Van iemand die niet weet wat Amores Perros is kan ik zo'n opmerking niet serieus nemen. En ja, ik chargeer nu even.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:09 schreef opgebaarde het volgende:
Misschien is het maar goed dat de schrijver van deze film alswel 21 grams en die andere (excuses geen idee hoe die heet) niet meer samenwerkt met deze regisseur
Prima, al was het geen opmerking van mijn kant. Feit is dat de schrijver, het genie achter de verhalen met een andere regisseur verder gaat, maak daar zelf wat van, op dit moment is daar alleen over te filosoferen en heeft iedereen net zoals over films daar een eigen kijk op.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:47 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Van iemand die niet weet wat Amores Perros is kan ik zo'n opmerking niet serieus nemen. En ja, ik chargeer nu even.
Het gaat niet om de hoek, het gaat om dat die scène zo verdomde lang duurt voordat ze geraakt wordt. En die verhalen hangen gewoon niet echt aan elkaar vast, zoals bij Crash (op een ongeloofwaardige manier, dat wel) wél...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:07 schreef JelleS het volgende:
[..]
Waarom zou er een duidelijke link moeten zijn als de thematiek de verhalen al samenvoegt. Waarom zou iets logisch, realistisch en geloofwaardig moeten zijn? Leg mij dat eens uit.
Over dat schot. Als je de hoek bekijkt zou ze nooit zo geraakt kunnen worden. Gelukkig was de rest zo mooi dat het me niks meer uitmaakte. Iemand anders dit nog opgevallen, of heb ik het gewoon verkeerd gezien?
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga er nu heen, maar volgens mij is het niet zo leuke film
Ik zou voor The Departed gaan. Toffe castquote:Op donderdag 16 november 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop daarom ook dat als we er zijn als nog besluiten naar een andere film te gaan
Al gezien, hoop texasquote:Op donderdag 16 november 2006 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zou voor The Departed gaan. Toffe cast
Bij mij liepen er ook van die breezahs weg tijden de filmquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:23 schreef Aventura het volgende:
Mooie film. Wel iets te lang. Er liepen mensen halverwege de film de zaal uit (16-jarigebreezahs). Ook hoorde ik een meisje verzuchten dat ze er niets van begreep. En dat begrijp ik weer niet. Veel valt er aan deze film niet te begrijpen, het is een prachtige sfeerschets. Een film om helemaal door geabsorbeerd te worden. Ik vind de muziek ook echt prachtig, vooral dat stemmige pianonummer op het einde, met de balkonscene...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je gaat er iig over doordenken, het is niet zomaar een film wat je zo weer vergeet.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
En waarom mag dat niet van jou?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:26 schreef Ang3l het volgende:
Helemaal mee eens. Zowel Amores Perros als 21 Grams hebben hetzelfde trucje. Beide mooie films, maar de derde film heeft dat truucje nu wéér.....Maar goed, als ie weer net zo sterk is dan zal ik 'm dat maar vergeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het script dan ook rommelig en soms gewoon lui. De film wordt wel rechtgehouden door het acteerwerk en natuurlijk is Iñárritu een goede regisseur, maar hij mag eens met een andere schrijver gaan samenwerken, de frisheid is uit hun relatie, alsof Arriaga veel moeite had om ook nog eens die derde keer een zwaarmoedige mozaiekfilm uit zijn pen te persen.
[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 19-12-2006 20:30:00 ]The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
wat bedoel je precies met die smiley?quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:42 schreef Viking84 het volgende:
Dus deel 3 vind ik de beste, daarna deel 2 en daarna 1
nou, meestal worden sequels slechter, maar in dit geval dus nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:20 schreef Herald het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met die smiley?
maar het zijn ten eerste geen sequels, en ten tweede is Amores Perros eerder gemaakt dan 21 Grams wat dan volgens jou deel 1 is. Maar deel 1 vind je niks, Amores Perreos dus, en 21 Grams, deel 2 volgens jou theorie, vind je ook al slecht. Dus je vindt deel 1 en 2 slecht, maar vindt deel 2 toch beter dan 1 maar gek genoeg 21 grams weer beduidend minder dan Amores Perros en tegelijkertijd deel 2 en 3 toch weer goedquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:16 schreef Viking84 het volgende:
nou, meestal worden sequels slechter, maar in dit geval dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms? Altijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:35 schreef Ringo het volgende:
Soms kan je maar beter niks van een film meekrijgen voordat je 'm hebt gezien.
Dat is in principe waar, maar veel films zou ik nooit hebben gezien als ik er niet eerst wat over had gelezen.quote:
vind ik ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:35 schreef Ringo het volgende:
Goeie sfeerschets, dat wel, mooie plaatjes, maar dramatisch vond ik hem nogal zwak en de verschillende verhaallijnen... nou ja, bij de eindjes aan mekaar geknoopt. Het lukte me niet om door de film gegrepen te worden, daarvoor vond ik de film teveel melodrama, effectbejag.
Dat Amerikaanse stel werkte trouwens van het begin al op mijn zenuwen.
Ik ging totaal onverwachts naar deze film, dus in het begin moest ik erg inkomen. Ik kende de hele film niet, en ging er heen met de instelling van "gewoon een filmpje pakken", en we waren te laat voor de andere filmsquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, wat ontzettend mooi!
Ik vond de personages bijna om aan te raken, zo echt. En het verdriet, de wanhoop, de spijt en het verlangen van de hoofdpersonen waren al even tastbaar.
Van begin tot eind (helaas onderbroken door een pauze) compleet gebiologeerd zitten kijken. De vier hoofdlijnen, de zijlijntjes, de onderhuids kabbelende mini-lijntjes, de stiekeme lijntjes die je pas later begrijpt... meesterlijk.
Eén vraag: wat zou er op dat briefje van het Japanse meisje hebben gestaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |