Dat zeiden Hans en Grietje ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:13 schreef Ole het volgende:
Ik ga deze keer maar mee eten denk ik.. anders kan ik weer niemand vinden
Ik bel hem wel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef ArmaniMania het volgende:
Laffer moet ook komen, bel laffer op dat ie ook MOET komen enzo
Je staat er allang al opquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:26 schreef Ruis het volgende:
ik kom ook, mits slaapplek bij Nouk o.i.d
Noteert: sil feliciteren met Knut's verjaardag.quote:
Bemoei je er niet mee, wij zijn hier de mods. Ga A dingen doen of zo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef yvonne het volgende:
flikker eens op met dat gesticky, gewoon los, komtie in de AT en ik schop regelmatig, datum staat al Knoetje
Net gedaan, een meet georganiseerdquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, wij zijn hier de mods. Ga A dingen doen of zo.
moedig dr nou niet aan straks is iedereen weer bruinquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, wij zijn hier de mods. Ga A dingen doen of zo.
nou niet terug trekkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:00 schreef DePresident het volgende:
Oh shit, ik kan misschien niet![]()
De kans dat ik kom is geslonken met 20 %, van 100 % naar 80 %
Omdat Tessje niet komt gaat daar nog eens 5 % vanaf, dus ik kom voor 75 % zeker.
smoesjesquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:00 schreef DePresident het volgende:
Oh shit, ik kan misschien niet![]()
De kans dat ik kom is geslonken met 20 %, van 100 % naar 80 %
Omdat Tessje niet komt gaat daar nog eens 5 % vanaf, dus ik kom voor 75 % zeker.
Waarom haal je het weg? Niet orgineel genoeg?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:05 schreef Intxaurraga het volgende:
.
Staat al genoteerdquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
Waarom haal je het weg? Niet orgineel genoeg?
Goh, we zullen treuren dat je niet komt hoor...quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef petre86 het volgende:
ik heb al een "trainingsweekend" op 16 april.. gratis overnachten en gratis eten en drinken ..dat gaat dus voor... helaasch
Hé pas op he! Da's een online vriendje van mijquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goh, we zullen treuren dat je niet komt hoor...
so?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:17 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hé pas op he! Da's een online vriendje van mij [afbeelding]
jij krijgt 75% zeker 1 miljoen euroquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:03 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik kom nog voor 75 % zeker man.
Dus is het maar goed dat de meet op 16 april isquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef petre86 het volgende:
ik heb al een "trainingsweekend" op 16 april.. gratis overnachten en gratis eten en drinken ..dat gaat dus voor... helaasch
sloeber!quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:21 schreef DePresident het volgende:
Kunnen we niet gewoon naar een Burger King gaan?
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:21 schreef DePresident het volgende:
Kunnen we niet gewoon naar een Burger King gaan?
Neem eens een keer andere avatarquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hey Y. Ik ben dan wel een tijdje uit de running geweest, he.
Maar wie zijn die grafgladiolen?.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Neem eens een keer andere avatar
Als jij naar de meet gaat dan ga ik ook dus je hebt geen reden meer om thuis te blijvenquote:
Doe maar niet zo stoer. Ik weet dat je 'n zwak voor me hebtquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef Dirkh het volgende:
3 x BigMac, grote cola en grote patat.
Daarna DP mishandelen en naar huis.
Wie is voor?
Oja klopt, jij bent érg belangrijk in mijn leven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als jij naar de meet gaat dan ga ik ook dus je hebt geen reden meer om thuis te blijven
Ik zal een mes meenemen, mocht je langkomen dan zal ik je eens lekker anaal verwennen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:24 schreef Insomaniac het volgende:
Misschien kom ik eventueel langs om Bioslock in z'n oogkas te ruften..
Jij moet nog veel leren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Neem eens een keer andere avatar
Wheheheheeequote:Op donderdag 17 maart 2005 19:28 schreef yvonne het volgende:
DP komt, klaar
Ach en wee, weledelgestelde dame, wat kan ik zeggen... ik zal mijn uiterste best doen het trainingsprogramma zo te kneden dat mij genoeg tijd rest een poging te wagen te verschijnen op deze meeting. Echter acht ik het niet aannemelijk dat dit mij in voldoende mate zal lukken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goh, we zullen treuren dat je niet komt hoor...
Je bent te goed voor me. Doe twee staartjes in, dan kan ik je berijden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:25 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik zal een mes meenemen, mocht je langkomen dan zal ik je eens lekker anaal verwennen..
Nee, je komt, puntquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:31 schreef Mr. Orange het volgende:
MIsschien komk langs
Ik geil er best wel op weet je. Maar goed, dit is het meet-topic.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:28 schreef yvonne het volgende:
En open lekker een eigen bash op DP topic, DP komt, klaar
De jagerweg 138quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ach en wee, weledelgestelde dame, wat kan ik zeggen... ik zal mijn uiterste best doen het trainingsprogramma zo te kneden dat mij genoeg tijd rest een poging te wagen te verschijnen op deze meeting. Echter acht ik het niet aannemelijk dat dit mij in voldoende mate zal lukken.
Zal ik om het verdriet wat te verzachten, de lokale shoarmaboer wat leffe of enig ander alcoholisch vocht laten bezorgen bij huize yvonne?
Dat zal niet gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent te goed voor me. Doe twee staartjes in, dan kan ik je berijden..
Natuurlijk niet, idioot.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:39 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
open er een topic overMaar jij komt dus ook?
quote:
Waardering kopenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:46 schreef petre86 het volgende:
yvonne, ben je morgen tussen 18u en 20u thuis?
quote:
Is het jouw plan of het mijne?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef ArmaniMania het volgende:
even een subtiele kick.. er zijn nog te weinig aanmeldingen...
wie missen we nog in het rijtje...
Static
Laffer (y)
Iteejer
Danny
Knorretje
Breuls
Schatje
Nikky
Uier.. (maar die zal wel helemaal afgeschreven zijn)
Furby
Harrie
nog een aantal vergeten....(vul aan...)
Die komt zeker niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef ArmaniMania het volgende:
even een subtiele kick.. er zijn nog te weinig aanmeldingen...
wie missen we nog in het rijtje...
Static
Zeg ik.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het jouw plan of het mijne?
Ik zie NU al mensen staan die never nooit komen.
Ja, je was 1 minuut eerder.quote:
ik zal eens kijken wat ik kan doen, ik weet waar hij werkt... heb wel eens met um gesproken...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:19 schreef MUUS het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Uier kwam.
yvonne? leffe?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:47 schreef petre86 het volgende:
oja, blond, dubbel of tripel?
Omdat jij niet van massameets houdt maar van selecte gezelschappen. Duh.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:24 schreef static het volgende:
[..]
Ja, je was 1 minuut eerder.
En hoezo weet jij dat nou weer?
Oooooooooh! You're so coooooool! Can I touch you?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat ik kan doen, ik weet waar hij werkt... heb wel eens met um gesproken...
Ja, en hij heeft een teringhekel aan je.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat ik kan doen, ik weet waar hij werkt... heb wel eens met um gesproken...
Alleen in het weekend, doordeweeks komt slecht uit.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oooooooooh! You're so coooooool! Can I touch you?
Dubbel.quote:
Klopt! Maar dat is insgelijksquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft een teringhekel aan je.
quote:U. says:
whehe, geloof je het zelf?
Nee, begin ik niet aan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Maak maar een misschienlijstje voor mij aan.
Inso neuken?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef HeLLuM het volgende:
Van een betrouwbare bron heb ik gehoord dat Uier op die dag veel interessantere dingen te doen heeft.
*aanraakt*quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:
O, en magneet en harrie hebben ook met hem gewerkt en zelfs gesproken
En ik ken harrie en magneet weer,
irl,
wanna touch m,e?
Je bent een hoer, maar zet me dan maar op de *komt* lijstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |