Chuckquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:18 schreef soapie het volgende:Hoe Lewis even tussen neus en lippen door verteld dat ze zwanger is!!!!
Is het van die vieze dikke vent met dat vette piekhaar??? Hoe heet ie ook al weer??
* Reese ook lief kijktquote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
*lief kijkt*
Heeft iemand hier het opgenomen? En zo ja, zou ik dan alsje-alsjeblieft de band mogen lenen?
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:49 schreef Brighteyes het volgende:
En Reese! Natuurlijk kunnen we die marathon gaan doen! Ik wilde het net al voor gaan stellen.
* Brighteyes stuurt stinkie de deur uit...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:04 schreef Reese het volgende:
* Reese prikt datum met BE, koopt chocola en thee in, pakt trein richting BECarter, joehoe, here I come!!
To the rescue.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
*lief kijkt*
Heeft iemand hier het opgenomen? En zo ja, zou ik dan alsje-alsjeblieft de band mogen lenen?
quote:
quote:
Zeker weten... Ik heb zelf een jochie van die leeftijd en bij dergelijke afleveringen is het altijd even slikken... (ik vond het karakter van Kerry, als kersverse medemoeder, trouwens redelijk onderbelicht... maar misschien wilde men teveel tranentrekkerij vermijden?)quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
Mooie aflevering
Alleen ik zie die relatie tussen Kem en Carter nog wel eens rottig eindigen..het hangt in de lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mega leuke aflevring trouwens gisteren!don't give me that fucking bullshit
ik ha d een tijdje geleden nbc gemaild met die vraag, ik kreeg daar een antw van, dat ze willen tot het einde van dit jaar sowiezo seizoen 4 en 5 misschien 6 en de andere delen in de loop van 2006 tot 2007 dus dat wordt nog een tijdje wachten. De reden waarschijnlijk dat diegene geen ondertiteling heeft is omdat het een duitse uitgave is.....want je kan hem ook in het duitstalig kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 03:06 schreef foetre het volgende:
ik probeer alle dvd boxen te kopen,Nu heb in al 1+2 en deel 3 is net besteld.
deel 4 zie ik wel in het duits http://www.amazon.de/exec(...)/028-0778545-8350161 aarom heeft deze geen nl ondertiteling?
Is er bekend wanneer de andere uitkomen?
Uhhh....quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Noah Wyle heeft nog niets bijgetekend er is ook niet bekend dat hij definitief weg gaat
Ja, het schijnt nu definitief te zijn, maar hij zal wel af en toe als gastacteur langskomen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uhhh....
http://www.telegraaf.nl/p(...)le_stopt_met_ER.html
Lieve Carter, doe mij dat nou alstublieft niet aanquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uhhh....
http://www.telegraaf.nl/p(...)le_stopt_met_ER.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |