Ja, maar ik was al zo dom om me WW af te brekenquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gewoon een wijf met centen aanharken. Achteroverleunen, werken is voor de dommen.
Dat is alleen dom als je geen baan als alternatief hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, maar ik was al zo dom om me WW af te breken
Veel vrouwelijke collegaatjes jaquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is alleen dom als je geen baan als alternatief hebt.![]()
Nu kom je wel onder de mensen, toch?
wat doe je nou man!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, maar ik was al zo dom om me WW af te breken
Ja shit he, dalijk denken ze dat ik een rechtse rakker ben.quote:
En daarom moet je jezelf in de watten laten leggen, rechtse rakkert!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Veel vrouwelijke collegaatjes ja
Helaas zo'n klote uurloon dat ze in de watten leggen ook niet gaat
Kut daar gaat het dus fout, ik wil te graag verzorgen ipv van verzorgt worden.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En daarom moet je jezelf in de watten laten leggen, rechtse rakkert!
Ga je het op dit tijdstip werkelijk over politiek hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:07 schreef bofneger het volgende:
Ik stel voor dat er een roulerend burgermeesterschap komt. Het is de bedoeling dat er om de drie maanden een bindend referendum komt per stad. Zo hebben de lobbyisten en de politieke marketeers het ook weer wat drukker.
Ook als je een tweede studie doet? Het is toch juist positief wanneer je doorstudeert?quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Toch alleen als je er anderhalf jaar langer over doet dan geplanned?
Zeker als je door omstandigheden niks aan je eerste studie hebt, maar wel te duur wordt door je achtergrond.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook als je een tweede studie doet? Het is toch juist positief wanneer je doorstudeert?
Een extra krantenwijk volstaat ook om te kunnen uitdelen. Tevens relativeert dat de waarde van geld tot hoeveelheid arbeid per uur. Het moet wel erg raar lopen wil dit niet een stap op weg zijn naar een minder onbezonnen kijk op via noeste arbeid gegenereerd geld.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kut daar gaat het dus fout, ik wil te graag verzorgen ipv van verzorgt worden.
Ik moet dringent in de leer bij je wil ik een volwaardige rechtse rakkert worden met een dikke baan
Ik begrijp je beter als ik met een biertje naar je luistert sjun, maar ik zal blijven oefenen, ik beloof het je.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:15 schreef sjun het volgende:
[..]
Een extra krantenwijk volstaat ook om te kunnen uitdelen. Tevens relativeert dat de waarde van geld tot hoeveelheid arbeid per uur. Het moet wel erg raar lopen wil dit niet een stap op weg zijn naar een minder onbezonnen kijk op via noeste arbeid gegenereerd geld.
Je zou kunnen proberen om Sjun af te voedenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik begrijp je beter als ik met een biertje naar je luistert sjun, maar ik zal blijven oefenen, ik beloof het je.
Nee, ik hang binnenkort mijn kelnerskostuum weer aan de wilgen, niet meer buigen voor de elite. Hullie niet meer voorzien van voeding en drank ( ok, je hebt vaak een vergrootglas nodig om het te zien, maar goed )quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om Sjun af te voeden
je hebt gelijk, het is tijd voor springbreak!quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, ik hang binnenkort mijn kelnerskostuum weer aan de wilgen, niet meer buigen voor de elite. Hullie niet meer voorzien van voeding en drank ( ok, je hebt vaak een vergrootglas nodig om het te zien, maar goed )
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je hebt gelijk, het is tijd voor springbreak!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die pippie ziet er leuk uit, maar ik hou niet van die amerikaanse delletjes met neptieten.![]()
Er moeten nu eenmaal centen worden verdiend ter bekostiging van het leven van alledag...quote:
Maar waarom op dit tijdstipquote:Op donderdag 17 maart 2005 05:31 schreef sjun het volgende:
[..]
Er moeten nu eenmaal centen worden verdiend ter bekostiging van het leven van alledag...
tussendoor rest er tijd voor ontspanning...
das wel heel er vroeg GB!quote:Op donderdag 17 maart 2005 05:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar waarom op dit tijdstipAnyways ik ga s het OV opzoeken....
omdat er overdag een productie gemist wordt als de systemen hun ding niet betrouwbaar doen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 05:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar waarom op dit tijdstipAnyways ik ga s het OV opzoeken....
De pimps.quote:Op donderdag 17 maart 2005 04:21 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zij hebben daar dan weer minder moeite mee.
He bah, Amerikaans kapitalisme.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, en dan zeker ook een ongecultiveerde bos schaamhaar waarderen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:18 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
He bah, Amerikaans kapitalisme.
Jij als rooie rakker hoort dit multi-culturisme veel mooier te vinden![]()
[afbeelding]
Ja, anders is het racisme.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker ook een ongecultiveerde bos schaamhaar waarderen?![]()
Kaal zou ik zo'n koe nog niet willen bevredigen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker ook een ongecultiveerde bos schaamhaar waarderen?![]()
Niet! Je bent nu op fok! Hallo!quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:42 schreef Monidique het volgende:
Hoe in godsnaam ben ik...
...thuisgekomen?
.
Gisteren voetbal gekeken?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:42 schreef Monidique het volgende:
Hoe in godsnaam ben ik...
...thuisgekomen?
.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[afbeelding]
Botox onder de kaakjes? Lijkt wel een vent.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Botox onder de kaakjes? Lijkt wel een vent.
mama is de beste!quote:
Nou ik vind er anders best te palen hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Botox onder de kaakjes? Lijkt wel een vent.
Nee man, Paasvee natuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gisteren voetbal gekeken?
Mooi toch, scheelt veel geld aan bejaardenverzorging. Plus veel dementiekosten.quote:Amerikanen sneller dood door overgewicht
AMSTERDAM - Binnen vijftig jaar leven Amerikanen gemiddeld twee tot vijf jaar korter vanwege hun overgewicht. Daarmee drukt overgewicht hun gemiddelde leeftijd van 77,6 jaar verder naar beneden dan kanker en hartziekten. Dat stellen wetenschappers in een artikel donderdag in de New England Journal of Medicine.
Overgewicht zal de bijna onafgebroken stijging van de Amerikaanse levensverwachting in de laatste twee eeuwen doorbreken. "We denken dat de jeugd van nu kortere en ongezondere levens zal leiden dan hun ouders" , zei professor Jay Olshansky van de universiteit van Illinois in Chicago. Het overgewicht van de Amerikaanse jeugd heeft volgens de onderzoekers de gemiddelde Amerikaanse levensverwachting al met vier tot negen maanden doen dalen. Tweederde van de Amerikaanse volwassenen en ongeveer dertig procent van de kinderen is te zwaar.
Een adviesorgaan van de Europese Unie concludeerde dinsdag dat de mannen in een aantal Europese landen nu dikker zijn dan de om hun zwaarlijvigheid befaamde Amerikaanse mannen. Van de Duitsers, Finnen, Grieken, Cyprioten, Tsjechen, Slowaken en Maltezen is meer dan 67 procent te dik.
De Internationale Stuurgroep Zwaarlijvigheid, waarin wetenschappers en onderzoekscentra zich hebben verenigd, concludeerde in 2003 al dat ongeveer tweehonderd miljoen van de 350 miljoen volwassenen in de EU te dik zijn.
Maar een herwaardering van de uitkomst toont aan dat de ernst van de situatie is onderschat. Nu is namelijk duidelijk dat ook gering overgewicht de kans op diabetes, hartafwijkingen, hoge bloeddruk, beroertes, ademhalingsproblemen, artritis en bepaalde vormen van kanker drastisch vergroot. Overgewicht veroorzaakt ongeveer acht procent van de kosten voor de gezondheidszorg.
Ook de 103 miljoen Europese jongeren worden steeds dikker. Er komen per jaar vierhonderdduizend kinderen met overgewicht bij. Een op de drie kinderen tussen de 7 en 11 jaar in Italië, Portugal, Spanje en Malta is te zwaar. Met 38 procent zijn ook de Griekse vrouwen zwaarlijviger dan de Amerikaanse vrouwen (34 procent).
300 overbodige wettenquote:***************************************
Schröder gaat werkloosheid te lijf
BERLIJN De Duitse regering heeft nieuwe
maatregelen aangekondigd om de hoge
werkloosheid te bestrijden.Berlijn
trekt twee miljard euro extra uit voor
investeringen in de bouw en de aanleg
van wegen.Dat moet veel nieuwe banen
opleveren,zei bondskanselier Schröder.
Verder wil Schröder zo'n 300 overbodige
wetten afschaffen,die het bedrijfsleven
nu nog veel tijd en geld kosten.Ook
pleit hij ervoor de belasting die
bedrijven betalen verder te verlagen.
Duitsland telt 5,2 miljoen werklozen:
zo'n 12% van de beroepsbevolking.Als
dat zo blijft,dreigt Schröder volgend
jaar de verkiezingen te verliezen.
Racist!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:01 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Nou ik vind er anders best te palen hoor.
LOL dat doe je echt goed.....liegen that is. Saudie Arabie heeft gewoon M1A2 Abrams (en Bradleys) hoor schatje, hoe je erbij komt dat ze nog de jaren 70 tanks hebben is me een raadselquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was een foto van een M1A2 Abrams main battle tank. Saudi-Arabie en Egypte hebben alleen de tank hele oude tanks gebaseerd op jaren 70 technologie, de M1 en M1A1 tanks. Overigens nog een plaatje voor de liefhebbers:
[afbeelding]
![]()
Ja, ja, alles is de schuld van de islamieten, Wilders is der Führer en in Amerika is alles beter.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen we Hitler nog een keer flink vervloeken, want dankzij zijn waanzinnigheid en de daaruit voortvloeiende oorlog, genocide, emigratie en schuldgevoelens zijn de huidige situaties in West-Europa te danken. Zonder de extreem politiek correcte reactie (aangewakkerd door schuldgevoelens) en de people-drain waren we nooit gekke Henkie gaan spelen met al die moslims te importeren en hun gang te laten gaan.
Kut-Hitler
Saudië-Arabie heeft inderdaad een retesterk leger, 10% van hun gdp gaat naar defensie, en zo arm zijn ze zeker niet door de olie. Qua defensieuitgaven staan ze op de 8ste plaats; en dan te bedenken dat hun soldaten veel minder kosten dan een westerse soldaat. Ik denk dat hun leger 3 keer zo sterk is als het Nederlandse en evensterk als het Duitse.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
LOL dat doe je echt goed.....liegen that is. Saudie Arabie heeft gewoon M1A2 Abrams (en Bradleys) hoor schatje, hoe je erbij komt dat ze nog de jaren 70 tanks hebben is me een raadselDe M1A1 tanks hebben ze nooit gehad, wel de oudere Franse AMX-30 tanks. Volgens mij worden die "oude" franse tanks ook nog gebrukt btw. Op dit moment hebben ze echter OOK gewoon meer dan 300 M1A2 tanks in dienst.
SA heeft relatief gezien een retesterk leger, alleen hebben ze weinig mensen. Waar al het geld naar toe gaat is mij dan ook een raadsel...waarschijnlijk naar dat materiaal enzo. Dienstplicht begint daar overigens op een leeftijd van 17 jaar. Het Duitse leger is absoluut gezien wel sterker hoor vergis je niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Saudië-Arabie heeft inderdaad een retesterk leger, 10% van hun gdp gaat naar defensie, en zo arm zijn ze zeker niet door de olie. Qua defensieuitgaven staan ze op de 8ste plaats; en dan te bedenken dat hun soldaten veel minder kosten dan een westerse soldaat. Ik denk dat hun leger 3 keer zo sterk is als het Nederlandse en evensterk als het Duitse.
http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2067rank.html
Overigens moet SA gebruik maken van een Amerikaans satalliet systeem dacht ik voor het optimale gebruik van hun tanks.
Ja, ja, alles is de schuld van Amerika, Wouter Bos is de Hoofd-Kameraad en in het Oosten is alles beter.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ja, alles is de schuld van de islamieten, Wilders is der Führer en in Amerika is alles beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |