Neuh, flikker op zeg, dan komen ze maar niet, meeten is pics, klaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef Knut het volgende:
Misschien : " De rest van fok"
Ow. En A'tje.
Doe even een foto disclaimer
we gaan je niet overhalenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:52 schreef StofjeB het volgende:
Ik zou graag komen, maar niemand kent me. Niemand wilt me kennen. Niemand zal me missen.
Het is nu gezegdquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, flikker op zeg, dan komen ze maar niet, meeten is pics, klaar.
Je staat erop, en die IKEA muts van je laat je maar thuis hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je bent een hoer, maar zet me dan maar op de *komt* lijst.
Hihihihihihihihihihihi.quote:
Alsof je posts nog interessant zijn, nu ik geen vlechtjes kan maken in je aarshaar. En ik kom zo vaak 7 keer klaar terwijl ik aan jou denk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hey, grafsloerie. Lees mijn posts, verdomme.
* Bosbeetle roggelt alvast wat maagsap omhoog !quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is nu gezegdFoto's gemaakt. Foto's online
KLAAR!
Nee, 7 bier, je komt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:55 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Puik idee, Yvonne. Ik vermoed dat ik dat maar doe.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof je posts nog interessant zijn, nu ik geen vlechtjes kan maken in je aarshaar. En ik kom zo vaak 7 keer klaar terwijl ik aan jou denk.
Wat zegt Uier over mij? Kan ik Uier niet overhalen?quote:
En goed met je pisbuiskanker op de foto he!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* Bosbeetle roggelt alvast wat maagsap omhoog !
Het is een meet topic, aanmelden en slowchatten of opbokken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waarom geven jullie jezelf nooit een slowchat waarschuwing![]()
Uier zegt dat 'ie voor een lekker wijf ook in zijn eigen dorp kan blijven. Wat een lul.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat zegt Uier over mij? Kan ik Uier niet overhalen?
Over.
Hehe ja wat er nog van over isquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En goed met je pisbuiskanker op de foto he!!
Helaas, we liepen tegen elkaar aan toen ie een monitor moest weg brengen. Zelf zat maar nog net een weekje op Fok! of zo, en vroeg `m wat ie nou te zeuren had.quote:
En jullie zaten elkaar in het vaarwater op FOK, en een van jullie kreeg nog een ban, omdat de een zich als de ander voordeed.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:02 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Helaas, we liepen tegen elkaar aan toen ie een monitor moest weg brengen. Zelf zat maar nog net een weekje op Fok! of zo, en vroeg `m wat ie nou te zeuren had.
Jah tuurlijk, een dikke boere trien uit Steinquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:01 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Uier zegt dat 'ie voor een lekker wijf ook in zijn eigen dorp kan blijven. Wat een lul.
Uier vraagt of je wegens mentale problemen aan het revalideren was?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:02 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Helaas, we liepen tegen elkaar aan toen ie een monitor moest weg brengen. Zelf zat maar nog net een weekje op Fok! of zo, en vroeg `m wat ie nou te zeuren had.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:02 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, die kutkloon was ArmaniMania1 ofzoiets.... Toen begon ik fok pas te leren kennen, en toen was jij ook nog niet rood enzoquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jullie zaten elkaar in het vaarwater op FOK, en een van jullie kreeg nog een ban, omdat de een zich als de ander voordeed.
Ja, echt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jullie zaten elkaar in het vaarwater op FOK, en een van jullie kreeg nog een ban, omdat de een zich als de ander voordeed.
Dat had ik um toen al verteld.... stagequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:08 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Uier vraagt of je wegens mentale problemen aan het revalideren was?
Dat is ze al een tijd niet meer geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, die kutkloon was ArmaniMania1 ofzoiets.... Toen begon ik fok pas te leren kennen, en toen was jij ook nog niet rood enzo
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat had ik um toen al verteld.... stageEen echte Uier opmerking ja
We kennen ze nou wel, niet interessant meer
Neuh, niet alleen gebotst ook gelult... maar irl heeft ie geen grote bek. Daarna als we elkaar zagen, elkaar maar negeert, op msn nog uitgesproken en daarna ook op Fok! elkaar negeert. Zoals het hoort en blijftquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:19 schreef MUUS het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Uier kwam.
ik zal eens kijken wat ik kan doen, ik weet waar hij werkt... heb wel eens met um gesproken...
Tegen elkaar aangebotst dus, nou, dan ken ik half Nederland hoor.
Uier vraagt of die mentale revalidatie averechts gewerkt heeft?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Neuh, niet alleen gebotst ook gelult... maar irl heeft ie geen grote bek. Daarna als we elkaar zagen, elkaar maar negeert, op msn nog uitgesproken en daarna ook op Fok! elkaar negeert. Zoals het hoort en blijft
Het was niet alleen de mentale revalidatie he, het was ook iedere keer weer die kop van Uier. Uier is nog steeds blij dat ie de triangle kan bespelen bij de Josti-band.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:19 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Uier vraagt of die mentale revalidatie averechts gewerkt heeft?
Leffe Radieuse is trouwens de lekkerste. Maar blond is ook heel erg okay.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:47 schreef petre86 het volgende:
oja, blond, dubbel of tripel?
Böh, dit gaat me allemaal te ver sinds ik niks meer gebruik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Het was niet alleen de mentale revalidatie he, het was ook iedere keer weer die kop van Uier. Uier is nog steeds blij dat ie de triangle kan bespelen bij de Josti-band.
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:26 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Böh, dit gaat me allemaal te ver sinds ik niks meer gebruik.
Watch your back @ the 16e gekquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:31 schreef DePresident het volgende:
Kappen met die slowchat. Ga op msn zitten ofzo. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |