dat is waar...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:10 schreef Oxymoron het volgende:
Tja ergens moeten ze er een einde aan maken. Het kan niet eeuwig doorgaan natuurlijk.
Maar: vaak worden series na het einde nóg beter omdat iedereen er dan herinneringen aan heeft (en de complete serie op een leuke DVD-box te bekijken is)
Nee, ze gaan in elk geval tot 2008 door. Als het dan nog steeds zo goed scoort kun je er vanuit gaan dat ze dan bekendmaken "nog zeker tot 2011 door te gaan" o.i.d.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik vond het een hele mooie aflevering, Ik begin me steeds minder te irriteren aan Neela....
Kerri en Sandy hebben een zoon
Ik hoorde gister op RTL Boulevard dat ER tot 2008 nog wordt gemaakt en dan valt het doek echt
Ah ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:12 schreef haagse_elfje het volgende:
nope niemand is dood gegaan, op patienten na
daar geef ik je helemaal gelijk in, want nu zit er helemaal niemand meer in van de oude cast. Laura Innes is nl niet vanaf dag een erbij.... Behlave Sherry Stringfield die was er ook weer een tijdje tussen uit. We hebben er dan nog officieël een....wel jammer. Al vond ik dat ze moesten al stoppen Toen Paul McCrane en Alex Kingston eruit gingenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:04 schreef mitt het volgende:
ER had moeten stoppen als Noah Wyle ook stopt, jammer dat ze dat niet doorhebben.
En geen reclames tussendoorquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:59 schreef bloempjuh het volgende:
Heerlijk dat er weer ER is. Lekker weer een uurtje geen telefoon aannemen, geen gesprekken beginnen. Alleen kijken!
In de slotzin suggereert Esther Scholten dat dit gesol op de commerciëlen niet zou zijn gebeurd. Eh, hallo, beste Esther: Net 5 doet met ER precies hetzelfde! Natuurlijk, dat zijn herhalingen en wat dat betreft misschien niet te vergelijken, maar het principe is het wel hetzelfde.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:17 schreef milagro het volgende:
Prachtige aflevering en bijna gemist door de fantastische programmering
Die zijn dus al uitgezonden door de AVRO.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:53 schreef kniekousje het volgende:
Op net 5 hebben we toch maar gezien tot en met seizoen 7? En de avro zendt vanaf seizoen 10 uit, waar zijn die andere 3 seizoenen dan? Heeft iemand die op tv gezien of niet?
Is het nou helemaal rond dat hij stopt? Ik las laatst weer ergens dat hij wel wil stoppen, maar dat het nog niet zeker is...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:04 schreef mitt het volgende:
ER had moeten stoppen als Noah Wyle ook stopt, jammer dat ze dat niet doorhebben.
don't remind of that...anders ga ik weer huilen...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Is het nou helemaal rond dat hij stopt? Ik las laatst weer ergens dat hij wel wil stoppen, maar dat het nog niet zeker is...
Als het wel zou gebeuren, zou de rode "Carby"-draad ook finito zijn... Maar ach, we hebben het vertrek van Carol en Dough ook overleefd (snik).
ken het probleem....quote:Op zondag 20 maart 2005 17:30 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind het echt vervelend dat ze ER voortaan op zondag uitzenden; dan kijk ik al Peking Express!
Maar goed, ik neem het voortaan dus maar op en dan kijk ik het op maandag!
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:00 schreef gimme.shelter het volgende:
Wat een enorm nobel vrouwtje heeft Carter tegenwoordig zeg!! Slaapverwekkend saai.....
Jaaaaaaa, ik vond het helemaal niet zo'n toppie aflevering...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:01 schreef gimme.shelter het volgende:
En dan heeft hij ook nog zo'n stomme baard!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:20 schreef haagse_elfje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door soapie op 21-03-2005 18:44:28 ]
ER (Emergency Room) deel 15quote:Op maandag 21 maart 2005 17:34 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben het gewoon vergeten op te nemen! En dat besefte ik om tien voor tien
Nou ja, jammer...
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:21 schreef soapie het volgende:
[..]
jup...daar wacht ik ook nog steeds opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Tss. 'de moeder aller ziekenhuisseries'. Ze heeft zeker nog nooit van St. Elsewhere gehoord.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:17 schreef milagro het volgende:
Prachtige aflevering en bijna gemist door de fantastische programmering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt zitten genieten van die actie van Kerry afgelopen zondag! De Robert Romano Gay and Lesbian Memorial Centre (oid).
Chuckquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:18 schreef soapie het volgende:Hoe Lewis even tussen neus en lippen door verteld dat ze zwanger is!!!!
Is het van die vieze dikke vent met dat vette piekhaar??? Hoe heet ie ook al weer??
* Reese ook lief kijktquote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
*lief kijkt*
Heeft iemand hier het opgenomen? En zo ja, zou ik dan alsje-alsjeblieft de band mogen lenen?
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:49 schreef Brighteyes het volgende:
En Reese! Natuurlijk kunnen we die marathon gaan doen! Ik wilde het net al voor gaan stellen.
* Brighteyes stuurt stinkie de deur uit...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:04 schreef Reese het volgende:
* Reese prikt datum met BE, koopt chocola en thee in, pakt trein richting BECarter, joehoe, here I come!!
To the rescue.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
*lief kijkt*
Heeft iemand hier het opgenomen? En zo ja, zou ik dan alsje-alsjeblieft de band mogen lenen?
quote:
quote:
Zeker weten... Ik heb zelf een jochie van die leeftijd en bij dergelijke afleveringen is het altijd even slikken... (ik vond het karakter van Kerry, als kersverse medemoeder, trouwens redelijk onderbelicht... maar misschien wilde men teveel tranentrekkerij vermijden?)quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
Mooie aflevering
Alleen ik zie die relatie tussen Kem en Carter nog wel eens rottig eindigen..het hangt in de lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mega leuke aflevring trouwens gisteren!don't give me that fucking bullshit
ik ha d een tijdje geleden nbc gemaild met die vraag, ik kreeg daar een antw van, dat ze willen tot het einde van dit jaar sowiezo seizoen 4 en 5 misschien 6 en de andere delen in de loop van 2006 tot 2007 dus dat wordt nog een tijdje wachten. De reden waarschijnlijk dat diegene geen ondertiteling heeft is omdat het een duitse uitgave is.....want je kan hem ook in het duitstalig kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 03:06 schreef foetre het volgende:
ik probeer alle dvd boxen te kopen,Nu heb in al 1+2 en deel 3 is net besteld.
deel 4 zie ik wel in het duits http://www.amazon.de/exec(...)/028-0778545-8350161 aarom heeft deze geen nl ondertiteling?
Is er bekend wanneer de andere uitkomen?
Uhhh....quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Noah Wyle heeft nog niets bijgetekend er is ook niet bekend dat hij definitief weg gaat
Ja, het schijnt nu definitief te zijn, maar hij zal wel af en toe als gastacteur langskomen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uhhh....
http://www.telegraaf.nl/p(...)le_stopt_met_ER.html
Lieve Carter, doe mij dat nou alstublieft niet aanquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uhhh....
http://www.telegraaf.nl/p(...)le_stopt_met_ER.html
you've got mail!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:51 schreef Brighteyes het volgende:
Is er iemand die al wat toekomstige afleveringen van ER heeft (gezien) die mij zou willen mailen? Ik wil even wat vragen.
Mail adres staat in mijn profiel!
Mijn dank zal eewig groot zijn!
Brightyeyes op de IRC toer?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zie nu pas een suffe tikfout... eeUwig groot natuurlijkThanks haagse_elfje!
tjek je mailquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zie nu pas een suffe tikfout... eeUwig groot natuurlijkThanks haagse_elfje!
LET OP Vanavond begint ie pas om 21:16 !!!!quote:Op zondag 3 april 2005 19:21 schreef AnnekeM het volgende:
21.00 op Ned 2![]()
En vergeet de video niet in te stellen op de zomertijd![]()
Waarom zo laat?quote:Op zondag 3 april 2005 20:10 schreef Smittend het volgende:
[..]
LET OP Vanavond begint ie pas om 21:16 !!!!
quote:Op zondag 3 april 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
het begint om 21:00 want ik heb ff teletekst gecheckt en in het paars staat er 21:00 naast ipv 21:15
http://teletekst.nos.nl/tekst/396-01.htmlquote:PDC-codes
De tv-programmalijsten op Teletekst (op
pag.202-209) hebben enige codes. Paarse
cijfers geven de PDC-code.Alleen als de
code afwijkt van de groene begintijd is
dit getal zichtbaar.Anders is het onder
de ?-knop verborgen.PDC is bedoeld voor
speciale videorecorders.
ach ik ben blond...quote:Op zondag 3 april 2005 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
http://teletekst.nos.nl/tekst/396-01.html
golfer, heeft BE de video van vorige week nog opgehaald?quote:Op maandag 4 april 2005 00:40 schreef golfer het volgende:
Net de video van afgelopen avond bekeken.
Was weer een ouderwetse aflevering.![]()
Nope, heb geprobeerd hem op iets onorthodoxere wijze te pakken te krijgenquote:Op maandag 4 april 2005 01:19 schreef Reese het volgende:
golfer, heeft BE de video van vorige week nog opgehaald?![]()
ik denk het wel, wat ik nu lees op nbc.com/er klikt het wel leukquote:Op maandag 4 april 2005 12:17 schreef Smittend het volgende:
Mwah.ik vond deze aflevering een beetje saai...hoop dat ie volgende week beter is![]()
Nou, ik ben benieuwd...we zullen wel zien.quote:Op maandag 4 april 2005 12:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik denk het wel, wat ik nu lees op nbc.com/er klikt het wel leuk
over drie weken heb je echt een tranen trekker....
Zonder onderbrekingenquote:Aflevering 16
Uitzending: zondag 10 april
Aflevering 17
Uitzending: zondag 17 april
Aflevering 18
Uitzending: zondag 24 april
Aflevering 19
Uitzending: zondag 1 mei
Aflevering 20
Uitzending: zondag 8 mei
Aflevering 21
Uitzending: zondag 15 mei
Aflevering 22
Uitzending: zondag 22 mei
vanavond tentamenquote:Op maandag 4 april 2005 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Reese & spreken!
We gaan vanavond even prutsen aan het modum om die stinkerd aangesloten te krijgen maar daarna ben ik denk ik wel online.
quote:Op maandag 4 april 2005 13:51 schreef Brighteyes het volgende:OT:Carter
Ja, dit slaat nergens op, dat weet ik!
Carterquote:Op maandag 4 april 2005 14:01 schreef Reese het volgende:
[..]
Doe het dan tenminste nog zo:
[afbeelding]
Ik vond die aflevering met de neerstortende helicopter geweldig..pats zo boven op Romano..hahahaquote:Op maandag 11 april 2005 09:53 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het echt een geweldige aflevering. Die Tank, Morris helemaal in paniek dat hij neergeknalt zou worden zwaar cool...
Dit geeft echt memory's back naar een aflevering in seizoen 4. Dan test Jerry een geweer die eigenlijk non-klaar moet zijn....Zit hij met dat geweer op zijn schouder. Dan gaat hij het blaffen van de hond van de buren na doen. woef woef en de laatste woef blaast hij de hele ambulance bay op!
ze mogen vaker zulke afleveringen maken
Pssst... dit is vragen om wareze en niet toegestaan hier...quote:Op maandag 11 april 2005 15:29 schreef foetre het volgende:
heeft niemand een mirror om alle afleveringen ff te downen die ik gemist heb
mail me ff dan stuur ik ze wel ff op een cd-rtje naar je toe...quote:Op maandag 11 april 2005 14:16 schreef AnnekeM het volgende:![]()
Om 22u ontdekte ik dat ik ER gemist had toen ik even een dutje deed
![]()
![]()
![]()
Wie is er zo lief om de band te sturen?
Frank een grote bek maar een klein hartje...quote:Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pssst... dit is vragen om wareze en niet toegestaan hier...
Ik heb de band deze keer ook niet. Wel gezien trouwens.
Zaterdag de afleveringen van de afgelopen 2 weken gezien en dan meteen gisteren weer eentje.
Die Frank!Who would have thought that!
Je hebt mailquote:Op maandag 11 april 2005 17:41 schreef haagse_elfje het volgende:
mail me ff dan stuur ik ze wel ff op een cd-rtje naar je toe...
c_thome@wanadoo.nl
Volgens mij gewoon wég...quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:37 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens ik heb ff zo een domme vraag, misschien is het gewoon langs mij heen gegaan maar waar is Randi gebleven?
Wie is Randi?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:37 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens ik heb ff zo een domme vraag, misschien is het gewoon langs mij heen gegaan maar waar is Randi gebleven?
Hm neuh, helemaal uit m'n geheugen gebloktquote:Op zondag 17 april 2005 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Randi was die chick van de bali. Met die eeuwige bal HubbaBubba in d'r mond.
Rings a bell?
Tssss, ben jij nou een fan?quote:Op zondag 17 april 2005 22:52 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'r, maar dan herken ik haar nog niet
quote:
Ja, dat is 'r. Toen ze bij de ER kwam werken was ze 'on probation'. Wegens een vechtpartij.quote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef Aventura het volgende:
Wacht. Heeft zij ook weleens van die leren en/of sexy outfits aan?
Er komt langzaam iets bovendrijven in Aventura's gatenkaasbrein..
Ja, dat snap ik niet helemaal.quote:Op zondag 17 april 2005 22:43 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de tijd soms zo raar lopen in ER. Susan is opeens hoogzwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het wel zo ongeveer.
quote:Op maandag 18 april 2005 09:24 schreef Brighteyes het volgende:Dank je wel, nu snap ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het wel zo ongeveer.
![]()
Elizabeth gaat ongeveer tegelijkertijd met Dr Chen uit.....quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef Aventura het volgende:Kedan. Het is met mij dus nog niet zo heel erg gesteld.
Weet iemand al hoe Carter eruit geschreven gaat worden? Volgens mij gaat hij gewoon weer naar Afrika en blijft daar. Ook Elizabeth gaat eruit..Vind haar trouwens best een sletje Zelfs in mijn wildste tijden gebeurde het mijn niet dat ik 2 dates vlak achter elkaar had en daar dan ook allebei mee de koffer in dook
Nog vijfquote:Op maandag 18 april 2005 13:01 schreef haagse_elfje het volgende:
volgende week aflv 18
dat betekent nog 6 aflv of 4?
Ik snap nu dit zinnetje pas. Je bedoelt uit de seriequote:Op maandag 18 april 2005 13:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Elizabeth gaat ongeveer tegelijkertijd met Dr Chen uit.....
Sorry, ik heb hem helaas niet voor je...quote:Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef Vicky het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mijn video is er gisteravond halverwege mee gekapt.. wie o wie heeft voor mij de videoband te leen?
* Vicky kijkt heel erg lief.....
Thanxx
quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef Aventura het volgende:
Ook Elizabeth gaat eruit..Vind haar trouwens best een sletje Zelfs in mijn wildste tijden gebeurde het mijn niet dat ik 2 dates vlak achter elkaar had en daar dan ook allebei mee de koffer in dook
Tijdelijk maar hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... nog zo eentje met zo'n tong-usericonNu herken ik je niet meer
Iew...quote:Op maandag 18 april 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijdelijk maar hoor.
Je kunt mij IRL blijven herkennen aan die wrat op mijn linkerbil.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik snap nu dit zinnetje pas. Je bedoelt uit de serie
ja morgen word het echt een "kleenex" aflv ik heb hem al een aantal keer gezien en de eerste zat ik gewoon echt te janken voor die pc...quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:31 schreef Smittend het volgende:
Morgen wordt eenaflevering geloof ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door sylvesterrr op 24-04-2005 21:01:34 ]
quote:Op zondag 24 april 2005 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog enkele minuten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ik had hem al gezien, toch heb ik de kleenex al klaar liggen....don't give me that fucking bullshit
Jezus wat is dat einde dan grof zegquote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef mitt het volgende:
Aha, was de laatste aflevering van het seizoen.
Vandaar dat het zo dramatisch was
quote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef mitt het volgende:
Aha, was de laatste aflevering van het seizoen.
Vandaar dat het zo dramatisch was
quote:# Aflevering 16
Uitzending: zondag 10 april
# Aflevering 17
Uitzending: zondag 17 april
# Aflevering 18
Uitzending: zondag 24 april
# Aflevering 19
Uitzending: zondag 1 mei
# Aflevering 20
Uitzending: zondag 8 mei
# Aflevering 21
Uitzending: zondag 15 mei
# Aflevering 22
Uitzending: zondag 22 mei
Aldus http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?season=10quote:
http://www.tvtome.com/ER/season10.htmlquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Aldus http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?season=10
maar nu je het zegt, 18 afleveringen is wel wat weinig. Dan houden ze de site goed op de hoogte
quote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef milagro het volgende:
kunnen ze me nog iets meer laten![]()
, zeg......
ze pakken ook nog haar kindje af
please zeg me dat dat tenminste goed komt
jaaaaa het is maar een serie, maar toch....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
komen nog 4 aflvquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Aldus http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?season=10
maar nu je het zegt, 18 afleveringen is wel wat weinig. Dan houden ze de site goed op de hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaBlub ik heb hem op mijn pc staan dus als je wilt kan ik hem wel als een avi bestand op een cdtje zetten en naar je toe zenden. Enkel je hebt dan geen ondertitelingen.....don't give me that fucking bullshit
ik heb hem als avi bestand zonder ondertiteling.....quote:Op maandag 25 april 2005 19:40 schreef Fannetje het volgende:
Shiiiiit, ik heb het op de verkeerde zender opgenomen!
Help Help, wie kan me helpen?
En toch zag ik het einde al lang van te voren aan komen....wel een erg einde trouwens, maar je kon het echt zien aan komen!!quote:Op maandag 25 april 2005 01:00 schreef Brighteyes het volgende:
Jeumig wat een aflevering zeg...
Pfff...
Heb m op de video staan, als je hem wil hebben roep je maar!!quote:Op maandag 25 april 2005 19:40 schreef Fannetje het volgende:
Shiiiiit, ik heb het op de verkeerde zender opgenomen!
Help Help, wie kan me helpen?
Ja, dat ben ik met je eens. Toen ze de trap op liep daar wist ik het al zo ongeveer...quote:Op maandag 25 april 2005 22:14 schreef gimme.shelter het volgende:
En toch zag ik het einde al lang van te voren aan komen....wel een erg einde trouwens, maar je kon het echt zien aan komen!!Normaal ben ik daar altijd erg slecht in!
Ik heb je gemaild (gisteren), maar niks teruggekregen.. ?quote:Op maandag 25 april 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb hem als avi bestand zonder ondertiteling.....
mail me anders maar carrie_returns@hotmail.com
haagse_elfje, waar ben je?quote:Op maandag 25 april 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb hem als avi bestand zonder ondertiteling.....
mail me anders maar carrie_returns@hotmail.com
ik had je terug gemaild....damn dan is er iets fout gegaanquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild (gisteren), maar niks teruggekregen.. ?
Donequote:Op donderdag 28 april 2005 19:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik had je terug gemaild....damn dan is er iets fout gegaan
ik had namelijk in mijn mail gezet dat ik hem dus nergens kon uploaden want hij is te groot
ik kan hem wel voor je branden gewoon naar je opsturen met de post...
mail me maar ff!
Echt waar? Da's niet duur volgens mij...quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik zag trouwens dat ze bij Van Leest zowel de 4dvd-box van Seizoen 2 als Seizoen 3 voor 39,99 hebben liggen. Verder nog bij geen enkele winkel gezien...
Zo, das nie duur!quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik zag trouwens dat ze bij Van Leest zowel de 4dvd-box van Seizoen 2 als Seizoen 3 voor 39,99 hebben liggen. Verder nog bij geen enkele winkel gezien...
Alleen als je me Brighteyes noemt!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:03 schreef Vicky het volgende:
Bright, wil jij het eventueel ook opnemen??
Mozeskriebel , bijna 35 euro, daar kunnen we verdomme een halve week van etenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef ImPrEzA het volgende:
Bij MediaMarkt liggen ze nu ook! 34,99, weer wat goedkoper dus
Wel ook een philips dan? Volgens mij hebben we het hier al eens over gehad, toch?quote:Op zondag 1 mei 2005 08:43 schreef Vicky het volgende:
BE ik heb ook LP dus voor mij maakt het niet zoveel uit
*spamquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:20 schreef dutch-mamma het volgende:
Bij MediaMarkt liggen ze nu ook! 34,99, weer wat goedkoper dus
Mozeskriebel , bijna 35 euro, daar kunnen we verdomme een halve week van eten![]()
Ik vind haar een hele lieve moeder. En ook in haar werk heeft ze hele lieve en zachte kanten, al is het verder wel een harde tante. Ik hoop dat ze hem terugkrijgt, heb vandaag de aflevering van vorige week gezien, en die broer van Sandy was toch wel voor Kerry. Ik hoop dan ook dat hij iets kan regelen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:16 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Ben ik nou de enige die het totaal niet erg vind dat die "nazi-dyke" kerry het kindje van haar partner kwijtraakt? Je zult maar zo'n moeder hebben zeg...
Ja, precies wat jij zegt dus. Ik heb 'm ook al gezien (quote:Op maandag 9 mei 2005 10:31 schreef Troel het volgende:
Gisteravond lekker twee afleveringen achter elkaar gezien. Ik gok alleen dat aflevering 23 er snel aan zit te komen, die heb ik al gezien, dat is nu best jammer.
Zal dus wel die van zondag zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, precies wat jij zegt dus. Ik heb 'm ook al gezien (btw.) en ik weet ook dat 'ie er aan komt. Ik wist 't door dat joch met die hoge bloeddruk.
Ik heb nu al zin in de reacties hier op die aflevering.
Ok, ok... ik geef me gewonnen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, precies wat jij zegt dus. Ik heb 'm ook al gezien (btw.) en ik weet ook dat 'ie er aan komt. Ik wist 't door dat joch met die hoge bloeddruk.
Ik heb nu al zin in de reacties hier op die aflevering.
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
ER komt zometeen! Niet vergeten!
Oh oh oh, de reacties.
Ik dacht al, waar herken ik die vent toch van.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef milagro het volgende:
Zit ik net naar CSI te kijken, valt me nu pas op dat die Chinese laborant in CSI dezelfde acteur is als die Chinese laborant in ER, nl Archie Kao
Grappig, zelfde acteur, zelfde soort rol
Kon hem ook al niet plaatsen!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:39 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar herken ik die vent toch van.
Ja echt wel, heb hem net pas kunnen kijken.quote:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:25 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja echt wel, heb hem net pas kunnen kijken.
Ik heb zitten janken!Wel erg eng om te zien, zeker als je zelf zwanger bent.
Het was de derde keer dat ik 'm keek en ik kon 't ook zeker niet droog houden..quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:47 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Ik heb het overigens ook niet droog kunnen houden. Ik vond het nog veel zieliger dan die afleveringen waarin Sandy dood ging..
Ja, wrijf het ff in.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het was de derde keer dat ik 'm keek
Eeuwig vijfentwintig
Ha, da's goed nieuws!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:26 schreef Reese het volgende:
En dit is wel een tweede postje waard! Als ik het me goed herinner, was Net5 destijds gestopt bij seizoen 7!
Van de Avro-site:
Vanaf dinsdag 31 mei 2005 zal seizoen 8 in zijn geheel worden herhaald. De afleveringen zijn wederom te zien op Nederland 2. Let op de aanvangstijden, want die verschillen per aflevering!
(...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |