbegrip aan de andere kan van de lijn.
Google eens op ' taylorism' en/of 'scientific management'. Oftewel, dit is niet zomaar een experimentje, maar een bewuste keuze.

Heeeeel erg. Heeeel fout.
pi_25864650
Eén voordeel die te noemen is wat betreft het werken in een Call Center is : Je mag mensen (klanten) manipuleren. En dat is iets wat je niet behoort te doen in de privésfeer
kHeb idem gewerkt in een Call Center maar dan als Senior Supervisor, (eerst 4 jaar zelf gebeld) en ik moet zeggen tis maar net hoe je de dingen benadert in zo'n Center. Ik ben net als TS ook van mening dat je dit werk niet voor een langere tijd moet doen, tis na een tijdje toch wel erg afgezaagd iedere keer zo'n zelfde script, hoewel de real diehards er toch wel anders over denken, een bijbaantje wat best leuk kan zijn. Tis maar hoe je er mee omgaat.
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:41:26 #126
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25868154
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:36 schreef Syl68 het volgende:
Eén voordeel die te noemen is wat betreft het werken in een Call Center is : Je mag mensen (klanten) manipuleren. En dat is iets wat je niet behoort te doen in de privésfeer
kHeb idem gewerkt in een Call Center maar dan als Senior Supervisor, (eerst 4 jaar zelf gebeld) en ik moet zeggen tis maar net hoe je de dingen benadert in zo'n Center. Ik ben net als TS ook van mening dat je dit werk niet voor een langere tijd moet doen, tis na een tijdje toch wel erg afgezaagd iedere keer zo'n zelfde script, hoewel de real diehards er toch wel anders over denken, een bijbaantje wat best leuk kan zijn. Tis maar hoe je er mee omgaat.
Sylvia! Lang geleden .
Pieter hier, van Quavida? Hoe staat het in het leven mevrouw? Ik werk er nog steeds trouwns .

Ontopic:

Parttime werk ik dus ook in een callcenter. Goed uurloon, leuke werksfeer en al heel, heeeeel veel mensen zien komen en gaan in het halfjaar dat ik er nu werk . Ik kwam met een groep van 10, we zijn er nu nog met z'n 2'en. En daarvan is zeker de helft "gedumpt".
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 31 maart 2005 @ 09:02:41 #127
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25874014
Tip voor callcenter-agents:
Zorg dat je op een goed outboundproject komt te werken.
géén gezeik met scripts
méér salaris dan op inbound
uitdagender werk (door gebrek aan scripts)
leuke, licht competatieve sfeer (je moet er wel tegen kunnen.

Het is wél zo dat er een hoop pauper-projecten bestaan voor outbound. Probeer eens na te gaan bij je outbound collega's wat het project inhoudt.
pi_25874042
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:41 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Sylvia! Lang geleden .
Pieter hier, van Quavida? Hoe staat het in het leven mevrouw? Ik werk er nog steeds trouwns .

Ontopic:

Parttime werk ik dus ook in een callcenter. Goed uurloon, leuke werksfeer en al heel, heeeeel veel mensen zien komen en gaan in het halfjaar dat ik er nu werk . Ik kwam met een groep van 10, we zijn er nu nog met z'n 2'en. En daarvan is zeker de helft "gedumpt".
Heeeeeyyyyyyyyy ex-collega Yep, Quavida dus, hehehehe.....
Leuk dat je reageert hierzo!! En leuk dat je er nog werkt, doe iedereen de garoeten van me.
Mij gaat het errug lekker, kheb het geluk geheel aan mijn kant
Die verhuizing heeft me goed gedaan.

Zeg, maar je gaat onderhand op een "diehard" lijken he, dat je daar nog werkt, grijnzzz....... Maar leuk zeg, ik hoop dat je het nog lang naar je zin zult hebben daarzo. Wat dat dumpen betreft....... soms moet je als leidinggevende keuzes maken waar je niet om heen kunt op dat moment en tja, dan kies je voor de beste
  donderdag 31 maart 2005 @ 09:25:26 #129
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_25874268
niet te veel bij nadenken, mensen die er over nagaan denken zegt ook wat denk ik
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  donderdag 31 maart 2005 @ 09:39:08 #130
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25874481
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:00 schreef HekManiac het volgende:

Ik werk zelf op een outbound sales project. Daarin ben ik qua script helmaal vrij. Er is geen script. Ik mag me compleet aan de klant aanpassen. Ik moet advertenties verkopen aan bedrijven in een bepaalde gids. Als ik bijv. een caféhouder spreek hoef ik echt geen 'U' te zeggen.
Zo hoort het!
quote:
Iets anders: Van vrienden en bekenden krijg ik heel weinig waardering betreft werk. Zij denken dat ik idd zo'n scriptslaafje ben die je lasig valt tijdens het eten.
Heb ernstig te maken met een imagoprobleem.
't Zijn vaak bepaalde bedrijven die met hun callcenters een stempel op de gehele branche drukken. Da's jammer. Helaas gebeurt het vaker dan we ons kunnen voorstellen. Voel je dus niet aangesproken door die negatieve publiciteit als je van tevoren al weet dat jíj daar niet mee bedoeld wordt.
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:56:55 #131
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25876047
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 09:39 schreef Natalie het volgende:

[..]

't Zijn vaak bepaalde bedrijven die met hun callcenters een stempel op de gehele branche drukken. Da's jammer. Helaas gebeurt het vaker dan we ons kunnen voorstellen. Voel je dus niet aangesproken door die negatieve publiciteit als je van tevoren al weet dat jíj daar niet mee bedoeld wordt.
Dank voor je steun, Natalie. Ik durfde al bijna nooit te vertellen wat voor werk ik deed.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:59:06 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25876092
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:56 schreef HekManiac het volgende:

[..]

Dank voor je steun, Natalie. Ik durfde al bijna nooit te vertellen wat voor werk ik deed.
Dat herken ik ook wel. Als mensen je dan vragen wat voor werk je doet, dat je dan bijna verontschuldigend zegt dat je callcenter werk doet. Ik zeg er ook altijd bij dat ik geen particulieren bel om dingen te verkopen, maar alleen business-to-business doe.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:16:17 #133
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_25876428
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat herken ik ook wel. Als mensen je dan vragen wat voor werk je doet, dat je dan bijna verontschuldigend zegt dat je callcenter werk doet. Ik zeg er ook altijd bij dat ik geen particulieren bel om dingen te verkopen, maar alleen business-to-business doe.
he je hebt werk gevonden?
reach out and touch faith
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:19:31 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25876505
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 11:16 schreef ozzyat105 het volgende:

[..]

he je hebt werk gevonden?
Dat had ik in dat andere topic van je ook al gepost. Wel opletten he?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:20:42 #135
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_25876537
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat had ik in dat andere topic van je ook al gepost. Wel opletten he?
ja ik kan niet alles bijhouden hoor
maar noch gefeli dan!
Is het een beetje naar je zin?
reach out and touch faith
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:29:56 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25876753
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 11:20 schreef ozzyat105 het volgende:

[..]

ja ik kan niet alles bijhouden hoor
maar noch gefeli dan!
Is het een beetje naar je zin?
Ja hoor, maar 't is geen werk wat ik m'n hele leven wil doen .
  Spellchecker donderdag 31 maart 2005 @ 12:52:07 #137
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25878493
Op de helpdesk waar ik werk gebruiken ze helemaal geen scripts (overigens zijn er wel een paar beschikbaar, als je er zelf niet uit kan komen of als je gewoon liever scripts gebruikt) en dat bevalt prima
Tevens -purist.
pi_25878702
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 09:02 schreef HekManiac het volgende:
Tip voor callcenter-agents:
Zorg dat je op een goed outboundproject komt te werken.
géén gezeik met scripts
méér salaris dan op inbound
uitdagender werk (door gebrek aan scripts)
leuke, licht competatieve sfeer (je moet er wel tegen kunnen.

Het is wél zo dat er een hoop pauper-projecten bestaan voor outbound. Probeer eens na te gaan bij je outbound collega's wat het project inhoudt.
Ik ga toch liever voor een inbound project juist omdat je dan bijna niet met scripts kan werken. Zeker niet in de IT omdat je met een defecte pc of slecht geinstalleerde Windows allerlei verschillende mogelijkheden hebt om het weer aan de gang te krijgen.
Zelfs op een project van een niet te noemen telecombedrijf kun je niet met scripts werken omdat er verschillende opties mogelijk zijn.
Uiterraard moeten de oplossingen goed gedocumumenteerd zijn.
pi_25908925
quote:

[..]

vrijdag 1 april 2005 @ 17:46:21 #140
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_25911035
Wij gebruiken ook weinig scripts, ik denk dat scripts meer bij commerciele outboundprojecten van toepassing zijn....

Gelukkig heb ik het laatste anderhalve uur geen telefoontje meer gehad
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_27918596
quote:

[..]

pi_27922232
edit: volgens mij ligt het heel erg aan het bedrijf waar je voor werkt..
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:09:10 #143
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_27923851
Ik kan misschien bij HCN gaan werken, inbound project. Ben benieuwd, ik heb nog nooit callcenterwerk gedaan.
pi_27924722
is het makkelijk werk? Of moeilijk om alles aan elkaar te lullen?
sorry voor al m'n typfouten
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:50:42 #145
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27924918
Dat aan elkaar lullen is de truc niet. Het moeilijke is meer het geestdodende aspect en het lastig vallen van mensen wanneer het om outbond gaat. Wanneer het inbound is kan je ook hele lastige klanten verwachten. Er zit altijd mensen bij die zich kunnen beheersen en dat moet je maar net trekken om je zo te laten behandelen.
pi_27924989
en neem je op met een fake naam?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:54:58 #147
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27925033
huh? Tuurlijk niet.
pi_27925059
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:54 schreef _Boo_ het volgende:
huh? Tuurlijk niet.
je heb toch zo'n standaard zinnetje

Goedemorgen met .......(jouwnaam).... van Belspel

zoiets ofzo, ik bedoel zeg je dan je echte naam of niet?
pi_27925126
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:54 schreef _Boo_ het volgende:
huh? Tuurlijk niet.
Bij de echte obscure paupertenten wel. Daar wordt het zelfs aangemoedigd.

In een toko waar ik werkte werd een Turkse collega verteld dat hij maar beter kon zeggen dat hij Erik Visser heten. Ali zou klanten afschrikken.

dinsdag 14 juni 2005 @ 17:58:44 #150
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27925131
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef surferr het volgende:
en neem je op met een fake naam?
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:56 schreef surferr het volgende:

[..]

je heb toch zo'n standaard zinnetje

Goedemorgen met .......(jouwnaam).... van Belspel

zoiets ofzo, ik bedoel zeg je dan je echte naam of niet?

Gaat verder alles nog wel lekker met je surferr?
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')