Wij hadden ook een piepje inderdaad, een heel zacht piepje dat je soms niet hoorde als je aan het ouwehoeren was met je buurman en dan hangt die klant er dus alquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:43 schreef harlingen het volgende:
Een vriend van mij is ook veroordeeld tot het callcenter werk.
Hij kreeg gisteren te horen dat hij vanaf nu zijn koptelefoon altijd moet ophouden. Ze hebben een nieuw systeem en krijgen alleen nog een piepje in de kopelefoon (inbound , bij nieuw gesprek). Voorheen hoorde je een zoemertje ofzo.
Dat is toch niks? Die headset de hele dag op , ook als je bijv. 15 minuten geen telefoontje krijgt?
Onthouden lukt wel ja, maar uitspreken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Aah zoals Idrissi Bouyahayoua en uhm Ribeire du san Reipolas ofzo.
Die onthoud ik wel.
Ach gewoon snel doen, doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onthouden lukt wel ja, maar uitspreken?
Post je de info ook even in Nieuw zorgstelsel een feit! ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:23 schreef Petra76 het volgende:
Ik heb zodirect een infodag bij HCN Tlburg voor een inbound project over het nieuwe zorgstelsel. Ben benieuwd!
Hehe, dat is ook een klant van ons, dan zul je nog wel benaderd worden door ons ook!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:23 schreef Petra76 het volgende:
Ik heb zodirect een infodag bij HCN Tlburg voor een inbound project over het nieuwe zorgstelsel. Ben benieuwd!
tja wat heet...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:51 schreef La_Guiri het volgende:
Ik hoor wederom tijdelijk bij de call center slaven! Hopelijk houd ik het dit keer een beetje langer vol. Tis gelukkig wel inbound.
Hebben jullie een goede samenwerking met ACTA, Prego?
RACE ken ik ja, maar daar hebben wij eigenlijk nooit iets mee van doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:10 schreef La_Guiri het volgende:
Ken je RACE? Ik heb daar gewerkt in Spanje en heb niet echt goede ervaring met de samenwerking met de anwb in Barcelona, wel die in Den Haag. Acta was echt slecht om mee samen te werken vandaar mijn vraag.
Haha inderdaad... ik heb daar ook een half jaartje gewerkt, en als je niet goed meedeed moest je gaan staan en het nog eens doenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef ivetje het volgende:
Ik heb 1 avond bij spaarselect gewerkt...toen bleek dat we elke keer als we binnenkwam een yell moesten doen, ben ik weer vertrokken...
"Wat gaan we doen!!....afspraken maken"
quote:Van mijn kant van de virtuele vergadertafel gezien denk ik dat een (groot?) aantal van de probs voorkomen kunnen worden als die #@%*& leasebakrijders vóór ze een vakantie plannen eens goed bij ons of hun baas navragen wat er nou in het leasecontract is afgesloten danwel al die info die we ze door hun brievenbus laten douwen (of onze website) eens gaan lézen....
Ik bedoel... je baas sluit géén hulpverleningscontract af, en jij gaat met je Scenic met zelfbetaalde trekhaak (waar je baas en de leasemaatschappij dus niet van weten en dat je toevallig genoeg ook pas vertelt als de huurauto die eindelijk voor je geregeld is geen trekhaak blijkt te hebben) op vakantie met de sleurhut.... Boem, of panne, en dan gaan zeuren over een te kleine huurauto die je nog zelf moet gaan betalen ook...
Sorry, moest het ff kwijt Zal trouwens wel niet alleen voor leasebakrijders gelden denk ik...
Ik heb geen vast contactpersoon in Lyon, nergens trouwens, alleen in München val ik dus af en toe die oud-collega lastig maar dan alleen als ik er met iemand anders ècht niet uit kom. Je moet zuinig zijn op je contacten he
Koud bellen lijkt mij persoonlijk dus echt totaal niks. Maar goed, moet je liggen denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:26 schreef Sven- het volgende:
[..]
Haha inderdaad... ik heb daar ook een half jaartje gewerkt, en als je niet goed meedeed moest je gaan staan en het nog eens doen![]()
Ik werk nu op outbound bij de postbank, afdeling hypotheken.. en dat bevalt me welKoud bellen is wel minder, maar 2/3 is warm bellen.. dus mensen bellen die zelf hebben aangegeven door ons gebeld te willen worden..
Hehehe, gewoon doen wat wij ook doen: meneer, voor klachten moet u bij uw baas zijn, DIE heeft het contract zo afgesloten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:13 schreef Prego het volgende:dat herken ik ook. het valt me dan ook op dat we voornamelijk van lease-mensen een houding krijgen die giantisch uit de hoogte is. en ze denken dat ze geweldigste verzekering ter wereld hebben. (zeg nou zelf, een module 0 eet niet voor niks zo)
dan nemen ze het ons kwalijk dat wij niets voor hun kunnen/ mogen doen![]()
maar meneer ik rijd mercedes, ik ga toch niet in een focus rijden?![]()
Gokje: BSC?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:43 schreef harlingen het volgende:
Een vriend van mij is ook veroordeeld tot het callcenter werk.
Hij kreeg gisteren te horen dat hij vanaf nu zijn koptelefoon altijd moet ophouden. Ze hebben een nieuw systeem en krijgen alleen nog een piepje in de kopelefoon (inbound , bij nieuw gesprek). Voorheen hoorde je een zoemertje ofzo.
Dat is toch niks? Die headset de hele dag op , ook als je bijv. 15 minuten geen telefoontje krijgt?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef babsjuh het volgende:
Er is een groot ICT-bedrijf dat voor àl z'n werknemers (incl. management) max huurklasse A of 1110 bij schade heeft op laten nemen in het contract. En dan ben je de getapte IT-er met je dikke Passat of BMW en moet je de dag na de aanrijding met een Fordje Ka bij je klant voorrijden.... Dat doet zeer natuurlijk.
Go ahead, make my day!!!![]()
![]()
Warm bellen houdt over het algemeen in dat je mensen belt die zelf hebben aangegeven interesse te hebben in hypotheekadvies.. Dus ze hebben bijvoorbeeld hun gegevens opgegeven via de website, of via een antwoordcoupon..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Koud bellen lijkt mij persoonlijk dus echt totaal niks. Maar goed, moet je liggen denk ik.
Dat warm bellen, wat houdt dat precies in? Bel je mensen die oooooooit een keer ergens hebben aangegeven dat ze het niet erg vinden om gebeld te worden of bel je mensen die echt duidelijk gevraagd hebben om een afspraak met een adviseur.
(P.s. Jij plant trouwens o.a. afspraken voor mij in)
HAL?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Koud bellen lijkt mij persoonlijk dus echt totaal niks. Maar goed, moet je liggen denk ik.
Dat warm bellen, wat houdt dat precies in? Bel je mensen die oooooooit een keer ergens hebben aangegeven dat ze het niet erg vinden om gebeld te worden of bel je mensen die echt duidelijk gevraagd hebben om een afspraak met een adviseur.
(P.s. Jij plant trouwens o.a. afspraken voor mij in)
Breek me de bek niet open van BSCquote:
Je biedt ons ook altijd veel mukie... als je langsloopt in weer een nieuwe outfitquote:Op maandag 28 maart 2005 01:38 schreef Mukie het volgende:
[...]
Ik zit op een callcenter op de IT-afdeling en het bevalt me prima!
Het is afwisselend en uitdagend, naast het feit dat ik elke dag wel bijleer.
Plus ik kan mijn "klanten" de callcenter medewerkers uithelpen door de een of andere oplossing aan te bieden.
Wees blij dát je geld kan verdienen, knurft. En als die baan niet goed genoeg voor je is dan wens ik je veel succes met het vinden van een passende uitekering met jouw leeftijd en arbeidsverleden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef op_dreef het volgende:
Ik, als student, moet natuurlijk wel wat bijverdienen om in mijn levensonderhoud te kunnen blijven voorzien. Daarom ben ik veroordeeld tot de meest knullige bijbaantjes.
Sinds kort werk ik in een call-center. Mijn god, wat een zielige loonslaven werken daar zeg. Allemaal laag opgeleide miepen (de meeste hebben hun kappersopleiding niet afgemaakt) die precies doen wat ze gevraagt wordt. Alles moet worden afgeturfd, alles moet tot op de millimeter worden bijgehouden, en ze eten (voor een schijntje) uit de hand van de baas die de meest absurde eisen aan zijn medewerkers stelt. Moet je voorstellen, je hele leven lang veroordeeld zijn tot het opdreunen van scripts die nog te knullig klinken om succesvol over te komen op de klant!
Iedere keer als ik mijn tijd heb uitgezeten besef ik toch maar weer hoe waardevol het afmaken van een fatsoenlijke studie is!
Dat Durion verhaal is anders een bekend fenomeen hoor, onder welke steen kom jij vandaan??quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een contract moet je eerst tekenen hoor. Wat een laster ben je aan het verspreiden zeg en wat een onzin ook. Ik kan me goed voorstellen dat je ontslagen bent bij die tiepmutsenvereniging.
Teleperformance is dan weer echt 10 keer niets.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:57 schreef oncrea het volgende:
Rabobank Interpolis VGZ zijn prima callcenters om te werken. Ik heb ook een tijd Gouden Gids en Telefoongidsmedia gedaan en dat is ook zeker goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |