Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
Ja, hieruit volgt dat ik geenszins alledaags ben.
Ja, maar ik heb altijd geleerd dat ik niet moet luisteren naar vreemde vrouwen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.![]()
Een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar ik heb altijd geleerd dat ik niet moet luisteren naar vreemde vrouwen.![]()
En die is weer raak.. Ik ben dat gezeik van sommige mensen over hoe ik zou moeten leven ook zat. Misschien leef ik op een manier die hen geen geluk brengt, maar zij hoeven toch niet zo te leven?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je maar leeft zoals je dat ècht wil... Veel mensen vinden mijn leven nogal saai, maar ik ben erg gelukkig met mijn leven. Dan zal het me verder aan mijn reet roesten wat anderen denken.
Dat is wel het beste deel, en dat vergat men dan weer te vertellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker.
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is inderdaad triest, maar in zekere zin ook zijn eigen keus. Als je niet gelukkig bent, moet je zorgen dat je je leven zodanig verandert dat je het wel wordt. En dat is het probleem; veel mensen leven nogal onbewust en nemen genoegen met een middelmatig leven. Ik denk dat je jezelf daarmee tekort doet. Als je jezelf de vraag stelt wat je zou doen als je over een maand dood zou gaan en je kunt daar in alle eerlijkheid op antwoorden dat je niets wezenlijk anders zou doen dan je nu doet omdat je werkelijk gelukkig bent, dan heb je het volgens mij goed voorelkaar. En dat kan best betekenen dat je nog een weekje met de camper naar Frankrijk gaat, dat maakt verder niet uit. Als je maar leeft zoals je dat ècht wil... Veel mensen vinden mijn leven nogal saai, maar ik ben erg gelukkig met mijn leven. Dan zal het me verder aan mijn reet roesten wat anderen denken.
Misschien leef ik op een manier die mijzelf geen geluk brengt, maar zij hoeven toch niet zo te leven?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
En die is weer raak.. Ik ben dat gezeik van sommige mensen over hoe ik zou moeten leven ook zat. Misschien leef ik op een manier die hen geen geluk brengt, maar zij hoeven toch niet zo te leven?
Nee, maar veel mensen hebben de vreemde behoefte om anderen te vertellen hoe ze zouden moeten leven. Nog erger wordt het als ze de verantwoordelijkheid voor hun geluk of emoties in jouw schoenen proberen te schuiven.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
En die is weer raak.. Ik ben dat gezeik van sommige mensen over hoe ik zou moeten leven ook zat. Misschien leef ik op een manier die hen geen geluk brengt, maar zij hoeven toch niet zo te leven?
En inderdaad, zelfs in dat geval moeten ze gewoon hun smoel houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Misschien leef ik op een manier die mijzelf geen geluk brengt, maar zij hoeven toch niet zo te leven?
zullen we alvast een nwe openen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, en goede morgen allemaal, lekker geslapen, fijn gedroomd, nog 1 dagje en dan is het weer weekeinde, slowchat;bla bla...
Hmm.. In sommige gevallen ligt dat laatste een stuk moeilijker. Maar die vorm van emotionele chantage is mij helaas niet vreemd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar veel mensen hebben de vreemde behoefte om anderen te vertellen hoe ze zouden moeten leven. Nog erger wordt het als ze de verantwoordelijkheid voor hun geluk of emoties in jouw schoenen proberen te schuiven.Als iemand niet kan leven met jouw manier van leven, dan is 'ie vrij om te gaan, toch?
Een van de redenen waarom ik zo blij ben met mijn vriendjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
[..]
Ik denk ook wel dat het een beetje moet wisselen.. Burgerlijkheid (en dus geborgenheid, veiligheid en rust) op zijn tijd is denk ik helemaal niet slecht. Ikzelf heb echter ook wel soms behoefte aan inspiratie, avontuur, en een doel om na te streven..
Een combinatie tussen die 2 moet ergens denk ik ook wel mogelijk zijn.
Maar de reden dat sommige mensen (m.n. leeftijdgenoten) mijn leven saai vinden, is een heel andere. Ik houd niet van uitgaan, ik ben geen liefhebber van feestjes, ik hou me niet bezig met de dingen waar mensen van mijn leeftijd zich wel mee bezighouden. Ik lees liever een goed boek dan dat ik een avond in een kroeg zit en dat maakt mij voor sommige mensen 'saai'.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Wel grappig dat je nu jezelf als saai betiteld in de ogen van anderen, terwijl je zelf net zo'n oordeel hebt over andere mensen die aan bepaalde door jou gestelde voorwaarden voldoen
Heb je Niet morgen, maar nu van Wayne Dyer wel eens gelezen? Zo niet, aanrader!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. In sommige gevallen ligt dat laatste een stuk moeilijker. Maar die vorm van emotionele chantage is mij helaas niet vreemd.
Volgens mij vergat men wel meer te vertellen over alle dingen die je niet zou mogen doen en die niet 'horen'quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is wel het beste deel, en dat vergat men dan weer te vertellen.
Ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat je bedoelt.. Hij heeft zeg maar aandacht voor al je kanten, en is in staat om dat de goede richting op te sturen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik zo blij ben met mijn vriendje
Hij heeft genoeg stabiliteit om de rust, veiligheid en geborgenheid te geven, maar voldoende begrip voor mijn onrustige kant. Als ik dan weer van onrust niet weet waar ik het zoeken moet, weet hij dat mede in goede banen te leiden, hetzij door me wat af te remmen, hetzij door mee te doen met hetgeen ik wil of me daar ruimte voor te geven als ik het alleen wil doen. Klinkt allemaal erg vaag, maar het voelt goed en het sluit goed aan
Vroegere vriendjes konden dat niet, en dan kan ik op den duur rare dingen gaan doen, zoals van de ene op de andere dag opstappen.
Het gaat er me helemaal niet om of jij saai zou zijn of niet, het gaat er mij om dat iedereen (ook jijzelf) een etiketje weet te vinden voor een ander en dat die etiketje niet altijd dezelfde lading dekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar de reden dat sommige mensen (m.n. leeftijdgenoten) mijn leven saai vinden, is een heel andere. Ik houd niet van uitgaan, ik ben geen liefhebber van feestjes, ik hou me niet bezig met de dingen waar mensen van mijn leeftijd zich wel mee bezighouden. Ik lees liever een goed boek dan dat ik een avond in een kroeg zit en dat maakt mij voor sommige mensen 'saai'.
Ik ben ook saai.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar de reden dat sommige mensen (m.n. leeftijdgenoten) mijn leven saai vinden, is een heel andere. Ik houd niet van uitgaan, ik ben geen liefhebber van feestjes, ik hou me niet bezig met de dingen waar mensen van mijn leeftijd zich wel mee bezighouden. Ik lees liever een goed boek dan dat ik een avond in een kroeg zit en dat maakt mij voor sommige mensen 'saai'.
Alweer een titel die ik niet gelezen heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je Niet morgen, maar nu van Wayne Dyer wel eens gelezen? Zo niet, aanrader!
Da's waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:20 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat er me helemaal niet om of jij saai zou zijn of niet, het gaat er mij om dat iedereen (ook jijzelf) een etiketje weet te vinden voor een ander en dat die etiketje niet altijd dezelfde lading dekken.
Lezen, echt! Het was voor mij een life changing experience!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:20 schreef Alicey het volgende:
Alweer een titel die ik niet gelezen heb.
Damn, ik moet al die titels eens opschrijven.
Mijn probleem is altijd dat ik nooit weet wat ik nou wil eten, en dus relatief lang bezig ben met het ene zakje in het mandje, het andere potje er weer uit etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi, ik ga even boodschapjes doen. Ook zo'n saaie bezigheid waar ik toch erg van kan genieten.
quote:Vooral omdat ik nu boodschapjes ga doen voor Raymond (hij slaapt 't weekend in mijn huis, da's makkelijker met de hondjes) en ik ga hem even lekker verwennen met allerlei lekkers in ruil voor het passen op mijn hondenkinders.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:21 schreef SingleCoil het volgende:
Saai is trouwens vaak wel fijn, betrouwbaar en zo. Ik zou liever behandeld worden door een saaie hartchirurg dan een avontuurlijke.
Ik zal eens een keer de hele SC gaan teruglezen op zoek naar titels.. Is het een beetje licht verteerbaar of is het best zwaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lezen, echt! Het was voor mij een life changing experience!
Zou kunnen. Maar ik acht de kans groter dat de avontuurlijke hartchirurg niet langer geboeid kan worden door een normale ingreep en dus maar eens wat gaat experimenteren, met meer zijn eigen plezier dan mijn gezondheid als leidraad. Avontuurlijke mensen zijn ook vaak egoistisch.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien doet werkt die saaie hartchirurg inmiddels zonder liefde voor het vak, op de automatische piloot en is hij niet meer inventief, creatief en reactief genoeg meer om tijdens de operatie, als er iets gebeurt, nog krachtdadig en effectief opte treden om je leven te redden![]()
Ik ook niet. Ik werk ook nooit met boodschappenlijstjes of zoiets..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:23 schreef SingleCoil het volgende:
Haha dat heb ik ook, met boodschappen, omdat ik vooraf natuurlijk geen plan maak of zo
Hmm, dat is niet een standaardeigenschap die ik link aan avontuurlijke mensen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik acht de kans groter dat de avontuurlijke hartchirurg niet langer geboeid kan worden door een normale ingreep en dus maar eens wat gaat experimenteren, met meer zijn eigen plezier dan mijn gezondheid als leidraad. Avontuurlijke mensen zijn ook vaak egoistisch.
bij mi jis het meestal zo dat ik vergeet wat ik mee moet nemen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:23 schreef SingleCoil het volgende:
Haha dat heb ik ook, met boodschappen, omdat ik vooraf natuurlijk geen plan maak of zo
Wij sjouwen lekker de hele winkel door, intussen bedenkend wat we willen eten en alles bij elkaar sprokkelendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik werk ook nooit met boodschappenlijstjes of zoiets..
Nee, het leest lekker weg, de schrijver heeft gevoel voor humor. Het is een beetje Dr. Phil, maar dan beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Ik zal eens een keer de hele SC gaan teruglezen op zoek naar titels.. Is het een beetje licht verteerbaar of is het best zwaar?
die van RC zijn meestal zwaar (de SC TT's dan..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal eens een keer de hele SC gaan teruglezen op zoek naar titels.. Is het een beetje licht verteerbaar of is het best zwaar?
Zo doe ik het ook ongeveer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij sjouwen lekker de hele winkel door, intussen bedenkend wat we willen eten en alles bij elkaar sprokkelend
True, en vaak onvolledig.quote:Lijstjes zijn saai![]()
Hmm.. Maar wel zwaar genoeg om een beetje na te moeten denken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, het leest lekker weg, de schrijver heeft gevoel voor humor. Het is een beetje Dr. Phil, maar dan beter.
Ik ben niet snel genoeg om een slot te zetten op 298.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:35 schreef SingleCoil het volgende:
anders wachten we toch even...misschien kan de smeltende koningin er bij 298 een slotje op zetten of zo...met een passend omschijving..
Dat is toch ook het enige dat eigenlijk echt van belang is bij een auto?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:43 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb ook een saaie auto, een Volvo S60. Toch prettig, hij doet 't altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |