Dat zeiden Hans en Grietje ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:13 schreef Ole het volgende:
Ik ga deze keer maar mee eten denk ik.. anders kan ik weer niemand vinden
Ik bel hem wel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef ArmaniMania het volgende:
Laffer moet ook komen, bel laffer op dat ie ook MOET komen enzo
Je staat er allang al opquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:26 schreef Ruis het volgende:
ik kom ook, mits slaapplek bij Nouk o.i.d
Noteert: sil feliciteren met Knut's verjaardag.quote:
Bemoei je er niet mee, wij zijn hier de mods. Ga A dingen doen of zo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef yvonne het volgende:
flikker eens op met dat gesticky, gewoon los, komtie in de AT en ik schop regelmatig, datum staat al Knoetje
Net gedaan, een meet georganiseerdquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, wij zijn hier de mods. Ga A dingen doen of zo.
moedig dr nou niet aan straks is iedereen weer bruinquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, wij zijn hier de mods. Ga A dingen doen of zo.
nou niet terug trekkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:00 schreef DePresident het volgende:
Oh shit, ik kan misschien niet![]()
De kans dat ik kom is geslonken met 20 %, van 100 % naar 80 %
Omdat Tessje niet komt gaat daar nog eens 5 % vanaf, dus ik kom voor 75 % zeker.
smoesjesquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:00 schreef DePresident het volgende:
Oh shit, ik kan misschien niet![]()
De kans dat ik kom is geslonken met 20 %, van 100 % naar 80 %
Omdat Tessje niet komt gaat daar nog eens 5 % vanaf, dus ik kom voor 75 % zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |