idd. 1000 strafpunten voor renault in de managerquote:Op zondag 20 maart 2005 11:14 schreef -Xerxes- het volgende:
Kuthomo van een fisi die mijn webber eruit rijdt!
KUTHOMO!!!!!
Oh dat zal ik onthouden voor de volgende races.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zap naar de Belg
Die blijven beelden van het circuit uitzenden na de podium ceremonie en live de persconferentie.
Alonso is van 29 juli 1981. Ik weet alleen niet wie de jongste kampioen ooit is.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:55 schreef jojomen4 het volgende:
Wie is de jongste Formule 1 kampioen (over een seizoen) in de geschiedenis? En hoe oud is Alonso?
Youngest World Champion - Emerson Fittipaldi (1972) - 25 Years, 9 Monthsquote:Op zondag 20 maart 2005 15:55 schreef jojomen4 het volgende:
Wie is de jongste Formule 1 kampioen (over een seizoen) in de geschiedenis? En hoe oud is Alonso?
Dank.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:33 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Youngest World Champion - Emerson Fittipaldi (1972) - 25 Years, 9 Months
Dat komt omdat Jos er niet bij is natuurlijk. Die maakte het voor jou erg spannend.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:43 schreef Furby het volgende:
Wat een kutrace. Het enige verschil is de kleur van de wagen op nr1 maar ik heb het gevoel dat de races nog saaier zijn dan afgelopen jaren.
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:48 schreef Seal_force het volgende:
De oude en nieuwe ferrari.. Wat is het verschil?
Eigenlijk hè... had de formule 1 best op RTL mogen blijven, uiteraard zonder Ruud ter Weijden (quote:Op zondag 20 maart 2005 16:18 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat is dit voor een kansloos onderdeel van het programma?! gaan ze met bordjes de race beoordelen. En zo'n Ferrari nerd geeft de race een onvoldoende omdat Ferrari het niet goed deed, hoe verrassend.
Zit het onderdeel "formule van Dam" er ook nog in?? omg een top 5 van F1 crashes.
Nou SBS heeft zo zijn voordelen, en dan voornamelijk het ontbreken van de reclame onderbrekingen tijdens de race vind ik een groot pluspunt. Maar qua programma vond ik RTL5 een stuk boeiender qua opzet. De show van SBS kan mij geen minuut echt boeien als ik eerlijk ben, en bij de uitzending van RTL5 had ik qua sfeer en opzet een beter gevoel.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eigenlijk hè... had de formule 1 best op RTL mogen blijven, uiteraard zonder Ruud ter Weijden (), maar dan met Wilfred Genee die alles aan elkaar praat.
Als je het hebt hoe je een goede voor -en nabeschouwing moet maken kan je zeker terecht bij RTL Duitslandquote:Op zondag 20 maart 2005 20:15 schreef -Hans- het volgende:
Nou SBS heeft zo zijn voordelen, en dan voornamelijk het ontbreken van de reclame onderbrekingen tijdens de race vind ik een groot pluspunt. Maar qua programma vond ik RTL5 een stuk boeiender qua opzet. De show van SBS kan mij geen minuut echt boeien als ik eerlijk ben, en bij de uitzending van RTL5 had ik qua sfeer en opzet een beter gevoel.
Ruud was zeker niet geweldig maar bij hem had ik wel het idee dat er enige vorm van historische kennis aanwezig was, en dat is iets wat ik bij Viktor huppelepup nog wel mis.
Maar goed het voor programma en het na programma skip ik meestal, ik kijk dan liever naar de Duitse RTL.
ik had dus net trulli gekochtquote:Op maandag 21 maart 2005 08:01 schreef Lionheaad het volgende:
Wat een klote weekend. Had net de toyota onderdelen ingewisseld.
Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |