Oh, die zijn ook mooi!quote:
Ayla is iets minder schuw, denk ik, zeker naar mensen. Die zijn leuk en gezellig enzoquote:Op zondag 20 maart 2005 12:29 schreef Oblivion het volgende:
Heb jij dezelfde problemen met Ayla, zoals Spin heeft met Casper?
Wat genieten he? Ben je blij dat Misu er is?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:00 schreef miss_sly het volgende:
Misu ligt helemaal uitgeput op de bank
We hebben net een lekkere lange wandeling gemaakt hier vlakbij in een recreatie/natuurgebied. Er ligt een enorme plas water en er lopen altijd erg veel mensen met andere honden. Allemaal los, want de honden mogen spelen. En dat doen ze dan ook
Verschillende honden gaan ook balletjes uit het water halen. Misu begint ze heel enthousiast na te lopen, tot hij water aan zijn buik voelt, en verder gaat hij nietIk ben benieuwd of hij ooit zal zwemmen
Ja he... Patsertjequote:Op zondag 20 maart 2005 16:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Casper is maar een statige hond als ie zo rechtop staat![]()
Aaaah, was hij zo moe van die wandeling?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:11 schreef miss_sly het volgende:
Net heeft ie even de schoonouders ingepakt met zijn liefste " kijk-mij-eens-lief-liggen-slapen-" act
Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef Spindizzy het volgende:
Ik loop echt helemaal te stuiteren van dat weer joh!
Bedanktquote:
Vinden katten dat nou werkelijk heerlijk aan "het tuigje"?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's!
Wij hebben ons ook uitgesloofd in de tuin vanmiddag, en Xena heerlijk aan het tuigje. Gaat echt prima
Ook het balkon afgezet naar de buren, zodat mevrouw daar ook gewoon bij het huis waar ze hoort blijft
Ik weet niet hoe het met andere katten zit, er zullen er best zijn die het niks vinden, maar Xena laat rustig het tuigje omdoen en weet gewoon dat ze dan mee de tuin in mag.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:56 schreef Oblivion het volgende:
Vinden katten dat nou werkelijk heerlijk aan "het tuigje"?
Kan het me namelijk niet voorstellen.
Toevallig vanmiddag met de buurvrouw het hierover gehad.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:01 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig staat de haag op de nominatie om te verdwijnen en een gewone schutting komt ervoor in de plaats
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Smek de perfecte naam! Hij had echt niet anders kunnen heten, het is een echte Smekkerd, Smekkie, Smekkekind, enz
<Brechtje> Smekkie is ook Nero he? </Brechtje>quote:Op zondag 20 maart 2005 19:08 schreef Tinkerbell het volgende:
En dan te bedenken dat Smekkie eigenlijk Nero heet
Nou. op zich hoeft dat niet zo heel erg duur te zijn denk ik!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag met de buurvrouw het hierover gehad.
Een enorme coniferenhaag (waarvan onderaan alleen maar lelijk bruin) tussen onze tuinen in.
We willen dat graag (laten) verwijderen en een schutting, net zoals met de andere buren.
't Zal alleen wel niet weinig kosten denk ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |