Ja, maar ik was al zo dom om me WW af te brekenquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gewoon een wijf met centen aanharken. Achteroverleunen, werken is voor de dommen.
Dat is alleen dom als je geen baan als alternatief hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, maar ik was al zo dom om me WW af te breken
Veel vrouwelijke collegaatjes jaquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is alleen dom als je geen baan als alternatief hebt.![]()
Nu kom je wel onder de mensen, toch?
wat doe je nou man!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, maar ik was al zo dom om me WW af te breken
Ja shit he, dalijk denken ze dat ik een rechtse rakker ben.quote:
En daarom moet je jezelf in de watten laten leggen, rechtse rakkert!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Veel vrouwelijke collegaatjes ja
Helaas zo'n klote uurloon dat ze in de watten leggen ook niet gaat
Kut daar gaat het dus fout, ik wil te graag verzorgen ipv van verzorgt worden.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En daarom moet je jezelf in de watten laten leggen, rechtse rakkert!
Ga je het op dit tijdstip werkelijk over politiek hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:07 schreef bofneger het volgende:
Ik stel voor dat er een roulerend burgermeesterschap komt. Het is de bedoeling dat er om de drie maanden een bindend referendum komt per stad. Zo hebben de lobbyisten en de politieke marketeers het ook weer wat drukker.
Ook als je een tweede studie doet? Het is toch juist positief wanneer je doorstudeert?quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Toch alleen als je er anderhalf jaar langer over doet dan geplanned?
Zeker als je door omstandigheden niks aan je eerste studie hebt, maar wel te duur wordt door je achtergrond.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook als je een tweede studie doet? Het is toch juist positief wanneer je doorstudeert?
Een extra krantenwijk volstaat ook om te kunnen uitdelen. Tevens relativeert dat de waarde van geld tot hoeveelheid arbeid per uur. Het moet wel erg raar lopen wil dit niet een stap op weg zijn naar een minder onbezonnen kijk op via noeste arbeid gegenereerd geld.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kut daar gaat het dus fout, ik wil te graag verzorgen ipv van verzorgt worden.
Ik moet dringent in de leer bij je wil ik een volwaardige rechtse rakkert worden met een dikke baan
Ik begrijp je beter als ik met een biertje naar je luistert sjun, maar ik zal blijven oefenen, ik beloof het je.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:15 schreef sjun het volgende:
[..]
Een extra krantenwijk volstaat ook om te kunnen uitdelen. Tevens relativeert dat de waarde van geld tot hoeveelheid arbeid per uur. Het moet wel erg raar lopen wil dit niet een stap op weg zijn naar een minder onbezonnen kijk op via noeste arbeid gegenereerd geld.
Je zou kunnen proberen om Sjun af te voedenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik begrijp je beter als ik met een biertje naar je luistert sjun, maar ik zal blijven oefenen, ik beloof het je.
Nee, ik hang binnenkort mijn kelnerskostuum weer aan de wilgen, niet meer buigen voor de elite. Hullie niet meer voorzien van voeding en drank ( ok, je hebt vaak een vergrootglas nodig om het te zien, maar goed )quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om Sjun af te voeden
je hebt gelijk, het is tijd voor springbreak!quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, ik hang binnenkort mijn kelnerskostuum weer aan de wilgen, niet meer buigen voor de elite. Hullie niet meer voorzien van voeding en drank ( ok, je hebt vaak een vergrootglas nodig om het te zien, maar goed )
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je hebt gelijk, het is tijd voor springbreak!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die pippie ziet er leuk uit, maar ik hou niet van die amerikaanse delletjes met neptieten.![]()
Er moeten nu eenmaal centen worden verdiend ter bekostiging van het leven van alledag...quote:
Maar waarom op dit tijdstipquote:Op donderdag 17 maart 2005 05:31 schreef sjun het volgende:
[..]
Er moeten nu eenmaal centen worden verdiend ter bekostiging van het leven van alledag...
tussendoor rest er tijd voor ontspanning...
das wel heel er vroeg GB!quote:Op donderdag 17 maart 2005 05:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar waarom op dit tijdstipAnyways ik ga s het OV opzoeken....
omdat er overdag een productie gemist wordt als de systemen hun ding niet betrouwbaar doen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 05:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar waarom op dit tijdstipAnyways ik ga s het OV opzoeken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |