Ja jongens, ik weet het, maar die mannen die met 280pk de brenner door gingen, hadden tenminste een splitterbak, ik niet! Gewoon een kale 8-bak, en that's it. De cabine is tov de trailer zo smal dat je, als je heel iets een bochtje maakt op de provinciale weg, je meteen in 1 van de beide spiegels niets meer ziet. Is ook zo lekker bij het achteruit voor het dock rijden, het gaat wel, maar het is echt niet handig ofzo...
Het is dan ook een fscking rangeertrekkertje, hij moet nu de hele dag de weg op omdat ze materieel te kort hebben atm, en nood breekt wet. En dat ik daar als nieuwste chauffeur met de minste ervaring dan het lulletje voor ben, snap ik ook wel
![]()
Alleen zo vervelend dat alles en iedereen die je spreekt, je staat uit te lachen...
Edit: hij heeft nog 1 op 2,76 nodig ook, om vooruit te komen. En dan laat ik 'm de hele dag lopen, want het luchtsysteem is zó lek, dat je al geen lucht meer hebt tegen de tijd dat je onder in de put staat...
Ik trek er overigens dus een volle vracht diepgevroren aardappelmeuk mee, het geen opzich zo'n 24 ton weegt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Bartholomeus op 05-05-2005 11:34:07 ]
[b]Op
maandag 28 mei 2012 19:03 schreef
freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.