Ik heb het nummer eens ge-upload naar een Amerikaans internetstation en daar kreeg het wonderbaarlijk veel stemmen van de luisteraars (voor 90 procent Amerikanen). Die verstaan geen barst van de tekst, dus zo suf en clichématig vond men melodie, compositie en uitvoering blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:14 schreef broer het volgende:
Veel slechter dan dit krijg je het niet. Quasi-poëtische tekst, suffe melodie, clichématige opbouw.
Geen wonder dat het een hit was.
Slechts 4 cijfers.quote:
Als je mijn andere posts ook had gelezen, wist je hoe serieus die opmerking was...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is een leuk nummer, maar dit vind ik veel te veel eer voor dat nummer...
Was het nieteens serieus???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je mijn andere posts ook had gelezen, wist je hoe serieus die opmerking was...
![]()
Ach, peaceman heeft wel vaker wat problemen met taal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Was het nieteens serieus???
jammer...![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach, peaceman heeft wel vaker wat problemen met taal.
Die ene keer dat je niet aan die d/t-test mee wilde doen.quote:
ow dat... tja als dat jou nog steeds dwars zit.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die ene keer dat je niet aan die d/t-test mee wilde doen.
Radio Paradise?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:10 schreef Lkw het volgende:
Ik heb het nummer eens ge-upload naar een Amerikaans internetstation en daar kreeg het wonderbaarlijk veel stemmen van de luisteraars (voor 90 procent Amerikanen). Die verstaan geen barst van de tekst, dus zo suf en clichématig vond men melodie, compositie en uitvoering blijkbaar niet...
Wie weetquote:Op maandag 27 maart 2006 14:36 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Radio Paradise?Mijn ervaring is dat ik als Nederlander snel geneigd ben om een thumbs up te geven als ik daar een Nederlands nummer op die LRC zie voorbijkomen, ook als ik het niet eens zo'n heel briljant nummer vind, maar gewoon omdat het leuk zou zijn als een Nederlandse artiest de reguliere playlist zou halen. Ik denk dat veel stemmen die Abel heeft gekregen toch wel van Nederlanders zijn gekomen, hoor.
KIjk in die goede oude tijd kocht men zelfs nog singelsquote:Op dinsdag 1 februari 2000 08:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind het ook een schitterend liedje ja. Het enige wat ik jammer vind is dat die zanger een beetje een Limburgs (???) accent heeft. Maar dat hoor je maar af en toe. Ik, denk ik, vanmiddag single kopen ga doen. Luuk!
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef Reddiablo het volgende:
Ik doe de deur dicht...
hopelijk zit je hoofd er tussen en maak je nooit meer geluid. Mogelijk het meest gruwelijke gedrocht ooit gemaakt, wat een pleurisnummer is dit -- abominabel!!!!
Die heb ik op m'n phone staanquote:Op maandag 19 januari 2009 00:25 schreef morgane het volgende:
Ik moet trouwens nog altijd lachen als ik aan dat sampletje denk, die met ik doeee de deur dicht....BAF!!!
Waarvan was dat ook al weer?
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:25 schreef morgane het volgende:
Ik moet trouwens nog altijd lachen als ik aan dat sampletje denk, die met ik doeee de deur dicht....BAF!!!
Waarvan was dat ook al weer?
Ik herinner me überhaupt een ander filmpje. Wel ook animatie, maar niet deze die hierboven gepost is.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:51 schreef morgane het volgende:
Haha dank je Frasier! Ik herinnerde me alleen de klap van de deur veel harder
iddquote:Op maandag 19 januari 2009 00:21 schreef BarbaRob het volgende:
Toen Birgit Schuurmans nog leuk en lekker was *zucht*
Die reactie er onderquote:
quote:hahaha die is egt cool heb je goed gedaan lekker gepaint maar wel leuk en best wel vaak bekeken want het is best een zaai filmpje het is ook niet zo dat als ik op sgool kom dat ik iedereen ga vertellen van: wat een uber kooel filmpje is dit maar het is wel een leuk filmpje ik kan het zelf niet maaken dag je kennis
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Toen TS deze topic begon was de wereld nog onschuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |