De jagerweg 138quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ach en wee, weledelgestelde dame, wat kan ik zeggen... ik zal mijn uiterste best doen het trainingsprogramma zo te kneden dat mij genoeg tijd rest een poging te wagen te verschijnen op deze meeting. Echter acht ik het niet aannemelijk dat dit mij in voldoende mate zal lukken.
Zal ik om het verdriet wat te verzachten, de lokale shoarmaboer wat leffe of enig ander alcoholisch vocht laten bezorgen bij huize yvonne?
Dat zal niet gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent te goed voor me. Doe twee staartjes in, dan kan ik je berijden..
Natuurlijk niet, idioot.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:39 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
open er een topic overMaar jij komt dus ook?
quote:
Waardering kopenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:46 schreef petre86 het volgende:
yvonne, ben je morgen tussen 18u en 20u thuis?
quote:
Is het jouw plan of het mijne?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef ArmaniMania het volgende:
even een subtiele kick.. er zijn nog te weinig aanmeldingen...
wie missen we nog in het rijtje...
Static
Laffer (y)
Iteejer
Danny
Knorretje
Breuls
Schatje
Nikky
Uier.. (maar die zal wel helemaal afgeschreven zijn)
Furby
Harrie
nog een aantal vergeten....(vul aan...)
Die komt zeker niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef ArmaniMania het volgende:
even een subtiele kick.. er zijn nog te weinig aanmeldingen...
wie missen we nog in het rijtje...
Static
Zeg ik.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het jouw plan of het mijne?
Ik zie NU al mensen staan die never nooit komen.
Ja, je was 1 minuut eerder.quote:
ik zal eens kijken wat ik kan doen, ik weet waar hij werkt... heb wel eens met um gesproken...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:19 schreef MUUS het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Uier kwam.
yvonne? leffe?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:47 schreef petre86 het volgende:
oja, blond, dubbel of tripel?
Omdat jij niet van massameets houdt maar van selecte gezelschappen. Duh.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:24 schreef static het volgende:
[..]
Ja, je was 1 minuut eerder.
En hoezo weet jij dat nou weer?
Oooooooooh! You're so coooooool! Can I touch you?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat ik kan doen, ik weet waar hij werkt... heb wel eens met um gesproken...
Ja, en hij heeft een teringhekel aan je.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat ik kan doen, ik weet waar hij werkt... heb wel eens met um gesproken...
Alleen in het weekend, doordeweeks komt slecht uit.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oooooooooh! You're so coooooool! Can I touch you?
Dubbel.quote:
Klopt! Maar dat is insgelijksquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft een teringhekel aan je.
quote:U. says:
whehe, geloof je het zelf?
Nee, begin ik niet aan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Maak maar een misschienlijstje voor mij aan.
Inso neuken?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef HeLLuM het volgende:
Van een betrouwbare bron heb ik gehoord dat Uier op die dag veel interessantere dingen te doen heeft.
*aanraakt*quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:
O, en magneet en harrie hebben ook met hem gewerkt en zelfs gesproken
En ik ken harrie en magneet weer,
irl,
wanna touch m,e?
Je bent een hoer, maar zet me dan maar op de *komt* lijstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |