Het is een helskarwei om een topteam op te zetten. Ik denk dat de meeste fabrikanten zich daar in vergissen.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er zullen echt wel merken zitten die graag een team zouden willen.. Maar goed, een F1 auto zet je niet zomaar in elkaar. Dus als het al gebeurt dan zal het nog wel even duren.. Porsche
. zou ik wel graag willen zien. Of een Amerikaans merk.. Niet omdat ik daar zo van houd, maar die hebben ongetwijfeld meer ambitie en geld dan Paul S. en co.
Respect voor wat precies?quote:Op zondag 20 maart 2005 08:41 schreef Remzz het volgende:
Tja je moet denk ik wel respect voor Minardi hebben ik denk dat als ik Paul Stoddard was het allang voor gezien had gehouden.
Ik vind het een belachelijke regel. Bandenwissels horen gewoon bij de F1quote:Op zondag 20 maart 2005 08:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja,.
Helaas moeten we nu ook de spaarzame, vermakelijke blunders missen, zoals Ferrari een jaar of 3 geleden..
Daar heb je je bandenwisselquote:Op zondag 20 maart 2005 08:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind het een belachelijke regel. Bandenwissels horen gewoon bij de F1
Hopelijk komt het ooit weer terug. Liever vandaag dan morgen![]()
Naja, de eerste stap tot verzoening is al gezet nadat de Indy aan de F1 kalender werd toegevoegd..quote:Op zondag 20 maart 2005 08:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is een helskarwei om een topteam op te zetten. Ik denk dat de meeste fabrikanten zich daar in vergissen.
Een Porsche F1 team zou idd fantastisch zijn. Ik blijf het hopen
Ik vind het wel iets voor Chevrolet om een F1 te nemen. Zeker ook om naamsbekendheid te genereren in Europa maar aan de andere kant F1 is niet echt Amerikaans dus wellicht niet interessant genoeg voor ze.
Dat ze er nog steeds bij zijn en elke keer toch alles uit de kast halen om alleen maar te kunnen racen.quote:
Ja en daar ligt mss het probleem. GM ziet ook wel mochten ze uberhaupt interessen tonen in F1 dat het makkelijker gezegd is dan gedaan om een topteam te beginnen laat staan succesvol worden. Kijk maar naar Toyota de afgelopen jaren, BAR en Jaguar.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Naja, de eerste stap tot verzoening is al gezet nadat de Indy aan de F1 kalender werd toegevoegd..
En naamsbekendheid zou wsl juist DE reden zijn om het te doen, ondanks dat het misschien niet 'Amerikaans' is.. Echter is het dan wel noodzaak dat je een goed team hebt, anders is het alles behalve goed voor het imago..
Ach, je moet toch wat met je tijd als miljonair.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat ze er nog steeds bij zijn en elke keer toch alles uit de kast halen om alleen maar te kunnen racen.
Kut, m'n manager.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:47 schreef Ambrosius het volgende:
Villeneuve eraf!
Ja,quote:Op zondag 20 maart 2005 08:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja en daar ligt mss het probleem. GM ziet ook wel mochten ze uberhaupt interessen tonen in F1 dat het makkelijker gezegd is dan gedaan om een topteam te beginnen laat staan succesvol worden. Kijk maar naar Toyota de afgelopen jaren, BAR en Jaguar.
Maar desalniettemin moeten ze het gewoon doen
Ja maar ook in de kwali bakt hij er niets van en vorige race in Melbourne was het ook geen succes.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
Daar kon Villeneuve weinig aan doen
Opzich is dat wel beter hoewel de F1 en priveteams toch wel een rijke geschiedenis hebben. Maar we moeten naar de toekomst kijken. Het is allemaal gewoon te zakelijk en te groot geworden je moet tegenwoordig wel een fabrieksteam zijn om succes te kunnen boeken.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja,.
Nog mooier zou zijn als er alleen fabrieksteams waren,.
ja, als dit al niet mag dan blijft er niks anders over dan simpel rondjes rijden.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Olav mol gelijk met z'n stop and go
Voor dit soort acties kijken we toch juist!
Helemaal netjes was het niet. Maar ik wil geen stop and go voor Ralf. Ik heb Toyota in mijn f1 managerquote:Op zondag 20 maart 2005 08:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Olav mol gelijk met z'n stop and go
Voor dit soort acties kijken we toch juist!
Inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2005 08:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Helemaal netjes was het niet. Maar ik wil geen stop and go voor Ralf. Ik heb Toyota in mijn f1 manager
Met een beetje geluk is die nog slechter dan dezequote:Op zondag 20 maart 2005 09:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm, ik verwacht dat Ferrari de nieuwe auto toch maar wat eerder moet gaan introduceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |