1 2 3 4 5 6 | 1999: Michael Schumacher, Ferrari 1:39.688 2000: Michael Schumacher, Ferrari 1:37.397 2001: Michael Schumacher, Ferrari 1:35.220 2002: Michael Schumacher, Ferrari 1:35.266 2003: Fernando Alonso, Renault 1:37.044 2004: Michael Schumacher, Ferrari 1:33.074 |
1 2 3 4 5 6 | 1999: Eddie Irvine, Ferrari 2000: Michael Schumacher, Ferrari 2001: Michael Schumacher, Ferrari 2002: Ralf Schumacher, Williams-BMW 2003: Kimi Raikkonen, Mclaren-Merecedes 2004: Michael Schumacher, Ferrari |
Wat betrouwbaarheid betreft staat Ferrari al jarenlang onbetwist aan kop, dus daar verwacht ik geen problemenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:03 schreef Lionheaad het volgende:
Wil wel eens zien hoe de motoren het gaan houden. Voor het eerst 2 races en ook nog eens in extreme hitte.
In ieder geval beter dan de tijden van Australië.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de banden zich in de race houden. Wat een klotetijden weer trouwens.
www.formula1.comquote:Op vrijdag 18 maart 2005 07:29 schreef -Xerxes- het volgende:
Is het op tv of online ergens te volgen? De training die nu bezig is?
Mooie boel. Alleej Webber, rij ff een goeie tijd, anders ontsla ik je op staande voet!quote:14:42So right now with more than 17 laps left the top eight are Massa, Button, Zonta, Coulthard, Alonso, Trulli, Klien and de la Rosa.
quote:
Denk dat het gewoon een beetje warm is daar...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:40 schreef Lionheaad het volgende:
en sommige mensen zien het nou al niet meer zitten:
[afbeelding]
quote:Giancarlo Fisichella 10 pts
Weet je nou nog niet dat schumacher ALTIJD rustig rijdt op vrijdag?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:00 schreef JPM01 het volgende:
opvallend, michael schumacher rijdt 22 laps en montoya 12, en toch komt schumi er niet in de buurt ondanks die 10 laps meer die schumi rijdt.
maar tis only friday
![]()
niet altijd rustig rijdt hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:58 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet dat schumacher ALTIJD rustig rijdt op vrijdag?
Hij mag blij zijn dat de 107% regel niet meer bestaat...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:37 schreef ShaoliN het volgende:
Albers 6 seconde langzamer dan een Sauber. Hij kan net zo goed op de fiets gaan.
Dat wel, maar de 2de qualify is echt kut. Dat is net op het randje van helemaal doorhalen inclusief race of eerder naar bed en heel vroeg opquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
08.00 de start van de race. Dat is nog te doen vergeleken met Australië.
Watnou saai. Een stuk of wat uitvallers en onze Albers dik in de punten met zn nieuwe motor!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:14 schreef Tito het volgende:
hopelijk houden de motoren het deze race. Ben bang voor veel uitvallers en daardoor saaie race.
nee zijn 3e GP hij reed al voor minardi 2 races in 2002quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit livetiming te kijken, en daar rijdt Anthony Davidson rond. Sato staat niet in de lijstHet is geen vrijdag meer, dus ik kan niet anders doen als aannemen dat Davidson zondag ze eerste GP gaat rijden om welke reden dan ook?
dacht je dat die sneller dan de rest wasquote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:59 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
wacht maar tot de 2005 auto er is
Ik ga slapen, ben zo verrot op dit moment dat ik vroeg mij bedje in duik....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Atreidez het volgende:
Als er eenmaal griep heerstEr is er al 1 invaller geweest dit seizoen. Maarja, met die bridgestones kan je toch weinig klaarspelen in dit weer. In een regenrace kan t leuk worden.
Twijfel om te gaan slapen of op te blijvenKlotetijden.
Voktor is erger. Zo'n sbs 6 ventjequote:Op zondag 20 maart 2005 07:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Idd.. bijna net zo erg als Ruud Ter Weijden![]()
mogguh
nopequote:Op zondag 20 maart 2005 07:57 schreef MrX1982 het volgende:
Albers die kerel is nog slechter dan zijn teamgenoot
Hoeveel seizoenen zou hij het uithouden. Ik gok hooguit 3
Libris goede sattelietzender gevonden dit keer?
Ik vraag me af of het hem ooit gaat lukken iets te presteren in de formule 1.quote:Op zondag 20 maart 2005 07:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mjah.. wil Albers iets bereiken in de formule 1 dan zal hij zijn teamgenoot dit jaar echt enorm hard eruit moeten rijden.
Voorlopig ziet dat er niet zo goed uit...
Dat is wel balenquote:Op zondag 20 maart 2005 08:01 schreef Libris het volgende:
nope![]()
Satelietschotels zijn verboden in Singapore
F1 live timing
Hij staat als STOP bij de live timingquote:Op zondag 20 maart 2005 08:08 schreef Ambrosius het volgende:
En dan hebben we Friesacher nog niet genoemd..of kon 'ie weer door?
Denk het niet.. maar ik zou weleens wat herhalingen willen zien...quote:Op zondag 20 maart 2005 08:08 schreef Ambrosius het volgende:
En dan hebben we Friesacher nog niet genoemd..of kon 'ie weer door?
jazeker 193 punten alquote:Op zondag 20 maart 2005 08:10 schreef MrX1982 het volgende:
JPM01, mooi dat we Friesacher hebben gedumpt bij f1 manager
jupquote:Op zondag 20 maart 2005 08:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Moet een goed weekend gaan worden als iedereen blijft rijden en Trulli zijn best blijft doen
Zitten Fiat motors inquote:Op zondag 20 maart 2005 08:15 schreef JPM01 het volgende:
jup
maar wat rijden die ferrari's traag zeg![]()
Als de geruchten waar zijn dat Williams volgend jaar BMW kwijt raakt gaat Button daar liever niet heen denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:17 schreef MrX1982 het volgende:
Hij kan iig volgend jaar wel naar Williams
Zou best kunnen. Bridgestone heeft maar 3 teams. Maar aan de andere kant Ferrari heeft 2 testcircuits.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:18 schreef Libris het volgende:
volgens sky racet ferrari niet competatief omdat de banden te slecht zijn.. pas als de banden beter zijn gaan ze met de nieuwe ferrari rijden, misschien niet in Bahrein, maar later
Hmm daar had ik nog niet bij stil gestaan. Dan is het idd de vraag of hij nog naar Williams gaat.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als de geruchten waar zijn dat Williams volgend jaar BMW kwijt raakt gaat Button daar liever niet heen denk ik.
Terecht voor Albersquote:Op zondag 20 maart 2005 08:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus wat zijn die Minardi's irritant traag.
Arme Albers..
Ja idd ik vraag me al jaren af wat Minardi nog in de F1 doet. Je krijgt gewoon medelijden met zequote:Op zondag 20 maart 2005 08:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als er interesse is moet Stoddart zijn team verkopen... zo is er toch geen eer aan te behalen?
Zou het niet erg vindenquote:Op zondag 20 maart 2005 08:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
2005 wordt trouwens het jaar van Renault..
Back in style.
Mja, het verpest het toch een beetje imo.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Terecht voor Albers
Komt zijn arrogantie wel ten goede
Volgend jaar Midland F1. Kijken wat het gaat wordenquote:Op zondag 20 maart 2005 08:26 schreef Libris het volgende:
jordan is trouwens ook dramatisch....
Mee eens. Stoddart moet de boel gewoon verkopen aan iemand die geld heeft en serieus wil investeren in de F1. Want op deze manier slaat het gewoon nergens op. Met een straat auto ben je nog sneller dan Minardiquote:Op zondag 20 maart 2005 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, het verpest het toch een beetje imo.
Eruit met Minardi! Zet er een team voor in de plaats dat WEL ambities heeft, en de (financiele) middelen om dat te verwezelijken
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:26 schreef Libris het volgende:
jordan is trouwens ook dramatisch....
En Minardi is nou ook niet echt een opstapje voor grote talenten.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mee eens. Stoddart moet de boel gewoon verkopen aan iemand die geld heeft en serieus wil investeren in de F1. Want op deze manier slaat het gewoon nergens op. Met een straat auto ben je nog sneller dan Minardi
Nee, wij hebben Olav Mol, die kwekt constant doorquote:Op zondag 20 maart 2005 08:32 schreef Libris het volgende:
SBS heeft ook team radio?
Vroeger nog wel. Webber en Alonso(toch?) bijv.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
En Minardi is nou ook niet echt een opstapje voor grote talenten.
Daar is de auto simpelweg te slecht voor.
Doodbloedend? Al jaren in verre staat van ontbinding zul je bedoelen..quote:Op zondag 20 maart 2005 08:32 schreef MrX1982 het volgende:
Het is gewoon een doodbloedend project.
Albers gaat het toch niet ver schoppen en Friesacher tsja volgens mij ook geen supertalent.
Sky luistert soms mee met team radio en Martin Brundle legt het dan even uitquote:Op zondag 20 maart 2005 08:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, wij hebben Olav Mol, die kwekt constant door![]()
doodbloedend is mss nog iets te positiefquote:Op zondag 20 maart 2005 08:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Doodbloedend? Al jaren in verre staat van ontbinding zul je bedoelen...
Zelfs met al die nieuwe regeltjes zijn ze 'dead last'. Hell, die auo is niet eens af......
Alonso kan wel een grote meneer worden, denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vroeger nog wel. Webber en Alonso(toch?) bijv.
Maar dat kan ook wel komen doordat Flavio ze daar neerzette.
Maar toen had Minardi ook nog wat te doen, met Arrows en Prost had je toen nog een paar achterhoede teams en dat leverde wel leuke gevechten op.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat kan ook wel komen doordat Flavio ze daar neerzette.
Van Alonso verwacht ik ook wel veel.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alonso kan wel een grote meneer worden, denk ik.
En hij is idd daar neergezet, dus het is niet echt de verdienste van Minardi als ie prijzen gaat pakken.
Er zullen echt wel merken zitten die graag een team zouden willen.. Maar goed, een F1 auto zet je niet zomaar in elkaar. Dus als het al gebeurt dan zal het nog wel even duren.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
doodbloedend is mss nog iets te positief
Ik begrijp ook niet dat een Stoddert er nog lol in heeft. Het is gewoon niets en zal nooit iets worden. Ik zou de hele zooi verkopen of Bernie dwingen te investeren
Heb je gelijk in. Opzich wel knap dat Minardi elk jaar weer overleefd maar leuk is het niet. Rijdende chicanes aldus Olav molquote:Op zondag 20 maart 2005 08:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar toen had Minardi ook nog wat te doen, met Arrows en Prost had je toen nog een paar achterhoede teams en dat leverde wel leuke gevechten op.
Tegenwoordig houdt Minardi niet eens Jordan bij.
Ja,quote:Op zondag 20 maart 2005 08:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ik blijf het raar vinden geen banden wissels meer![]()
Het is een helskarwei om een topteam op te zetten. Ik denk dat de meeste fabrikanten zich daar in vergissen.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er zullen echt wel merken zitten die graag een team zouden willen.. Maar goed, een F1 auto zet je niet zomaar in elkaar. Dus als het al gebeurt dan zal het nog wel even duren.. Porsche
. zou ik wel graag willen zien. Of een Amerikaans merk.. Niet omdat ik daar zo van houd, maar die hebben ongetwijfeld meer ambitie en geld dan Paul S. en co.
Respect voor wat precies?quote:Op zondag 20 maart 2005 08:41 schreef Remzz het volgende:
Tja je moet denk ik wel respect voor Minardi hebben ik denk dat als ik Paul Stoddard was het allang voor gezien had gehouden.
Ik vind het een belachelijke regel. Bandenwissels horen gewoon bij de F1quote:Op zondag 20 maart 2005 08:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja,.
Helaas moeten we nu ook de spaarzame, vermakelijke blunders missen, zoals Ferrari een jaar of 3 geleden..
Daar heb je je bandenwisselquote:Op zondag 20 maart 2005 08:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind het een belachelijke regel. Bandenwissels horen gewoon bij de F1
Hopelijk komt het ooit weer terug. Liever vandaag dan morgen![]()
Naja, de eerste stap tot verzoening is al gezet nadat de Indy aan de F1 kalender werd toegevoegd..quote:Op zondag 20 maart 2005 08:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is een helskarwei om een topteam op te zetten. Ik denk dat de meeste fabrikanten zich daar in vergissen.
Een Porsche F1 team zou idd fantastisch zijn. Ik blijf het hopen
Ik vind het wel iets voor Chevrolet om een F1 te nemen. Zeker ook om naamsbekendheid te genereren in Europa maar aan de andere kant F1 is niet echt Amerikaans dus wellicht niet interessant genoeg voor ze.
Dat ze er nog steeds bij zijn en elke keer toch alles uit de kast halen om alleen maar te kunnen racen.quote:
Ja en daar ligt mss het probleem. GM ziet ook wel mochten ze uberhaupt interessen tonen in F1 dat het makkelijker gezegd is dan gedaan om een topteam te beginnen laat staan succesvol worden. Kijk maar naar Toyota de afgelopen jaren, BAR en Jaguar.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Naja, de eerste stap tot verzoening is al gezet nadat de Indy aan de F1 kalender werd toegevoegd..
En naamsbekendheid zou wsl juist DE reden zijn om het te doen, ondanks dat het misschien niet 'Amerikaans' is.. Echter is het dan wel noodzaak dat je een goed team hebt, anders is het alles behalve goed voor het imago..
Ach, je moet toch wat met je tijd als miljonair.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat ze er nog steeds bij zijn en elke keer toch alles uit de kast halen om alleen maar te kunnen racen.
Kut, m'n manager.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:47 schreef Ambrosius het volgende:
Villeneuve eraf!
Ja,quote:Op zondag 20 maart 2005 08:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja en daar ligt mss het probleem. GM ziet ook wel mochten ze uberhaupt interessen tonen in F1 dat het makkelijker gezegd is dan gedaan om een topteam te beginnen laat staan succesvol worden. Kijk maar naar Toyota de afgelopen jaren, BAR en Jaguar.
Maar desalniettemin moeten ze het gewoon doen
Ja maar ook in de kwali bakt hij er niets van en vorige race in Melbourne was het ook geen succes.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
Daar kon Villeneuve weinig aan doen
Opzich is dat wel beter hoewel de F1 en priveteams toch wel een rijke geschiedenis hebben. Maar we moeten naar de toekomst kijken. Het is allemaal gewoon te zakelijk en te groot geworden je moet tegenwoordig wel een fabrieksteam zijn om succes te kunnen boeken.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja,.
Nog mooier zou zijn als er alleen fabrieksteams waren,.
ja, als dit al niet mag dan blijft er niks anders over dan simpel rondjes rijden.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Olav mol gelijk met z'n stop and go
Voor dit soort acties kijken we toch juist!
Helemaal netjes was het niet. Maar ik wil geen stop and go voor Ralf. Ik heb Toyota in mijn f1 managerquote:Op zondag 20 maart 2005 08:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Olav mol gelijk met z'n stop and go
Voor dit soort acties kijken we toch juist!
Inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2005 08:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Helemaal netjes was het niet. Maar ik wil geen stop and go voor Ralf. Ik heb Toyota in mijn f1 manager
Met een beetje geluk is die nog slechter dan dezequote:Op zondag 20 maart 2005 09:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm, ik verwacht dat Ferrari de nieuwe auto toch maar wat eerder moet gaan introduceren.
Ik Trulliquote:Op zondag 20 maart 2005 09:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar ik heb Heidfeld in mijn team! [afbeelding]
ik ook!quote:Op zondag 20 maart 2005 09:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar ik heb Heidfeld in mijn team! [afbeelding]
toeval ik ookquote:
Mee eensquote:Op zondag 20 maart 2005 09:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind het wel een gemis dat er geen banden meer gewisseld mogen worden, de regel mag er meteen weer vanaf van mij...
Zoete wraakquote:Op zondag 20 maart 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Coulthard Schumacher nou even voorbij gaat.
Daar is 'iequote:Op zondag 20 maart 2005 09:15 schreef MrX1982 het volgende:
Hopelijk moet Michael nog een keer stoppen
Eigenlijk moet Heidfeld Trulli nog voorbij.quote:Op zondag 20 maart 2005 09:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Ralf Montoya nog ff voorbij
Doe maar nietquote:Op zondag 20 maart 2005 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eigenlijk moet Heidfeld Trulli nog voorbij.![]()
Neuh.quote:Op zondag 20 maart 2005 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Heidfeld Trulli nog voorbij.![]()
euh voor de manager goed, maar voor mij dan netquote:Op zondag 20 maart 2005 09:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dit gaat een goed weekend worden qua punten
Eigenlijk moet Ralf Montoya nog ff voorbij
Manager gaat toch voor persoonlijke favorieten en vijandenquote:Op zondag 20 maart 2005 09:31 schreef JPM01 het volgende:
euh voor de manager goed, maar voor mij dan net![]()
Lange dag achter de rug die Olavquote:Op zondag 20 maart 2005 09:37 schreef Ambrosius het volgende:
"Dan zie je toch weer 3 verschillende mannen op het podium, dat is de laatste jaren heel vaak geweest."
Volgens mij is dat altijd Olav.
volgens mij is dit een anderquote:Op zondag 20 maart 2005 09:40 schreef MrX1982 het volgende:
Trulli heeft toch een Nederlandse vriend is hij overleden?
Ah ok tnx voor de info. Dino Toso bedoelde ik iddquote:Op zondag 20 maart 2005 09:45 schreef JPM01 het volgende:
volgens mij is dit een ander
Dino Toso is inmiddels weer aan het werk
Hoe heb je dat zo snel berekend?quote:501 punten![]()
![]()
gewoon ff de puntentelling op via de puntentling gedaan. hier zit de -10 voor de klapband van raikkonen in. anders was het 511 geweestquote:Op zondag 20 maart 2005 09:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah ok tnx voor de info. Dino Toso bedoelde ik idd
[..]
Hoe heb je dat zo snel berekend?
Mooi aantal
Zonde van die klapband maar ja je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 09:49 schreef JPM01 het volgende:
gewoon ff de puntentelling op via de puntentling gedaan. hier zit de -10 voor de klapband van raikkonen in. anders was het 511 geweest
Daarom kijk ik dat nooit. Scheelt me weer een hoop ergenis.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:13 schreef MrX1982 het volgende:
Vreselijk die studio uitzending. Zo amateuristisch en zo nietszeggend
Al dat sbs6 volk in de studio, alsjeblieft zeg die wil ik echt niet zien
idd en het stomste is dat ze nooit rechtstreeks de pers conferentie laten zien. Daarvoor moet je naar Belgie Canvas kijkenquote:Op zondag 20 maart 2005 10:13 schreef MrX1982 het volgende:
Vreselijk die studio uitzending. Zo amateuristisch en zo nietszeggend
Al dat sbs6 volk in de studio, alsjeblieft zeg die wil ik echt niet zien
Ik zal wel een stuk lager zitten. Ik moest weer zo nodig de Toyotamotor inwisselen.quote:Op zondag 20 maart 2005 09:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonde van die klapband maar ja je kan niet alles hebben.
501 is netjes. Ik verwacht een flinke stijging in het algemeen klassement
Ik zag het idd. Slechte keuze achterafquote:Op zondag 20 maart 2005 10:20 schreef ElmarO het volgende:
Ik zal wel een stuk lager zitten. Ik moest weer zo nodig de Toyotamotor inwisselen.
*maar een tijdje met z'n hoofd tegen de muur aan gaat slaan![]()
Een hele slechte keuze. Heb jij nog iets waarmee ik hard tegen me hoofd kan slaan?quote:Op zondag 20 maart 2005 10:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zag het idd. Slechte keuze achteraf
Sukkel
Een honkbal knuppel?quote:Op zondag 20 maart 2005 10:24 schreef ElmarO het volgende:
Een hele slechte keuze. Heb jij nog iets waarmee ik hard tegen me hoofd kan slaan?
Heb je niks harders?quote:Op zondag 20 maart 2005 10:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een honkbal knuppel?
Maar hopelijk heb je van deze fout geleerd en zal je hem niet nogmaals maken![]()
Hmm honkbal knuppel is aardig hard dacht ik zoquote:Op zondag 20 maart 2005 10:28 schreef ElmarO het volgende:
Heb je niks harders?
Ik hoop het.
Maar verders toch nog wel een aardige race.
ik ben ook tevredenquote:Op zondag 20 maart 2005 10:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm honkbal knuppel is aardig hard dacht ik zo
Maar als je een goede keuze had gemaakt had je nu 501 punten erbij kunnen hebben
Maar was een leuke race met een goed resultaat voor mijn f1 manager. Ik ben een tevreden mens en teameigenaar![]()
Maar zij heeft minder punten in de vorige race. Maar idd goed team voor deze racequote:Op zondag 20 maart 2005 10:41 schreef ElmarO het volgende:
Ik dus wat minder. Maar Shreever heeft helemaal veel punten gescoord.
zij heeft 627quote:Op zondag 20 maart 2005 10:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar zij heeft minder punten in de vorige race. Maar idd goed team voor deze race
Zap naar de Belgquote:Op zondag 20 maart 2005 10:21 schreef MrX1982 het volgende:
Ja ik weet eigenlijk niet waarom mijn tv nog aanstond tijdens de studio uitzending. Te lui om uit te zetten maar niet kijken scheelt idd enorm veel ergernissen
idd. 1000 strafpunten voor renault in de managerquote:Op zondag 20 maart 2005 11:14 schreef -Xerxes- het volgende:
Kuthomo van een fisi die mijn webber eruit rijdt!
KUTHOMO!!!!!
Oh dat zal ik onthouden voor de volgende races.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zap naar de Belg
Die blijven beelden van het circuit uitzenden na de podium ceremonie en live de persconferentie.
Alonso is van 29 juli 1981. Ik weet alleen niet wie de jongste kampioen ooit is.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:55 schreef jojomen4 het volgende:
Wie is de jongste Formule 1 kampioen (over een seizoen) in de geschiedenis? En hoe oud is Alonso?
Youngest World Champion - Emerson Fittipaldi (1972) - 25 Years, 9 Monthsquote:Op zondag 20 maart 2005 15:55 schreef jojomen4 het volgende:
Wie is de jongste Formule 1 kampioen (over een seizoen) in de geschiedenis? En hoe oud is Alonso?
Dank.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:33 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Youngest World Champion - Emerson Fittipaldi (1972) - 25 Years, 9 Months
Dat komt omdat Jos er niet bij is natuurlijk. Die maakte het voor jou erg spannend.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:43 schreef Furby het volgende:
Wat een kutrace. Het enige verschil is de kleur van de wagen op nr1 maar ik heb het gevoel dat de races nog saaier zijn dan afgelopen jaren.
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:48 schreef Seal_force het volgende:
De oude en nieuwe ferrari.. Wat is het verschil?
Eigenlijk hè... had de formule 1 best op RTL mogen blijven, uiteraard zonder Ruud ter Weijden (quote:Op zondag 20 maart 2005 16:18 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat is dit voor een kansloos onderdeel van het programma?! gaan ze met bordjes de race beoordelen. En zo'n Ferrari nerd geeft de race een onvoldoende omdat Ferrari het niet goed deed, hoe verrassend.
Zit het onderdeel "formule van Dam" er ook nog in?? omg een top 5 van F1 crashes.
Nou SBS heeft zo zijn voordelen, en dan voornamelijk het ontbreken van de reclame onderbrekingen tijdens de race vind ik een groot pluspunt. Maar qua programma vond ik RTL5 een stuk boeiender qua opzet. De show van SBS kan mij geen minuut echt boeien als ik eerlijk ben, en bij de uitzending van RTL5 had ik qua sfeer en opzet een beter gevoel.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eigenlijk hè... had de formule 1 best op RTL mogen blijven, uiteraard zonder Ruud ter Weijden (), maar dan met Wilfred Genee die alles aan elkaar praat.
Als je het hebt hoe je een goede voor -en nabeschouwing moet maken kan je zeker terecht bij RTL Duitslandquote:Op zondag 20 maart 2005 20:15 schreef -Hans- het volgende:
Nou SBS heeft zo zijn voordelen, en dan voornamelijk het ontbreken van de reclame onderbrekingen tijdens de race vind ik een groot pluspunt. Maar qua programma vond ik RTL5 een stuk boeiender qua opzet. De show van SBS kan mij geen minuut echt boeien als ik eerlijk ben, en bij de uitzending van RTL5 had ik qua sfeer en opzet een beter gevoel.
Ruud was zeker niet geweldig maar bij hem had ik wel het idee dat er enige vorm van historische kennis aanwezig was, en dat is iets wat ik bij Viktor huppelepup nog wel mis.
Maar goed het voor programma en het na programma skip ik meestal, ik kijk dan liever naar de Duitse RTL.
ik had dus net trulli gekochtquote:Op maandag 21 maart 2005 08:01 schreef Lionheaad het volgende:
Wat een klote weekend. Had net de toyota onderdelen ingewisseld.
Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Het prijzengeld is het dubbele van je aantal punten. Bijvoorbeeld:100 punten is ¤2.000.000quote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef awdavelaar het volgende:
Weet iemand waar het prijzengeld wat je krijgt voor je budget op gebaseerd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |