Daar is een slowchattopic toch voor, of niet soms?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef SingleCoil het volgende:
Het is hier een beetje gekwebbel geworden, merk ik
Afgesproken, de volgende is voor jou...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik zag het, helaas, volgende keer beter...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:02 schreef SingleCoil het volgende:
Afgesproken, de volgende is voor jou...
Nee hoor, gekwebbel is een typische vrouwenbezigheid, daarbij wordt slechts een beperkt aantal onderwerpen behandeldquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar is een slowchattopic toch voor, of niet soms?![]()
Te weten?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef SingleCoil het volgende:
Nee hoor, gekwebbel is een typische vrouwenbezigheid, daarbij wordt slechts een beperkt aantal onderwerpen behandeld
Ik ook!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef het_fokschaap het volgende:
voor het geval jullie me missen en ongerust worden
ik ben twee dagen weg vanaf morgenochtend
het is nog een verrassing waar ik heenga, iets met m'n werk...maar misschien gaan we wel naar Friesland...we moeten paspoort mee namelijkquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook!
We gaan toch niet samen weg hè? Heb ik iets gemist?
Nou, ik vond de onderwerpen toch behoorlijk afwisselend. Glitters, castratie, kinderloosheid, haarloze balzakken...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef SingleCoil het volgende:
Ja hallo, blader zelf even terug...![]()
Voor een gemiddelde Viva welquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik vond de onderwerpen toch behoorlijk afwisselend. Glitters, castratie, kinderloosheid, haarloze balzakken...
Je neemt inderdaad een flinke verantwoordelijkheid op je, en veel dingen zul je minder vaak of makkelijk kunnen doen. Evenwel blijft er natuurlijk een hoop mogelijk, en zet je ook toch een stukje van jezelf neer..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De standaard zaken denk ik: vreantwoordlijkheid en einde aan de vrijheid.
Je kunt volgens hem dan heel veel dingen niet meer. Ik kijk daar anders tegenaan, want ik denk dat je veel meer kunt als dat men denkt.
Die burgerlijkheid valt reuze mee heb ik het idee.quote:De meeste mensen doen dat niet, omdat een kind ook burgerlijkheid lijkt in te houden, maar volgens mij kan het ook best anders.
Al met al wordt het dan erg lastig inderdaad..quote:Bovendien huilen ze teveel, maken teveel lawaai en vragen teveel aandacht.
En ergens heeft hij wel een beetje gelijk, maar ja...rammelende eierstokken enzo![]()
En dat mijn lichaam niet werkt weet ik al, dus mocht hij van gedachten veranderen, moeten we alsnog naar het ziekenhuis enzo. En aangezien ik niet meer zo jong ben, wordt dat ook lastig.
Gelukkig maar!quote:Maar gelukkig vind ik het leven nu ook leuk!
Op sommige momenten zou ik best willen dat ik een tik kon uitdelen. Het afschrikwekkende effect daarvan zou dan genoeg moeten zijn..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet geweldadig, maar ik blijf toch hopen dat ik dat op zo'n moment wel zou zijn!
'Actrice Demi Moore (42) zwanger'quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Al met al wordt het dan erg lastig inderdaad..
[..]
Grmbl, altijd maar weer Fryslân afzeiken. Nou, ik ga naar Rotterdam.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:06 schreef het_fokschaap het volgende:
het is nog een verrassing waar ik heenga, iets met m'n werk...maar misschien gaan we wel naar Friesland...we moeten paspoort mee namelijk
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Grmbl, altijd maar weer Fryslân afzeiken. Nou, ik ga naar Rotterdam.
Dank voor deze heldere toelichting! En toch zijn kale ballen veel sexier, je moet er maar wat voor over hebben! Misschien eens ontharingscrème proberen, kan je lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef SingleCoil het volgende:
Ik scheer mijn ballen niet zo vaak, het is 1) nogal een tijdvretend karwijtje als je het netjes wilt doen, 2) pijnlijk als je je snijdt, en de huid op j eballen is behoorlijk rimpelig dus dat risico is niet klein, 3) irritant als het haar weer begint te groeien en het jeukt. De huid van schaamlippen is veel gladder en daardoor is het risico op snijden veel kleiner, terwijl het scheren zelf veel sneller gaat.
Ik heb op de basisschool één keer gevochten. Met Amanda. Het ging erom wie de rol van Marilyn Monroe mocht spelen in de afscheidsmusical. Zij kreeg de rol wegens blond haar. Maar ik had dikkere tieten!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
Op sommige momenten zou ik best willen dat ik een tik kon uitdelen. Het afschrikwekkende effect daarvan zou dan genoeg moeten zijn..
Maarja.. Het zit niet echt in het beestje, er moet dan toch wel flink wat gebeuren.
Oh, kom vooral langs! Ik ben de hele zomervakantie thuis!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef het_fokschaap het volgende:
in de zomer ga ik weer fijn naar Friesland fietsen. Altijd leuk !
Dus ik kan bij jou ongestoord de koekjestrommel rovenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op sommige momenten zou ik best willen dat ik een tik kon uitdelen. Het afschrikwekkende effect daarvan zou dan genoeg moeten zijn..
Maarja.. Het zit niet echt in het beestje, er moet dan toch wel flink wat gebeuren.
Sommige dingen zou je niet eens in een slecht soap-script kunnen schrijvenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ik had dikkere tieten!
Ik speelde uiteindelijk Julius Caesar.![]()
Theoretisch wel, ware het niet dat ik niet zo dol ben op koekjes en je de trommel dan ook hooguit met inhoud zult aantreffen als ik een bepaalde vorm van bezoek verwacht.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dus ik kan bij jou ongestoord de koekjestrommel roven![]()
De mijne zijn op![]()
Oh daar heb ik erg slechte ervaringen mee, want zonder scheermes krijg je het haar er toch niet echt goed af, en met scheermes krijg je toch kleine wondjes, irritaties enzo, en met die creme doet dat echt erg pijn (maar mannen hebben ook erg veel gevoel in hun ballen, vooral psychisch gevoel)quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dank voor deze heldere toelichting! En toch zijn kale ballen veel sexier, je moet er maar wat voor over hebben! Misschien eens ontharingscrème proberen, kan je lachen.![]()
Ja, logischquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool één keer gevochten. Met Amanda. Het ging erom wie de rol van Marilyn Monroe mocht spelen in de afscheidsmusical. Zij kreeg de rol wegens blond haar. Maar ik had dikkere tieten!
Ik speelde uiteindelijk Julius Caesar.![]()
dan kom ik met nog twee vrienden. we hebben nog slaapplaatsen nodigquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, kom vooral langs! Ik ben de hele zomervakantie thuis!
Ik heb op de middelbare school toen ik pesterijen echt zat werd wel eens iemand tegen de vlakte geslagen. De grootste etterbak tegen de vlakte slaan is overigens een effectief middel tegen pesten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool één keer gevochten. Met Amanda. Het ging erom wie de rol van Marilyn Monroe mocht spelen in de afscheidsmusical. Zij kreeg de rol wegens blond haar. Maar ik had dikkere tieten!
quote:Ik speelde uiteindelijk Julius Caesar.![]()
Niet dol op koekjesquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Theoretisch wel, ware het niet dat ik niet zo dol ben op koekjes en je de trommel dan ook hooguit met inhoud zult aantreffen als ik een bepaalde vorm van bezoek verwacht.
Kwebbelzieke vrouwen hebben het topic overgenomen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef ReCreative het volgende:
Verdikkie, wat gaat dat hard... Zijn jullie nou zo snel of begin ik een ouwe zak te worden?
* tvp
truste !quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Ik ga trouwens zo maffen.. Welterusten allemaal!![]()
Het soort bezoek waar het leuk van is dat ze komen, maar nog veel leuker als ze weer vertrekken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Niet dol op koekjesik wou net café noirs van Verkade bestellen.
Over wat voor vorm van bezoek stel ik maar géén vragen
in de hoop toch antwoord te krijgen, al heb ik een vermoeden, hetzelfde soort bezoek wat ik ook zo graag verwacht
Ik haat kan het erg goed vinden met praatgrage vrouwpersonenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
Kwebbelzieke vrouwen hebben het topic overgenomen.
Als jullie er geen problemen mee hebben om met z'n drieën in een tweepersoons hoogslaper te slapen dan vind ik het prima.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef het_fokschaap het volgende:
dan kom ik met nog twee vrienden. we hebben nog slaapplaatsen nodig
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Doffy het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bed in, in afwachting van mijndie een dagje op de ambulance gereden heeft
Ik wacht al drie jaar op dat ene lieve meisje wat me komt bezoeken en niet meer weggaatquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het soort bezoek waar het leuk van is dat ze komen, maar nog veel leuker als ze weer vertrekken.
Ja, mijn rol bestond eruit dat ik, gekleed in een toga en met een lauwerenkrans op mijn hoofd, een vlieg najoeg met een vliegenmepper, die doodsloeg en vervolgens riep: "Veni, vidi, vici".quote:
mmm, tja. één van die vrienden snurktquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als jullie er geen problemen mee hebben om met z'n drieën in een tweepersoons hoogslaper te slapen dan vind ik het prima.
Lekker slapen, en groeten aan jequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Doffy het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bed in, in afwachting van mijndie een dagje op de ambulance gereden heeft
En dat was niet toevallig Julius Caesar's mongoloide halfbroertjezusje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, mijn rol bestond eruit dat ik, gekleed in een toga en met een lauwerenkrans op mijn hoofd, een vlieg najoeg met een vliegenmepper, die doodsloeg en vervolgens riep: "Veni, vidi, vici".
Welterusten!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Ik ga trouwens zo maffen.. Welterusten allemaal!![]()
Nee! When does the insulting ever stop?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef Doffy het volgende:
En dat was niet toevallig Julius Caesar's mongoloide halfbroertjezusje?![]()
Arme vliegquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, mijn rol bestond eruit dat ik, gekleed in een toga en met een lauwerenkrans op mijn hoofd, een vlieg najoeg met een vliegenmepper, die doodsloeg en vervolgens riep: "Veni, vidi, vici".
meisjes plagen, zoentjes vragenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee! When does the insulting ever stop?
Dat wordt dan sowieso een probleem, want ik heb een eenkamerappartement. Maar misschien kunnen jullie gewoon op de thee komen? Met koekjes.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
mmm, tja. één van die vrienden snurkt
Ik maak het goed met je zodra het_fokschaap en zijn twee vriendjes uit jouw hoogslaper vertrokken zijn, ok?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee! When does the insulting ever stop?
Ik vermoed/vrees/hoop* het ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef het_fokschaap het volgende:
meisjes plagen, zoentjes vragen
al gaat dit in dit geval niet helemaal op denk ik
het wordt tijd voor profiel afhankelijke bannersquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Argh! Zit ik een reply te schrijven, zie ik ineens een Fok!-banner met daarop de vraag "Is uw penis al groot genoeg?".
Niet intrappen. Die 'penis enlargement'-pillen sturen ze niet opquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Argh! Zit ik een reply te schrijven, zie ik ineens een Fok!-banner met daarop de vraag "Is uw penis al groot genoeg?".
Als je een beetje buiten de gebruikelijke platgetreden paadjes wilt en kunt denken, blijkt er veel meer mogelijk dan ' men' vanuit gaat!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je neemt inderdaad een flinke verantwoordelijkheid op je, en veel dingen zul je minder vaak of makkelijk kunnen doen. Evenwel blijft er natuurlijk een hoop mogelijk, en zet je ook toch een stukje van jezelf neer..
Voigens sommigen wordt burgerlijkheid standaard bijgeleverd bij een baan, een huis, een vaste partner of een kind.quote:Die burgerlijkheid valt reuze mee heb ik het idee.
We zien wel. Ik heb nog wel een paar jaar, ben nog niet bejaard ofzoquote:Al met al wordt het dan erg lastig inderdaad..
* qu63 mee eens ischquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef SingleCoil het volgende:
Ik scheer mijn ballen niet zo vaak, het is 1) nogal een tijdvretend karwijtje als je het netjes wilt doen, 2) pijnlijk als je je snijdt, en de huid op j eballen is behoorlijk rimpelig dus dat risico is niet klein, 3) irritant als het haar weer begint te groeien en het jeukt. De huid van schaamlippen is veel gladder en daardoor is het risico op snijden veel kleiner, terwijl het scheren zelf veel sneller gaat.
Het viel toch best mee allemaal op de meet?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik haat kan het erg goed vinden met praatgrage vrouwpersonen.
Dank je, het heeft geholpen!quote:Slaap lekker Alice.
Wat is er mis met een vloer?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als jullie er geen problemen mee hebben om met z'n drieën in een tweepersoons hoogslaper te slapen dan vind ik het prima.
Heb je wel je adreswijziging doorgegeven aan dat meisje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik wacht al drie jaar op dat ene lieve meisje wat me komt bezoeken en niet meer weggaat![]()
In de tussentijd vermaak ik me prima![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar het kost vaak wel veel energie om over modderpaadjes te lopen..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je een beetje buiten de gebruikelijke platgetreden paadjes wilt en kunt denken, blijkt er veel meer mogelijk dan ' men' vanuit gaat!
Dat lijkt mij ook ja. Burgerlijke standaard is trouwens 2,3 kind.quote:[..]
Voigens sommigen wordt burgerlijkheid standaard bijgeleverd bij een baan, een huis, een vaste partner of een kind.
Volgens mij zegt dat veel meer over die mensen dan over de baan, huis, partner en kind
Er kan nog een hoop veranderen in die tijd.quote:We zien wel. Ik heb nog wel een paar jaar, ben nog niet bejaard ofzo
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:59 schreef livEliveD het volgende:
Topic launched
Hou je evenveel van al je kinderen?
Oja, jij had van die spring-honden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, twee overenthousiaste honden die bovenop je willen liggen.
-edit-quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:41 schreef miss_sly het volgende:
Alicey, jij bent toch nog redelijk jong? Waarom denk je dat kinderen krijgen voor jou niet weggelegd is?
Hahaha dieren soms inderdaad net kinderen voor de houder.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaa, ik blijf het hele weekend in Rotterdam. Een weekendje zonder kinderen honden, lekker!
Ook die mag je wel van me hebben. Ze doen het nog goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:
Omdat ik eistokken mis.
Mijn evangelische vriend Raymond.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:44 schreef Alicey het volgende:
Wie zorgt er in de tussentijd voor je honden?
Dan is een genetisch eigen kind inderdaad lastig.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaa, ik blijf het hele weekend in Rotterdam. Een weekendje zonder kinderen honden, lekker!
Ik zal eens informeren of een transplantatie mogelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook die mag je wel van me hebben. Ze doen het nog goed.
Zoals je zelf die honden beschreef waren ze niet echt christelijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn evangelische vriend Raymond.
Er zijn andere mogelijkheden natuurlijk. Ook dat zal niet eenvoudig worden, maar ik denk wel dat ik met een partner tot een oplossing kan komen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan is een genetisch eigen kind inderdaad lastig.
Maar misschien met een partner of via adoptie?
Het is een hele leuke jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet denken aan dat sprookje van Herman Finkers, "Het meisje met de eierstokjes".
Nou, 't is wel lastig hoor. Vooral omdat mijn honden van die onopgevoede krengen zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Een oppas valt wel eens te regelen, toch? Je hebt best nog wel vrijheid enzo, toch?
Het zou niets voor mij zijn, ik wordt toch altijd al omver gelopen door honden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, 't is wel lastig hoor. Vooral omdat mijn honden van die onopgevoede krengen zijn.
Lastig maar niet onmogelijk en onoverkomelijk? Teken ik voorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, 't is wel lastig hoor. Vooral omdat mijn honden van die onopgevoede krengen zijn.
Adopteren kan tegenwoordig ook als alleenstaande.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn andere mogelijkheden natuurlijk. Ook dat zal niet eenvoudig worden, maar ik denk wel dat ik met een partner tot een oplossing kan komen..
Nee. 't Is meer een probleem voor hem wat ik in Rotterdam ga doen. "Ondanks het feit dat jij geen christen bent, weet je best dat ik hier niet achter sta".quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:48 schreef Alicey het volgende:
Zoals je zelf die honden beschreef waren ze niet echt christelijk!
Of is dat geen probleem voor Raymond?
En heb jij er geen probleem mee dat hij zo denkt en oordeelt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. 't Is meer een probleem voor hem wat ik in Rotterdam ga doen. "Ondanks het feit dat jij geen christen bent, weet je best dat ik hier niet achter sta".Hij doelt dan uiteraard op de voorhuwelijkse onzedelijke praktijken die ik voornemens ben te gaan uitvoeren met een zeker iemand in Rotterdam. Het valt me mee dat hij niet uit principiële overwegingen heeft besloten om niet op mijn honden te passen.
Pff, toen hij dat zei wist ik niet of ik in lachen of in huilen moest uitbarsten. Maar ja, ik vind het wel lastig dat hij zo oordeelt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:54 schreef miss_sly het volgende:
En heb jij er geen probleem mee dat hij zo denkt en oordeelt?
Ik zie er op om in mijn eentje een kind groot te brengen. Ik wil toch graag een goede basis bieden, en werken en kinderen opvoeden is iets wat in je eentje niet echt samengaat imo. Let trouwens op, dit is vanuit mijn persoonlijke optiek! Ik zou er niet voor kiezen om het zo te doen, maar ik ken genoeg geweldige alleenstaande moeders waar kinderen ook niets tekort komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Adopteren kan tegenwoordig ook als alleenstaande.
Heeft dat nooit "enge" gedachten opgeleverd?quote:Ik heb al wel eens gedacht dat als ik niet bij mijn vriend was, ik dat zou doen.
Mag ik de brutale vraag stellen waar het sperma vandaan is gekomen?quote:Mijn zusje heeft ook een kind gekregen, haar vrouw wilde wel een kind maar niet zwanger zijn enzo. Ik weet dat als mijn zusje graag had gewild, maar niet had gekund, mijn schoonzusje het zou hebben geprobeerd.
Haha ja dat heb je verteld.. Voor dat laatste moet je volgens mij toch echt wel een die-hard zijn hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. 't Is meer een probleem voor hem wat ik in Rotterdam ga doen. "Ondanks het feit dat jij geen christen bent, weet je best dat ik hier niet achter sta".Hij doelt dan uiteraard op de voorhuwelijkse onzedelijke praktijken die ik voornemens ben te gaan uitvoeren met een zeker iemand in Rotterdam. Het valt me mee dat hij niet uit principiële overwegingen heeft besloten om niet op mijn honden te passen.
Ik beschouw mezelf tegenwoordig als zeer goed in staat dit (met een goed netwerk) te doen. Ik ben ervan overtuigd dat mijn ouders en zus mij in alle opzichten (zo ook w.b. oppas) ontzettend zouden steunen. Ik zou het zeker doen als het nu aan de orde was. hetzij adoptie, hetzij proberen zwanger te worden met een donor/vader op afstand ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie er op om in mijn eentje een kind groot te brengen. Ik wil toch graag een goede basis bieden, en werken en kinderen opvoeden is iets wat in je eentje niet echt samengaat imo. Let trouwens op, dit is vanuit mijn persoonlijke optiek! Ik zou er niet voor kiezen om het zo te doen, maar ik ken genoeg geweldige alleenstaande moeders waar kinderen ook niets tekort komen.
Hmmm, heel ver weg.quote:Heeft dat nooit "enge" gedachten opgeleverd?
Van een anonieme spermadonor, via de kliniek waar ze waren. Omdat ze beiden heel bewust voor een sperma kozen en niet voor een man die eventueel nog vadergevoelens zou kunnen ontwikkelen en zich ergens mee gaan bemoeien. Als ze nog een tweede kindje willen (en daar denken ze wel over) wordt dit in de meeste gevallen met dezelfde donor gedaan.quote:Mag ik de brutale vraag stellen waar het sperma vandaan is gekomen?
Ik heb dat netwerk ook wel, maar het is natuurlijk wel zo prettig als ik zelf ook bij mijn kind ben van tijd tot tijd..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf tegenwoordig als zeer goed in staat dit (met een goed netwerk) te doen. Ik ben ervan overtuigd dat mijn ouders en zus mij in alle opzichten (zo ook w.b. oppas) ontzettend zouden steunen. Ik zou het zeker doen als het nu aan de orde was. hetzij adoptie, hetzij proberen zwanger te worden met een donor/vader op afstand ofzo.
Ok, in ieder geval prettig dat je daar uit bent.quote:Hmmm, heel ver weg.
Het punt is dat ik al verschillende relaties heb gehad, en nu gewoon eindelijk een relatie heb waarin ik me goed voel. Ik heb geen behoefte om dat op te geven. Zelfs niet voor mijn kinderwens. Maar misschien is dat ten dele ook zo omdat ik nog hoop heb dat hij van gedachten verandert. Voorlopig is opstappen echter geen reele optie.
Hoe werkt dat laatste precies? Heeft elke donor een nummer, of is hij bij naam bekend?quote:[..]
Van een anonieme spermadonor, via de kliniek waar ze waren. Omdat ze beiden heel bewust voor een sperma kozen en niet voor een man die eventueel nog vadergevoelens zou kunnen ontwikkelen en zich ergens mee gaan bemoeien. Als ze nog een tweede kindje willen (en daar denken ze wel over) wordt dit in de meeste gevallen met dezelfde donor gedaan.
Ik reageer even niet omdat ik zelf eigenlijk niet precies weet hoe ik er over denk, en het sowieso foute reacties kunnen worden..quote:
Gezelliequote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
Mogguh!![]()
Ik moet straks trouwens naar.... Rotterdam![]()
![]()
Ga je een foto plaatsen van jezelf in pak, of ben je bang dat ik net zo reageer als bij Choas?quote:In 3-delig pak nog wel![]()
Tuurlijk. Maar wat mij betreft hoeft dat niet fulltime. Dat zou ik met een partner ook niet doen. Ik vind werken leuk en dat wil ik er zeker bij blijven doen, en niet maar 16 uur ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb dat netwerk ook wel, maar het is natuurlijk wel zo prettig als ik zelf ook bij mijn kind ben van tijd tot tijd..
Ja, dat wel. Soms komt er inderdaad wat mijsheid met de jarenquote:Ok, in ieder geval prettig dat je daar uit bent.
quote:Hoe werkt dat laatste precies? Heeft elke donor een nummer, of is hij bij naam bekend?
Ik mag er twee uur later weer wegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:41 schreef Alicey het volgende:
Iedereen komt maar naar Rotterdam vandaag.
Er zijn geen foto's van mij in pakquote:Ga je een foto plaatsen van jezelf in pak, of ben je bang dat ik net zo reageer als bij Choas?
Foto's kunnen uiterard gewoon gemaakt weorden. Tegenwoordig heel gemakkelijk en snel met een digitale cameraquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik mag er twee uur later weer weg
[..]
Er zijn geen foto's van mij in pak
Er zijn geen foto's van mij in pak, en die komen er ook niet, dat wilde ik maar even zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Foto's kunnen uiterard gewoon gemaakt weorden. Tegenwoordig heel gemakkelijk en snel met een digitale camera
Dat tweede gedeelte van je zin is dus wel essentieelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's van mij in pak, en die komen er ook niet, dat wilde ik maar even zeggen
Ik weet niet wat ik zelf zou doen.. Helemaal stoppen denk ik niet, maar 16 uur lijkt me op zich acceptabel. Het hangt natuurlijk ook af van de wensen van mijn partner (m/v). Misschien ben ik wel erg traditioneel op dit gebied.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wat mij betreft hoeft dat niet fulltime. Dat zou ik met een partner ook niet doen. Ik vind werken leuk en dat wil ik er zeker bij blijven doen, en niet maar 16 uur ofzo.
Ok, redelijk duidelijk.quote:De donor is in het ziekenhuis bij nummer bekend. Van deze donor ligt een dossier bij een notaris, zodat het kind als het daar behoefte aan heeft vanaf 16-jarige leeftijd op kan vragen wie de biologische vader is.
Zo is het mij verteld door mijn zusje
Je mag ook blijven hoor.quote:
Jammer, ik had het graag gekeurd.quote:Er zijn geen foto's van mij in pak
Precies! Het is gewoon geen excuus Doffy!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Foto's kunnen uiterard gewoon gemaakt weorden. Tegenwoordig heel gemakkelijk en snel met een digitale camera
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's van mij in pak, en die komen er ook niet, dat wilde ik maar even zeggen
Ik ben door de jaren alleen maar minder traditioneel geworden, terwijl mensen om mij heen juist steeds traditioneler (en bugerlijker) worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zelf zou doen.. Helemaal stoppen denk ik niet, maar 16 uur lijkt me op zich acceptabel. Het hangt natuurlijk ook af van de wensen van mijn partner (m/v). Misschien ben ik wel erg traditioneel op dit gebied.
Ik ben altijd erg tegendraads geweest.. Bij mij lijkt het juist dat ik steeds traditioneler en burgerlijker word.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben door de jaren alleen maar minder traditioneel geworden, terwijl mensen om mij heen juist steeds traditioneler (en bugerlijker) worden.
Ach, ik ben altijd al tegendraads geweest
Wat dan weer eigenlijk erg standaard is, niet tegendraadsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg tegendraads geweest.. Bij mij lijkt het juist dat ik steeds traditioneler en burgerlijker word.![]()
Nee, dat is inderdaad heel erg standaard.. Ik moet maar weer eens een keertje flink tegen de stroom ingaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat dan weer eigenlijk erg standaard is, niet tegendraads
Is ook veel leuker dan doen wat iedereen doet en verwacht!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad heel erg standaard.. Ik moet maar weer eens een keertje flink tegen de stroom ingaan.
Ik doorgaans ook wel hoor.. Het heeft er denk ik ook wel een beetje mee te maken dat ik nu na een paar jaar eindelijk in een wat rustigere fase ben beland, en het niet meer noodzakelijk is om tegendraads te zijn. De rust bevalt me toch ook wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ook veel leuker dan doen wat iedereen doet en verwacht!
Ik gedij daar wel op geloof ik
Ik ben ook eindelijk wat rustiger geworden, dat wel. En dat werd ook wel tijdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doorgaans ook wel hoor.. Het heeft er denk ik ook wel een beetje mee te maken dat ik nu na een paar jaar eindelijk in een wat rustigere fase ben beland, en het niet meer noodzakelijk is om tegendraads te zijn. De rust bevalt me toch ook wel.
Ik weet niet of dat raar is.. Ik ben ook niet alledaags. Deels uit keuze, deels van nature..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ook eindelijk wat rustiger geworden, dat wel. En dat werd ook wel tijd
Maar ook in ruste ben ik nog steeds niet alledaags...of is dat raar om van jezelf te zeggen?
Ik kom ook uit een niet alledaags gezin, denk ik
Geef eens een definitie van alledaagse mensen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alledaagse mensen zijn erg saai!
Mensen die hun leven leven zoals 'men' van ze verwacht. Mensen die het van belang vinden wat hun buren van ze denken. Mensen die geen nieuwe dingen durven uitproberen. Mensen die alles wat van het gemiddelde afwijkt 'raar' vinden. Mensen die leven onder het motto "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" of "je moet je kop niet boven het maaiveld uitsteken".quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
Geef eens een definitie van alledaagse mensen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mensen die hun leven leven zoals 'men' van ze verwacht.
quote:Mensen die het van belang vinden wat hun buren van ze denken.
quote:Mensen die geen nieuwe dingen durven uitproberen.
quote:Mensen die alles wat van het gemiddelde afwijkt 'raar' vinden.
quote:Mensen die leven onder het motto "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" of "je moet je kop niet boven het maaiveld uitsteken".
Ja, hieruit volgt dat ik geenszins alledaags ben.quote:Duidelijk?
Dat is inderdaad triest, maar in zekere zin ook zijn eigen keus. Als je niet gelukkig bent, moet je zorgen dat je je leven zodanig verandert dat je het wel wordt. En dat is het probleem; veel mensen leven nogal onbewust en nemen genoegen met een middelmatig leven. Ik denk dat je jezelf daarmee tekort doet. Als je jezelf de vraag stelt wat je zou doen als je over een maand dood zou gaan en je kunt daar in alle eerlijkheid op antwoorden dat je niets wezenlijk anders zou doen dan je nu doet omdat je werkelijk gelukkig bent, dan heb je het volgens mij goed voorelkaar. En dat kan best betekenen dat je nog een weekje met de camper naar Frankrijk gaat, dat maakt verder niet uit. Als je maar leeft zoals je dat ècht wil... Veel mensen vinden mijn leven nogal saai, maar ik ben erg gelukkig met mijn leven. Dan zal het me verder aan mijn reet roesten wat anderen denken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:58 schreef miss_sly het volgende:
Het jammer was alleen dat hij toen niet volmondig kon beamen dat hij gelukkig was...en dat vind ik erger dan zijn zogenaamd saaie en burgerlijke leven.
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of ze saai zijn, maar in de ogen van sommige andere mensen zijn ze dat waarschijnlijk wel.
Er staat tegenover dat het eigenlijk helemaal niet uit moet maken wat een ander denkt. Als jij een gelukkig leven leidt, op welke manier dan ook, moet het goed zijn voor jou.
Ik denk ook wel dat het een beetje moet wisselen.. Burgerlijkheid (en dus geborgenheid, veiligheid en rust) op zijn tijd is denk ik helemaal niet slecht. Ikzelf heb echter ook wel soms behoefte aan inspiratie, avontuur, en een doel om na te streven..quote:Ik kwam eens een ex tegen (5 jaar lief en veeeeel leed) in de supermarkt en we raakten aan de praat. Ik had een leuk appartementje in het centrum, vriendje op afstand, deed rare dingen in het weekend (LAN-parties en stappen met een vriendin). Hij was getrouwd, had 2 kindjes (bloedmooie jongetjes, net als hijzelf), een stationwagen en ging met vrouw, zoontjes en de twee honden met de stationwagen naar Frankrijk op vakantie naar een camping. Terwijl ie dat allemaal aan het vertellen is, kijkt ie me eens aan en zegt: Bah, wat burgerlijk he?
dus ik zei: Het maakt toch niet uit of het burgerlijk zou zijn, als jij gelukkig bent, is het toch goed?
Het jammer was alleen dat hij toen niet volmondig kon beamen dat hij gelukkig was...en dat vind ik erger dan zijn zogenaamd saaie en burgerlijke leven.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
Ja, hieruit volgt dat ik geenszins alledaags ben.
Ja, maar ik heb altijd geleerd dat ik niet moet luisteren naar vreemde vrouwen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.![]()
Een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar ik heb altijd geleerd dat ik niet moet luisteren naar vreemde vrouwen.![]()
En die is weer raak.. Ik ben dat gezeik van sommige mensen over hoe ik zou moeten leven ook zat. Misschien leef ik op een manier die hen geen geluk brengt, maar zij hoeven toch niet zo te leven?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je maar leeft zoals je dat ècht wil... Veel mensen vinden mijn leven nogal saai, maar ik ben erg gelukkig met mijn leven. Dan zal het me verder aan mijn reet roesten wat anderen denken.
Dat is wel het beste deel, en dat vergat men dan weer te vertellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker.
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is inderdaad triest, maar in zekere zin ook zijn eigen keus. Als je niet gelukkig bent, moet je zorgen dat je je leven zodanig verandert dat je het wel wordt. En dat is het probleem; veel mensen leven nogal onbewust en nemen genoegen met een middelmatig leven. Ik denk dat je jezelf daarmee tekort doet. Als je jezelf de vraag stelt wat je zou doen als je over een maand dood zou gaan en je kunt daar in alle eerlijkheid op antwoorden dat je niets wezenlijk anders zou doen dan je nu doet omdat je werkelijk gelukkig bent, dan heb je het volgens mij goed voorelkaar. En dat kan best betekenen dat je nog een weekje met de camper naar Frankrijk gaat, dat maakt verder niet uit. Als je maar leeft zoals je dat ècht wil... Veel mensen vinden mijn leven nogal saai, maar ik ben erg gelukkig met mijn leven. Dan zal het me verder aan mijn reet roesten wat anderen denken.
Misschien leef ik op een manier die mijzelf geen geluk brengt, maar zij hoeven toch niet zo te leven?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
En die is weer raak.. Ik ben dat gezeik van sommige mensen over hoe ik zou moeten leven ook zat. Misschien leef ik op een manier die hen geen geluk brengt, maar zij hoeven toch niet zo te leven?
Nee, maar veel mensen hebben de vreemde behoefte om anderen te vertellen hoe ze zouden moeten leven. Nog erger wordt het als ze de verantwoordelijkheid voor hun geluk of emoties in jouw schoenen proberen te schuiven.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
En die is weer raak.. Ik ben dat gezeik van sommige mensen over hoe ik zou moeten leven ook zat. Misschien leef ik op een manier die hen geen geluk brengt, maar zij hoeven toch niet zo te leven?
En inderdaad, zelfs in dat geval moeten ze gewoon hun smoel houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Misschien leef ik op een manier die mijzelf geen geluk brengt, maar zij hoeven toch niet zo te leven?
zullen we alvast een nwe openen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, en goede morgen allemaal, lekker geslapen, fijn gedroomd, nog 1 dagje en dan is het weer weekeinde, slowchat;bla bla...
Hmm.. In sommige gevallen ligt dat laatste een stuk moeilijker. Maar die vorm van emotionele chantage is mij helaas niet vreemd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar veel mensen hebben de vreemde behoefte om anderen te vertellen hoe ze zouden moeten leven. Nog erger wordt het als ze de verantwoordelijkheid voor hun geluk of emoties in jouw schoenen proberen te schuiven.Als iemand niet kan leven met jouw manier van leven, dan is 'ie vrij om te gaan, toch?
Een van de redenen waarom ik zo blij ben met mijn vriendjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
[..]
Ik denk ook wel dat het een beetje moet wisselen.. Burgerlijkheid (en dus geborgenheid, veiligheid en rust) op zijn tijd is denk ik helemaal niet slecht. Ikzelf heb echter ook wel soms behoefte aan inspiratie, avontuur, en een doel om na te streven..
Een combinatie tussen die 2 moet ergens denk ik ook wel mogelijk zijn.
Maar de reden dat sommige mensen (m.n. leeftijdgenoten) mijn leven saai vinden, is een heel andere. Ik houd niet van uitgaan, ik ben geen liefhebber van feestjes, ik hou me niet bezig met de dingen waar mensen van mijn leeftijd zich wel mee bezighouden. Ik lees liever een goed boek dan dat ik een avond in een kroeg zit en dat maakt mij voor sommige mensen 'saai'.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Wel grappig dat je nu jezelf als saai betiteld in de ogen van anderen, terwijl je zelf net zo'n oordeel hebt over andere mensen die aan bepaalde door jou gestelde voorwaarden voldoen
Heb je Niet morgen, maar nu van Wayne Dyer wel eens gelezen? Zo niet, aanrader!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. In sommige gevallen ligt dat laatste een stuk moeilijker. Maar die vorm van emotionele chantage is mij helaas niet vreemd.
Volgens mij vergat men wel meer te vertellen over alle dingen die je niet zou mogen doen en die niet 'horen'quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is wel het beste deel, en dat vergat men dan weer te vertellen.
Ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat je bedoelt.. Hij heeft zeg maar aandacht voor al je kanten, en is in staat om dat de goede richting op te sturen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik zo blij ben met mijn vriendje
Hij heeft genoeg stabiliteit om de rust, veiligheid en geborgenheid te geven, maar voldoende begrip voor mijn onrustige kant. Als ik dan weer van onrust niet weet waar ik het zoeken moet, weet hij dat mede in goede banen te leiden, hetzij door me wat af te remmen, hetzij door mee te doen met hetgeen ik wil of me daar ruimte voor te geven als ik het alleen wil doen. Klinkt allemaal erg vaag, maar het voelt goed en het sluit goed aan
Vroegere vriendjes konden dat niet, en dan kan ik op den duur rare dingen gaan doen, zoals van de ene op de andere dag opstappen.
Het gaat er me helemaal niet om of jij saai zou zijn of niet, het gaat er mij om dat iedereen (ook jijzelf) een etiketje weet te vinden voor een ander en dat die etiketje niet altijd dezelfde lading dekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar de reden dat sommige mensen (m.n. leeftijdgenoten) mijn leven saai vinden, is een heel andere. Ik houd niet van uitgaan, ik ben geen liefhebber van feestjes, ik hou me niet bezig met de dingen waar mensen van mijn leeftijd zich wel mee bezighouden. Ik lees liever een goed boek dan dat ik een avond in een kroeg zit en dat maakt mij voor sommige mensen 'saai'.
Ik ben ook saai.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar de reden dat sommige mensen (m.n. leeftijdgenoten) mijn leven saai vinden, is een heel andere. Ik houd niet van uitgaan, ik ben geen liefhebber van feestjes, ik hou me niet bezig met de dingen waar mensen van mijn leeftijd zich wel mee bezighouden. Ik lees liever een goed boek dan dat ik een avond in een kroeg zit en dat maakt mij voor sommige mensen 'saai'.
Alweer een titel die ik niet gelezen heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je Niet morgen, maar nu van Wayne Dyer wel eens gelezen? Zo niet, aanrader!
Da's waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:20 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat er me helemaal niet om of jij saai zou zijn of niet, het gaat er mij om dat iedereen (ook jijzelf) een etiketje weet te vinden voor een ander en dat die etiketje niet altijd dezelfde lading dekken.
Lezen, echt! Het was voor mij een life changing experience!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:20 schreef Alicey het volgende:
Alweer een titel die ik niet gelezen heb.
Damn, ik moet al die titels eens opschrijven.
Mijn probleem is altijd dat ik nooit weet wat ik nou wil eten, en dus relatief lang bezig ben met het ene zakje in het mandje, het andere potje er weer uit etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi, ik ga even boodschapjes doen. Ook zo'n saaie bezigheid waar ik toch erg van kan genieten.
quote:Vooral omdat ik nu boodschapjes ga doen voor Raymond (hij slaapt 't weekend in mijn huis, da's makkelijker met de hondjes) en ik ga hem even lekker verwennen met allerlei lekkers in ruil voor het passen op mijn hondenkinders.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:21 schreef SingleCoil het volgende:
Saai is trouwens vaak wel fijn, betrouwbaar en zo. Ik zou liever behandeld worden door een saaie hartchirurg dan een avontuurlijke.
Ik zal eens een keer de hele SC gaan teruglezen op zoek naar titels.. Is het een beetje licht verteerbaar of is het best zwaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lezen, echt! Het was voor mij een life changing experience!
Zou kunnen. Maar ik acht de kans groter dat de avontuurlijke hartchirurg niet langer geboeid kan worden door een normale ingreep en dus maar eens wat gaat experimenteren, met meer zijn eigen plezier dan mijn gezondheid als leidraad. Avontuurlijke mensen zijn ook vaak egoistisch.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien doet werkt die saaie hartchirurg inmiddels zonder liefde voor het vak, op de automatische piloot en is hij niet meer inventief, creatief en reactief genoeg meer om tijdens de operatie, als er iets gebeurt, nog krachtdadig en effectief opte treden om je leven te redden![]()
Ik ook niet. Ik werk ook nooit met boodschappenlijstjes of zoiets..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:23 schreef SingleCoil het volgende:
Haha dat heb ik ook, met boodschappen, omdat ik vooraf natuurlijk geen plan maak of zo
Hmm, dat is niet een standaardeigenschap die ik link aan avontuurlijke mensen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik acht de kans groter dat de avontuurlijke hartchirurg niet langer geboeid kan worden door een normale ingreep en dus maar eens wat gaat experimenteren, met meer zijn eigen plezier dan mijn gezondheid als leidraad. Avontuurlijke mensen zijn ook vaak egoistisch.
bij mi jis het meestal zo dat ik vergeet wat ik mee moet nemen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:23 schreef SingleCoil het volgende:
Haha dat heb ik ook, met boodschappen, omdat ik vooraf natuurlijk geen plan maak of zo
Wij sjouwen lekker de hele winkel door, intussen bedenkend wat we willen eten en alles bij elkaar sprokkelendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik werk ook nooit met boodschappenlijstjes of zoiets..
Nee, het leest lekker weg, de schrijver heeft gevoel voor humor. Het is een beetje Dr. Phil, maar dan beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Ik zal eens een keer de hele SC gaan teruglezen op zoek naar titels.. Is het een beetje licht verteerbaar of is het best zwaar?
die van RC zijn meestal zwaar (de SC TT's dan..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal eens een keer de hele SC gaan teruglezen op zoek naar titels.. Is het een beetje licht verteerbaar of is het best zwaar?
Zo doe ik het ook ongeveer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij sjouwen lekker de hele winkel door, intussen bedenkend wat we willen eten en alles bij elkaar sprokkelend
True, en vaak onvolledig.quote:Lijstjes zijn saai![]()
Hmm.. Maar wel zwaar genoeg om een beetje na te moeten denken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, het leest lekker weg, de schrijver heeft gevoel voor humor. Het is een beetje Dr. Phil, maar dan beter.
Ik ben niet snel genoeg om een slot te zetten op 298.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:35 schreef SingleCoil het volgende:
anders wachten we toch even...misschien kan de smeltende koningin er bij 298 een slotje op zetten of zo...met een passend omschijving..
Dat is toch ook het enige dat eigenlijk echt van belang is bij een auto?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:43 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb ook een saaie auto, een Volvo S60. Toch prettig, hij doet 't altijd.
Saai is vaak inderdaad betrouwbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:46 schreef SingleCoil het volgende:
Precies. Mijn buurman heeft een hele avontuurlijke landrover. Die is ook altijd stuk. Doe mij maar saai.
Helemaal alleen naar de grote stad!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, ik ben er klaar voor. Nieuwe kleertjes aan, spulletjes ingepakt, hondjes uitgelaten. Het plattelandsmeisje gaat een weekendje naar de Grote Stad.
Heel veel plezier!quote:Vaarwel allemaal, tot zondagavond of maandagmorgen!![]()
![]()
![]()
Als ik er ben word ik gelukkig opegehaald door een Grote Sterke Man.quote:
Ik denk dat dat wel goed komt! Thanks!quote:Heel veel plezier!
Dan komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik er ben word ik gelukkig opegehaald door een Grote Sterke Man.
Ook in Amsterdam heb ik nooit echt last gehad hoor.. Hoewel ik natuurlijk niet zo vaak in Amsterdam zit..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:43 schreef SingleCoil het volgende:
Rotterdam is ook een nette stad, ik ben er zelf geboren. Ik ben wel groot en sterk maar heb dat daar nooit nodig gehad. In Amsterdam is dat anders...
Smelten in chemische zin is juist de eerste stap naar volledige onsamenhangendheid.quote:'smelten' is eigenlijk alleen een overgang naar een andere fysieke staat, minder samenhangend, de structuur ontbreekt daarna, het is ook de eerste stap naar echte innerlijke samenhang en dieper inzicht.
True.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:41 schreef SingleCoil het volgende:
smelten is een fysisch proces, geen chemisch.
Over het algemeen is zwemwater veel kouder, waardoor je snel genoeg van gesmolten toestand naar een solide toestand gaat.quote:Het is echter noodzakelijk je natuurlijke drang naar fysische samenhang te laten varen voordat je tot geestelijke cohesie kunt komen.
In gesmolten toestand is zwemmen af te raden.
Wat is er 's nachts niet/wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:49 schreef SingleCoil het volgende:
Behalve 's nachts.
Nou, zo erg is Rotterdam toch niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:55 schreef Doffy het volgende:Terug uit Rotterdam!
![]()
Toen wij uit Rotterdam vertrokken,
vertrokken wij uit Rotterdam
om er ook een tijdje weer niet terug te komen!![]()
Rotterdammers en betalen.quote:tenzij dat bedrijf mijn dikke facturen gaat betalen, natuurlijk
ik ben de kloon van mezelfquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:10 schreef livEliveD het volgende:
Waarom gaat SC hier tegenwoordig zo snel? Wie is de kloon van Stuart, AMD, etc hier?![]()
en als je terugleest waren het Alicey, Lupa en miss_slyquote:
van [Mijn naam, wat doe je?] jaquote:
en ik geloof dat ze dr meer had/heeftquote:
Niemand zei dat jullie je mond moesten houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als je terugleest waren het Alicey, Lupa en miss_sly
Sorry, ben al een cloon van iemand anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:10 schreef livEliveD het volgende:
Waarom gaat SC hier tegenwoordig zo snel? Wie is de kloon van Stuart, AMD, etc hier?![]()
Inderdaad, ben ik er helemaal klaar voor, blijft het van dat prutweer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen overigens
het is niet zo'n mooi weer als beloofd
Nouja.. Heb je eik wel ook maar iets van Rotterdam gezien?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:21 schreef Doffy het volgende:
Elke dag dat ik NIET in Rotterdam hoef te zijn, is een mooie dag![]()
ongeacht het weer
Yep. Ik ben zelfs in het Oude en Nieuwe Luxor geweest. En in De Doelen. En ik ben er een paar keer uit geweest.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
Nouja.. Heb je eik wel ook maar iets van Rotterdam gezien?
Je kwam dus toch terug?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Yep. Ik ben zelfs in het Oude en Nieuwe Luxor geweest. En in De Doelen. En ik ben er een paar keer uit geweest.
Hoe dat zo? Je bent bang van Rotterdam? Je bent bang dat je geen kansen meer hebt om die stad te bezoeken? Of... ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tot dusver wel, ja. Maar ik vrees elke keer weer dat dat niet gebeurt
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
P.S. qu63 : Clones openbaar maken geldt als not-done op Fok.
Ik kom er ook niet van aan. Aan de andere kant vliegen de kilo's er de laatste weken van af, een ontwikkeling die ik op zich best graag even zou volhouden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:29 schreef Bensel het volgende:
haha.. geen last van. ik kom schijnbaar niet aan van chocola en snoep.... Zal wel een snelle stofwisseling hebben...
Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:00 schreef Godslasteraar het volgende:
Beetje een dooie boel hier op het forum, en ik zo'n zin om te bitchen. Ik ben weer eens in zo'n bui![]()
Heb alleen een frontpage bandus ik zoek hier een slachtoffer, vrijwilligers ?
(en ik moet zometeen aan de slagmaar ik wil niet )
Je mag best proberen een rel te ontketenen met een controversiele stelling hier hoor.. Ik kan alleen veel hebben, dus het zal niet zo heel erg snel een rel worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:00 schreef Godslasteraar het volgende:
Beetje een dooie boel hier op het forum, en ik zo'n zin om te bitchen. Ik ben weer eens in zo'n bui![]()
Heb alleen een frontpage bandus ik zoek hier een slachtoffer, vrijwilligers ?
(en ik moet zometeen aan de slagmaar ik wil niet )
Wel erg, ERG veel onzin, ik ga mijn rel-energie maar omzetten in iets praktischers. Uitpluizen van jaarverslagenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3
en bekijk ook deel 1 en 2, en het FB topic hierover
Jij bent te aardig, dat relt niet lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je mag best proberen een rel te ontketenen met een controversiele stelling hier hoor.. Ik kan alleen veel hebben, dus het zal niet zo heel erg snel een rel worden.
Ik aardig?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Jij bent te aardig, dat relt niet lekker![]()
Joh, hou een ander voor de gekquote:
Dat zegt natuurlijk niet dat ik aardig ben.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Joh, hou een ander voor de gekik zie die posts van je wel her en der staan, kan me geen onvertogen woord herinneren.
Succes in ieder geval.. Ik heb zelf gisteren alles praktisch afgerond, ik hoef alleen nog maar wat puntjes op de i te zetten.quote:en inderdaad, flauw van me om over rellen te beginnen maar ik moet echt aan de slag![]()
Het is niet anders.
![]()
ga je gang, ik volg welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:55 schreef Doffy het volgende:
We kunnen natuurlijk altijd nog een OUD-rel starten
Doffy doet niksquote:
Ik zag jouw vrijdag nog met Marianne op het station, maar jij wou mij niet zien. Wist je trouwens dat ik Vaste Stof Fysica gehaald heb? Met een cijfer wat 3 punten boven mijn verwachting lag?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:08 schreef Maethor het volgende:
* Maethor terug van weggeweest (ziek)
Ik heb weer wat gemist geloof ik als het feedbacktopic en de onlangs door rudeonline gestarte en door onze gewaardeerde mods weer gesloten topics bekijk.
Hoe leuk zijn natuurkundigen.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zag jouw vrijdag nog met Marianne op het station, maar jij wou mij niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |