Neuh, flikker op zeg, dan komen ze maar niet, meeten is pics, klaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef Knut het volgende:
Misschien : " De rest van fok"
Ow. En A'tje.
Doe even een foto disclaimer
we gaan je niet overhalenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:52 schreef StofjeB het volgende:
Ik zou graag komen, maar niemand kent me. Niemand wilt me kennen. Niemand zal me missen.
Het is nu gezegdquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, flikker op zeg, dan komen ze maar niet, meeten is pics, klaar.
Je staat erop, en die IKEA muts van je laat je maar thuis hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je bent een hoer, maar zet me dan maar op de *komt* lijst.
Hihihihihihihihihihihi.quote:
Alsof je posts nog interessant zijn, nu ik geen vlechtjes kan maken in je aarshaar. En ik kom zo vaak 7 keer klaar terwijl ik aan jou denk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hey, grafsloerie. Lees mijn posts, verdomme.
* Bosbeetle roggelt alvast wat maagsap omhoog !quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is nu gezegdFoto's gemaakt. Foto's online
KLAAR!
Nee, 7 bier, je komt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:55 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Puik idee, Yvonne. Ik vermoed dat ik dat maar doe.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof je posts nog interessant zijn, nu ik geen vlechtjes kan maken in je aarshaar. En ik kom zo vaak 7 keer klaar terwijl ik aan jou denk.
Wat zegt Uier over mij? Kan ik Uier niet overhalen?quote:
En goed met je pisbuiskanker op de foto he!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* Bosbeetle roggelt alvast wat maagsap omhoog !
Het is een meet topic, aanmelden en slowchatten of opbokken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waarom geven jullie jezelf nooit een slowchat waarschuwing![]()
Uier zegt dat 'ie voor een lekker wijf ook in zijn eigen dorp kan blijven. Wat een lul.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat zegt Uier over mij? Kan ik Uier niet overhalen?
Over.
Hehe ja wat er nog van over isquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En goed met je pisbuiskanker op de foto he!!
Helaas, we liepen tegen elkaar aan toen ie een monitor moest weg brengen. Zelf zat maar nog net een weekje op Fok! of zo, en vroeg `m wat ie nou te zeuren had.quote:
En jullie zaten elkaar in het vaarwater op FOK, en een van jullie kreeg nog een ban, omdat de een zich als de ander voordeed.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:02 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Helaas, we liepen tegen elkaar aan toen ie een monitor moest weg brengen. Zelf zat maar nog net een weekje op Fok! of zo, en vroeg `m wat ie nou te zeuren had.
Jah tuurlijk, een dikke boere trien uit Steinquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:01 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Uier zegt dat 'ie voor een lekker wijf ook in zijn eigen dorp kan blijven. Wat een lul.
Uier vraagt of je wegens mentale problemen aan het revalideren was?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:02 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Helaas, we liepen tegen elkaar aan toen ie een monitor moest weg brengen. Zelf zat maar nog net een weekje op Fok! of zo, en vroeg `m wat ie nou te zeuren had.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:02 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |