Jammer genoeg wel ja maar desalniettemin zijn er ook uitzonderingenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef vdo28 het volgende:
Jammer alleen is dat diegene die het meest aan het materiaal uitgeven vaak het snelst failliet zijn...
Of het slechts uitbetalen (wachten op geld!)...
Stel je voor: Een V8 topline voor dagrittenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Klonk het volgende:
een complete combo is een ander verhaal, maar toch denk ik dat de chauffeur van die combo niet met een dagcabine en 200 pk onderweg gaat
Jammer genoeg zijn dat dingen die je pas weet als je getekend hebquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:15 schreef Klonk het volgende:
ik zou d'r voor tekenen
ik heb nu ook een baas die goed is qua uitbetaling en wagenpark
Ik kan maar weinig zeggen behalve:"Wauw!"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Virus.NL het volgende:
Even pimpen met mijn weekend-speeltje![]()
Dinsdagavond hoef ik hem pas terug te brengen![]()
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/58547/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Ik zal morgen ofzo nog een paar foto's met mn digicam maken, deze was met mn telefoon gemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:38 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik kan maar weinig zeggen behalve:"Wauw!"
I envy you. Damn wat blijft dat toch een mooie wagenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Virus.NL het volgende:
Even pimpen met mijn weekend-speeltje![]()
Dinsdagavond hoef ik hem pas terug te brengen![]()
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/58547/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Ik. Hetzij op het terrein om even te rangeren maar tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:52 schreef Virus.NL het volgende:
Wie hebben er allemaal nog meer al een keertje met een R-serie gereden? Of andere nieuwe modellen van andere merken?
(zo nog even een rondje met losse trekker rijden, en dan achter slot en grendel zetten)
Opticruise of handbak?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik. Hetzij op het terrein om even te rangeren maar toch
Handbakquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:01 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Opticruise of handbak?
Deze heeft opticruise, het is even wennen (het is een automaat, maar bij wegrijden, achteruitrijden en stilstaan moet je nog wel je koppeling gebruiken) maar vooralsnog ben ik er wel tevreden over
In tegenstelling tot andere merken blijft Scania de koppeling houden voor het wegrijden. Daarna is het volautomatisch tot de 90quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Handbak. Ik dacht trouwens dat die nieuwe R een volautomatische bak had
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:06 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere merken blijft Scania de koppeling houden voor het wegrijden. Daarna is het volautomatisch tot de 90
Volledig mee eensquote:Jammergenoeg is deze 420 nog een 6-cylinderEr gaat niets boven een V8
![]()
Please do soquote:Ik zal vh weekend ook nog even onze 144 naast de R fotograferen![]()
De DAF 65cf is leverbaar in motorvarianten van 185, 220 en 250pk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:22 schreef yup het volgende:
Wat is dan de krachtigste Daf CF ?
...zoals ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Klonk het volgende:
een complete combo is een ander verhaal, maar toch denk ik dat de chauffeur van die combo niet met een dagcabine en 200 pk onderweg gaat
Achja, ze moeten wat...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toen hij dat poste dacht ik ook meteen aan jou
Tja, als het goed is automatisch, alhoewel hij wel het goede aantal assen moet aangeven...quote:Op zondag 15 mei 2005 10:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, en dat bedenk ik me nu pas, hoe werken die maut kastjes eigenlijk? Gaat dat automagisch, of moet je daar zelf nog wat aan doen? Knopjestechnisch zeg maar.
Ik heb namelijk de vervelende neiging om van alle knopjes uit te proberen wat het doet, en dat kon met zulke dingen wel eens een duur geintje worden
Bij ons hebben we ook zo'n trailer, en ik had hem gister mee...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Achja, ze moeten wat...
Die auto van die collega was trouwens een piekfijne XF. Man wat stuurt dat heerlijk
Dinsdag voor het eerst naar Duitsland, naar Solingen en Haan. En met een fatsoenlijke auto, wat precies weet ik niet, maar niet met het supertrekkertje iig
En een trailer met 2 assen waarvan de achterste gestuurd, is ook een rare gewaarwording zeg. Dat draait ongeveer recht achter de cabine mee. Stuur je over een rotonde, kijk je in de spiegel, denk je: wtf, waar is die trailer gebleven
Ik heb alleen nog maar met losse trekker gereden, misschien dat ik eind vd middag of morgen even een oplegger erachter hang om te kijken hoe het rijdt.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:15 schreef vdo28 het volgende:
Super Virus, hoe rijd zo'n nieuwe scania?
Tja, het transport moet je echt willen.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik wil ook graag mijn C bewijs & diploma gaan halen en binnenland gaan rijden, heb er echt zin in, echt een beroep dat bij me past.![]()
![]()
Iemand nog aanraders voor een rijschool in de omgeving van Arnhem ?
Tja zoals ik zei, ik heb gister nog een gestuurde mee gehad maar dat ding zwenkt zo gruwelijk veel uit, ik kom veel op fabrieksterreinen en dan heb je van die betonnen randen van 1 meter hoog waar je door heen moet maar als je daar een bocht wil maken dan zwenkt hij zo vlak er bij langsquote:Op zondag 15 mei 2005 15:47 schreef JosvG het volgende:
kan er iemand die met gestuurde oplegger rijdt (of het liefste meerdere mensen) me ook vertellen van welke fabriek de stuursystemen afkomen?
tevens ben ik benieuwd waarom vdo28 er slechte ervaringen mee heeft.
Waar ze ook de oplegger maken hequote:Op zondag 15 mei 2005 15:47 schreef JosvG het volgende:
kan er iemand die met gestuurde oplegger rijdt (of het liefste meerdere mensen) me ook vertellen van welke fabriek de stuursystemen afkomen?
Thanks, hier heb ik echt wat aanquote:Op zondag 15 mei 2005 13:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Richard_Zutphen: ik zou je aanraden om eens een paar dagen met een chauffeur mee te rijden, om te kijken of de praktijk inderdaad met jouw voorstelling overeenkomt. Daarna mag je eens fijn aan het rekenen of je het kostenplaatje ook rond kunt breien, want geloof me, het kan een flinke duit kosten. Daarnaast kan ik je aanraden om, als je toch bezig bent, meteen CE er ook bij te doen. De meeste werkgevers vragen daarom, en je weet nooit waar het goed voor is.
Dan zou ik op zoek gaan naar een rijschool die bij voorkeur géén fonkelnieuwe auto heeft staan. Dat klinkt even raar, maar het punt is dat je als onervaren chauffeur écht niet meteen de mooie auto's van de zaak meekrijgt. Je mag dan eerst een paar weken rondtuffen met de oude rammelende gebakjes. Been there, done thatEn het is wel fijn dat je dan gewend bent met oude rammelende zooi te rijden. Echt.
Vraag over meesturende achteras vrachtwagenquote:Op zondag 15 mei 2005 15:47 schreef JosvG het volgende:
kan er iemand die met gestuurde oplegger rijdt (of het liefste meerdere mensen) me ook vertellen van welke fabriek de stuursystemen afkomen?
Tja nogmaals, je moet er een passie voor hebben.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:19 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Thanks, hier heb ik echt wat aan![]()
Ik ben al 2 keer mee geweest, naar Duitsland en Benelux.
Beviel me zeer goed.
Ga nu eerst naar het kostenplaatje kijken en daarna weer verder neuzen.
Voorlopig heb ik een goede baan dus er is geen echte haast mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |