quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:49 schreef "foktastic" het volgende:
Jij mag zo niet denken i-spy24. Jij vormt een bedreiging voor het land Israel en het joodse volk en zulk denkvorm mag niet getoloreerd worden. Mensen zoals jij wakkeren de haatgevoelens tegen de joden aan.
Lul niet zo slap uit je nek idoot en lees eens goed wat ik schrijf.Niet wat jij graag anderen wilt laten horen.Precies zoals jij nu reageert reageerden de nazi-sympathysanten jegens een ieder die de wereld wilde waarschuwen voor het opkomende facisme.
Zelfde slag betweters die het allemaal beter wisten toen bijvoorbeeld Fortuyn opkwam.(nee..ik sympathyseer niet met die vent zijn gedachtengoed mocht je alvast naar een stok zoeken)
Ik denk...nee weet bijna zeker dat jij zo een(om even in jou straatje te spreken) tot het slag behoort dat spreekt over onrechtvaardigheid en sociale corruptie bij die "anders denkenden" en zelf geen haar beter is.
quote:
Als de herdenkingen er niet waren, dan zou de 6 miljoen doden het voor niets geweest zijn. Nee, anti-semitisme heeft geen plaats meer in deze wereld. Wij als kleinkinderen van oud-europa moeten ons terecht schuldig voelen voor wat onze ouders en landgenoten gedaan hebben in W W 2. Het is nu het recht van Israel om zijn eigen gang gaan. We zullen uit principe niet mogen bemoeien met joodse zaken, aangezien we zelf bloed aan onze handen hebben. Laat Israel doen wat ie wenst, dat is het minste wat we kunnen doen ter compensatie van onze bloedige oorlog tegen de joden.
Zoals ik al aangaf is Israel meer dan voldoende gecompenseerd voor hun leed.Heel vaak worden we in de media weer op het Israelische leed gewezen alsof hun leed het enige erge leed ter wereld is.Alsof het leed van bijvoorbeeld de Palestijnen geen leed is.Alsof dat leed normaal is.Alsof het logisch is dat Palestijnen wel leed hebben en Israel's leed alle andere leed overtreft.Lees eens alle VN rapporten sedert eind jaren 60 hoe Israel alle internationale gemaakte afspraken aan zijn laars lapt om hun standaard excuus:
" Ze willen ons vernietigen "Datgeen wat heeft plaatsgevond tijdens WW2 is niet mijn schuld.Dat aanvoeren dat wij elke keer als hetware een soort excuus moeten blijven maken voor het leed van de joden is je reinste bullshit.Dat heet dus iemand doelbewust opzadelen met leed wat niet de zijne is en daarmee blijven brandmerken. Hoe makkelijk en goedkoop en mensen die dat doen en zo denken zijn juist het gevaar voor de samenleving en mogen op 1 lijn met die extremisten waar de wereld zo vol van is worden gezet. Waarom? Israel staat niet boven de internationale wetgeving.Elke keer ontrekken ze zich eraan maar schreeuwen wel het hardst om de VN en zijn internationale wetgeving als het iets is waar zij schade van ondervinden. Dat heet dus
"het paard voor de wagen spannen".Ik heb een tijdje in Israel gewoond en met eigen ogen meegemaakt wat nu de Palestijnen dagelijks meemaken. Checkpoints, zo maar onzinnige doelbewuste acties van militairen/provocerend en onbeschoft gedrag jegens Palestijnen die gewoon van hun humane rechten gebruik willen maken als in naar vrienden gaan/eten halen/naar werk gaan etc etc. alsof het varkens of "untermenschen" zijn zoals de Nazi's de joden ooit betitelden.Oh wacht je hebt weer een reden ervoor:
"Ze maken het er zelf naar". Zal ik jou eens elke dag en elk moment in jouw straat als jij ergens heen wilt gaan gaan controleren,vragen waar je heengaat en zelfs voor je uitmaken of je er wel heen mag gaan? Kijken hoe snel jij snode plannen hebt om mij terug te pakken.En dan wil jij nu aan de zijkant blijven goedpraten dat Israel zo netjes of normaal is en zo 'bevoorrecht' moet worden behandeld? Wat je zelf zaait zal je ooit oogsten.
Nazi-Duitsland heeft de oorlog tegen de joden ingezet om ze uit te roeien. Israel's politiek sedert begin jaren 70 was erop uit om de Palestijnen in ghetto-vorm te beheren en zelfs uit te roeien omdat.... het Palestijnen zijn.Dat is netzo erg.
[ Bericht 0% gewijzigd door i-spy24 op 16-03-2005 01:40:24 ]