Hij staat als STOP bij de live timingquote:Op zondag 20 maart 2005 08:08 schreef Ambrosius het volgende:
En dan hebben we Friesacher nog niet genoemd..of kon 'ie weer door?
Denk het niet.. maar ik zou weleens wat herhalingen willen zien...quote:Op zondag 20 maart 2005 08:08 schreef Ambrosius het volgende:
En dan hebben we Friesacher nog niet genoemd..of kon 'ie weer door?
jazeker 193 punten alquote:Op zondag 20 maart 2005 08:10 schreef MrX1982 het volgende:
JPM01, mooi dat we Friesacher hebben gedumpt bij f1 manager
jupquote:Op zondag 20 maart 2005 08:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Moet een goed weekend gaan worden als iedereen blijft rijden en Trulli zijn best blijft doen
Zitten Fiat motors inquote:Op zondag 20 maart 2005 08:15 schreef JPM01 het volgende:
jup
maar wat rijden die ferrari's traag zeg![]()
Als de geruchten waar zijn dat Williams volgend jaar BMW kwijt raakt gaat Button daar liever niet heen denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:17 schreef MrX1982 het volgende:
Hij kan iig volgend jaar wel naar Williams
Zou best kunnen. Bridgestone heeft maar 3 teams. Maar aan de andere kant Ferrari heeft 2 testcircuits.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:18 schreef Libris het volgende:
volgens sky racet ferrari niet competatief omdat de banden te slecht zijn.. pas als de banden beter zijn gaan ze met de nieuwe ferrari rijden, misschien niet in Bahrein, maar later
Hmm daar had ik nog niet bij stil gestaan. Dan is het idd de vraag of hij nog naar Williams gaat.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als de geruchten waar zijn dat Williams volgend jaar BMW kwijt raakt gaat Button daar liever niet heen denk ik.
Terecht voor Albersquote:Op zondag 20 maart 2005 08:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus wat zijn die Minardi's irritant traag.
Arme Albers..
Ja idd ik vraag me al jaren af wat Minardi nog in de F1 doet. Je krijgt gewoon medelijden met zequote:Op zondag 20 maart 2005 08:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als er interesse is moet Stoddart zijn team verkopen... zo is er toch geen eer aan te behalen?
Zou het niet erg vindenquote:Op zondag 20 maart 2005 08:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
2005 wordt trouwens het jaar van Renault..
Back in style.
Mja, het verpest het toch een beetje imo.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Terecht voor Albers
Komt zijn arrogantie wel ten goede
Volgend jaar Midland F1. Kijken wat het gaat wordenquote:Op zondag 20 maart 2005 08:26 schreef Libris het volgende:
jordan is trouwens ook dramatisch....
Mee eens. Stoddart moet de boel gewoon verkopen aan iemand die geld heeft en serieus wil investeren in de F1. Want op deze manier slaat het gewoon nergens op. Met een straat auto ben je nog sneller dan Minardiquote:Op zondag 20 maart 2005 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, het verpest het toch een beetje imo.
Eruit met Minardi! Zet er een team voor in de plaats dat WEL ambities heeft, en de (financiele) middelen om dat te verwezelijken
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:26 schreef Libris het volgende:
jordan is trouwens ook dramatisch....
En Minardi is nou ook niet echt een opstapje voor grote talenten.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mee eens. Stoddart moet de boel gewoon verkopen aan iemand die geld heeft en serieus wil investeren in de F1. Want op deze manier slaat het gewoon nergens op. Met een straat auto ben je nog sneller dan Minardi
Nee, wij hebben Olav Mol, die kwekt constant doorquote:Op zondag 20 maart 2005 08:32 schreef Libris het volgende:
SBS heeft ook team radio?
Vroeger nog wel. Webber en Alonso(toch?) bijv.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
En Minardi is nou ook niet echt een opstapje voor grote talenten.
Daar is de auto simpelweg te slecht voor.
Doodbloedend? Al jaren in verre staat van ontbinding zul je bedoelen..quote:Op zondag 20 maart 2005 08:32 schreef MrX1982 het volgende:
Het is gewoon een doodbloedend project.
Albers gaat het toch niet ver schoppen en Friesacher tsja volgens mij ook geen supertalent.
Sky luistert soms mee met team radio en Martin Brundle legt het dan even uitquote:Op zondag 20 maart 2005 08:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, wij hebben Olav Mol, die kwekt constant door![]()
doodbloedend is mss nog iets te positiefquote:Op zondag 20 maart 2005 08:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Doodbloedend? Al jaren in verre staat van ontbinding zul je bedoelen...
Zelfs met al die nieuwe regeltjes zijn ze 'dead last'. Hell, die auo is niet eens af......
Alonso kan wel een grote meneer worden, denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vroeger nog wel. Webber en Alonso(toch?) bijv.
Maar dat kan ook wel komen doordat Flavio ze daar neerzette.
Maar toen had Minardi ook nog wat te doen, met Arrows en Prost had je toen nog een paar achterhoede teams en dat leverde wel leuke gevechten op.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat kan ook wel komen doordat Flavio ze daar neerzette.
Van Alonso verwacht ik ook wel veel.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alonso kan wel een grote meneer worden, denk ik.
En hij is idd daar neergezet, dus het is niet echt de verdienste van Minardi als ie prijzen gaat pakken.
Er zullen echt wel merken zitten die graag een team zouden willen.. Maar goed, een F1 auto zet je niet zomaar in elkaar. Dus als het al gebeurt dan zal het nog wel even duren.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
doodbloedend is mss nog iets te positief
Ik begrijp ook niet dat een Stoddert er nog lol in heeft. Het is gewoon niets en zal nooit iets worden. Ik zou de hele zooi verkopen of Bernie dwingen te investeren
Heb je gelijk in. Opzich wel knap dat Minardi elk jaar weer overleefd maar leuk is het niet. Rijdende chicanes aldus Olav molquote:Op zondag 20 maart 2005 08:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar toen had Minardi ook nog wat te doen, met Arrows en Prost had je toen nog een paar achterhoede teams en dat leverde wel leuke gevechten op.
Tegenwoordig houdt Minardi niet eens Jordan bij.
Ja,quote:Op zondag 20 maart 2005 08:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ik blijf het raar vinden geen banden wissels meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |