Ja, precies wat jij zegt dus. Ik heb 'm ook al gezien (quote:Op maandag 9 mei 2005 10:31 schreef Troel het volgende:
Gisteravond lekker twee afleveringen achter elkaar gezien. Ik gok alleen dat aflevering 23 er snel aan zit te komen, die heb ik al gezien, dat is nu best jammer.
Zal dus wel die van zondag zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, precies wat jij zegt dus. Ik heb 'm ook al gezien (btw.) en ik weet ook dat 'ie er aan komt. Ik wist 't door dat joch met die hoge bloeddruk.
Ik heb nu al zin in de reacties hier op die aflevering.
Ok, ok... ik geef me gewonnen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, precies wat jij zegt dus. Ik heb 'm ook al gezien (btw.) en ik weet ook dat 'ie er aan komt. Ik wist 't door dat joch met die hoge bloeddruk.
Ik heb nu al zin in de reacties hier op die aflevering.
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
ER komt zometeen! Niet vergeten!
Oh oh oh, de reacties.
Ik dacht al, waar herken ik die vent toch van.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef milagro het volgende:
Zit ik net naar CSI te kijken, valt me nu pas op dat die Chinese laborant in CSI dezelfde acteur is als die Chinese laborant in ER, nl Archie Kao
Grappig, zelfde acteur, zelfde soort rol
Kon hem ook al niet plaatsen!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:39 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar herken ik die vent toch van.
Ja echt wel, heb hem net pas kunnen kijken.quote:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:25 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja echt wel, heb hem net pas kunnen kijken.
Ik heb zitten janken!Wel erg eng om te zien, zeker als je zelf zwanger bent.
Het was de derde keer dat ik 'm keek en ik kon 't ook zeker niet droog houden..quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:47 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Ik heb het overigens ook niet droog kunnen houden. Ik vond het nog veel zieliger dan die afleveringen waarin Sandy dood ging..
Ja, wrijf het ff in.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het was de derde keer dat ik 'm keek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eeuwig vijfentwintig
Ha, da's goed nieuws!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:26 schreef Reese het volgende:
En dit is wel een tweede postje waard! Als ik het me goed herinner, was Net5 destijds gestopt bij seizoen 7!
Van de Avro-site:
Vanaf dinsdag 31 mei 2005 zal seizoen 8 in zijn geheel worden herhaald. De afleveringen zijn wederom te zien op Nederland 2. Let op de aanvangstijden, want die verschillen per aflevering!
(...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |