you've got mail!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:51 schreef Brighteyes het volgende:
Is er iemand die al wat toekomstige afleveringen van ER heeft (gezien) die mij zou willen mailen? Ik wil even wat vragen.
Mail adres staat in mijn profiel!
Mijn dank zal eewig groot zijn!
Brightyeyes op de IRC toer?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zie nu pas een suffe tikfout... eeUwig groot natuurlijkThanks haagse_elfje!
tjek je mailquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zie nu pas een suffe tikfout... eeUwig groot natuurlijkThanks haagse_elfje!
LET OP Vanavond begint ie pas om 21:16 !!!!quote:Op zondag 3 april 2005 19:21 schreef AnnekeM het volgende:
21.00 op Ned 2![]()
En vergeet de video niet in te stellen op de zomertijd![]()
Waarom zo laat?quote:Op zondag 3 april 2005 20:10 schreef Smittend het volgende:
[..]
LET OP Vanavond begint ie pas om 21:16 !!!!
quote:Op zondag 3 april 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
het begint om 21:00 want ik heb ff teletekst gecheckt en in het paars staat er 21:00 naast ipv 21:15
http://teletekst.nos.nl/tekst/396-01.htmlquote:PDC-codes
De tv-programmalijsten op Teletekst (op
pag.202-209) hebben enige codes. Paarse
cijfers geven de PDC-code.Alleen als de
code afwijkt van de groene begintijd is
dit getal zichtbaar.Anders is het onder
de ?-knop verborgen.PDC is bedoeld voor
speciale videorecorders.
ach ik ben blond...quote:Op zondag 3 april 2005 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
http://teletekst.nos.nl/tekst/396-01.html
golfer, heeft BE de video van vorige week nog opgehaald?quote:Op maandag 4 april 2005 00:40 schreef golfer het volgende:
Net de video van afgelopen avond bekeken.
Was weer een ouderwetse aflevering.![]()
Nope, heb geprobeerd hem op iets onorthodoxere wijze te pakken te krijgenquote:Op maandag 4 april 2005 01:19 schreef Reese het volgende:
golfer, heeft BE de video van vorige week nog opgehaald?![]()
ik denk het wel, wat ik nu lees op nbc.com/er klikt het wel leukquote:Op maandag 4 april 2005 12:17 schreef Smittend het volgende:
Mwah.ik vond deze aflevering een beetje saai...hoop dat ie volgende week beter is![]()
Nou, ik ben benieuwd...we zullen wel zien.quote:Op maandag 4 april 2005 12:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik denk het wel, wat ik nu lees op nbc.com/er klikt het wel leuk
over drie weken heb je echt een tranen trekker....
Zonder onderbrekingenquote:Aflevering 16
Uitzending: zondag 10 april
Aflevering 17
Uitzending: zondag 17 april
Aflevering 18
Uitzending: zondag 24 april
Aflevering 19
Uitzending: zondag 1 mei
Aflevering 20
Uitzending: zondag 8 mei
Aflevering 21
Uitzending: zondag 15 mei
Aflevering 22
Uitzending: zondag 22 mei
vanavond tentamenquote:Op maandag 4 april 2005 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Reese & spreken!
We gaan vanavond even prutsen aan het modum om die stinkerd aangesloten te krijgen maar daarna ben ik denk ik wel online.
quote:Op maandag 4 april 2005 13:51 schreef Brighteyes het volgende:OT:Carter
Ja, dit slaat nergens op, dat weet ik!
Carterquote:Op maandag 4 april 2005 14:01 schreef Reese het volgende:
[..]
Doe het dan tenminste nog zo:
[afbeelding]
Ik vond die aflevering met de neerstortende helicopter geweldig..pats zo boven op Romano..hahahaquote:Op maandag 11 april 2005 09:53 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het echt een geweldige aflevering. Die Tank, Morris helemaal in paniek dat hij neergeknalt zou worden zwaar cool...
Dit geeft echt memory's back naar een aflevering in seizoen 4. Dan test Jerry een geweer die eigenlijk non-klaar moet zijn....Zit hij met dat geweer op zijn schouder. Dan gaat hij het blaffen van de hond van de buren na doen. woef woef en de laatste woef blaast hij de hele ambulance bay op!
ze mogen vaker zulke afleveringen maken
Pssst... dit is vragen om wareze en niet toegestaan hier...quote:Op maandag 11 april 2005 15:29 schreef foetre het volgende:
heeft niemand een mirror om alle afleveringen ff te downen die ik gemist heb
mail me ff dan stuur ik ze wel ff op een cd-rtje naar je toe...quote:Op maandag 11 april 2005 14:16 schreef AnnekeM het volgende:![]()
Om 22u ontdekte ik dat ik ER gemist had toen ik even een dutje deed
![]()
![]()
![]()
Wie is er zo lief om de band te sturen?
Frank een grote bek maar een klein hartje...quote:Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pssst... dit is vragen om wareze en niet toegestaan hier...
Ik heb de band deze keer ook niet. Wel gezien trouwens.
Zaterdag de afleveringen van de afgelopen 2 weken gezien en dan meteen gisteren weer eentje.
Die Frank!Who would have thought that!
Je hebt mailquote:Op maandag 11 april 2005 17:41 schreef haagse_elfje het volgende:
mail me ff dan stuur ik ze wel ff op een cd-rtje naar je toe...
c_thome@wanadoo.nl
Volgens mij gewoon wég...quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:37 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens ik heb ff zo een domme vraag, misschien is het gewoon langs mij heen gegaan maar waar is Randi gebleven?
Wie is Randi?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:37 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens ik heb ff zo een domme vraag, misschien is het gewoon langs mij heen gegaan maar waar is Randi gebleven?
Hm neuh, helemaal uit m'n geheugen gebloktquote:Op zondag 17 april 2005 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Randi was die chick van de bali. Met die eeuwige bal HubbaBubba in d'r mond.
Rings a bell?
Tssss, ben jij nou een fan?quote:Op zondag 17 april 2005 22:52 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'r, maar dan herken ik haar nog niet
quote:
Ja, dat is 'r. Toen ze bij de ER kwam werken was ze 'on probation'. Wegens een vechtpartij.quote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef Aventura het volgende:
Wacht. Heeft zij ook weleens van die leren en/of sexy outfits aan?
Er komt langzaam iets bovendrijven in Aventura's gatenkaasbrein..
Ja, dat snap ik niet helemaal.quote:Op zondag 17 april 2005 22:43 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de tijd soms zo raar lopen in ER. Susan is opeens hoogzwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het wel zo ongeveer.
quote:Op maandag 18 april 2005 09:24 schreef Brighteyes het volgende:Dank je wel, nu snap ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het wel zo ongeveer.
![]()
Elizabeth gaat ongeveer tegelijkertijd met Dr Chen uit.....quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef Aventura het volgende:Kedan. Het is met mij dus nog niet zo heel erg gesteld.
Weet iemand al hoe Carter eruit geschreven gaat worden? Volgens mij gaat hij gewoon weer naar Afrika en blijft daar. Ook Elizabeth gaat eruit..Vind haar trouwens best een sletje Zelfs in mijn wildste tijden gebeurde het mijn niet dat ik 2 dates vlak achter elkaar had en daar dan ook allebei mee de koffer in dook
Nog vijfquote:Op maandag 18 april 2005 13:01 schreef haagse_elfje het volgende:
volgende week aflv 18
dat betekent nog 6 aflv of 4?
Ik snap nu dit zinnetje pas. Je bedoelt uit de seriequote:Op maandag 18 april 2005 13:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Elizabeth gaat ongeveer tegelijkertijd met Dr Chen uit.....
Sorry, ik heb hem helaas niet voor je...quote:Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef Vicky het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mijn video is er gisteravond halverwege mee gekapt.. wie o wie heeft voor mij de videoband te leen?
* Vicky kijkt heel erg lief.....
Thanxx
quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef Aventura het volgende:
Ook Elizabeth gaat eruit..Vind haar trouwens best een sletje Zelfs in mijn wildste tijden gebeurde het mijn niet dat ik 2 dates vlak achter elkaar had en daar dan ook allebei mee de koffer in dook
Tijdelijk maar hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... nog zo eentje met zo'n tong-usericonNu herken ik je niet meer
Iew...quote:Op maandag 18 april 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijdelijk maar hoor.
Je kunt mij IRL blijven herkennen aan die wrat op mijn linkerbil.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik snap nu dit zinnetje pas. Je bedoelt uit de serie
ja morgen word het echt een "kleenex" aflv ik heb hem al een aantal keer gezien en de eerste zat ik gewoon echt te janken voor die pc...quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:31 schreef Smittend het volgende:
Morgen wordt eenaflevering geloof ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door sylvesterrr op 24-04-2005 21:01:34 ]
quote:Op zondag 24 april 2005 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog enkele minuten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ik had hem al gezien, toch heb ik de kleenex al klaar liggen....don't give me that fucking bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |