Jezus wat is dat einde dan grof zegquote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef mitt het volgende:
Aha, was de laatste aflevering van het seizoen.
Vandaar dat het zo dramatisch was
quote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef mitt het volgende:
Aha, was de laatste aflevering van het seizoen.
Vandaar dat het zo dramatisch was
quote:# Aflevering 16
Uitzending: zondag 10 april
# Aflevering 17
Uitzending: zondag 17 april
# Aflevering 18
Uitzending: zondag 24 april
# Aflevering 19
Uitzending: zondag 1 mei
# Aflevering 20
Uitzending: zondag 8 mei
# Aflevering 21
Uitzending: zondag 15 mei
# Aflevering 22
Uitzending: zondag 22 mei
Aldus http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?season=10quote:
http://www.tvtome.com/ER/season10.htmlquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Aldus http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?season=10
maar nu je het zegt, 18 afleveringen is wel wat weinig. Dan houden ze de site goed op de hoogte
quote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef milagro het volgende:
kunnen ze me nog iets meer laten![]()
, zeg......
ze pakken ook nog haar kindje af
please zeg me dat dat tenminste goed komt
jaaaaa het is maar een serie, maar toch....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
komen nog 4 aflvquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Aldus http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?season=10
maar nu je het zegt, 18 afleveringen is wel wat weinig. Dan houden ze de site goed op de hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaBlub ik heb hem op mijn pc staan dus als je wilt kan ik hem wel als een avi bestand op een cdtje zetten en naar je toe zenden. Enkel je hebt dan geen ondertitelingen.....don't give me that fucking bullshit
ik heb hem als avi bestand zonder ondertiteling.....quote:Op maandag 25 april 2005 19:40 schreef Fannetje het volgende:
Shiiiiit, ik heb het op de verkeerde zender opgenomen!
Help Help, wie kan me helpen?
En toch zag ik het einde al lang van te voren aan komen....wel een erg einde trouwens, maar je kon het echt zien aan komen!!quote:Op maandag 25 april 2005 01:00 schreef Brighteyes het volgende:
Jeumig wat een aflevering zeg...
Pfff...
Heb m op de video staan, als je hem wil hebben roep je maar!!quote:Op maandag 25 april 2005 19:40 schreef Fannetje het volgende:
Shiiiiit, ik heb het op de verkeerde zender opgenomen!
Help Help, wie kan me helpen?
Ja, dat ben ik met je eens. Toen ze de trap op liep daar wist ik het al zo ongeveer...quote:Op maandag 25 april 2005 22:14 schreef gimme.shelter het volgende:
En toch zag ik het einde al lang van te voren aan komen....wel een erg einde trouwens, maar je kon het echt zien aan komen!!Normaal ben ik daar altijd erg slecht in!
Ik heb je gemaild (gisteren), maar niks teruggekregen.. ?quote:Op maandag 25 april 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb hem als avi bestand zonder ondertiteling.....
mail me anders maar carrie_returns@hotmail.com
haagse_elfje, waar ben je?quote:Op maandag 25 april 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb hem als avi bestand zonder ondertiteling.....
mail me anders maar carrie_returns@hotmail.com
ik had je terug gemaild....damn dan is er iets fout gegaanquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild (gisteren), maar niks teruggekregen.. ?
Donequote:Op donderdag 28 april 2005 19:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik had je terug gemaild....damn dan is er iets fout gegaan
ik had namelijk in mijn mail gezet dat ik hem dus nergens kon uploaden want hij is te groot
ik kan hem wel voor je branden gewoon naar je opsturen met de post...
mail me maar ff!
Echt waar? Da's niet duur volgens mij...quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik zag trouwens dat ze bij Van Leest zowel de 4dvd-box van Seizoen 2 als Seizoen 3 voor 39,99 hebben liggen. Verder nog bij geen enkele winkel gezien...
Zo, das nie duur!quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik zag trouwens dat ze bij Van Leest zowel de 4dvd-box van Seizoen 2 als Seizoen 3 voor 39,99 hebben liggen. Verder nog bij geen enkele winkel gezien...
Alleen als je me Brighteyes noemt!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:03 schreef Vicky het volgende:
Bright, wil jij het eventueel ook opnemen??
Mozeskriebel , bijna 35 euro, daar kunnen we verdomme een halve week van etenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef ImPrEzA het volgende:
Bij MediaMarkt liggen ze nu ook! 34,99, weer wat goedkoper dus
Wel ook een philips dan? Volgens mij hebben we het hier al eens over gehad, toch?quote:Op zondag 1 mei 2005 08:43 schreef Vicky het volgende:
BE ik heb ook LP dus voor mij maakt het niet zoveel uit
*spamquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:20 schreef dutch-mamma het volgende:
Bij MediaMarkt liggen ze nu ook! 34,99, weer wat goedkoper dus
Mozeskriebel , bijna 35 euro, daar kunnen we verdomme een halve week van eten![]()
Ik vind haar een hele lieve moeder. En ook in haar werk heeft ze hele lieve en zachte kanten, al is het verder wel een harde tante. Ik hoop dat ze hem terugkrijgt, heb vandaag de aflevering van vorige week gezien, en die broer van Sandy was toch wel voor Kerry. Ik hoop dan ook dat hij iets kan regelen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:16 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Ben ik nou de enige die het totaal niet erg vind dat die "nazi-dyke" kerry het kindje van haar partner kwijtraakt? Je zult maar zo'n moeder hebben zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |