Aaaah, die zijn toch wel te krijgen? Er zijn zoveel leuke halsbanden te krijgen. Denk dat ik er gewoon voor elke dag 1 ga kopenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:51 schreef moussy het volgende:
Ik wilde voor rock altijd een prikband en die dan binnenste buiten omdoen, oftewel, de prikkers naar buiten, dat staat zo leuk stoer bij zo'n sullig hondje, maar wat werd het een geweven inca bandje![]()
Dan zou Casper ook bang zijn en grommen, lelijk doen en proberen te ontsnappen. Misschien wel meer dan op de praktijk omdat de DA nu zijn veilige thuishaven binnendringt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:45 schreef moussy het volgende:
Zou een dierenarts niet aan huis willen komen voor zulke hondjes?
Helaas werkt dat minder goed op de momenten dat Daan een inenting moetquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef kissa het volgende:
En gelukkig wil onze da wel aan huis komen (ook voor inslapen) maar dan nam ik Daan mee op een wandeling.
mister_d zag ook geen bezwaar in een slipkettingquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:46 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zou eerder clickertraining aanraden om je pup te trainen dan een slipketting. Zeker voor een pupjeDie zijn zo pietepeuterig klein, voor je het weet heb je hem in tweeen getrokken
Zo werkt dat, miss_d: eerst die hond...de rest van de veestapel volgt vanzelfquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, mister_d wilde vandaag toch wel ernstig bespreken dat een hond oké is, maar dat het daarna toch moet ophouden met de toestroom van nieuwe dieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem maar gelijk gegeven, éérst die hond
Volgens mij nog niet zo heel lang... Zelfs Martin "Slipketting is je beste vriend" Gaus is helemaal omquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:36 schreef Beaker het volgende:
Die clickertraining bestaat dat al lang? Toen ik met Bas ging trainenwas zo'n ketting verplicht en helaas voor Bas toen zeer nodig!
en we moeten ze niet wijzer maken dan ze al zijn... tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo werkt dat, miss_d: eerst die hond...de rest van de veestapel volgt vanzelf
miss_sly heeft ook nog niet gezegd dat er echt wel een tweede hond bijkomt over enige tijd![]()
Wat een bikkelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Misu is al meteen op dag twee meegeweest naar de DA. Hij moest namelijk nog gechipt en dat moest op korte termijn. Hij is netjes meegegaan in de auto en rustig meegegaan naar binnen. Hij wilde niet op de tafel, dus daar heb ik hem opgezet, maar verder liet hij zich netjes nakijken en heeft zonder piepje of wat dan ook zijn chipje laten zetten!
Ahaaaa!!! Daar zit de fout!! ik heb bij Martin Gaus getraint met Bas!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet zo heel lang... Zelfs Martin "Slipketting is je beste vriend" Gaus is helemaal om
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:46 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zou eerder clickertraining aanraden om je pup te trainen dan een slipketting. Zeker voor een pupjeDie zijn zo pietepeuterig klein, voor je het weet heb je hem in tweeen getrokken
Ik heb zo'n kat die zich op alle mogelijke manieren verzet tegen een dierenarts-bezoek. Ik waarschuw de dierenarts dat ik een gemuteerde sabeltandtijger bij me heb. En natuurlijk, dat beest speelt de vermoorde onschuld tegen de dierenarts.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Misu is al meteen op dag twee meegeweest naar de DA.
Luister en huiver:quote:
Zo'n kat heb ik dus ook, het eerste gedeelte dan en dat de volledige duur van het bezoek en de weg heen en terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kat die zich op alle mogelijke manieren verzet tegen een dierenarts-bezoek. Ik waarschuw de dierenarts dat ik een gemuteerde sabeltandtijger bij me heb. En natuurlijk, dat beest speelt de vermoorde onschuld tegen de dierenarts.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |