Watnou saai. Een stuk of wat uitvallers en onze Albers dik in de punten met zn nieuwe motor!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:14 schreef Tito het volgende:
hopelijk houden de motoren het deze race. Ben bang voor veel uitvallers en daardoor saaie race.
nee zijn 3e GP hij reed al voor minardi 2 races in 2002quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit livetiming te kijken, en daar rijdt Anthony Davidson rond. Sato staat niet in de lijstHet is geen vrijdag meer, dus ik kan niet anders doen als aannemen dat Davidson zondag ze eerste GP gaat rijden om welke reden dan ook?
dacht je dat die sneller dan de rest wasquote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:59 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
wacht maar tot de 2005 auto er is
Ik ga slapen, ben zo verrot op dit moment dat ik vroeg mij bedje in duik....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Atreidez het volgende:
Als er eenmaal griep heerstEr is er al 1 invaller geweest dit seizoen. Maarja, met die bridgestones kan je toch weinig klaarspelen in dit weer. In een regenrace kan t leuk worden.
Twijfel om te gaan slapen of op te blijvenKlotetijden.
Voktor is erger. Zo'n sbs 6 ventjequote:Op zondag 20 maart 2005 07:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Idd.. bijna net zo erg als Ruud Ter Weijden![]()
mogguh
nopequote:Op zondag 20 maart 2005 07:57 schreef MrX1982 het volgende:
Albers die kerel is nog slechter dan zijn teamgenoot
Hoeveel seizoenen zou hij het uithouden. Ik gok hooguit 3
Libris goede sattelietzender gevonden dit keer?
Ik vraag me af of het hem ooit gaat lukken iets te presteren in de formule 1.quote:Op zondag 20 maart 2005 07:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mjah.. wil Albers iets bereiken in de formule 1 dan zal hij zijn teamgenoot dit jaar echt enorm hard eruit moeten rijden.
Voorlopig ziet dat er niet zo goed uit...
Dat is wel balenquote:Op zondag 20 maart 2005 08:01 schreef Libris het volgende:
nope![]()
Satelietschotels zijn verboden in Singapore
F1 live timing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |