onder bepaalde voorwaarden zou je dat boek toch mogen lezen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niet zomaar. Is nog verboden dacht ik.
die had ik ook al gevondenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:33 schreef Anguisy het volgende:
[edit]
Waarom niet? Het is op het www overal te vinden. Beetje onzin om het te verbieden btw, niet dat ik zijn ideeen op wat voor manier dan ook ondersteun maar om het te verbergen is onzin natuurlijk.quote:
http://world.altavista.com/quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:38 schreef cappp het volgende:
[..]
die had ik ook al gevonden![]()
Maar aangezien ik niet zo super geweldig in engels ben, zit ik te zoeken naar iets Nederlandsch![]()
Dat is vrij lastig volgens mij. De laatste keer dat ik dat zag was op een markt in belgie, in boekvorm dan. Op internet heb ik er nooit naar gezocht in het Nederlands.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:38 schreef cappp het volgende:
[..]
die had ik ook al gevonden![]()
Maar aangezien ik niet zo super geweldig in engels ben, zit ik te zoeken naar iets Nederlandsch![]()
Omdat het in Nederland verboden is misschien?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:40 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is op het www overal te vinden. Beetje onzin om het te verbieden btw, niet dat ik zijn ideeen op wat voor manier dan ook ondersteun maar om het te verbergen is onzin natuurlijk.
Waarschijnlijk. En ik weet niet wat ik ervan moet geloven maar het schijnt dat als je dit boek via het www zoekt je "gespot" wordt door o.a. de FBI en dat soort instanties. Tjaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Omdat het in Nederland verboden is misschien?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:45 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. En ik weet niet wat ik ervan moet geloven maar het schijnt dat als je dit boek via het www zoekt je "gespot" wordt door o.a. de FBI en dat soort instanties. Tja![]()
Tja, het is vrij dom om het te verbieden, en te blijven verbieden. Dat maakt dat je bijna gaat denken dat er een kern van waarheid in vermeld wordt.quote:
Ik vind het ook niet OK dat ze het verbieden...Ik zou het boek ook wel gewoon uit de bieb willen halen en lezen maar dan kan jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:50 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Tja, het is vrij dom om het te verbieden, en te blijven verbieden. Dat maakt dat je bijna gaat denken dat er een kern van waarheid in vermeld wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |