Dit wordt geheid een nummer 1 hit en één van de grootste hits van het jaar.
(jahaaa dat ging natuurlijk over een heel andere Abel maar die was ook zo lief)
[Dit bericht is gewijzigd door Manono (Datum 31 Januari 2000).]
quote:
op 01-31-2000 om 05:05 PM schreef Manono het volgende:
De film (1985?) was ook heel goed, heb je die gezien?(jahaaa dat ging natuurlijk over een heel andere Abel maar die was ook zo lief)
die van Alex van Warmerdam??
Top Film!
quote:
op 02-01-2000 om 08:32 AM schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind het ook een schitterend liedje ja. Het enige wat ik jammer vind is dat die zanger een beetje een Limburgs (???) accent heeft. Maar dat hoor je maar af en toe. Ik, denk ik, vanmiddag single kopen ga doen. Luuk!
Da's niet zo gek, ze komen uit Breda! Dus hetzelfde accent als Ruudjeehhh!
Trouwens, ik heb de single vandaag ook gekocht en dat voor maar f.10,95! Beter dan die schandelige f.16,95 die ze tegenwoordig steeds vaker vragen.
quote:
"Dit wordt geheid een nummer 1 hit"
En dat is dus inmiddels gebeurd. Vanaf deze week staat deze prachtige plaat op nummer 1 in de Mega Top 100.
quote:
Op 31 januari 2000 16:13 schreef Arcee het volgende:
Onderweg - Abel. Ik vind het een prachtig nummer. Echt heel mooi. Hun vorige nummer vond ik niks, maar deze maakt dat helemaal goed. Kippenvel...
En ik vind het nog altijd het allermooiste nummer van dit jaar...
quote:
Op 01 februari 2000 08:32 schreef Ludo het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><HR><B>op 01-31-2000 om 05:05 PM schreef Manono het volgende: </B><BR>De film (1985?) was ook heel goed, heb je die gezien?<P>(jahaaa dat ging natuurlijk over een heel andere Abel maar die was ook zo lief)<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>die van Alex van Warmerdam??<BR>Top Film!
ja, geweldige film, en wat een bug!
quote:
Op 01 februari 2000 13:25 schreef Maverick het volgende:Da's niet zo gek, ze komen uit Breda! Dus hetzelfde accent als Ruudjeehhh!
Leer nou eens af om Breda continu met Ruud te vergelijken. Die vent is zo'n enorme lul. Ik werk dus in de grootste nachtgelegenheid van breda waar regelmatig Ruud nog wel eens komt en nog veel regelmatig de mannen van Abel aan m'n bar hangen.. Abel is cool! die zuipen zich helemaal de tering, maar ze zullen nooit vervelend zijn.
Ruud daarintegen was vorige week er nog en bestelt bij mij op deze manier "Hey ouwe gabber laat je niet gek maken doe mij 2 palmpjes en een bacootje" Waarop ik zeg "En jij bent?" Hij "Ik ben Ruudje van BigBrother"
Dus ik zeg "das dan 6 muntjes alsjeblieft" hij weer "ik ben toevallig wel een bekende nederlander dus ik krijg het gratis"
DAG RUUD!
[edit]bugger-de-bug, 1 feb 2000?? quote naar de klote?[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door davinci op 03-08-2000 18:52]
quote:En dat vind ik drie maand later nog steeds...
Op 03 augustus 2000 18:01 schreef Arcee het volgende:
quote:Ik ben het niet vaak met Arcee eens, maar vooruit dan maar: ik draai 'm nog steeds bijna dagelijks!!!! S-U-P-E-R-N-U-M-M-E-R.
Op 05 november 2000 23:46 schreef Arcee het volgende:
En dat vind ik drie maand later nog steeds...
Het mooiste komt nog: ik was begin dit jaar zo verslaafd aan dit nummer dat ik ze een keer voor een personeelsfeestje heb ingehuurd. Ik wilde ze eigenlijk een uur lang Onderweg achter elkaar laten spelen. Vonden ze zelf ook wel humor. Niemand van ons kende echter hun anders nummers...maar iedereen ging uit z'n dak bij Onderweg!
quote:Oh??
Op 06 november 2000 11:25 schreef katjaschuurman het volgende:
Ik ben het niet vaak met Arcee eens
quote:Ik ook! Zonder meer 't meest gedraaide nummer voor mij dit jaar.
maar vooruit dan maar: ik draai 'm nog steeds bijna dagelijks!!!!
quote:Maar wat vond je dan van de film?
Op 06 november 2000 12:49 schreef DIGGER het volgende:
En ik ben het in deze niet met Arcee eens, ik vind het niet echt wat, draai het nummer nooit en zet als ik het nummer op de radio hoor in 5 van de 10 keer een andere zender op.
quote:Wat een klote muziek,
Op 05 november 2000 23:46 schreef Arcee het volgende:
En dat vind ik drie maand later nog steeds...
quote:Dat houd je wel heel exact bij zeg
Op 06 november 2000 12:49 schreef DIGGER het volgende:
ik zet als het nummer op de radio hoor in 5 van de 10 keer een andere zender op.
* Arcee draait Onderweg gelijk weer even
quote:Meeeeeee eeeeeeeeeeeeens! Helaas
Op 08 november 2000 22:20 schreef Arcee het volgende:
Wat een schitterend nummer...
'k Heb 'm niet weer gedraaid. Speciaal voor jouw Arcee heb ik ook nog de live opname bij Kicken (Patrick op 3FM). Klonk bijna hetzelf als tijdens mijn 'prive' concert. Hebben?
quote:..kleine aanpassing..
Op 08 november 2000 22:25 schreef katjaschuurman het volgende:
Meeeeeee eeeeeeeeeeeeens! Helaas'k Heb 'm net weer gedraaid. Speciaal voor jouw Arcee heb ik ook nog de live opname bij Kicken (Patrick op 3FM). Klonk bijna hetzelf als tijdens mijn 'prive' concert. Hebben?
quote:En dat vind ik nu, 1 week voor 't eind van het jaar, nog steeds. Hij kwam toevallig net weer voorbij op TMF en ik kreeg er kippenvel van. Enorm sfeervol nummer. Mijn absolute nummer 1 van dit jaar. Schitterend.
Op 03 augustus 2000 18:01 schreef Arcee het volgende:
't Liefst zou ik willen schreeuwen, ik zou oneindig willen schreeuwen, maar 't gaat niet...
quote:Doe de deur dicht !
Op 24 december 2000 04:14 schreef Arcee het volgende:
En dat vind ik nu, 1 week voor 't eind van het jaar, nog steeds. Hij kwam toevallig net weer voorbij op TMF en ik kreeg er kippenvel van. Enorm sfeervol nummer. Mijn absolute nummer 1 van dit jaar. Schitterend.'t Liefst zou ik willen schreeuwen, ik zou oneindig willen schreeuwen, maar 't gaat niet...
187 seconden buikpijn bij dat nummer.
Ik vergat toen jij me zag, dat ik zo anders ben dan jij
quote:
Op 24 december 2000 13:42 schreef Xenia het volgende:
Moooooi...187 seconden buikpijn bij dat nummer.
Ik vergat toen jij me zag, dat ik zo anders ben dan jij
quote:
Op 24 december 2000 13:51 schreef kamagurka het volgende:Eindelijk iemand die zijn tot zijn positieven (of negatieven) komt.
jij zit nog veeeel te diep in mijjj, auw auw haal die genotsknots uit mijn dikke dij Iets om beslist buik- en andere pijn op na te houden
quote:En niet alleen dan... wát een supernummer. Eén van de 10 meest weergaloze nummers ooit gemaakt.
Op zondag 13 januari 2002 10:08 schreef dwerg het volgende:
Vanmorgen stond ik in de keuken, ik keek uit over de weilanden, waar de nachtvorst een lichtwitte deken over had gelegd, de eenden spetterden rond in een wak, en Abel was op de radio. Dan is het toch wel een heel mooi nummer.
quote:Van wie was 't origineel dan?
Op zondag 13 januari 2002 22:44 schreef D.Rose het volgende:
Onderweg was wel een aardig nummer, maar dan het origineel, niet die kwijl-cover van Abel.
quote:"...
Op zondag 13 januari 2002 22:23 schreef Zander het volgende:
Ik vind het maar een draak van een nummer. "... maar het chaat niet".
Veel mooier wordt 't ècht niet...
quote:Birgit.
Op zondag 13 januari 2002 22:48 schreef Arcee het volgende:[..]
"...
jij bent nu alleen van mij
kan de wereld laten zien
dat het zo beter is misschien
het is allang verleden tijd
dat ik vergat toen jij me zag
dat ik zo anders ben dan jij..."Veel mooier wordt 't ècht niet...
quote:De live-versie samen met Birgit is ook heel fraai, trouwens. Mooie stem heeft ze.
Op zondag 13 januari 2002 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Birgit.
quote:Soms kom ik oude opmerkingen van mezelf tegen die ik totaal vergeten was. En heel soms vallen ze me niet eens tegen.
Op zondag 13 januari 2002 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Birgit.
van wie was het origineel dan zou ik ook wel eens willen weten
quote:Ja!
Op zondag 17 februari 2002 23:32 schreef Arcee het volgende:
De live-versie samen met Birgit is ook heel fraai, trouwens. Mooie stem heeft ze.
"Ben je verder dan 't heden, wil je terug naar je verleden..."
Oe, dat zingt ze wel erg um... zwoel.
Het origineel is gewoon van Abel zelf.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:11 schreef Troel het volgende:
En weer even een kick, nou wil ik ook weten van wie het origineel is!
Maar veel vertrouwen had je niet in je zoekactie dus.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:09 schreef Troel het volgende:
Ja, weet ik, ik heb het zelf opgezocht
Ik zie 't nu, ja.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:16 schreef Troel het volgende:
Dat was pas nadat ik die reactie plaatste
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:13 schreef popolon het volgende:
Ik vind 't ook nog steeds een lief liedje![]()
Leuk is niet 't juiste woord, Urnie!quote:
Ookquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Leuk is niet 't juiste woord, Urnie!trouwens
Pff,ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
mooi nummer
alleen jammer van die zachte G![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
Beste Nederlandstalige nummer ooit. Punt uit.![]()
Zachte g isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij hebt een versie zonder zachte g?
ik dacht dat jij smaak had Peaceman.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
Dat bewijs ik toch ook met deze keuze?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
ik dacht dat jij smaak had Peaceman.
Ik vind het persoonlijk nogal een zeiknummer, maar goed. Hoe laat lig jij morgen voor het postkantoor?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat bewijs ik toch ook met deze keuze?![]()
NIET! Kaartjes zijn al besteld via Waste...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:10 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nogal een zeiknummer, maar goed. Hoe laat lig jij morgen voor het postkantoor?![]()
Man, blijf dan ook binnen...quote:k doe de deur dicht
Straten lijken te huilen
Wolken lijken te vluchten
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:23 schreef Tafkahs het volgende:
Destijds op de radio :
[..]
Man, blijf dan ook binnen...![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:21 schreef Lkw het volgende:
Mooi nummer, zit ook niet gek in elkaar.
Alleen dat Abeltje heeft de stem van 16-jarige die net de baard in de keel heeft en dat doet enorme afbreuk aan het nummer. Wou dus dat dat origineel er echt was (waar iemand in het begin van dit topic over begon).
Misschien komt er nog eens een cover van iemand die een wat welluidender stem heeft
het is een leuk nummer, maar dit vind ik veel te veel eer voor dat nummer...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
Ik heb het nummer eens ge-upload naar een Amerikaans internetstation en daar kreeg het wonderbaarlijk veel stemmen van de luisteraars (voor 90 procent Amerikanen). Die verstaan geen barst van de tekst, dus zo suf en clichématig vond men melodie, compositie en uitvoering blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:14 schreef broer het volgende:
Veel slechter dan dit krijg je het niet. Quasi-poëtische tekst, suffe melodie, clichématige opbouw.
Geen wonder dat het een hit was.
Slechts 4 cijfers.quote:
Als je mijn andere posts ook had gelezen, wist je hoe serieus die opmerking was...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is een leuk nummer, maar dit vind ik veel te veel eer voor dat nummer...
Was het nieteens serieus???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je mijn andere posts ook had gelezen, wist je hoe serieus die opmerking was...
![]()
Ach, peaceman heeft wel vaker wat problemen met taal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Was het nieteens serieus???
jammer...![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach, peaceman heeft wel vaker wat problemen met taal.
Die ene keer dat je niet aan die d/t-test mee wilde doen.quote:
ow dat... tja als dat jou nog steeds dwars zit.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die ene keer dat je niet aan die d/t-test mee wilde doen.
Radio Paradise?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:10 schreef Lkw het volgende:
Ik heb het nummer eens ge-upload naar een Amerikaans internetstation en daar kreeg het wonderbaarlijk veel stemmen van de luisteraars (voor 90 procent Amerikanen). Die verstaan geen barst van de tekst, dus zo suf en clichématig vond men melodie, compositie en uitvoering blijkbaar niet...
Wie weetquote:Op maandag 27 maart 2006 14:36 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Radio Paradise?Mijn ervaring is dat ik als Nederlander snel geneigd ben om een thumbs up te geven als ik daar een Nederlands nummer op die LRC zie voorbijkomen, ook als ik het niet eens zo'n heel briljant nummer vind, maar gewoon omdat het leuk zou zijn als een Nederlandse artiest de reguliere playlist zou halen. Ik denk dat veel stemmen die Abel heeft gekregen toch wel van Nederlanders zijn gekomen, hoor.
KIjk in die goede oude tijd kocht men zelfs nog singelsquote:Op dinsdag 1 februari 2000 08:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind het ook een schitterend liedje ja. Het enige wat ik jammer vind is dat die zanger een beetje een Limburgs (???) accent heeft. Maar dat hoor je maar af en toe. Ik, denk ik, vanmiddag single kopen ga doen. Luuk!
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef Reddiablo het volgende:
Ik doe de deur dicht...
hopelijk zit je hoofd er tussen en maak je nooit meer geluid. Mogelijk het meest gruwelijke gedrocht ooit gemaakt, wat een pleurisnummer is dit -- abominabel!!!!
Die heb ik op m'n phone staanquote:Op maandag 19 januari 2009 00:25 schreef morgane het volgende:
Ik moet trouwens nog altijd lachen als ik aan dat sampletje denk, die met ik doeee de deur dicht....BAF!!!
Waarvan was dat ook al weer?
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:25 schreef morgane het volgende:
Ik moet trouwens nog altijd lachen als ik aan dat sampletje denk, die met ik doeee de deur dicht....BAF!!!
Waarvan was dat ook al weer?
Ik herinner me überhaupt een ander filmpje. Wel ook animatie, maar niet deze die hierboven gepost is.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:51 schreef morgane het volgende:
Haha dank je Frasier! Ik herinnerde me alleen de klap van de deur veel harder
iddquote:Op maandag 19 januari 2009 00:21 schreef BarbaRob het volgende:
Toen Birgit Schuurmans nog leuk en lekker was *zucht*
Die reactie er onderquote:
quote:hahaha die is egt cool heb je goed gedaan lekker gepaint maar wel leuk en best wel vaak bekeken want het is best een zaai filmpje het is ook niet zo dat als ik op sgool kom dat ik iedereen ga vertellen van: wat een uber kooel filmpje is dit maar het is wel een leuk filmpje ik kan het zelf niet maaken dag je kennis
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Toen TS deze topic begon was de wereld nog onschuldig
http://www.bndestem.nl/re(...)-wilde-schrijven.ecequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zou Abel inmiddels de baard al in de keel hebben gehad?
Beetje moeilijk om er een mooi house nummertje van te maken lijkt mequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:38 schreef Houniet het volgende:
Hij is alweer 33...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:33 schreef eQuaL het volgende:
Topic waar je in gepost moet hebben
Oh dat had ik al![]()
Nog steeds: Onderweg![]()
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)-wilde-schrijven.ece
[ afbeelding ]
Ik had hem ook......per ongeluk verkocht in een verzameling cd's en deze zat erbij.......quote:
En sloot tong80 niet al zijn posts af metquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:38 schreef Kriegel het volgende:
Shit, toen dit topic gemaakt werd betaalden we nog met guldens bedenk ik me net... Bizar.
Sterker nog: toen was tong80 nog niet eens geregistreerd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En sloot tong80 niet al zijn posts af met
Ik verwacht wel stats als het topic vol isquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sterker nog: toen was tong80 nog niet eens geregistreerd.
In december pas en 't topic komt uit januari. 2000.
Toen lag tong80 nog in z'n eigen poep te graaien, zo lang geleden is het. Haast.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En sloot tong80 niet al zijn posts af met
Ik heb een ruwe tekst voor Onderweg "revisited" liggen, hij moet nog worden bijgewerkt, als iemand me met produceren en dergelijke kan meehelpen, graag (liefst Joris Rasenberg zelf, maar ik denk dat hij er weinig zin in heeft).quote:Op zondag 19 juli 2009 19:22 schreef methodmich het volgende:
Zeker, je zou bijna zeggen dat het tijd wordt voor een nieuwe opname door de band zelf, met eventueel een herziene tekst die bij 2009 past.
Misschien kun je de ruwe tekst vast plaatsen? Dan kunnen we hem gladder maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb een ruwe tekst voor Onderweg "revisited" liggen, hij moet nog worden bijgewerkt, als iemand me met produceren en dergelijke kan meehelpen, graag (liefst Joris Rasenberg zelf, maar ik denk dat hij er weinig zin in heeft).
Wil ik over nadenken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien kun je de ruwe tekst vast plaatsen? Dan kunnen we hem gladder maken.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:24 schreef Nadja2 het volgende:
Een dance versie van 'Neem me mee' is nu uit:
http://b-bosman.hyves.nl/index.php?l3=bl&l4=it&blogitem_id=25471906&blogitem_secret=9YPJ
Laat jullie mening horen!
linkje?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Zapper het volgende:
"Zonder een Woord" is minstens net zo mooi als "Onderweg" overigens
Altijd gedacht dat die instrumentaal was!quote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Zapper het volgende:
Lol strak plan als we dat allemaal nou eens doenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:31 schreef IJsblock het volgende:
En weer een OMA (ouwe meuk alert)!!!![]()
Vanmorgen in het foute uur, maar ik heb wel op gestemd voor de top 2000!![]()
En nog wel op nummer 1!
http://top2000.radio2.nl/stemmen/page/stemmenquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Lol strak plan als we dat allemaal nou eens doen
Kijken of we hem weer terug de huidige top 40 in kunnen krijgen
Dat ze straks weer moeten gaan optreden enzo hehehe
oohja heb je een link?
Meen je dat ....quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:42 schreef Zapper het volgende:
De tyfus aan QMusic dat ze dit pareltje in het foute uur durven te stoppen
En Ademloos nog mooier.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Zapper het volgende:
Dat waren tijdenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:22 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
In 2000 kochten mensen nog singles
Wat zei die dan?????quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:32 schreef IJsblock het volgende:
Gerard Ekdom leest mee in dit topic? Gisterochtend bij de Arbeidsvitaminen!
quote:Op zondag 29 november 2009 17:51 schreef methodmich het volgende:
In topics als dit zou je oneindig willen posten, maar da gaa niiiiiieeettttttt.
Dit had ik liever niet geweten. Want ik vind de plaat mooi, maar Stacey een heel vervelend meisje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef methodmich het volgende:
Stacey Rookhuizen bekent in OOR ook dat ze een groot fan van dit nummer was en de band zelfs overal volgde.
quote:
Gehoord terwijl ik heerlijk in het Brabantse land over een 80-weg denderde.quote:
Mijn tvp voor deel 2 staat dan al klaar!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
We gaan hier echt een deel 2 van maken hoor
Vraag een mod of er dan tot die datum een slotje op mag, wil je ook voor deel 2 weer een OP maken?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:21 schreef Arcee het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het nog wel even duurt voor deel 2 geopend hoeft te worden *kuch* na 31 januari 2010 *kuch*.
ja Arcee! En dan eisen wel een hele VETTE OP natuurlijk!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Vraag een mod of er dan tot die datum een slotje op mag, wil je ook voor deel 2 weer een OP maken?
Ik wil niet valsspelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef IJsblock het volgende:
Vraag een mod of er dan tot die datum een slotje op mag, wil je ook voor deel 2 weer een OP maken?
Ik doe altijd m'n best op OP's.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja Arcee! En dan eisen wel een hele VETTE OP natuurlijk!
eentje waar je echt ff je best op gedaan hebt
ook omdat dit denk wel een van de langst lopende topics is
Dit kan ik niet volgen. alsof dat 'gevoel' opeens weg is als je gecovered wordt. Het lijkt me juist een hele eer voor een artiest als anderen je willen coveren. Het liedje steekt muzikaal en qua arrangementen overigens ook gewoon erg prima in elkaar.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef methodmich het volgende:
Hoorde laatst dat dit nummer inmiddels ook is doorgedrongen in het buitenland en dat enkele grote Engelse artiesten zich verdringen om het nummer te mogen coveren. Abel houdt dit echter tegen. Het was niet voor het geld bedoeld, maar was puur gevoel op dat moment. Ze willen geen emoties verkopen en dus doen ze de deur dicht.
Je inbox was vol trouwens, laatst.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:21 schreef Arcee het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het nog wel even duurt voor deel 2 geopend hoeft te worden *kuch* na 31 januari 2010 *kuch*.
Dat vind ik nou net zo waanzinnig leuk aan Abel!quote:Op zondag 6 december 2009 13:38 schreef Lkw het volgende:
Alleen Abels stemmetje vind ik persoonlijk nogal vervelend, klinkt als een jochie van 14 à 15 of zo. Dat doet wat afbreuk aan het nummer. Maar verder is het nog altijd een van de beste Nederlandstalige nummers die ik ken.
Een mod sluit dit topicquote:Op zondag 6 december 2009 17:39 schreef methodmich het volgende:
In blauw verlichte treinen, draag ik dit topic altijd bij me.
quote:Op zondag 6 december 2009 17:39 schreef Zwansen het volgende:
Okay, nu niet meer posten hier. Hij mag nog niet vol.
Doe es ff normaal joh kutkind...quote:
Uitermate sterk! Hij valt zelfs te zingen, heb ik net gemerkt.quote:Op zondag 6 december 2009 19:13 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Een mod sluit dit topic
Users lijken te huilen
Slotjes lijken te vluchten
Ik ga het net op
Websites die leuk lijken
Maar ik wil ze ontwijken
Ik wil deel 2 van dit topic zien
Het is bijna verleden tijd
Dat ik dit topic niet vergat
Onvoorwaardelijk postte voorbij
Ik zie de nieuwe topics
Langs me heen gaan onderwerpen
Het is niet stil met commentaar geven
Wie kan dit zien
In blauw verlichte baggerlayouts
Ligt mijn hart bij nutteloze shouts
Maar het klopt niet
Ik heb die tekst in 5 minuutjes bedacht!quote:Op maandag 7 december 2009 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uitermate sterk! Hij valt zelfs te zingen, heb ik net gemerkt.
Misschien clip maken met een vrouwelijke FOK!ker als Birgit?
Geen idee, "Neem me mee" vond ik ook leuk; niet op dit niveau natuurlijk, maar zeker goed te doen. Neem me meeeeem me mee ♪quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:04 schreef Roi het volgende:
Waarom brengen ze eigenlijk niets nieuws uit?
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:13 schreef TheFrankey het volgende:
Abel beste NL'se eendagsvlieg
Hoera
quote:Zanger Joris Rasenberg van Abel was blij met de eerste plek. Hij beloofde aan de luisteraars van 3FM in het komende decennium weer een hit te scoren. Onderweg stond begin 2000 op nummer 1 in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |