quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Doffy het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bed in, in afwachting van mijndie een dagje op de ambulance gereden heeft
Ik wacht al drie jaar op dat ene lieve meisje wat me komt bezoeken en niet meer weggaatquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het soort bezoek waar het leuk van is dat ze komen, maar nog veel leuker als ze weer vertrekken.
Ja, mijn rol bestond eruit dat ik, gekleed in een toga en met een lauwerenkrans op mijn hoofd, een vlieg najoeg met een vliegenmepper, die doodsloeg en vervolgens riep: "Veni, vidi, vici".quote:
mmm, tja. één van die vrienden snurktquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als jullie er geen problemen mee hebben om met z'n drieën in een tweepersoons hoogslaper te slapen dan vind ik het prima.
Lekker slapen, en groeten aan jequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Doffy het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bed in, in afwachting van mijndie een dagje op de ambulance gereden heeft
En dat was niet toevallig Julius Caesar's mongoloide halfbroertjezusje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, mijn rol bestond eruit dat ik, gekleed in een toga en met een lauwerenkrans op mijn hoofd, een vlieg najoeg met een vliegenmepper, die doodsloeg en vervolgens riep: "Veni, vidi, vici".
Welterusten!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Ik ga trouwens zo maffen.. Welterusten allemaal!![]()
Nee! When does the insulting ever stop?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef Doffy het volgende:
En dat was niet toevallig Julius Caesar's mongoloide halfbroertjezusje?![]()
Arme vliegquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, mijn rol bestond eruit dat ik, gekleed in een toga en met een lauwerenkrans op mijn hoofd, een vlieg najoeg met een vliegenmepper, die doodsloeg en vervolgens riep: "Veni, vidi, vici".
meisjes plagen, zoentjes vragenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee! When does the insulting ever stop?
Dat wordt dan sowieso een probleem, want ik heb een eenkamerappartement. Maar misschien kunnen jullie gewoon op de thee komen? Met koekjes.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
mmm, tja. één van die vrienden snurkt
Ik maak het goed met je zodra het_fokschaap en zijn twee vriendjes uit jouw hoogslaper vertrokken zijn, ok?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee! When does the insulting ever stop?
Ik vermoed/vrees/hoop* het ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef het_fokschaap het volgende:
meisjes plagen, zoentjes vragen
al gaat dit in dit geval niet helemaal op denk ik
het wordt tijd voor profiel afhankelijke bannersquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Argh! Zit ik een reply te schrijven, zie ik ineens een Fok!-banner met daarop de vraag "Is uw penis al groot genoeg?".
Niet intrappen. Die 'penis enlargement'-pillen sturen ze niet opquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Argh! Zit ik een reply te schrijven, zie ik ineens een Fok!-banner met daarop de vraag "Is uw penis al groot genoeg?".
Als je een beetje buiten de gebruikelijke platgetreden paadjes wilt en kunt denken, blijkt er veel meer mogelijk dan ' men' vanuit gaat!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je neemt inderdaad een flinke verantwoordelijkheid op je, en veel dingen zul je minder vaak of makkelijk kunnen doen. Evenwel blijft er natuurlijk een hoop mogelijk, en zet je ook toch een stukje van jezelf neer..
Voigens sommigen wordt burgerlijkheid standaard bijgeleverd bij een baan, een huis, een vaste partner of een kind.quote:Die burgerlijkheid valt reuze mee heb ik het idee.
We zien wel. Ik heb nog wel een paar jaar, ben nog niet bejaard ofzoquote:Al met al wordt het dan erg lastig inderdaad..
* qu63 mee eens ischquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef SingleCoil het volgende:
Ik scheer mijn ballen niet zo vaak, het is 1) nogal een tijdvretend karwijtje als je het netjes wilt doen, 2) pijnlijk als je je snijdt, en de huid op j eballen is behoorlijk rimpelig dus dat risico is niet klein, 3) irritant als het haar weer begint te groeien en het jeukt. De huid van schaamlippen is veel gladder en daardoor is het risico op snijden veel kleiner, terwijl het scheren zelf veel sneller gaat.
Het viel toch best mee allemaal op de meet?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik haat kan het erg goed vinden met praatgrage vrouwpersonen.
Dank je, het heeft geholpen!quote:Slaap lekker Alice.
Wat is er mis met een vloer?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als jullie er geen problemen mee hebben om met z'n drieën in een tweepersoons hoogslaper te slapen dan vind ik het prima.
Heb je wel je adreswijziging doorgegeven aan dat meisje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik wacht al drie jaar op dat ene lieve meisje wat me komt bezoeken en niet meer weggaat![]()
In de tussentijd vermaak ik me prima![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar het kost vaak wel veel energie om over modderpaadjes te lopen..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je een beetje buiten de gebruikelijke platgetreden paadjes wilt en kunt denken, blijkt er veel meer mogelijk dan ' men' vanuit gaat!
Dat lijkt mij ook ja. Burgerlijke standaard is trouwens 2,3 kind.quote:[..]
Voigens sommigen wordt burgerlijkheid standaard bijgeleverd bij een baan, een huis, een vaste partner of een kind.
Volgens mij zegt dat veel meer over die mensen dan over de baan, huis, partner en kind
Er kan nog een hoop veranderen in die tijd.quote:We zien wel. Ik heb nog wel een paar jaar, ben nog niet bejaard ofzo
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:59 schreef livEliveD het volgende:
Topic launched
Hou je evenveel van al je kinderen?
Oja, jij had van die spring-honden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, twee overenthousiaste honden die bovenop je willen liggen.
-edit-quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:41 schreef miss_sly het volgende:
Alicey, jij bent toch nog redelijk jong? Waarom denk je dat kinderen krijgen voor jou niet weggelegd is?
Hahaha dieren soms inderdaad net kinderen voor de houder.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaa, ik blijf het hele weekend in Rotterdam. Een weekendje zonder kinderen honden, lekker!
Ook die mag je wel van me hebben. Ze doen het nog goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:
Omdat ik eistokken mis.
Mijn evangelische vriend Raymond.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:44 schreef Alicey het volgende:
Wie zorgt er in de tussentijd voor je honden?
Dan is een genetisch eigen kind inderdaad lastig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |