Je staat genoteerd, neme je die tieten en stoepjong mee?quote:
Verdomme.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je staat genoteerd, neme je die tieten en stoepjong mee?
ah mooi, tis bij knut en sil dusquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:32 schreef Silmarwen het volgende:
Niet het eerste weekend van April want dan is Knut jarig.
Ah flikker toch op, ik organiseer leuke meets.quote:
Als er 40 mensen komen hebben we dus ongeveer 1 vierkante meter per persoon, maar dan moet men ook in de kast op de keuken etc gaan staan, maar beetje proppen lukt het welquote:
Bij deze,quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:34 schreef stinkie het volgende:
Die Brighteyes had wel ff mogen melden dat ze naar een ONZ meet gaat. De trut
Nee, er is altijd bier, dat verzacht de pijn. Leuk is anders.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah flikker toch op, ik organiseer leuke meets.
stinkie erop, BE erafquote:
Ik neem wel een hockeystick mee okay?quote:
A ha! MUUS kan er dus ook bijquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:35 schreef kastanova het volgende:
Ja hallo! Ik kom ook!!!11!!!
in de bek van m'n wijf
DP komt ook. Kunnen we eindelijk eens zien hoe hij orde op zaken stelt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:35 schreef kastanova het volgende:
Ja hallo! Ik kom ook!!!11!!!
in de bek van m'n wijf
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik neem wel een hockeystick mee okay?
Nu we het toch over Muus hebben, ik heb haar gisteren nog uitgebreid uitgelegd waarom ik nooit naar meetings ga, en aangezien ik te lui ben om iets 2 keer uit te leggen verwijs jullie door naar haarquote:
Omdat je bang bent, dat je alle vrouwen van je af moet slaan. (wat een lelijk zin is dat Sil)quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu we het toch over Muus hebben, ik heb haar gisteren nog uitgebreid uitgelegd waarom ik nooit naar meetings ga, en aangezien ik te lui ben om iets 2 keer uit te leggen verwijs jullie door naar haar.
Pfft, ik heb je toch echt ontmoet op een meetquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu we het toch over Muus hebben, ik heb haar gisteren nog uitgebreid uitgelegd waarom ik nooit naar meetings ga, en aangezien ik te lui ben om iets 2 keer uit te leggen verwijs jullie door naar haar.
Jaja moment, ik kom er zo aan met die briljante uitleg. Momentje.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, je hebt dus wel geluisterd? Dat zou voor het eerst zijn, dat een vrouw ook daadwerkelijk luisterd als een man iets zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jaja moment, ik kom er zo aan met die briljante uitleg. Momentje.
jah dan komt er 1 minderquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef Slaaitjuh het volgende:
het zou toch wel stoer zijn als een mod een kloon had die ook mod was![]()
![]()
Let op je D's en T's Dirkiequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, je hebt dus wel geluisterd? Dat zou voor het eerst zijn, dat een vrouw ook daadwerkelijk luisterd als een man iets zegt.
Geen geld ofzo? Sloeberquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Conflict het volgende:
Ik wil ook komen![]()
Maar ja... Amsterdam [afbeelding]
Projectie Dirkh, projectiequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, je hebt dus wel geluisterd? Dat zou voor het eerst zijn, dat een vrouw ook daadwerkelijk luisterd als een man iets zegt.
Neem je zus mee!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis een beetje het lekkere meiden van acceptabele leeftijd en gewicht gehalte, maar count me voorlopig maar in!
Sloeberquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Geld zat, ik heb een uitkering [afbeelding]
Ripley, boletje, MUUS, sil, ik, {:|quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis een beetje het lekkere meiden van acceptabele leeftijd en gewicht gehalte, maar count me voorlopig maar in!
Ik was ook al beledigt. Wij zijn 5 bloedmooie vrouwen!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ripley, boletje, MUUS, sil, ik, {:|
Probeer het anders even op http://dating.pagina.nlquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Maanvis het volgende:
Hij zoekt iets bereikbaardersquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was ook al beledigt. Wij zijn 5 bloedmooie vrouwen!
Ik wil niet meer flamen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:50 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Mijn god. In de tijd dat FF SU en ik hier de boel runde waren er teminste nog échte flames.
EN "gewichtig"quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was ook al beledigt. Wij zijn 5 bloedmooie vrouwen!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die komt niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
[insert flauwe opmerking over Tessje]
Zeg maar tegen Knut dattie zelf moet komen, weettie al dattie moet?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
ik moet zeggen van Knut dat je deze keer ook moet komen ipv alleen het topic aan te maken.
Let je op Dirkh. Een vrouw die doet wat haar man zegtquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
ik moet zeggen van Knut dat je deze keer ook moet komen ipv alleen het topic aan te maken.
Ik heb het hem net verteld en het was goed mits niet het eerste weekend van april.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Knut dattie zelf moet komen, weettie al dattie moet?
Kwam ik ook?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit was een uitzonderingquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Let je op Dirkh. Een vrouw die doet wat haar man zegt
Er zal wel wat tegenover moeten staan. Ik vermoed dat Klaas nog onder het bed ligt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Let je op Dirkh. Een vrouw die doet wat haar man zegt
jep.quote:
Ik ga niet weer dezelfde flauwe opmerking postenquote:
Mijn subforum bloedt dood.quote:
Opflikkeren, dit is een meettopic,quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mijn subforum bloedt dood.
Ik ben bezig met een marketingplan om het nieuw leven in te blazen, ik heb al wat leuke conceptjes klaarliggen.
Dan doe ik het godverdomme zelf wel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga niet weer dezelfde flauwe opmerking posten.
Zet ik erin, mooie datumquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:02 schreef MUUS het volgende:
Suggestie: 16 april ?
Ooooooooooh Plempiequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:59 schreef MUUS het volgende:
Dan doe ik het godverdomme zelf wel..
Drie keer, op je lippen..
nog steeds meer dan Dirkh heeft meegemaakt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dit was een uitzondering
En nu ga ik voor het manneke lief koken
Yesssssssssssssssssssssssss !quote:
Dat zeiden Hans en Grietje ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:13 schreef Ole het volgende:
Ik ga deze keer maar mee eten denk ik.. anders kan ik weer niemand vinden
Ik bel hem wel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef ArmaniMania het volgende:
Laffer moet ook komen, bel laffer op dat ie ook MOET komen enzo
Je staat er allang al opquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:26 schreef Ruis het volgende:
ik kom ook, mits slaapplek bij Nouk o.i.d
Noteert: sil feliciteren met Knut's verjaardag.quote:
Bemoei je er niet mee, wij zijn hier de mods. Ga A dingen doen of zo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef yvonne het volgende:
flikker eens op met dat gesticky, gewoon los, komtie in de AT en ik schop regelmatig, datum staat al Knoetje
Net gedaan, een meet georganiseerdquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, wij zijn hier de mods. Ga A dingen doen of zo.
moedig dr nou niet aan straks is iedereen weer bruinquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, wij zijn hier de mods. Ga A dingen doen of zo.
nou niet terug trekkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:00 schreef DePresident het volgende:
Oh shit, ik kan misschien niet![]()
De kans dat ik kom is geslonken met 20 %, van 100 % naar 80 %
Omdat Tessje niet komt gaat daar nog eens 5 % vanaf, dus ik kom voor 75 % zeker.
smoesjesquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:00 schreef DePresident het volgende:
Oh shit, ik kan misschien niet![]()
De kans dat ik kom is geslonken met 20 %, van 100 % naar 80 %
Omdat Tessje niet komt gaat daar nog eens 5 % vanaf, dus ik kom voor 75 % zeker.
Waarom haal je het weg? Niet orgineel genoeg?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:05 schreef Intxaurraga het volgende:
.
Staat al genoteerdquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
Waarom haal je het weg? Niet orgineel genoeg?
Goh, we zullen treuren dat je niet komt hoor...quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef petre86 het volgende:
ik heb al een "trainingsweekend" op 16 april.. gratis overnachten en gratis eten en drinken ..dat gaat dus voor... helaasch
Hé pas op he! Da's een online vriendje van mijquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goh, we zullen treuren dat je niet komt hoor...
so?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:17 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hé pas op he! Da's een online vriendje van mij [afbeelding]
jij krijgt 75% zeker 1 miljoen euroquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:03 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik kom nog voor 75 % zeker man.
Dus is het maar goed dat de meet op 16 april isquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef petre86 het volgende:
ik heb al een "trainingsweekend" op 16 april.. gratis overnachten en gratis eten en drinken ..dat gaat dus voor... helaasch
sloeber!quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:21 schreef DePresident het volgende:
Kunnen we niet gewoon naar een Burger King gaan?
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:21 schreef DePresident het volgende:
Kunnen we niet gewoon naar een Burger King gaan?
Neem eens een keer andere avatarquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hey Y. Ik ben dan wel een tijdje uit de running geweest, he.
Maar wie zijn die grafgladiolen?.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Neem eens een keer andere avatar
Als jij naar de meet gaat dan ga ik ook dus je hebt geen reden meer om thuis te blijvenquote:
Doe maar niet zo stoer. Ik weet dat je 'n zwak voor me hebtquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef Dirkh het volgende:
3 x BigMac, grote cola en grote patat.
Daarna DP mishandelen en naar huis.
Wie is voor?
Oja klopt, jij bent érg belangrijk in mijn leven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als jij naar de meet gaat dan ga ik ook dus je hebt geen reden meer om thuis te blijven
Ik zal een mes meenemen, mocht je langkomen dan zal ik je eens lekker anaal verwennen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:24 schreef Insomaniac het volgende:
Misschien kom ik eventueel langs om Bioslock in z'n oogkas te ruften..
Jij moet nog veel leren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Neem eens een keer andere avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |