Dat is nog lastiger inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo'n kat heb ik dus ook, het eerste gedeelte dan en dat de volledige duur van het bezoek en de weg heen en terug.![]()
Het is wel aan te raden, katten vechten buiten ook nogal eens, en er lopen best aardig wat besmette katten rond..quote:Al heel wat jaartjes kreeg Noppes eigenlijk geen enkele spuit (ze kwam weinig buiten en zag geen andere beesten) maar nu ze en buiten komt en er een ander beest in huis woont dat buiten komt en in aanraking met andere dieren, vrees ik dat ze toch echt weer naar de DA moet![]()
Noppes accepteert ook geen bezoekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is nog lastiger inderdaad.Die van mij is onhoudbaar bij het vertrek naar de dierenarts, maar tegen de dierenarts is ze heel lief. (Zoals ze eigenlijk heel lief doet tegen elk bezoek
).
quote:Het is wel aan te raden, katten vechten buiten ook nogal eens, en er lopen best aardig wat besmette katten rond..
Noppes is dan in ieder geval een stuk minder schijnheilig.quote:
Mijn kat houdt wel van rustig bezoek, maar bezoek dat druk doet moet ze ook niets van hebben.. Dan vlucht ze de douche in (Een stille en donkere plek), en komt pas weer tevoorschijn als het grootste deel weg is..quote:Voor haar bestaan er maar 2 mensen die ze mag, en dat zijn wij. En als ze een keus zou moeten maken, valt mijn vriend ook af.
[/qutoe]
Echt jouw kat dus?
[quote]
Ik heb dat eens gehad toen ik bij mijn ex wegging. Noppes sliep altijd bij ons op bed, maar gedurende enkele weken tot ik een ander huis had, sliepen mijn ex en ik in aparte kamers. De deur van beide kamers stond op een kiertje en Noppes kwam steevast iedere nacht bij mij liggenZe heeft niet een keer meer bij hem gelegen!
Bezoek nu vindt ze ook niets, ze trekt zich terug in haar mandje op de vide en komt pas weer tevoorschijn als het bezoek weg is. Zelfs als mijn vader haar eten komt geven als wij een paar dagen weg zijn, is dat met gevaar voor zijn leven! Ze blaast, gromt, haalt uit, net zo lang tot hij weg is.
Je kunt het wel alleen? Ik ken ook iemand die heeft enorme grote en sterke katten, waarbij je sommige handelingen met minimaal 2 personen moet verrichten.quote:Ja, dat had ik dus ook bedacht. Ik zal me eens moed gaan verzamelen voor een bezoekje aan de DA.
Is er ook zoiets als TE eerlijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Noppes is dan in ieder geval een stuk minder schijnheilig.
Sterker nog, ik denk dat ik het alleen moet doen, want als er iemand is die ze een beetje vertrouwt, ben ik het. Dus moet ik proberen haar in haar reismandje te krijgen (dat wordt nog een heel gedoe) en dan komt het verder wel goed.quote:Mijn kat houdt wel van rustig bezoek, maar bezoek dat druk doet moet ze ook niets van hebben.. Dan vlucht ze de douche in (Een stille en donkere plek), en komt pas weer tevoorschijn als het grootste deel weg is..
Je kunt het wel alleen? Ik ken ook iemand die heeft enorme grote en sterke katten, waarbij je sommige handelingen met minimaal 2 personen moet verrichten.
Ik heb géén idee. Ik moet wachten tot Havoc thuis is, die kan Solo onderscheiden van alle andere andere zwarte katten. Maar ik denk het welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:06 schreef Oblivion het volgende:
Is het nou Solo of niet?
Misschien wel.quote:
Ok, maar het lukt je dus wel zonder na afloop een ambulance nodig te hebben om je huis te verlaten?quote:[..]
Sterker nog, ik denk dat ik het alleen moet doen, want als er iemand is die ze een beetje vertrouwt, ben ik het. Dus moet ik proberen haar in haar reismandje te krijgen (dat wordt nog een heel gedoe) en dan komt het verder wel goed.
Havoc? Daar zitten we mee te klooien in onz...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:10 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. Ik moet wachten tot Havoc thuis is, die kan Solo onderscheiden van alle andere andere zwarte katten. Maar ik denk het wel![]()
Ja, moet je weer bij andere mensen alles uitleggen.quote:Ik zal uiteraard de nieuwe mensen een kans geven, ik zal wel moeten. Maar deze mensen kennen onze pappenheimertjes van haver tot gort, althans de katten, de hond kennen ze nog niet. Ze hebben me altijd geholpen als ik weer eens een nestje zielige kittens opgevangen had.
Ayla moet eerdaags gesteriliseerd worden en had gedacht dat zij dat zouden doen. Dat stelde me gerust.
Sorry, moet er gewoon even van slikken. Maar hee zeg, wat een kans voor hun!
Ik kom nooit in onzin. Maar hij hoort aan het werk te zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:13 schreef Oblivion het volgende:
Havoc? Daar zitten we mee te klooien in onz...![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:17 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik kom nooit in onzin. Maar hij hoort aan het werk te zijn![]()
Maar waarom zou je in een gezond lichaampje snijden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:14 schreef Tinkerbell het volgende:
Kan nog hoor, geen probleem. Sterker nog, prima leeftijd. Het enige waar je op moet letten is dat het zo ongeveer 3 maanden na de loopsheid is.
Ayla is 5, die is nog nooit gecastreerd dus, ze is hier nog niet zo lang, maar we gaan het wel doen. Heb daar uitgebreid over gesproken met de DA (die nu dus weg gaat)
Het is ook maar onzin..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:20 schreef Tinkerbell het volgende:
hehe hij doet maar hoor, ze moeten allemaal moeilijke dingen doen met servers enzo, hij zal wel ergens op moeten wachten
Ik heb hem slechts nodig vandaag om Solo te identificeren![]()
Delegerenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:20 schreef Tinkerbell het volgende:
hehe hij doet maar hoor, ze moeten allemaal moeilijke dingen doen met servers enzo, hij zal wel ergens op moeten wachten
Ik heb hem slechts nodig vandaag om Solo te identificeren![]()
Dat hebben we dus besproken. Die loopsheid zit ons niet in de weg hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar waarom zou je in een gezond lichaampje snijden?
Wat is de rede daarvoor? Alleen omdat het vervelend kan zijn voor ons mens?
Das flink klote idd. Herman en zijn vrouw zijn de enige waar ik de dieren aan toevertrouw.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Jeetje ik kan wel even janken![]()
Krijg net een brief van de dierenartsen. Ze gaan naar Afrika om met wilde dieren te werken en dragen de kliniek over aan een ander![]()
Wel leuk voor hun hoor, ik ken ze goed en ze zijn geweldige mensen. Ik gun het ze van harte. Maar ze waren potdorie de beste dierenartsen OOIT. En nu gaan ze weg![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:25 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat hebben we dus besproken. Die loopsheid zit ons niet in de weg hoor.
Maar het schijnt toch beter te zijn (bij 2 dierenartsen nagevraagd) ivm met het voorkomen van kwaadaardige gezwellen in de melkklieren en baarmoederontsteking en diabetes. Het allerbeste is dan om te castreren voor de vierde loopsheid.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:25 schreef Spindizzy het volgende:
Alledrie mijn katten zijn gecastreerd. Bosmutsjes al vrij jong, met 9 maanden. Ze wilden zo graag naar buiten en ik werd er schijtziek van om 6 keer per dag 2 ontsnapte kittens naar binnen te proberen te lokken. 's Ochtends laten castreren en 's middags tegen 5en liepen die mutsen al voor het eerst buiten te spelen
Vorige hond heb ik wel laten casteren, een manneke.quote:Honden laat ik in principe niet castreren.
Te laat, de zwarte kat is weg. Alleen Tar en Piper zijn binnen nog. Nu zal ik het wel nooit weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:22 schreef Havoc het volgende:
Maar maak anders ffies een foto en post die hier, daar kan ik het al aan zien.
Je had em op moeten pakken. Als die je arm open had gehaald was het Solo geweest. Arm zonder schrammen en je had de ander te pakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:30 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Te laat, de zwarte kat is weg. Alleen Tar en Piper zijn binnen nog. Nu zal ik het wel nooit weten.
Ja, daarom denk ik dat het toch Solo was. Maar dan is ie dus wel helemaal meegelopen en dat mag nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:34 schreef Oblivion het volgende:
Hoe reageren over het algemeen jullie dieren op vreemde katten?
Lijkt me sterk dat er opeens een "vreemde" kat mee naar binnen kan lopen.
Die van ons beginnen dan toch lichtelijk over de pis heen te gaan...![]()
Ik kan Solo prima oppakken johquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je had em op moeten pakken. Als die je arm open had gehaald was het Solo geweest. Arm zonder schrammen en je had de ander te pakken.
Mooi dat mag je dan vanavond meteen bewijzen, ga ik het opnemen op de cameraquote:
Dat deed Sjonnie ook nogal eens. En dan halverwege de grote weg besluiten dat hij niet meer voor of achteruit durftquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar dan is ie dus wel helemaal meegelopen en dat mag niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjon blijft wel keurig bij de voordeur wachten tot we weer terugzijn tegenwoordig
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat deed Sjonnie ook nogal eens. En dan halverwege de grote weg besluiten dat hij niet meer voor of achteruit durftHij heeft het nu wel afgeleerd... Weet je hoe?
Hahahahaha, gemenerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjon blijft wel keurig bij de voordeur wachten tot we weer terugzijn tegenwoordig
![]()
Ambulance heb ik echt niet nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel.
[..]
Ok, maar het lukt je dus wel zonder na afloop een ambulance nodig te hebben om je huis te verlaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |