RACE ken ik ja, maar daar hebben wij eigenlijk nooit iets mee van doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:10 schreef La_Guiri het volgende:
Ken je RACE? Ik heb daar gewerkt in Spanje en heb niet echt goede ervaring met de samenwerking met de anwb in Barcelona, wel die in Den Haag. Acta was echt slecht om mee samen te werken vandaar mijn vraag.
Haha inderdaad... ik heb daar ook een half jaartje gewerkt, en als je niet goed meedeed moest je gaan staan en het nog eens doenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef ivetje het volgende:
Ik heb 1 avond bij spaarselect gewerkt...toen bleek dat we elke keer als we binnenkwam een yell moesten doen, ben ik weer vertrokken...
"Wat gaan we doen!!....afspraken maken"
quote:Van mijn kant van de virtuele vergadertafel gezien denk ik dat een (groot?) aantal van de probs voorkomen kunnen worden als die #@%*& leasebakrijders vóór ze een vakantie plannen eens goed bij ons of hun baas navragen wat er nou in het leasecontract is afgesloten danwel al die info die we ze door hun brievenbus laten douwen (of onze website) eens gaan lézen....
Ik bedoel... je baas sluit géén hulpverleningscontract af, en jij gaat met je Scenic met zelfbetaalde trekhaak (waar je baas en de leasemaatschappij dus niet van weten en dat je toevallig genoeg ook pas vertelt als de huurauto die eindelijk voor je geregeld is geen trekhaak blijkt te hebben) op vakantie met de sleurhut.... Boem, of panne, en dan gaan zeuren over een te kleine huurauto die je nog zelf moet gaan betalen ook...
Sorry, moest het ff kwijt Zal trouwens wel niet alleen voor leasebakrijders gelden denk ik...
Ik heb geen vast contactpersoon in Lyon, nergens trouwens, alleen in München val ik dus af en toe die oud-collega lastig maar dan alleen als ik er met iemand anders ècht niet uit kom. Je moet zuinig zijn op je contacten he
Koud bellen lijkt mij persoonlijk dus echt totaal niks. Maar goed, moet je liggen denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:26 schreef Sven- het volgende:
[..]
Haha inderdaad... ik heb daar ook een half jaartje gewerkt, en als je niet goed meedeed moest je gaan staan en het nog eens doen![]()
Ik werk nu op outbound bij de postbank, afdeling hypotheken.. en dat bevalt me welKoud bellen is wel minder, maar 2/3 is warm bellen.. dus mensen bellen die zelf hebben aangegeven door ons gebeld te willen worden..
Hehehe, gewoon doen wat wij ook doen: meneer, voor klachten moet u bij uw baas zijn, DIE heeft het contract zo afgesloten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:13 schreef Prego het volgende:dat herken ik ook. het valt me dan ook op dat we voornamelijk van lease-mensen een houding krijgen die giantisch uit de hoogte is. en ze denken dat ze geweldigste verzekering ter wereld hebben. (zeg nou zelf, een module 0 eet niet voor niks zo)
dan nemen ze het ons kwalijk dat wij niets voor hun kunnen/ mogen doen![]()
maar meneer ik rijd mercedes, ik ga toch niet in een focus rijden?![]()
Gokje: BSC?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:43 schreef harlingen het volgende:
Een vriend van mij is ook veroordeeld tot het callcenter werk.
Hij kreeg gisteren te horen dat hij vanaf nu zijn koptelefoon altijd moet ophouden. Ze hebben een nieuw systeem en krijgen alleen nog een piepje in de kopelefoon (inbound , bij nieuw gesprek). Voorheen hoorde je een zoemertje ofzo.
Dat is toch niks? Die headset de hele dag op , ook als je bijv. 15 minuten geen telefoontje krijgt?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef babsjuh het volgende:
Er is een groot ICT-bedrijf dat voor àl z'n werknemers (incl. management) max huurklasse A of 1110 bij schade heeft op laten nemen in het contract. En dan ben je de getapte IT-er met je dikke Passat of BMW en moet je de dag na de aanrijding met een Fordje Ka bij je klant voorrijden.... Dat doet zeer natuurlijk.
Go ahead, make my day!!!![]()
![]()
Warm bellen houdt over het algemeen in dat je mensen belt die zelf hebben aangegeven interesse te hebben in hypotheekadvies.. Dus ze hebben bijvoorbeeld hun gegevens opgegeven via de website, of via een antwoordcoupon..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Koud bellen lijkt mij persoonlijk dus echt totaal niks. Maar goed, moet je liggen denk ik.
Dat warm bellen, wat houdt dat precies in? Bel je mensen die oooooooit een keer ergens hebben aangegeven dat ze het niet erg vinden om gebeld te worden of bel je mensen die echt duidelijk gevraagd hebben om een afspraak met een adviseur.
(P.s. Jij plant trouwens o.a. afspraken voor mij in)
HAL?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Koud bellen lijkt mij persoonlijk dus echt totaal niks. Maar goed, moet je liggen denk ik.
Dat warm bellen, wat houdt dat precies in? Bel je mensen die oooooooit een keer ergens hebben aangegeven dat ze het niet erg vinden om gebeld te worden of bel je mensen die echt duidelijk gevraagd hebben om een afspraak met een adviseur.
(P.s. Jij plant trouwens o.a. afspraken voor mij in)
Breek me de bek niet open van BSCquote:
Je biedt ons ook altijd veel mukie... als je langsloopt in weer een nieuwe outfitquote:Op maandag 28 maart 2005 01:38 schreef Mukie het volgende:
[...]
Ik zit op een callcenter op de IT-afdeling en het bevalt me prima!
Het is afwisselend en uitdagend, naast het feit dat ik elke dag wel bijleer.
Plus ik kan mijn "klanten" de callcenter medewerkers uithelpen door de een of andere oplossing aan te bieden.
Wees blij dát je geld kan verdienen, knurft. En als die baan niet goed genoeg voor je is dan wens ik je veel succes met het vinden van een passende uitekering met jouw leeftijd en arbeidsverleden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef op_dreef het volgende:
Ik, als student, moet natuurlijk wel wat bijverdienen om in mijn levensonderhoud te kunnen blijven voorzien. Daarom ben ik veroordeeld tot de meest knullige bijbaantjes.
Sinds kort werk ik in een call-center. Mijn god, wat een zielige loonslaven werken daar zeg. Allemaal laag opgeleide miepen (de meeste hebben hun kappersopleiding niet afgemaakt) die precies doen wat ze gevraagt wordt. Alles moet worden afgeturfd, alles moet tot op de millimeter worden bijgehouden, en ze eten (voor een schijntje) uit de hand van de baas die de meest absurde eisen aan zijn medewerkers stelt. Moet je voorstellen, je hele leven lang veroordeeld zijn tot het opdreunen van scripts die nog te knullig klinken om succesvol over te komen op de klant!
Iedere keer als ik mijn tijd heb uitgezeten besef ik toch maar weer hoe waardevol het afmaken van een fatsoenlijke studie is!
Dat Durion verhaal is anders een bekend fenomeen hoor, onder welke steen kom jij vandaan??quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een contract moet je eerst tekenen hoor. Wat een laster ben je aan het verspreiden zeg en wat een onzin ook. Ik kan me goed voorstellen dat je ontslagen bent bij die tiepmutsenvereniging.
Teleperformance is dan weer echt 10 keer niets.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:57 schreef oncrea het volgende:
Rabobank Interpolis VGZ zijn prima callcenters om te werken. Ik heb ook een tijd Gouden Gids en Telefoongidsmedia gedaan en dat is ook zeker goed te doen.
[/b]quote:[b]Op donderdag 21 juli 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een contract moet je eerst tekenen hoor. Wat een laster ben je aan het verspreiden zeg en wat een onzin ook. Ik kan me goed voorstellen dat je ontslagen bent bij die tiepmutsenvereniging.
er zijn ook call centers waar je niets hoeft te verkopen. denk aan klantenservice, storingsdient of hulpdiensten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:21 schreef Byte_Me het volgende:
werken bij een callcenter, ik heb me altijd al afgevraagd waarom mensen daar gaan werken. je stoort mensen en probeert ze dingen te verkopen waar ze eigenlijk helemaal geen behoefte aan hebben. het lijkt me dat iemand met enig gevoel voor eigenwaarde niet voor zo'n NSB-achtig baantje kiest.
dat zijn helpdesks, dat is iets anders.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:35 schreef Prego het volgende:
[..]
er zijn ook call centers waar je niets hoeft te verkopen. denk aan klantenservice, storingsdient of hulpdiensten.
zout op met je nsb![]()
Dat zijn ook callcenters hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat zijn helpdesks, dat is iets anders.
Ik leg de klant uit wat ik exact ga doen, maar mijn 'best' duidde meer op het feit dat ik het snel wilde oplossen en niet dat ik hoopte het op te lossenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Duidelijkheid is belangrijk. Dat een medewerker aan de andere kant van de lijn "zijn best gaat doen", daar kan ik heel weinig mee. Probeert hij me af te wimpelen? Ligt het dossier onder in de la ergens te wachten? Wat bedoelt hij met zijn best doen? Wat gaat hij doen? Wat zijn zijn bevoegdheden? Ik maak toch liever concrete afspraken met dit soort mensen, dat werkt beter voor beide partijen.
Dat zou niet mogen gebeuren. Dan hadden ze het aan de juiste afdeling moeten doorgevenquote:Leuk voorbeeld, bij T-Mobile. Ik wilde naar het buitenland bellen, dat kon in het begin niet omdat mijn kaart geblokkeerd was omdat ik 'm kwijt was. Gebeld naar de klantenservice, kreeg ik een of andere snotaap aan de lijn en die zou 'm wel ff verwijderen voor me. Binnen een kwartiertje zou ik naar het buitenland kunnen bellen. Ok, na 20 min geprobeerd, lukte niet. Oké, het loopt wat uit, kan gebeuren. Na anderhalf uur weer eens geprobeerd. Wederom lukte het niet. Toch nog maar eens bellen, bleek dat die afdeling helemaal niet bevoegd was om die blokkade weg te halen.![]()
Kijk, zo hoort het. Alleen gaat het vaak niet zo. Meestal gaat iemand zijn best doen. Daar heb ik niks aan natuurlijk. Leuk dat hij/zij zijn/haar best doet, maar dat zet vaak geen zoden aan de dijk. Het is beter om concrete afspraken te maken over wat je kan verwachten. Voorkomt later ook onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:21 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik leg de klant uit wat ik exact ga doen, maar mijn 'best' duidde meer op het feit dat ik het snel wilde oplossen en niet dat ik hoopte het op te lossen
[..]
Precies, kennelijk is de korte termijn daar het belangrijkste. Even die klant afwimpelen, niet eens doorhebbende dat ik snel tot de conclusie zou komen dat ik nog steeds niet naar het buitenland kan bellen.quote:Dat zou niet mogen gebeuren. Dan hadden ze het aan de juiste afdeling moeten doorgeven
Zeer mee eensch is.... leuk zoals je die heupen wiegt....quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:35 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Je biedt ons ook altijd veel mukie... als je langsloopt in weer een nieuwe outfit
Meestal ook zeer afwisselend en uitdagend![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |