Wat is dit nou voor onzin? Een moslim die het opneemt voor een westers land en een westerling die het opneemt voor een moslimlandquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
SA heeft relatief gezien een retesterk leger, alleen hebben ze weinig mensen. Waar al het geld naar toe gaat is mij dan ook een raadsel...waarschijnlijk naar dat materiaal enzo. Dienstplicht begint daar overigens op een leeftijd van 17 jaar. Het Duitse leger is absoluut gezien wel sterker hoor vergis je niet.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens heeft Egypte wel een shitload van M1A1 tanks zeg.
Fantastisch site, Nederland heeft ook al zo'n indrukwekkende: http://www.mindef.nlquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.ifrance.com/Ar(...)e_index_materiel.htm
Je moet wel een aantal keren refreshen om er door heen te komen.....fransen he.
Volgens mij niet, totaal nutteloos. Daar hebben we bommerwerpers voor met lasergeleide bommen ipv howitsers die nog geen dikke Amerikaan kunnen raken op een kilometer afstand.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:11 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, die krengen werden nog wel gebruikt in Irak.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij niet, totaal nutteloos. Daar hebben we bommerwerpers voor met lasergeleide bommen ipv howitsers die nog geen dikke Amerikaan kunnen raken op een kilometer afstand.
http://www.dailytimes.com(...)tory_26-3-2003_pg1_1quote:The uprising might have triggered a decision by coalition forces to make “a big push” for the city using heavy artillery.
19e eeuw? Ze hadden ook nog een aardig legertje zo rond het midden van de 20e eeuw hoor, in case you didn't knowquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:07 schreef pberends het volgende:
Maar het Duitse leger stamt nog uit de 19e eeuw, met al die zinloze howitsers enzo. Ik zweer dat die nooit meer ingezet zullen worden. Nederland heeft er ook nog tig staan, totaal nutteloos. Of je gebruikt ze niet, of je gebruikt ze en er vallen nodeloos veel burgerslachtoffers.
Er is nog veel dag over.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:50 schreef du_ke het volgende:
jammer, zo vroeg de werkdag al weer over.
Mijn college begint pas om 1 uur.
meer af en toe niet kut...quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
FORUM doet weer af en toe kut.
Nou ik kan toch echt geen Nederlandse versie vinden van dit boek. Iemand een link?quote:-
Géén linkjes plaatsen. Geïnteresseerden weten het zelf wel te vinden.
Aha bedankt. Even kijken wat voor gedachtenspinsels die befsnor had.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:29 schreef Monidique het volgende:
mein kampf, das kapital. Waar te vinden?
wat hoort er voor rechts dan mooi te zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:18 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
He bah, Amerikaans kapitalisme.
Jij als rooie rakker hoort dit multi-culturisme veel mooier te vinden![]()
[afbeelding]
De nationalist!quote:De politieke bevrijding van de vroegere kolonie Noord-Amerika maakte, dat
men zich nu nog meer dan vroeger inspande, om te zorgen, dat
Europa een onvoorwaardelijk zekere rugdekking was. Daarom
concentreerde de kracht van de staat zich — na de vernietiging
van Nederland en Spanje als grote zeemachten — op het
opkomende Frankrijk, tot men tenslotte, na de val van
Napoleon I, reden had om aan te nemen, dat deze sterkste
militaire macht niet meer de kans had, om zich van de
hegemonie in Europa meester te maken.
Dat is wel de perfecte oplossing, om het aantal moslims tegen te gaan in Nederland. Niemand begrijpt er geen fuck meer van. Nu nog Latijn in de kerken als verplichte taal en we zijn van al dat gezeik af!quote:In moskeeën in Nederland moet het Nederlands de spreektaal zijn. De overheid moet stimuleren dat in de islamitische gebedshuizen imams voorgaan die in ons land zijn opgeleid. Ook dient er een Nederlandse imamopleiding te komen.
http://www.shoa.de/pictures/ghetto.jpgquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat hoort er voor rechts dan mooi te zijn?
Nou volledige scheiding staat en kerk is er niet aangezien de staat wel geloof verdedigt. Je zou liberaler moeten denken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:44 schreef Monidique het volgende:
Geert W. wil dus de scheiding van Kerk en staat (nog meer?) opheffen.
snorren zijn gaavquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:39 schreef pberends het volgende:
Ah, meneer Befsnor zegt 1 keer iets over ons land:
[..]
De nationalist!.
Hup hup JOHAN!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet aan de volgende beginnen voor ik terug ben!
quote:Talpa wil ook rechten Champions League
Talpa is ook uit op de uitzendrechten van de Champions League. Het bedrijf heeft naast de NOS een bod uitgebracht op de rechten vanaf 2006. Tot nu toe betaalde de publieke omroep 18 miloen euro per seizoen.
Belangstellenden hebben deze week kunnen bieden op het CL-voetbal van drie seizoenen vanaf 2006-2007. RTL Nederland ziet af van een bod omdat ze de prijzen niet marktconform vindt. SBS wil niet zeggen of ze een bod heeft gedaan.
De uitzendrechten voor de Champions League werden tot dit jaar altijd verkocht aan de European Broadcast Union, wat een samenwerkingsverband is tussen Europese publieke omroepen. De rechten kwamen daardoor automatisch bij de NOS terecht. Dit jaar worden de rechten apart per land verkocht, waardoor het nog lang niet zeker is waar ze terecht zullen komen.
Eerder haalde Talpa ook al de uitzendrechten voor de samenvattingen van het eredivisie-voetbal binnen, die nu nog bij de NOS worden uitgezonden.
Nee totaal niet. Hij zal nooit 76 zetels of meer halen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:47 schreef Monidique het volgende:
Geer Wilders is een gevaarlijke man, een gevaar voor Nederland.
Je wordt wakker, je ziet Hans Klok. Je wordt wakker, je ziet Wilders.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:47 schreef Monidique het volgende:
Ja, maar dan in de achterhoede natuurlijk, of vanachter het hekquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
http://www.shoa.de/pictures/ghetto.jpg
Ik hoor weer roep om een sterke leider.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:47 schreef Monidique het volgende:
O nee, niet Bleich die over een buitenlandse zonder treinkaartje schreef dat ze werd uitgekafferd ''door een grote, blauwogige man met blond haar''.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:49 schreef Monidique het volgende:
Bleich in de Volkskrant impliceert mooi wanneer ze zich afvraagt of hij die verklaring toevallig in de cel van Zeist heeft geschreven.
Talpa is een Mol en het is van John de Mol. enzo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar komt die naam Talpa in godensnaam vandaan?
In verband met afstuderen enzo ga ik denk ik Moderne Geschiedenis kiezen. Dan kan ik daarna hopelijk een studie Klassieke Talen bekostigen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hup hup JOHAN!!
Hoe is het met je Griekenland fetish?
Tja, dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar komt die naam Talpa in godensnaam vandaan?
Ahaquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Talpa is een Mol en het is van John de Mol. enzo.
Zie hier een talpa
[afbeelding]
Tot het moment dat hij ook inziet dat de problemen en het verwachtingspatroon ver boven zijn hoofd zijn gerezen. Dan ensceneert hij waarschijnlijk zijn tragische zelfmoord met holle frazen als 'de kogel kwam van links' en vindt men vanzelf de nieuwe Lee Harvey Oswald..quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoor weer roep om een sterke leider.
Wilders maakt de weg vrij voor ongeremde discriminatie en een heel andere samenleving, waarin mensen tegen elkaar worden opgezet.
Wilders gaat een grens over die je niet mag passeren.
Ik heb mensen ontmoet, die denken: ben ik die kraan, word ik opgedweild?
Geert Wilders kiest voor het recht van de sterkste.
Wilders blijft steken in het zaaien van haat, discriminatie en tweedracht onder de bevolking.
Nederland slaat een "pleefiguur" met Wilders als premier.
Over ouwe koeien uit de sloot halen gesproken.
Johquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Lee Harvey Oswald was toch onschuldig?
Nee, ik te vroeg.quote:
ga picknicken ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |