Jah, die kutkloon was ArmaniMania1 ofzoiets.... Toen begon ik fok pas te leren kennen, en toen was jij ook nog niet rood enzoquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jullie zaten elkaar in het vaarwater op FOK, en een van jullie kreeg nog een ban, omdat de een zich als de ander voordeed.
Ja, echt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jullie zaten elkaar in het vaarwater op FOK, en een van jullie kreeg nog een ban, omdat de een zich als de ander voordeed.
Dat had ik um toen al verteld.... stagequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:08 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Uier vraagt of je wegens mentale problemen aan het revalideren was?
Dat is ze al een tijd niet meer geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, die kutkloon was ArmaniMania1 ofzoiets.... Toen begon ik fok pas te leren kennen, en toen was jij ook nog niet rood enzo
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat had ik um toen al verteld.... stageEen echte Uier opmerking ja
We kennen ze nou wel, niet interessant meer
Neuh, niet alleen gebotst ook gelult... maar irl heeft ie geen grote bek. Daarna als we elkaar zagen, elkaar maar negeert, op msn nog uitgesproken en daarna ook op Fok! elkaar negeert. Zoals het hoort en blijftquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:19 schreef MUUS het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Uier kwam.
ik zal eens kijken wat ik kan doen, ik weet waar hij werkt... heb wel eens met um gesproken...
Tegen elkaar aangebotst dus, nou, dan ken ik half Nederland hoor.
Uier vraagt of die mentale revalidatie averechts gewerkt heeft?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Neuh, niet alleen gebotst ook gelult... maar irl heeft ie geen grote bek. Daarna als we elkaar zagen, elkaar maar negeert, op msn nog uitgesproken en daarna ook op Fok! elkaar negeert. Zoals het hoort en blijft
Het was niet alleen de mentale revalidatie he, het was ook iedere keer weer die kop van Uier. Uier is nog steeds blij dat ie de triangle kan bespelen bij de Josti-band.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:19 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Uier vraagt of die mentale revalidatie averechts gewerkt heeft?
Leffe Radieuse is trouwens de lekkerste. Maar blond is ook heel erg okay.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:47 schreef petre86 het volgende:
oja, blond, dubbel of tripel?
Böh, dit gaat me allemaal te ver sinds ik niks meer gebruik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Het was niet alleen de mentale revalidatie he, het was ook iedere keer weer die kop van Uier. Uier is nog steeds blij dat ie de triangle kan bespelen bij de Josti-band.
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:26 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Böh, dit gaat me allemaal te ver sinds ik niks meer gebruik.
Watch your back @ the 16e gekquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:31 schreef DePresident het volgende:
Kappen met die slowchat. Ga op msn zitten ofzo. [afbeelding]
Sterfquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:31 schreef DePresident het volgende:
Kappen met die slowchat. Ga op msn zitten ofzo. [afbeelding]
Als jij erop staat.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:31 schreef DePresident het volgende:
Ga op msn zitten ofzo.
helaas, de albert bezorgservice gaat pas vanaf 50 euro op pad.. en ook niet op rekening af te rekenenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Leffe Radieuse is trouwens de lekkerste. Maar blond is ook heel erg okay.
Dat zei hij toen ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:26 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Böh, dit gaat me allemaal te ver sinds ik niks meer gebruik.
Uier zegt dat hij je nooit gesproken heeft.
Uier zegt dat hij nooit tegen je opgebotst is.
En als laatste zegt Uier dat je dat beter zo kan houden.
Dan dok je die 50 euro. Alleen leffe.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
helaas, de albert bezorgservice gaat pas vanaf 50 euro op pad.. en ook niet op rekening af te rekenen
de shoarmaboer heb ik gemailt, maar ik verwacht niet dat die leffe dubbel heeft![]()
dan maar bij een toekomstige meet een leffe dubbel voor yvonne
Uier zegt dat hij in je gare cabrio gaat schijten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:34 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat zei hij toen ooken toen kwam ik um tegen en had ie niet veel meer te zeggen. Echt Uier weer, een te grote bek achter zijn pc. Toen ik uit de oase kwam (en uier weet wat ik bedoel) had ik mijn colaflesje eigenlijk in zijn reet moeten dauwen
Btw, heb al een nieuwe cabrioquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:39 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Uier zegt dat hij in je gare cabrio gaat schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |