Jammer genoeg wel ja maar desalniettemin zijn er ook uitzonderingenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef vdo28 het volgende:
Jammer alleen is dat diegene die het meest aan het materiaal uitgeven vaak het snelst failliet zijn...
Of het slechts uitbetalen (wachten op geld!)...
Stel je voor: Een V8 topline voor dagrittenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Klonk het volgende:
een complete combo is een ander verhaal, maar toch denk ik dat de chauffeur van die combo niet met een dagcabine en 200 pk onderweg gaat

Jammer genoeg zijn dat dingen die je pas weet als je getekend hebquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:15 schreef Klonk het volgende:
ik zou d'r voor tekenen
ik heb nu ook een baas die goed is qua uitbetaling en wagenpark

Ik kan maar weinig zeggen behalve:"Wauw!"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Virus.NL het volgende:
Even pimpen met mijn weekend-speeltje![]()
Dinsdagavond hoef ik hem pas terug te brengen![]()
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/58547/thumb.jpg]afbeelding][/url]

Ik zal morgen ofzo nog een paar foto's met mn digicam maken, deze was met mn telefoon gemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:38 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik kan maar weinig zeggen behalve:"Wauw!"

I envy you. Damn wat blijft dat toch een mooie wagenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Virus.NL het volgende:
Even pimpen met mijn weekend-speeltje![]()
Dinsdagavond hoef ik hem pas terug te brengen![]()
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/58547/thumb.jpg]afbeelding][/url]

Ik. Hetzij op het terrein om even te rangeren maar tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:52 schreef Virus.NL het volgende:
Wie hebben er allemaal nog meer al een keertje met een R-serie gereden? Of andere nieuwe modellen van andere merken?
(zo nog even een rondje met losse trekker rijden, en dan achter slot en grendel zetten)

Opticruise of handbak?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik. Hetzij op het terrein om even te rangeren maar toch

Handbakquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:01 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Opticruise of handbak?
Deze heeft opticruise, het is even wennen (het is een automaat, maar bij wegrijden, achteruitrijden en stilstaan moet je nog wel je koppeling gebruiken) maar vooralsnog ben ik er wel tevreden over

In tegenstelling tot andere merken blijft Scania de koppeling houden voor het wegrijden. Daarna is het volautomatisch tot de 90quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Handbak. Ik dacht trouwens dat die nieuwe R een volautomatische bak had

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:06 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere merken blijft Scania de koppeling houden voor het wegrijden. Daarna is het volautomatisch tot de 90
Volledig mee eensquote:Jammergenoeg is deze 420 nog een 6-cylinderEr gaat niets boven een V8
![]()
Please do soquote:Ik zal vh weekend ook nog even onze 144 naast de R fotograferen![]()

De DAF 65cf is leverbaar in motorvarianten van 185, 220 en 250pk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:22 schreef yup het volgende:
Wat is dan de krachtigste Daf CF ?

...zoals ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Klonk het volgende:
een complete combo is een ander verhaal, maar toch denk ik dat de chauffeur van die combo niet met een dagcabine en 200 pk onderweg gaat

Achja, ze moeten wat...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toen hij dat poste dacht ik ook meteen aan jou

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |