We hebben en kat met ritme, namelijk voor zes uur eten anders bijt ik jequote:Op zondag 20 maart 2005 07:50 schreef miss_sly het volgende:
joleneOok al zo'n vroege vogel
Dorkan terug? wat zielig
Het is echt heerlijk weer, hier staan de ramen en deur al open.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:22 schreef miss_sly het volgende:
Misu had het vancohtend in zijn bol gehaald om om 7 uur al te gaan piepen en blaffen. We hebben het even aangehoord, maar hij hield het zo aan, dat hij kennelijk nogal moest wandelen. Dus dat heb ik maar gedaan. Teruggaan naar bed kan ik dan eigenlijk niet zo goed.
Het is trouwens hier schitterend weer!! Tuin-werk-weer!!
Ow ja, ook goedemorgen!!
Hier ook, tis prachtigquote:Op zondag 20 maart 2005 08:22 schreef miss_sly het volgende:
Het is trouwens hier schitterend weer!! Tuin-werk-weer!!
Dan woon je in het oude gedeelte?quote:Op zondag 20 maart 2005 08:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, dat is geen grapje miss_sly
Veenendaal is van oudsher nogal christelijk en nou ja, geen zin om de halve buurt tegen me in het harnas te jagen... in de achtertuin wil ik nog wel eens wieden of zo, toch niemand die het ziet, maar eigenlijk moet het gras eerst gemaaid worden en dat kan nu niet...
quote:Op zondag 20 maart 2005 09:09 schreef moussy het volgende:
Miss-D, daar zou ik nou toch écht schijt aan hebben. Vroeger woonde wij ook in zo'n gehucht. Kinderen die niet buiten mochten spelen, de was die niet op zondag gedaan werd, er werd zelfs geen eten gekooktHet enige waar mn moeder toen rekening mee hield is dat ze een bikini-bovenstukje droeg op een mooie zomerzondag
Ik woon in de buurt van Rein Veenendaal (in een 'zijpad' van de Zandstraat). Zegt het je iets?quote:Op zondag 20 maart 2005 09:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan woon je in het oude gedeelte?
Want ik heb in een nieuwer gedeelte gewoond, en daar was het niet zo.![]()
Huh, aan het einde van welke wegquote:Op zondag 20 maart 2005 09:17 schreef Oblivion het volgende:
Wij woonde tegenover die oudere mooie dikke villa, aan het einde van de weg...![]()
Dat huis wat helemaal ingebouwd is door goedkoop nieuwbouw...![]()
Jeetje zo snel je dingen vergeet...![]()
Als het goed is is die weg nu helemaal veranderd, met bloembakken?
Zandstraat...? Hmmm, misschien als ik in de straat sta.
Dat weet ik dus niet meer, even kijken of ik de naam van de straat kan achtehalen...quote:Op zondag 20 maart 2005 09:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh, aan het einde van welke weg
Oh, daar, dat ken ik wel jaquote:Op zondag 20 maart 2005 09:28 schreef Oblivion het volgende:
Boslaan, naar petenbos toe, Dat was 'm...
zou je de krant niet even bellen? een eierleggende man is toch wel heel byzonderquote:Op zondag 20 maart 2005 10:37 schreef moussy het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat Peet de rol van moederkip aan het overnemen is....er liggen 2 eitjes in een terrarium met daar 2 spots in
hij konhet niet meer aan zien na alle plat gestampte kuikentjes
Wat alleen niet de bedoeling was is dat hij er nog even 5 eieren bij gelegd heeft
Nou ja, ik heb ze braaf gedraaid, zoals een goede moederkip ook tig keer per dag doet
![]()
Paar dagen nog, dat gaan ze niet meer redden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:34 schreef moussy het volgende:
tink is er geen mogelijkheid dat ze toch Ayla nog "even" helpenen voor ze stoppen? Of stoppen ze er al heel snel mee?
Nee, zo ligt het niet. Solo is vaak op pad, maar nog vaker thuis.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:11 schreef Oblivion het volgende:
Is solo een kat die weinig aanwezig is, omdat jij hem zelf niet echt herkent, Tinkerbell?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |