Ik zie 't nu, ja.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:16 schreef Troel het volgende:
Dat was pas nadat ik die reactie plaatste
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:13 schreef popolon het volgende:
Ik vind 't ook nog steeds een lief liedje![]()
Leuk is niet 't juiste woord, Urnie!quote:
Ookquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Leuk is niet 't juiste woord, Urnie!trouwens
Pff,ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
mooi nummer
alleen jammer van die zachte G![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
Beste Nederlandstalige nummer ooit. Punt uit.![]()
Zachte g isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij hebt een versie zonder zachte g?
ik dacht dat jij smaak had Peaceman.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
Dat bewijs ik toch ook met deze keuze?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
ik dacht dat jij smaak had Peaceman.
Ik vind het persoonlijk nogal een zeiknummer, maar goed. Hoe laat lig jij morgen voor het postkantoor?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat bewijs ik toch ook met deze keuze?![]()
NIET! Kaartjes zijn al besteld via Waste...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:10 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nogal een zeiknummer, maar goed. Hoe laat lig jij morgen voor het postkantoor?![]()
Man, blijf dan ook binnen...quote:k doe de deur dicht
Straten lijken te huilen
Wolken lijken te vluchten
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:23 schreef Tafkahs het volgende:
Destijds op de radio :
[..]
Man, blijf dan ook binnen...![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:21 schreef Lkw het volgende:
Mooi nummer, zit ook niet gek in elkaar.
Alleen dat Abeltje heeft de stem van 16-jarige die net de baard in de keel heeft en dat doet enorme afbreuk aan het nummer. Wou dus dat dat origineel er echt was (waar iemand in het begin van dit topic over begon).
Misschien komt er nog eens een cover van iemand die een wat welluidender stem heeft
het is een leuk nummer, maar dit vind ik veel te veel eer voor dat nummer...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |