Neehoor, en ik vind diertjes ook leuk, dus dat gaat vast goedkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:48 schreef miss_sly het volgende:
We mutsen hier wel veel over dieren, maar dat zal geen verrassing zijn?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef miss_sly het volgende:
Lexi was ook heel erg lief
jolene, kom je alleen voor de hondjes of vind je het ook wel een heel klein beetje leuk om hun baasjes te zien?
Het zijn ook prachtige honden! Ik heb er geloof ik nog nooit eentje gezien in hetechie. Zal er eens op lettenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:30 schreef moussy het volgende:
Oh en Spin, witte herders is gewoon een zwak punt voor mij![]()
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:
Ik gluur hier vandaag ook eens mee.. Als het mag natuurlijk.
Mensen in het durrep waar ik ben opgeroeid hadden dat!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:30 schreef moussy het volgende:
Rena wat is ie kjoetIk zou een grote hond Fifi noemen en een kleine Wodan, maar ja, zo ben ik
![]()
Mijn buren hebben er 1quote:[b]Op vrijdag 18 maart 2005 10:31
Het zijn ook prachtige honden! Ik heb er geloof ik nog nooit eentje gezien in hetechie. Zal er eens op letten
Ja dat weet ik eigenlijk niet, want ze is er nog maar pas natuurlijk en ze kwam al in de winter.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:45 schreef moussy het volgende:
Heeft ze voor de winter een dikkere (onder)vacht gekregen?
Heb je een plaatje van een witte herder?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo toevallig?
Net bij het wandelen kwamen we een hele mooie witte herder tegen. Echt een schitterend beest!Toch zie je die niet zo heel vaak.
[F&F Slowchat deel 9 ] Welkom Misu!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je een plaatje van een witte herder?
Ik dacht al dat dat die honden waren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[F&F Slowchat deel 9 ] Welkom Misu!
Is het een beetje kort donzig haar? Dan is het dr wintervacht die er uit komtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:49 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja dat weet ik eigenlijk niet, want ze is er nog maar pas natuurlijk en ze kwam al in de winter.
Ik denk het wel, want het lijkt me dat wat ze nou verliest haar ondervacht is.
Ze heeft trouwens een wat vreemde vacht, van zichzelf al. Ze is wel kortharig maar heeft een bontje om d'r nek en een broekje. En bovenop haar rug is het haar heel ruw (en langer) en verder is ze zacht.
Rare kruising gewoon
Laat ze zich een beetje borstelen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:03 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat stelt me wel gerust Mous en Spin. Mijn vorige kortharigen waren lang zo onthaarderig niet. De collie natuurlijk wel. Ik voelde me een beetje slechte verzorger ineens, ik dacht 'ik doe iets fout of zo'.
Het zijn inderdaad een soort donspluizen die ze verliest en ook hele plukken haar soms. Als ze zo doorgaat dan hoop ik dat ze er met een week of twee af is, want ze heeft er zelf ook last van.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d kwam aan met Lucas voor je pupje, Rena.
Een stuk beter dan Svetlana, toch??
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:15 schreef Spindizzy het volgende:
Wat doet dat beest met een slipketting trouwens
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:17 schreef Spindizzy het volgende:
De slipketting
Ik vind het een martelwerktuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |