Saai is vaak inderdaad betrouwbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:46 schreef SingleCoil het volgende:
Precies. Mijn buurman heeft een hele avontuurlijke landrover. Die is ook altijd stuk. Doe mij maar saai.
Helemaal alleen naar de grote stad!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, ik ben er klaar voor. Nieuwe kleertjes aan, spulletjes ingepakt, hondjes uitgelaten. Het plattelandsmeisje gaat een weekendje naar de Grote Stad.
Heel veel plezier!quote:Vaarwel allemaal, tot zondagavond of maandagmorgen!![]()
![]()
![]()
Als ik er ben word ik gelukkig opegehaald door een Grote Sterke Man.quote:
Ik denk dat dat wel goed komt! Thanks!quote:Heel veel plezier!
Dan komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik er ben word ik gelukkig opegehaald door een Grote Sterke Man.
Ook in Amsterdam heb ik nooit echt last gehad hoor.. Hoewel ik natuurlijk niet zo vaak in Amsterdam zit..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:43 schreef SingleCoil het volgende:
Rotterdam is ook een nette stad, ik ben er zelf geboren. Ik ben wel groot en sterk maar heb dat daar nooit nodig gehad. In Amsterdam is dat anders...
Smelten in chemische zin is juist de eerste stap naar volledige onsamenhangendheid.quote:'smelten' is eigenlijk alleen een overgang naar een andere fysieke staat, minder samenhangend, de structuur ontbreekt daarna, het is ook de eerste stap naar echte innerlijke samenhang en dieper inzicht.
True.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:41 schreef SingleCoil het volgende:
smelten is een fysisch proces, geen chemisch.
Over het algemeen is zwemwater veel kouder, waardoor je snel genoeg van gesmolten toestand naar een solide toestand gaat.quote:Het is echter noodzakelijk je natuurlijke drang naar fysische samenhang te laten varen voordat je tot geestelijke cohesie kunt komen.
In gesmolten toestand is zwemmen af te raden.
Wat is er 's nachts niet/wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:49 schreef SingleCoil het volgende:
Behalve 's nachts.
Nou, zo erg is Rotterdam toch niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:55 schreef Doffy het volgende:Terug uit Rotterdam!
![]()
Toen wij uit Rotterdam vertrokken,
vertrokken wij uit Rotterdam
om er ook een tijdje weer niet terug te komen!![]()
Rotterdammers en betalen.quote:tenzij dat bedrijf mijn dikke facturen gaat betalen, natuurlijk
ik ben de kloon van mezelfquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:10 schreef livEliveD het volgende:
Waarom gaat SC hier tegenwoordig zo snel? Wie is de kloon van Stuart, AMD, etc hier?![]()
en als je terugleest waren het Alicey, Lupa en miss_slyquote:
van [Mijn naam, wat doe je?] jaquote:
en ik geloof dat ze dr meer had/heeftquote:
Niemand zei dat jullie je mond moesten houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als je terugleest waren het Alicey, Lupa en miss_sly
Sorry, ben al een cloon van iemand anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:10 schreef livEliveD het volgende:
Waarom gaat SC hier tegenwoordig zo snel? Wie is de kloon van Stuart, AMD, etc hier?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |