abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25526167
Tja..even niet waarom er in Israel een zoveelste herdenking is voor de slachtofferrol van de Staat Israel tijdens de 2de wereldoorlog maar eerder dat het weer allemaal onder het mom van: "Kijk hoe wij zo erg hebben geleden tijdens het nazi-bewind"

We weten nu allemaal wel hoe erg de joden,zigneuners,zeg maar alle niet arische mensen hebben geleden tijdens het nazibewind.We weten ook nu wel dat Israel indertijd behoorlijk werd bedreigt door zijn buurlanden alleen is dat nu allemaal achter de rug omdat de tijden zijn veranderd en de Staat Israel allang in ruime mate is gecompenseerd voor al dat leed maar zelf dus in zijn Israel politek elke internationale regelgeving vanuit de VN aan zijn laars lapt.Sterker nog: Zelfs in de nederlandse politiek is het een soort non-issue om over Israel's nazi-politiek ten opzichte van de Palestijnen te praten.
Ik vind dat we wat minder aandacht aan het 'leed' van de joden(Israel) moeten besteden.
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:25:31 #2
117167 Willy_E_Coyote
Hamers en Sikkels
pi_25526197
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef i-spy24 het volgende:
Ik vind dat we wat minder aandacht aan het 'leed' van de joden(Israel) moeten besteden.
War sells, even on TV
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:49:43 #3
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_25526514
Jij mag zo niet denken i-spy24. Jij vormt een bedreiging voor het land Israel en het joodse volk en zulk denkvorm mag niet getoloreerd worden. Mensen zoals jij wakkeren de haatgevoelens tegen de joden aan. Als de herdenkingen er niet waren, dan zou de 6 miljoen doden het voor niets geweest zijn. Nee, anti-semitisme heeft geen plaats meer in deze wereld. Wij als kleinkinderen van oud-europa moeten ons terecht schuldig voelen voor wat onze ouders en landgenoten gedaan hebben in W W 2. Het is nu het recht van Israel om zijn eigen gang gaan. We zullen uit principe niet mogen bemoeien met joodse zaken, aangezien we zelf bloed aan onze handen hebben. Laat Israel doen wat ie wenst, dat is het minste wat we kunnen doen ter compensatie van onze bloedige oorlog tegen de joden.
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
pi_25526648
i-spy24, je ben toch niet verplicht om er aan mee te doen? Dus wat zit je te zeiken.
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:01:52 #5
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25526670
quote:
We weten nu allemaal wel hoe erg de joden,zigneuners, ...... hebben geleden tijdens het nazibewind.
Nee, ik denk dat we dat nog niet allemaal weten.
Kun jij er misschien wat meer over vertellen?
Koranfascisme bedankt Islam
pi_25526936
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:49 schreef "foktastic" het volgende:

Jij mag zo niet denken i-spy24. Jij vormt een bedreiging voor het land Israel en het joodse volk en zulk denkvorm mag niet getoloreerd worden. Mensen zoals jij wakkeren de haatgevoelens tegen de joden aan.
Lul niet zo slap uit je nek idoot en lees eens goed wat ik schrijf.Niet wat jij graag anderen wilt laten horen.Precies zoals jij nu reageert reageerden de nazi-sympathysanten jegens een ieder die de wereld wilde waarschuwen voor het opkomende facisme.
Zelfde slag betweters die het allemaal beter wisten toen bijvoorbeeld Fortuyn opkwam.(nee..ik sympathyseer niet met die vent zijn gedachtengoed mocht je alvast naar een stok zoeken)
Ik denk...nee weet bijna zeker dat jij zo een(om even in jou straatje te spreken) tot het slag behoort dat spreekt over onrechtvaardigheid en sociale corruptie bij die "anders denkenden" en zelf geen haar beter is.
quote:

Als de herdenkingen er niet waren, dan zou de 6 miljoen doden het voor niets geweest zijn. Nee, anti-semitisme heeft geen plaats meer in deze wereld. Wij als kleinkinderen van oud-europa moeten ons terecht schuldig voelen voor wat onze ouders en landgenoten gedaan hebben in W W 2. Het is nu het recht van Israel om zijn eigen gang gaan. We zullen uit principe niet mogen bemoeien met joodse zaken, aangezien we zelf bloed aan onze handen hebben. Laat Israel doen wat ie wenst, dat is het minste wat we kunnen doen ter compensatie van onze bloedige oorlog tegen de joden.
Zoals ik al aangaf is Israel meer dan voldoende gecompenseerd voor hun leed.Heel vaak worden we in de media weer op het Israelische leed gewezen alsof hun leed het enige erge leed ter wereld is.Alsof het leed van bijvoorbeeld de Palestijnen geen leed is.Alsof dat leed normaal is.Alsof het logisch is dat Palestijnen wel leed hebben en Israel's leed alle andere leed overtreft.Lees eens alle VN rapporten sedert eind jaren 60 hoe Israel alle internationale gemaakte afspraken aan zijn laars lapt om hun standaard excuus:
" Ze willen ons vernietigen "

Datgeen wat heeft plaatsgevond tijdens WW2 is niet mijn schuld.Dat aanvoeren dat wij elke keer als hetware een soort excuus moeten blijven maken voor het leed van de joden is je reinste bullshit.Dat heet dus iemand doelbewust opzadelen met leed wat niet de zijne is en daarmee blijven brandmerken. Hoe makkelijk en goedkoop en mensen die dat doen en zo denken zijn juist het gevaar voor de samenleving en mogen op 1 lijn met die extremisten waar de wereld zo vol van is worden gezet. Waarom? Israel staat niet boven de internationale wetgeving.Elke keer ontrekken ze zich eraan maar schreeuwen wel het hardst om de VN en zijn internationale wetgeving als het iets is waar zij schade van ondervinden. Dat heet dus "het paard voor de wagen spannen".

Ik heb een tijdje in Israel gewoond en met eigen ogen meegemaakt wat nu de Palestijnen dagelijks meemaken. Checkpoints, zo maar onzinnige doelbewuste acties van militairen/provocerend en onbeschoft gedrag jegens Palestijnen die gewoon van hun humane rechten gebruik willen maken als in naar vrienden gaan/eten halen/naar werk gaan etc etc. alsof het varkens of "untermenschen" zijn zoals de Nazi's de joden ooit betitelden.Oh wacht je hebt weer een reden ervoor: "Ze maken het er zelf naar". Zal ik jou eens elke dag en elk moment in jouw straat als jij ergens heen wilt gaan gaan controleren,vragen waar je heengaat en zelfs voor je uitmaken of je er wel heen mag gaan? Kijken hoe snel jij snode plannen hebt om mij terug te pakken.En dan wil jij nu aan de zijkant blijven goedpraten dat Israel zo netjes of normaal is en zo 'bevoorrecht' moet worden behandeld? Wat je zelf zaait zal je ooit oogsten.

Nazi-Duitsland heeft de oorlog tegen de joden ingezet om ze uit te roeien. Israel's politiek sedert begin jaren 70 was erop uit om de Palestijnen in ghetto-vorm te beheren en zelfs uit te roeien omdat.... het Palestijnen zijn.Dat is netzo erg.

[ Bericht 0% gewijzigd door i-spy24 op 16-03-2005 01:40:24 ]
pi_25526968
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:49 schreef foktastic het volgende:
Laat Israel doen wat ie wenst, dat is het minste wat we kunnen doen ter compensatie van onze bloedige oorlog tegen de joden.
*mompelt iets over conflict met palestijnen, waar beide partijen schuld aan hebben en 1 partij ieg niet heeft geleerd van de ernstige gebeurtenissen die het eigen volk in het verleden overkwam.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:51:13 #8
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25527249
Waarom hebben mensen toch altijd een probleem met het herkennen van sarcasme?

Of ligt het aan mij? :S
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_25527279
wat mij ontgaat is het feit als je zelf 5 jaar en langer vervolgd en vermoord bent,je medebewoners afsluit met een muur om je territorium........ze zouden toch beter moeten weten
Refuse/Resist/Innerself
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:57:25 #10
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25527316
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:53 schreef woediewokkie het volgende:
wat mij ontgaat is het feit als je zelf 5 jaar en langer vervolgd en vermoord bent,je medebewoners afsluit met een muur om je territorium........ze zouden toch beter moeten weten
Misschien heeft die muur ook iets te maken met aanslagen enzo...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_25528102
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:57 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Misschien heeft die muur ook iets te maken met aanslagen enzo...
hebben die aanslagen ook niet te maken met het platgooien van huizen door de staat israël,en de uitzichtloze situatie van de palestijnen
Refuse/Resist/Innerself
pi_25529083
Ligt het aan mij , of is I-Spy een ontiegelijke eikel met een anti semitisch baardje ?
pi_25529146
quote:
Tja..even niet waarom er in Israel een zoveelste herdenking is voor de slachtofferrol van de Staat blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

open dan dit topic niet, ben zsona !!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25529381
Ligt het aan mij of is die canaris de zoveelste domme linkspoot die demoniserend gedag vertoont en liever iedereen die ook maar iets redelijks over Israel en zijn politiek vertelt als een gevaar bestempelt? Ja dus.... het slag dat onder de noemer: Gevaar voor de Staat mag worden betitelt.
pi_25529425
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:13 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

hebben die aanslagen ook niet te maken met het platgooien van huizen door de staat israël,en de uitzichtloze situatie van de palestijnen
Draai je het niet een beetje om? Is Israel niet begonnen met het platgooien van huizen na het begin van de aanslagen en als reactie daarop?
Maar goed, dis is denk ik geen Israel/Palestijnen discussie, maar waarom er gisteren een nieuw Yad Vashem museum geopend is. En vervolgens stoort de topicstarter zich aan het feit dat er aandacht voor is in Israel. Dan heb ik niets anders te zeggen dan: lees eens een geschiedenisboek.
I'm just a poor wayfarin' stranger
travelin' through a world of woe
ain't no sickness, toil, nor danger
in that bright land to which I go
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:52:26 #16
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25529469
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:42 schreef i-spy24 het volgende:
die ook maar iets redelijks over Israel en zijn politiek vertelt
Uhm... dus je spreekt nu niet over jezelf?
pi_25529885
Yad Vashem
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25537956
Tja, die joden hebben er weinig van geleerd. Ze denken het recht te hebben wraak te nemen op het nazi-bewind (lees: Palestijnen en andere buren).
pi_25538091
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:46 schreef pberends het volgende:
Tja, die joden hebben er weinig van geleerd. Ze denken het recht te hebben wraak te nemen op het nazi-bewind (lees: Palestijnen en andere buren).
Ga jij ook maar in die rij staan die voor het Loket "Dumbo of the year award" wacht
pi_25538392
Ik vind Israëlische politici die zaniken over de verschrikkelijke Holocaust terwijl ze ondertussen de meest racistische ideeën hebben over Arabieren inderdaad behoorlijk hypocriet. Maar vergeet Israël even, het gaat over Joden en Joden moet je niet gelijkstellen aan Israël.
pi_25538758
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:55 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Ga jij ook maar in die rij staan die voor het Loket "Dumbo of the year award" wacht
Dat joden/Israel geterroriseerd is geeft ze nog niet het recht de Palestijnen te terroriseren.
pi_25538767
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:15 schreef Monidique het volgende:
Maar vergeet Israël even, het gaat over Joden en Joden moet je niet gelijkstellen aan Israël.
How .
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:53:58 #23
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25538989
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:15 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Israëlische politici die zaniken over de verschrikkelijke Holocaust terwijl ze ondertussen de meest racistische ideeën hebben over Arabieren inderdaad behoorlijk hypocriet. Maar vergeet Israël even, het gaat over Joden en Joden moet je niet gelijkstellen aan Israël.
Racistische ideeen? Ik denk nog steeds dat ze arabische politici niet kunnen overtreffen, dat arabieren en joden elkaar vaak haten is bekend, maar de arabische landen hebben nog steeds een cultuur waar veel slaven worden gebruikt omdat ze andere rassen als iets minderwaardigs zien (in het bijzonder zwarte mensen).
pi_25539063
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:53 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Racistische ideeen? Ik denk nog steeds dat ze arabische politici niet kunnen overtreffen, dat arabieren en joden elkaar vaak haten is bekend, maar de arabische landen hebben nog steeds een cultuur waar veel slaven worden gebruikt omdat ze andere rassen als iets minderwaardigs zien (in het bijzonder zwarte mensen).
Ja, leuk voor die Arabieren, maar dat maakt sommige Israëlische politici nog niet minder racistisch.
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:58:38 #25
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25539090
quote:

Prima.

Laten we dan trouwens gelijk in het algemeen wat minder aandacht aan het 'leed' van niet-EU-ers besteden.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:04:15 #26
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_25539209
Ik vind het ook af en toe te ver gaan.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:05:40 #27
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25539243
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:04 schreef Flumina het volgende:
De aanslag vormt ook een belangrijke schakel in de ontwikkeling van de Europese integratie.

Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
pi_25539303
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:04 schreef Flumina het volgende:
Wat is daar zo vreemd aan?
pi_25539500
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, leuk voor die Arabieren, maar dat maakt sommige Israëlische politici nog niet minder racistisch.
Miosschien kom je met een voorbeeld, want op dit moment is het enig rassistische hier de Uitspraak "Rascistische Israelische Politicie"
pi_25539540
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat joden/Israel geterroriseerd is geeft ze nog niet het recht de Palestijnen te terroriseren.
Mijn beste Man
Ik zet graag een goede boom op over Israel en haar fouten wat betreft haar Nederzetting politike

maar Godverde Godver ..Niet in een Threat namens Yad Vadsem
Schaam je dood
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:21:14 #31
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25539556
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

pi_25539558
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:18 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Miosschien kom je met een voorbeeld, want op dit moment is het enig rassistische hier de Uitspraak "Rascistische Israelische Politicie"
Het is racistische om israëliërs racistisch te noemen?
pi_25539595
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:21 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wat?

Oh, wacht, Arabieren zijn erg, dus Israëliërs niet?
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:24:39 #34
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25539635
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat?

Oh, wacht, Arabieren zijn erg, dus Israëliërs niet?
Je fixatie op het feit dat Israelische politici 'ook slecht' zijn in een topic die gaat over Yad Vadsem is enigzins lachwekkend te noemen.
pi_25539656
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:24 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Je fixatie op het feit dat Israelische politici 'ook slecht' zijn in een topic die gaat over Yad Vadsem is enigzins lachwekkend te noemen.
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik schreef en wat de topicstarter schreef, of ging er gewoon een of ander Israël-triggertje af?
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:30:42 #36
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25539759
Waarom zouden ze niet mogen herdenken ? Wat heeft dat met martelaarschap te maken ? Zover ik weet hebben dát nu juist afgeschaft en bijten nu gemeen hard van zich af.
Beetje overdreven gemeen soms ,maar ja na zoveel eeuwen van vervolging enzo kost het ff tijd om de juiste manier van * het niet meer pikken om vermoord te worden * te vinden
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:31:46 #37
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_25539780
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:08 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat is daar zo vreemd aan?
Een aanslag herdenken van Hitler? Nou ten eerste vind ik het geen 'heldenmoed' maar van opportunisme getuigen. Toen het echt duidelijk was dat Hitler die oorlog ging verliezen, kwam er een aanslagje nou nou nou, misschien 10 jaar te laat ofzo? Ten tweede mag je als MP voorzichtiger zijn om zomaar een aanslag goed te praten..
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_25540005
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:31 schreef Flumina het volgende:

[..]

Een aanslag herdenken van Hitler? Nou ten eerste vind ik het geen 'heldenmoed' maar van opportunisme getuigen. Toen het echt duidelijk was dat Hitler die oorlog ging verliezen, kwam er een aanslagje nou nou nou, misschien 10 jaar te laat ofzo? Ten tweede mag je als MP voorzichtiger zijn om zomaar een aanslag goed te praten..
Deze aanslag is een nogal gedenkwaardige gebeurtenis en men lift een beetje op het idee van Europese integratie:
quote:
'Het is interessant te zien dat hierbij concrete voorstellen voor een Europese Grondwet aan de orde kwamen, die nog steeds actuele betekenis hebben. Juist die toekomstbewuste, Europese oriëntatie laat zien dat de aanslag van 20 juli 1944 een grote historische dimensie heeft', aldus Balkenende.
En zo omstreden is het nu ook weer niet een aanslag op Hitler goed te praten... Los van deze aanslag, de Tweedewereldoorlog is zo omvangrijk, gruwelijk en zeer bepalende factor voor het heden geweest dat er eigenlijk niet genoeg aandacht aan word gegeven. Maar goed, hetzelfde geld voor andere historische gebeurtenissen en wereldrijken.
pi_25540480
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is racistische om israëliërs racistisch te noemen?
Dat lijkt mij nogal duidelijk en moet voor iemand als jij (die af en toe laat zien , dat ze tot denken in staat is) eigenlijk geen probleem zijn

je bedient goedkope resentiments , zonder een onderbouwing. Deze onderbouwing zou moeten zijn
" Heer Zo-en-zo is een racsist , want hij is veroordeelt voor rascistische uitspraken"

Omdat je niet met een voorbeeld komt , ga ik ervan uit , dat je geen vorbeeld hebt , wat de conclusie nader ligt dat je één of andere propaganda streek uithaald. Door de intonatie op 1 of een paar te leggen ontga je de polemiek die elke boerenhufter metteen zou zien. Je doet het difficiel maar bedoelt eigenlijk precies hetzelfde.

Israelische Politicie zijn Rascisten
Dat gaat erin als Koek .
Niet waar?
pi_25540534
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 12:15 schreef CANARIS het volgende:
Israelische Politicie zijn Rascisten

Dat gaat erin als Koek .
Niet waar?
Bij jóú gaat dat er kennelijk in als zoete koek, ja!
pi_25540580
waarom kom je nu niet gewoon met je voorbeeld, zodat ik kan zeggen ,. Ja je hebt gelijk , dat is een rascist , of nee dat is geen rascist want..................
pi_25540646
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 12:21 schreef CANARIS het volgende:
waarom kom je nu niet gewoon met je voorbeeld, zodat ik kan zeggen ,. Ja je hebt gelijk , dat is een rascist , of nee dat is geen rascist want..................
Wat dacht je van de verboden Kach-partij?

Denk jij wérkelijk dat er geen racistische Israëlische politici zijn?

Maar goed, van mij mag je je Monidique-is-een-zware-antisemiet blijven dromen. . .
pi_25540872
Goedkoop

Jij weet impliceert dat de mensen rond Sharon Rascistisch zouden zijn ( want dat doe je ) en dan kom je met de verboden Kach. Ik weet niet eens hoe een Partei die verboden is , politicie kan hebben !

Zullen het dan maar over de Rascistische Nederlandse Polticie hebben ?
pi_25540920
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 12:35 schreef CANARIS het volgende:
Goedkoop
De pot verwijt de ketel zwart te zijn, !
quote:
Jij weet impliceert dat de mensen rond Sharon Rascistisch zouden zijn ( want dat doe je ) en dan kom je met Kach.

Zullen het dan maar over de Rascistische Nederlandse Polticie hebben ?
Ik weet het niet, hoor, maar als jij even kunt tonen waar ik impliceer het over mensen rond Sharon te hebben, dan hebben we dat ook weer gehad.
pi_25540962
Over impliceren gesproken:
quote:
What is it about Islam as a whole and the Palestinians in particular? Is it some form of cultural deprivation? Is it some genetic defect? There is something that defies explanation in this continued murderousness."

[ Bericht 54% gewijzigd door Monidique op 17-03-2005 12:46:37 (skip that shit, we doen het gewoon zo) ]
pi_25541310
Israel bestond niet tijdens de Tweede Wereldoorlog, Grote Voorlichter.
pi_25541517
Genoeg gecompenseerd...Hoe compenseer je in vredesnaam 6.000.000 moorden?

Dat doe je maar op 1 manier: Door er voortdurend aan herinnerd te worden zodat het nooit meer gebeurd.

Zeik dus niet.
pi_25541580
OK
Dit Topic gaaT over Israel welke het tweEde Yad Vadsem Museum heeft geopend en een boel Staatsgatsen op bezoek waren in israel. Uitgenodigt door de Israelische regering, die de opening groots organiseerde.

IN deze context schrijft de TS oa " Israel's nazi-politiek ten opzichte van de Palestijnen te praten"

Jij schrijft daarop
"Ik vind Israëlische politici die zaniken over de verschrikkelijke Holocaust terwijl ze ondertussen de meest racistische ideeën hebben over Arabieren inderdaad behoorlijk hypocriet "

en dat zou dan om de Kach gaan ?
pi_25541619
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 13:08 schreef Vhiper het volgende:
Genoeg gecompenseerd...Hoe compenseer je in vredesnaam 6.000.000 moorden?

Dat doe je maar op 1 manier: Door er voortdurend aan herinnerd te worden zodat het nooit meer gebeurd.

Zeik dus niet.
Bravo
pi_25541728
Léés! Echt waar, dat helpt. Lees dan vooral niet één zin die in je potsierlijke propaganda past, maar lees dan ook de volgende. Lees dan ook de openingspost, want hoewel het inderdaad Israël betreft, is er ook nog zoiets als een bericht, dat onder andere het volgende toont: Ik vind dat we wat minder aandacht aan het 'leed' van de joden(Israel) moeten besteden.. Lees dan mijn reactie nog es een keer en probeer je eens voor te stellen dat ik níét de anti-semiet ben, ongeacht jouw ogenschijnlijke wens ieder dissident geluid weg te werpen als zijnde anti-semitisch. Dat trucje kennen we ondertussen al en is oud, zéér oud.

Om dan na te worden geconfronteerd met racistische Israëlische politiek, snel nieuwe regels bedenken, is behoorlijk, om een niet-lezende mede-fok!ker te citeren, 'goedkoop'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')