Inderdaad, ben ik er helemaal klaar voor, blijft het van dat prutweer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen overigens
het is niet zo'n mooi weer als beloofd
Nouja.. Heb je eik wel ook maar iets van Rotterdam gezien?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:21 schreef Doffy het volgende:
Elke dag dat ik NIET in Rotterdam hoef te zijn, is een mooie dag![]()
ongeacht het weer
Yep. Ik ben zelfs in het Oude en Nieuwe Luxor geweest. En in De Doelen. En ik ben er een paar keer uit geweest.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
Nouja.. Heb je eik wel ook maar iets van Rotterdam gezien?
Je kwam dus toch terug?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Yep. Ik ben zelfs in het Oude en Nieuwe Luxor geweest. En in De Doelen. En ik ben er een paar keer uit geweest.
Hoe dat zo? Je bent bang van Rotterdam? Je bent bang dat je geen kansen meer hebt om die stad te bezoeken? Of... ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tot dusver wel, ja. Maar ik vrees elke keer weer dat dat niet gebeurt
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
P.S. qu63 : Clones openbaar maken geldt als not-done op Fok.
Ik kom er ook niet van aan. Aan de andere kant vliegen de kilo's er de laatste weken van af, een ontwikkeling die ik op zich best graag even zou volhouden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:29 schreef Bensel het volgende:
haha.. geen last van. ik kom schijnbaar niet aan van chocola en snoep.... Zal wel een snelle stofwisseling hebben...
Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:00 schreef Godslasteraar het volgende:
Beetje een dooie boel hier op het forum, en ik zo'n zin om te bitchen. Ik ben weer eens in zo'n bui![]()
Heb alleen een frontpage bandus ik zoek hier een slachtoffer, vrijwilligers ?
(en ik moet zometeen aan de slagmaar ik wil niet )
Je mag best proberen een rel te ontketenen met een controversiele stelling hier hoor.. Ik kan alleen veel hebben, dus het zal niet zo heel erg snel een rel worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:00 schreef Godslasteraar het volgende:
Beetje een dooie boel hier op het forum, en ik zo'n zin om te bitchen. Ik ben weer eens in zo'n bui![]()
Heb alleen een frontpage bandus ik zoek hier een slachtoffer, vrijwilligers ?
(en ik moet zometeen aan de slagmaar ik wil niet )
Wel erg, ERG veel onzin, ik ga mijn rel-energie maar omzetten in iets praktischers. Uitpluizen van jaarverslagenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3
en bekijk ook deel 1 en 2, en het FB topic hierover
Jij bent te aardig, dat relt niet lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je mag best proberen een rel te ontketenen met een controversiele stelling hier hoor.. Ik kan alleen veel hebben, dus het zal niet zo heel erg snel een rel worden.
Ik aardig?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Jij bent te aardig, dat relt niet lekker![]()
Joh, hou een ander voor de gekquote:
Dat zegt natuurlijk niet dat ik aardig ben.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Joh, hou een ander voor de gekik zie die posts van je wel her en der staan, kan me geen onvertogen woord herinneren.
Succes in ieder geval.. Ik heb zelf gisteren alles praktisch afgerond, ik hoef alleen nog maar wat puntjes op de i te zetten.quote:en inderdaad, flauw van me om over rellen te beginnen maar ik moet echt aan de slag![]()
Het is niet anders.
![]()
ga je gang, ik volg welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:55 schreef Doffy het volgende:
We kunnen natuurlijk altijd nog een OUD-rel starten
Doffy doet niksquote:
Ik zag jouw vrijdag nog met Marianne op het station, maar jij wou mij niet zien. Wist je trouwens dat ik Vaste Stof Fysica gehaald heb? Met een cijfer wat 3 punten boven mijn verwachting lag?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:08 schreef Maethor het volgende:
* Maethor terug van weggeweest (ziek)
Ik heb weer wat gemist geloof ik als het feedbacktopic en de onlangs door rudeonline gestarte en door onze gewaardeerde mods weer gesloten topics bekijk.
Hoe leuk zijn natuurkundigen.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zag jouw vrijdag nog met Marianne op het station, maar jij wou mij niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |