jah dan komt er 1 minderquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef Slaaitjuh het volgende:
het zou toch wel stoer zijn als een mod een kloon had die ook mod was![]()
![]()
Let op je D's en T's Dirkiequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, je hebt dus wel geluisterd? Dat zou voor het eerst zijn, dat een vrouw ook daadwerkelijk luisterd als een man iets zegt.
Geen geld ofzo? Sloeberquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Conflict het volgende:
Ik wil ook komen![]()
Maar ja... Amsterdam [afbeelding]
Projectie Dirkh, projectiequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, je hebt dus wel geluisterd? Dat zou voor het eerst zijn, dat een vrouw ook daadwerkelijk luisterd als een man iets zegt.
Neem je zus mee!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis een beetje het lekkere meiden van acceptabele leeftijd en gewicht gehalte, maar count me voorlopig maar in!
Sloeberquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Geld zat, ik heb een uitkering [afbeelding]
Ripley, boletje, MUUS, sil, ik, {:|quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis een beetje het lekkere meiden van acceptabele leeftijd en gewicht gehalte, maar count me voorlopig maar in!
Ik was ook al beledigt. Wij zijn 5 bloedmooie vrouwen!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ripley, boletje, MUUS, sil, ik, {:|
Probeer het anders even op http://dating.pagina.nlquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef Maanvis het volgende:
Hij zoekt iets bereikbaardersquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was ook al beledigt. Wij zijn 5 bloedmooie vrouwen!
Ik wil niet meer flamen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:50 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Mijn god. In de tijd dat FF SU en ik hier de boel runde waren er teminste nog échte flames.
EN "gewichtig"quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was ook al beledigt. Wij zijn 5 bloedmooie vrouwen!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ripley, boletje, MUUS, sil, ik, {:|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |