Wij gaan de onze ook netjes maken. Dat wil zeggen, hij is nu ongeveer leeg, de coniferen eruit, en dan opnieuw aanleggen iets...Waar laten we de foto's, want ze horen niet hier eigenlijk...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, wat tof, jullie gaan ook bezig in de tuinWij gaan de onze eindelijk eens uh... netjes maken
Tis echt heel vreselijk, zal wel een foto maken voor en na
Als ze Svetlana gaat heten? Nou, dan heb ik nog wel een jaar of drie nodig, geloof ik
Voor mijn tuin mag je er 'bloemen & planten & onkruid uit eigen tuin' van makenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Er is een prachtig topic hierover :
Het grote 'bloemen & planten uit eigen tuin' topic
Ja leuk man!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:20 schreef miss_sly het volgende:
Da's waar Bluezz, bedankt!
Ik zal daar morgen een voor en nu foto neerkwakken, en dan als het even kan een update als er weer iets moois of anders te zien is
en ik typte je woonplaats in (->profiel) en kwam je huis gelijk tegen, dus ik zie nu dat het helemaal een mooi huis isquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef Beaker het volgende:
Miss-D daar staat hij inderdaad op vermeld![]()
Wat is er mis met een meisjeshond?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik denk niet dat we een meisjeshond nemen
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:24 schreef Bluezz het volgende:
dan ga ik mijn zaad uitstorten in de woeste grond
mister_d wou geen meisje.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Wat is er mis met een meisjeshond?
quote:
Daaromquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:18 schreef Spindizzy het volgende:
Jongetjeshonden zijn ook strontvervelend als het weer 'die tijd' is hoor
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:30 schreef Spindizzy het volgende:
Xena... Kon je niet een bak lelijke blommen omgooien? Geraniums ofzo.
Zoek de verschillen:
Sjonnie:
[afbeelding]
Harrie:
[afbeelding]
Hun oom Thor:
[afbeelding]
Zien wij hier een familietrekje
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:58 schreef Spindizzy het volgende:
Hij ziet eruit als een Juffrouw Jannie![]()
quote:
Loopsheid duurt meestal tweemaal drie weken bij een teef (per jaar), reuen zijn hun hele leven 'in heat'quote:
Neehoor, en ik vind diertjes ook leuk, dus dat gaat vast goedkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:48 schreef miss_sly het volgende:
We mutsen hier wel veel over dieren, maar dat zal geen verrassing zijn?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef miss_sly het volgende:
Lexi was ook heel erg lief
jolene, kom je alleen voor de hondjes of vind je het ook wel een heel klein beetje leuk om hun baasjes te zien?
Het zijn ook prachtige honden! Ik heb er geloof ik nog nooit eentje gezien in hetechie. Zal er eens op lettenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:30 schreef moussy het volgende:
Oh en Spin, witte herders is gewoon een zwak punt voor mij![]()
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:
Ik gluur hier vandaag ook eens mee.. Als het mag natuurlijk.
Mensen in het durrep waar ik ben opgeroeid hadden dat!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:30 schreef moussy het volgende:
Rena wat is ie kjoetIk zou een grote hond Fifi noemen en een kleine Wodan, maar ja, zo ben ik
![]()
Mijn buren hebben er 1quote:[b]Op vrijdag 18 maart 2005 10:31
Het zijn ook prachtige honden! Ik heb er geloof ik nog nooit eentje gezien in hetechie. Zal er eens op letten
Ja dat weet ik eigenlijk niet, want ze is er nog maar pas natuurlijk en ze kwam al in de winter.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:45 schreef moussy het volgende:
Heeft ze voor de winter een dikkere (onder)vacht gekregen?
Heb je een plaatje van een witte herder?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo toevallig?
Net bij het wandelen kwamen we een hele mooie witte herder tegen. Echt een schitterend beest!Toch zie je die niet zo heel vaak.
[F&F Slowchat deel 9 ] Welkom Misu!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je een plaatje van een witte herder?
Ik dacht al dat dat die honden waren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[F&F Slowchat deel 9 ] Welkom Misu!
Is het een beetje kort donzig haar? Dan is het dr wintervacht die er uit komtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:49 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja dat weet ik eigenlijk niet, want ze is er nog maar pas natuurlijk en ze kwam al in de winter.
Ik denk het wel, want het lijkt me dat wat ze nou verliest haar ondervacht is.
Ze heeft trouwens een wat vreemde vacht, van zichzelf al. Ze is wel kortharig maar heeft een bontje om d'r nek en een broekje. En bovenop haar rug is het haar heel ruw (en langer) en verder is ze zacht.
Rare kruising gewoon
Laat ze zich een beetje borstelen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:03 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat stelt me wel gerust Mous en Spin. Mijn vorige kortharigen waren lang zo onthaarderig niet. De collie natuurlijk wel. Ik voelde me een beetje slechte verzorger ineens, ik dacht 'ik doe iets fout of zo'.
Het zijn inderdaad een soort donspluizen die ze verliest en ook hele plukken haar soms. Als ze zo doorgaat dan hoop ik dat ze er met een week of twee af is, want ze heeft er zelf ook last van.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d kwam aan met Lucas voor je pupje, Rena.
Een stuk beter dan Svetlana, toch??
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:15 schreef Spindizzy het volgende:
Wat doet dat beest met een slipketting trouwens
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:17 schreef Spindizzy het volgende:
De slipketting
Ik vind het een martelwerktuig
Aaaah, die zijn toch wel te krijgen? Er zijn zoveel leuke halsbanden te krijgen. Denk dat ik er gewoon voor elke dag 1 ga kopenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:51 schreef moussy het volgende:
Ik wilde voor rock altijd een prikband en die dan binnenste buiten omdoen, oftewel, de prikkers naar buiten, dat staat zo leuk stoer bij zo'n sullig hondje, maar wat werd het een geweven inca bandje![]()
Dan zou Casper ook bang zijn en grommen, lelijk doen en proberen te ontsnappen. Misschien wel meer dan op de praktijk omdat de DA nu zijn veilige thuishaven binnendringt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:45 schreef moussy het volgende:
Zou een dierenarts niet aan huis willen komen voor zulke hondjes?
Helaas werkt dat minder goed op de momenten dat Daan een inenting moetquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef kissa het volgende:
En gelukkig wil onze da wel aan huis komen (ook voor inslapen) maar dan nam ik Daan mee op een wandeling.
mister_d zag ook geen bezwaar in een slipkettingquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:46 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zou eerder clickertraining aanraden om je pup te trainen dan een slipketting. Zeker voor een pupjeDie zijn zo pietepeuterig klein, voor je het weet heb je hem in tweeen getrokken
Zo werkt dat, miss_d: eerst die hond...de rest van de veestapel volgt vanzelfquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, mister_d wilde vandaag toch wel ernstig bespreken dat een hond oké is, maar dat het daarna toch moet ophouden met de toestroom van nieuwe dieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem maar gelijk gegeven, éérst die hond
Volgens mij nog niet zo heel lang... Zelfs Martin "Slipketting is je beste vriend" Gaus is helemaal omquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:36 schreef Beaker het volgende:
Die clickertraining bestaat dat al lang? Toen ik met Bas ging trainenwas zo'n ketting verplicht en helaas voor Bas toen zeer nodig!
en we moeten ze niet wijzer maken dan ze al zijn... tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo werkt dat, miss_d: eerst die hond...de rest van de veestapel volgt vanzelf
miss_sly heeft ook nog niet gezegd dat er echt wel een tweede hond bijkomt over enige tijd![]()
Wat een bikkelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Misu is al meteen op dag twee meegeweest naar de DA. Hij moest namelijk nog gechipt en dat moest op korte termijn. Hij is netjes meegegaan in de auto en rustig meegegaan naar binnen. Hij wilde niet op de tafel, dus daar heb ik hem opgezet, maar verder liet hij zich netjes nakijken en heeft zonder piepje of wat dan ook zijn chipje laten zetten!
Ahaaaa!!! Daar zit de fout!! ik heb bij Martin Gaus getraint met Bas!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet zo heel lang... Zelfs Martin "Slipketting is je beste vriend" Gaus is helemaal om
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:46 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zou eerder clickertraining aanraden om je pup te trainen dan een slipketting. Zeker voor een pupjeDie zijn zo pietepeuterig klein, voor je het weet heb je hem in tweeen getrokken
Ik heb zo'n kat die zich op alle mogelijke manieren verzet tegen een dierenarts-bezoek. Ik waarschuw de dierenarts dat ik een gemuteerde sabeltandtijger bij me heb. En natuurlijk, dat beest speelt de vermoorde onschuld tegen de dierenarts.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Misu is al meteen op dag twee meegeweest naar de DA.
Luister en huiver:quote:
Zo'n kat heb ik dus ook, het eerste gedeelte dan en dat de volledige duur van het bezoek en de weg heen en terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kat die zich op alle mogelijke manieren verzet tegen een dierenarts-bezoek. Ik waarschuw de dierenarts dat ik een gemuteerde sabeltandtijger bij me heb. En natuurlijk, dat beest speelt de vermoorde onschuld tegen de dierenarts.
quote:
Dat is nog lastiger inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo'n kat heb ik dus ook, het eerste gedeelte dan en dat de volledige duur van het bezoek en de weg heen en terug.![]()
Het is wel aan te raden, katten vechten buiten ook nogal eens, en er lopen best aardig wat besmette katten rond..quote:Al heel wat jaartjes kreeg Noppes eigenlijk geen enkele spuit (ze kwam weinig buiten en zag geen andere beesten) maar nu ze en buiten komt en er een ander beest in huis woont dat buiten komt en in aanraking met andere dieren, vrees ik dat ze toch echt weer naar de DA moet![]()
Noppes accepteert ook geen bezoekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is nog lastiger inderdaad.Die van mij is onhoudbaar bij het vertrek naar de dierenarts, maar tegen de dierenarts is ze heel lief. (Zoals ze eigenlijk heel lief doet tegen elk bezoek
).
quote:Het is wel aan te raden, katten vechten buiten ook nogal eens, en er lopen best aardig wat besmette katten rond..
Noppes is dan in ieder geval een stuk minder schijnheilig.quote:
Mijn kat houdt wel van rustig bezoek, maar bezoek dat druk doet moet ze ook niets van hebben.. Dan vlucht ze de douche in (Een stille en donkere plek), en komt pas weer tevoorschijn als het grootste deel weg is..quote:Voor haar bestaan er maar 2 mensen die ze mag, en dat zijn wij. En als ze een keus zou moeten maken, valt mijn vriend ook af.
[/qutoe]
Echt jouw kat dus?
[quote]
Ik heb dat eens gehad toen ik bij mijn ex wegging. Noppes sliep altijd bij ons op bed, maar gedurende enkele weken tot ik een ander huis had, sliepen mijn ex en ik in aparte kamers. De deur van beide kamers stond op een kiertje en Noppes kwam steevast iedere nacht bij mij liggenZe heeft niet een keer meer bij hem gelegen!
Bezoek nu vindt ze ook niets, ze trekt zich terug in haar mandje op de vide en komt pas weer tevoorschijn als het bezoek weg is. Zelfs als mijn vader haar eten komt geven als wij een paar dagen weg zijn, is dat met gevaar voor zijn leven! Ze blaast, gromt, haalt uit, net zo lang tot hij weg is.
Je kunt het wel alleen? Ik ken ook iemand die heeft enorme grote en sterke katten, waarbij je sommige handelingen met minimaal 2 personen moet verrichten.quote:Ja, dat had ik dus ook bedacht. Ik zal me eens moed gaan verzamelen voor een bezoekje aan de DA.
Is er ook zoiets als TE eerlijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Noppes is dan in ieder geval een stuk minder schijnheilig.
Sterker nog, ik denk dat ik het alleen moet doen, want als er iemand is die ze een beetje vertrouwt, ben ik het. Dus moet ik proberen haar in haar reismandje te krijgen (dat wordt nog een heel gedoe) en dan komt het verder wel goed.quote:Mijn kat houdt wel van rustig bezoek, maar bezoek dat druk doet moet ze ook niets van hebben.. Dan vlucht ze de douche in (Een stille en donkere plek), en komt pas weer tevoorschijn als het grootste deel weg is..
Je kunt het wel alleen? Ik ken ook iemand die heeft enorme grote en sterke katten, waarbij je sommige handelingen met minimaal 2 personen moet verrichten.
Ik heb géén idee. Ik moet wachten tot Havoc thuis is, die kan Solo onderscheiden van alle andere andere zwarte katten. Maar ik denk het welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:06 schreef Oblivion het volgende:
Is het nou Solo of niet?
Misschien wel.quote:
Ok, maar het lukt je dus wel zonder na afloop een ambulance nodig te hebben om je huis te verlaten?quote:[..]
Sterker nog, ik denk dat ik het alleen moet doen, want als er iemand is die ze een beetje vertrouwt, ben ik het. Dus moet ik proberen haar in haar reismandje te krijgen (dat wordt nog een heel gedoe) en dan komt het verder wel goed.
Havoc? Daar zitten we mee te klooien in onz...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:10 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. Ik moet wachten tot Havoc thuis is, die kan Solo onderscheiden van alle andere andere zwarte katten. Maar ik denk het wel![]()
Ja, moet je weer bij andere mensen alles uitleggen.quote:Ik zal uiteraard de nieuwe mensen een kans geven, ik zal wel moeten. Maar deze mensen kennen onze pappenheimertjes van haver tot gort, althans de katten, de hond kennen ze nog niet. Ze hebben me altijd geholpen als ik weer eens een nestje zielige kittens opgevangen had.
Ayla moet eerdaags gesteriliseerd worden en had gedacht dat zij dat zouden doen. Dat stelde me gerust.
Sorry, moet er gewoon even van slikken. Maar hee zeg, wat een kans voor hun!
Ik kom nooit in onzin. Maar hij hoort aan het werk te zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:13 schreef Oblivion het volgende:
Havoc? Daar zitten we mee te klooien in onz...![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:17 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik kom nooit in onzin. Maar hij hoort aan het werk te zijn![]()
Maar waarom zou je in een gezond lichaampje snijden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:14 schreef Tinkerbell het volgende:
Kan nog hoor, geen probleem. Sterker nog, prima leeftijd. Het enige waar je op moet letten is dat het zo ongeveer 3 maanden na de loopsheid is.
Ayla is 5, die is nog nooit gecastreerd dus, ze is hier nog niet zo lang, maar we gaan het wel doen. Heb daar uitgebreid over gesproken met de DA (die nu dus weg gaat)
Het is ook maar onzin..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:20 schreef Tinkerbell het volgende:
hehe hij doet maar hoor, ze moeten allemaal moeilijke dingen doen met servers enzo, hij zal wel ergens op moeten wachten
Ik heb hem slechts nodig vandaag om Solo te identificeren![]()
Delegerenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:20 schreef Tinkerbell het volgende:
hehe hij doet maar hoor, ze moeten allemaal moeilijke dingen doen met servers enzo, hij zal wel ergens op moeten wachten
Ik heb hem slechts nodig vandaag om Solo te identificeren![]()
Dat hebben we dus besproken. Die loopsheid zit ons niet in de weg hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar waarom zou je in een gezond lichaampje snijden?
Wat is de rede daarvoor? Alleen omdat het vervelend kan zijn voor ons mens?
Das flink klote idd. Herman en zijn vrouw zijn de enige waar ik de dieren aan toevertrouw.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Jeetje ik kan wel even janken![]()
Krijg net een brief van de dierenartsen. Ze gaan naar Afrika om met wilde dieren te werken en dragen de kliniek over aan een ander![]()
Wel leuk voor hun hoor, ik ken ze goed en ze zijn geweldige mensen. Ik gun het ze van harte. Maar ze waren potdorie de beste dierenartsen OOIT. En nu gaan ze weg![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:25 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat hebben we dus besproken. Die loopsheid zit ons niet in de weg hoor.
Maar het schijnt toch beter te zijn (bij 2 dierenartsen nagevraagd) ivm met het voorkomen van kwaadaardige gezwellen in de melkklieren en baarmoederontsteking en diabetes. Het allerbeste is dan om te castreren voor de vierde loopsheid.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:25 schreef Spindizzy het volgende:
Alledrie mijn katten zijn gecastreerd. Bosmutsjes al vrij jong, met 9 maanden. Ze wilden zo graag naar buiten en ik werd er schijtziek van om 6 keer per dag 2 ontsnapte kittens naar binnen te proberen te lokken. 's Ochtends laten castreren en 's middags tegen 5en liepen die mutsen al voor het eerst buiten te spelen
Vorige hond heb ik wel laten casteren, een manneke.quote:Honden laat ik in principe niet castreren.
Te laat, de zwarte kat is weg. Alleen Tar en Piper zijn binnen nog. Nu zal ik het wel nooit weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:22 schreef Havoc het volgende:
Maar maak anders ffies een foto en post die hier, daar kan ik het al aan zien.
Je had em op moeten pakken. Als die je arm open had gehaald was het Solo geweest. Arm zonder schrammen en je had de ander te pakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:30 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Te laat, de zwarte kat is weg. Alleen Tar en Piper zijn binnen nog. Nu zal ik het wel nooit weten.
Ja, daarom denk ik dat het toch Solo was. Maar dan is ie dus wel helemaal meegelopen en dat mag nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:34 schreef Oblivion het volgende:
Hoe reageren over het algemeen jullie dieren op vreemde katten?
Lijkt me sterk dat er opeens een "vreemde" kat mee naar binnen kan lopen.
Die van ons beginnen dan toch lichtelijk over de pis heen te gaan...![]()
Ik kan Solo prima oppakken johquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je had em op moeten pakken. Als die je arm open had gehaald was het Solo geweest. Arm zonder schrammen en je had de ander te pakken.
Mooi dat mag je dan vanavond meteen bewijzen, ga ik het opnemen op de cameraquote:
Dat deed Sjonnie ook nogal eens. En dan halverwege de grote weg besluiten dat hij niet meer voor of achteruit durftquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar dan is ie dus wel helemaal meegelopen en dat mag niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjon blijft wel keurig bij de voordeur wachten tot we weer terugzijn tegenwoordig
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat deed Sjonnie ook nogal eens. En dan halverwege de grote weg besluiten dat hij niet meer voor of achteruit durftHij heeft het nu wel afgeleerd... Weet je hoe?
Hahahahaha, gemenerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjon blijft wel keurig bij de voordeur wachten tot we weer terugzijn tegenwoordig
![]()
Ambulance heb ik echt niet nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel.
[..]
Ok, maar het lukt je dus wel zonder na afloop een ambulance nodig te hebben om je huis te verlaten?
We hebben en kat met ritme, namelijk voor zes uur eten anders bijt ik jequote:Op zondag 20 maart 2005 07:50 schreef miss_sly het volgende:
joleneOok al zo'n vroege vogel
Dorkan terug? wat zielig
Het is echt heerlijk weer, hier staan de ramen en deur al open.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:22 schreef miss_sly het volgende:
Misu had het vancohtend in zijn bol gehaald om om 7 uur al te gaan piepen en blaffen. We hebben het even aangehoord, maar hij hield het zo aan, dat hij kennelijk nogal moest wandelen. Dus dat heb ik maar gedaan. Teruggaan naar bed kan ik dan eigenlijk niet zo goed.
Het is trouwens hier schitterend weer!! Tuin-werk-weer!!
Ow ja, ook goedemorgen!!
Hier ook, tis prachtigquote:Op zondag 20 maart 2005 08:22 schreef miss_sly het volgende:
Het is trouwens hier schitterend weer!! Tuin-werk-weer!!
Dan woon je in het oude gedeelte?quote:Op zondag 20 maart 2005 08:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, dat is geen grapje miss_sly
Veenendaal is van oudsher nogal christelijk en nou ja, geen zin om de halve buurt tegen me in het harnas te jagen... in de achtertuin wil ik nog wel eens wieden of zo, toch niemand die het ziet, maar eigenlijk moet het gras eerst gemaaid worden en dat kan nu niet...
quote:Op zondag 20 maart 2005 09:09 schreef moussy het volgende:
Miss-D, daar zou ik nou toch écht schijt aan hebben. Vroeger woonde wij ook in zo'n gehucht. Kinderen die niet buiten mochten spelen, de was die niet op zondag gedaan werd, er werd zelfs geen eten gekooktHet enige waar mn moeder toen rekening mee hield is dat ze een bikini-bovenstukje droeg op een mooie zomerzondag
Ik woon in de buurt van Rein Veenendaal (in een 'zijpad' van de Zandstraat). Zegt het je iets?quote:Op zondag 20 maart 2005 09:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan woon je in het oude gedeelte?
Want ik heb in een nieuwer gedeelte gewoond, en daar was het niet zo.![]()
Huh, aan het einde van welke wegquote:Op zondag 20 maart 2005 09:17 schreef Oblivion het volgende:
Wij woonde tegenover die oudere mooie dikke villa, aan het einde van de weg...![]()
Dat huis wat helemaal ingebouwd is door goedkoop nieuwbouw...![]()
Jeetje zo snel je dingen vergeet...![]()
Als het goed is is die weg nu helemaal veranderd, met bloembakken?
Zandstraat...? Hmmm, misschien als ik in de straat sta.
Dat weet ik dus niet meer, even kijken of ik de naam van de straat kan achtehalen...quote:Op zondag 20 maart 2005 09:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh, aan het einde van welke weg
Oh, daar, dat ken ik wel jaquote:Op zondag 20 maart 2005 09:28 schreef Oblivion het volgende:
Boslaan, naar petenbos toe, Dat was 'm...
zou je de krant niet even bellen? een eierleggende man is toch wel heel byzonderquote:Op zondag 20 maart 2005 10:37 schreef moussy het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat Peet de rol van moederkip aan het overnemen is....er liggen 2 eitjes in een terrarium met daar 2 spots in
hij konhet niet meer aan zien na alle plat gestampte kuikentjes
Wat alleen niet de bedoeling was is dat hij er nog even 5 eieren bij gelegd heeft
Nou ja, ik heb ze braaf gedraaid, zoals een goede moederkip ook tig keer per dag doet
![]()
Paar dagen nog, dat gaan ze niet meer redden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:34 schreef moussy het volgende:
tink is er geen mogelijkheid dat ze toch Ayla nog "even" helpenen voor ze stoppen? Of stoppen ze er al heel snel mee?
Nee, zo ligt het niet. Solo is vaak op pad, maar nog vaker thuis.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:11 schreef Oblivion het volgende:
Is solo een kat die weinig aanwezig is, omdat jij hem zelf niet echt herkent, Tinkerbell?![]()
Oh, die zijn ook mooi!quote:
Ayla is iets minder schuw, denk ik, zeker naar mensen. Die zijn leuk en gezellig enzoquote:Op zondag 20 maart 2005 12:29 schreef Oblivion het volgende:
Heb jij dezelfde problemen met Ayla, zoals Spin heeft met Casper?
Wat genieten he? Ben je blij dat Misu er is?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:00 schreef miss_sly het volgende:
Misu ligt helemaal uitgeput op de bank
We hebben net een lekkere lange wandeling gemaakt hier vlakbij in een recreatie/natuurgebied. Er ligt een enorme plas water en er lopen altijd erg veel mensen met andere honden. Allemaal los, want de honden mogen spelen. En dat doen ze dan ook
Verschillende honden gaan ook balletjes uit het water halen. Misu begint ze heel enthousiast na te lopen, tot hij water aan zijn buik voelt, en verder gaat hij nietIk ben benieuwd of hij ooit zal zwemmen
Ja he... Patsertjequote:Op zondag 20 maart 2005 16:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Casper is maar een statige hond als ie zo rechtop staat![]()
Aaaah, was hij zo moe van die wandeling?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:11 schreef miss_sly het volgende:
Net heeft ie even de schoonouders ingepakt met zijn liefste " kijk-mij-eens-lief-liggen-slapen-" act
Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef Spindizzy het volgende:
Ik loop echt helemaal te stuiteren van dat weer joh!
Bedanktquote:
Vinden katten dat nou werkelijk heerlijk aan "het tuigje"?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's!
Wij hebben ons ook uitgesloofd in de tuin vanmiddag, en Xena heerlijk aan het tuigje. Gaat echt prima
Ook het balkon afgezet naar de buren, zodat mevrouw daar ook gewoon bij het huis waar ze hoort blijft
Ik weet niet hoe het met andere katten zit, er zullen er best zijn die het niks vinden, maar Xena laat rustig het tuigje omdoen en weet gewoon dat ze dan mee de tuin in mag.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:56 schreef Oblivion het volgende:
Vinden katten dat nou werkelijk heerlijk aan "het tuigje"?
Kan het me namelijk niet voorstellen.
Toevallig vanmiddag met de buurvrouw het hierover gehad.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:01 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig staat de haag op de nominatie om te verdwijnen en een gewone schutting komt ervoor in de plaats
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Smek de perfecte naam! Hij had echt niet anders kunnen heten, het is een echte Smekkerd, Smekkie, Smekkekind, enz
<Brechtje> Smekkie is ook Nero he? </Brechtje>quote:Op zondag 20 maart 2005 19:08 schreef Tinkerbell het volgende:
En dan te bedenken dat Smekkie eigenlijk Nero heet
Nou. op zich hoeft dat niet zo heel erg duur te zijn denk ik!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag met de buurvrouw het hierover gehad.
Een enorme coniferenhaag (waarvan onderaan alleen maar lelijk bruin) tussen onze tuinen in.
We willen dat graag (laten) verwijderen en een schutting, net zoals met de andere buren.
't Zal alleen wel niet weinig kosten denk ik zo
Smek is leuk!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Ja he!
Blivje: Dan neemt hij toch zijn eigen hond. Noemt hij die maar Brutus ofzo
Kosten kan je delen, als het om een schutting gaat, toch?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:08 schreef Bluezz het volgende:
't Zal alleen wel niet weinig kosten denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |