jahoor, waarom snap je het niet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Gaat verder alles nog wel lekker met je surferr?![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij de echte obscure paupertenten wel. Daar wordt het zelfs aangemoedigd.
In een toko waar ik werkte werd een Turkse collega verteld dat hij maar beter kon zeggen dat hij Erik Visser heten. Ali zou klanten afschrikken.
Ik zou het niet aanraden. De sfeer is kut, alles is een grote teringzooi en je wordt als een stuk vuil behandeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dan mag je wel accentloos Nederlands spreken want met liegen schrik je klanten waarschijnlijk 3x zo hard. Bij 'obscure paupertenten' is het inderdaad misschien wel gebruikelijk. Lijkt me sowieso niks om daar voor te werken...
Wat alle drie al niet ongebruikelijk is bij een 'normaal' callcenter.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou het niet aanraden. De sfeer is kut, alles is een grote teringzooi en je wordt als een stuk vuil behandeld.
Het lijkt me niet fijn om door mensen als die vervelende callslaaf herkent te wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:58 schreef _Boo_ het volgende:
.............. Bovendien snap ik het niet er ook niet zo van.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef ivetje het volgende:
Ik heb 1 avond bij spaarselect gewerkt...toen bleek dat we elke keer als we binnenkwam een yell moesten doen, ben ik weer vertrokken...
"Wat gaan we doen!!....afspraken maken"
Getverquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef ivetje het volgende:
Ik heb 1 avond bij spaarselect gewerkt...toen bleek dat we elke keer als we binnenkwam een yell moesten doen, ben ik weer vertrokken...
Van de ene kant ontzettend belachelijk, maar het zorgt misschien wel voor een ontspannen sfeer tussen de collega'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef ivetje het volgende:
Ik kreeg er zo'n sekte-gevoel bij...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar wel eens verhalen over gehoord. Net als over TTF.
Mensen die aan yells doen, moeten ehm...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:08 schreef surferr het volgende:
het zorgt misschien wel voor een ontspannen sfeer tussen de collega's
Waarschijnlijk had je gewoon een brakke kutstem en wilden ze je niet kwetsenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef surferr het volgende:
ik heb wel eens geprobeerd te solliciteren maar er werd altijd wel ervaring of diploma's geeist.
anderssomquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
Je belt allemaal met mevrouw Pietersen?.
Bij ons is het anders echt not done...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:08 schreef kastanova het volgende:
Bij de meeste callcenters/helpdesks mag je zelf weten of je een fake- of echte naam gebruikt zover ik weet...
Dit in verband met toch enige privacy.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef ivetje het volgende:
Bij TTF heb ik nog wel eens gesolliciteerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar wel eens verhalen over gehoord. Net als over TTF.
ik heb niet eens gebeld hoor!, maar dat staat er in de vacature's er albij..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had je gewoon een brakke kutstem en wilden ze je niet kwetsen.
"Ah, mevrouw, en met wie heeft u gesproken?"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef hermandeperman het volgende:
Er zijn zelfs toko's waar ze per dag allen met dezelfde naam bellen
Dus hoor je 50 man tegelijk zeggen "Goedenavond Mevrouw Pietersen, met Walter Opheusen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |