Ik zit net Boudewijn Buch te kijken op Barend en van Dorp, en ik vraag me af, is het een beetje te verkrijgen?
Ik ben best benieuwd wat er allemaal in staat, niet zo zeer om de grondgedachte, alswel de interesse in het gedachtegoed ... maar meer het gewoon kunnen beoordelen van iets dat is gebeurt. Interesse in de geschiedenis...
Ik weet dat het boek ooit makkelijk te verkrijgen was via amerika met BOL.com... hoe zit het hedendaags?
Heeft iemand het boek? en zo ja... hoe verkregen?
Ik heb het boek trouwens gelezen. Niet hier uiteraard, want hier is het nog lastig te vinden.
quote:Gelezen? Hoezo niet hier
Op woensdag 16 oktober 2002 23:10 schreef Atrimar het volgende:
schopje K&LIk heb het boek trouwens gelezen. Niet hier uiteraard, want hier is het nog lastig te vinden.
Dat is met meerdere boeken zo, je moet er alleen even om vragen.
quote:Hoezo? Interesse in de geschiedenis is toch geen slechte zaak? Jij beoordeelt ook zonder dat je et gelezen hebt... nu wil ik mijn standpunt kracht bij zetten.. door eerst te oordelen....
Op woensdag 16 oktober 2002 23:12 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn zus heeft het van mijn opa en oma geleend. Ik weet niet of ze het in de tussentijd al gelezen heeft. Beetje tijdverspilling eik om het te lezen.
quote:Juist, dat bedoel ik ...
Op woensdag 16 oktober 2002 23:14 schreef webshepherd het volgende:
Onzin om te zeggen dat het tijdverspilling is om te lezen.
Dat weten we allemaal dat ie er een beetje naast zat.
Maar daar gaat het toch ook niet om.
De topicstarter vroeg toch duidelijk om mein kampf?
Volgens mij kun je het gewoon vinden (in het engels) bij google.
quote:Hoe is dat boek? Ik zou zijn idee'en weleens allemaal willen lezen.
Op woensdag 16 oktober 2002 23:10 schreef Atrimar het volgende:
Ik heb het boek trouwens gelezen. Niet hier uiteraard, want hier is het nog lastig te vinden.
Ook benieuwd is hoe je eraan kan komen.
quote:Mogelijkerwijs moet ik het maar zien te verkrijgen via BOL.com... moet toch wel lukken ...
Op woensdag 16 oktober 2002 23:15 schreef slakkie het volgende:[..]
Hoe is dat boek? Ik zou zijn idee'en weleens allemaal willen lezen.
Ik ga er goed naar zoeken...
quote:ja zoiets had ik ook inderdaad gehoord...
Op woensdag 16 oktober 2002 23:11 schreef Conflict het volgende:
In de bibliotheek kan je het lezen, je mag het alleen niet meenemen.Dat is met meerdere boeken zo, je moet er alleen even om vragen.
quote:Ik vond het boek interessant, heb het ook puur uit geschiedkundige intresse gelezen.
Op woensdag 16 oktober 2002 23:15 schreef slakkie het volgende:[..]
Hoe is dat boek? Ik zou zijn idee'en weleens allemaal willen lezen.
Links naar Mein Kampf zijn niet toegestaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 06-11-2002 18:42]
quote:Ik zie et ja... tering.... $40 en $60... das niet goedkoop
Op woensdag 16 oktober 2002 23:19 schreef troje het volgende:
je kan het gewoon bij amazon.com bestellen zo te zien.
quote:Het staat al jaren gewoon openbaar op een site van stormfront.org (of iets dergelijks). Gewoon zoeken met google en dan heb je het in 1 minuut of minder. Het boek zelf is nogal zware kost overigens.
Op woensdag 16 oktober 2002 23:25 schreef Manfredje het volgende:
Er zwerven ook diverse digitale versies (in het Engels en Duits) rond op internet. Volgensmij moet ie redelijk goed te vinden zijn met een fileshare programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |