Logisch, Den Haag is dan ook een kutstad.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:36 schreef Mea_Culpa het volgende:
Wouter Bos durfde alleen met bewaking en TV-camera's het Laakkwartier in te komen.
True, vol met kut-Marokkanen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Logisch, Den Haag is dan ook een kutstad.
Net weer in de bioscoop. Bellende kut-marokkanen. Doen niet eens moeite zachtjes te praten door hun mobiele telefoon. Ik heb het zo gehad met dat volk.quote:
Ga dan naar een fatsoenlijk filmhuisquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:00 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb vaker last van kutpuberende Nederlanders in de bioscoop (voor pubermeiden overigens..irritant) dan van Marokkanen hier in Den Haag...
Goedeavond overigens
Filmhuisfilms.. puleaseeee!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ga dan naar een fatsoenlijk filmhuis![]()
Je moet je eigen verantwoordelijk nemen.
Mijn gevoel voor humor en vermaak leent zich uitstekend voor filmhuizen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Filmhuisfilms.. puleaseeee!Ik ga naar de film om me te vermaken, niet om me een depressie aan te laten praten...
Is ook een optie, maar niet voor de grote movies. Overigens mag je daar weer geen bier drinken, raar is dat.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ga dan naar een fatsoenlijk filmhuis![]()
Je moet je eigen verantwoordelijk nemen.
De meeste films in de filmhuizen vind ik op zich best te doen, maar dan moet ik er wel een bui voor hebben.. en gewoonlijk als ik naar de film ga, wil ik gewoon domweg vermaakt worden met mooie plaatjes en dialogen waar je niet bij hoeft na te denkenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:07 schreef Flumina het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor humor en vermaak leent zich uitstekend voor filmhuizen.
Ook goedenavond...
wat een levenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De meeste films in de filmhuizen vind ik op zich best te doen, maar dan moet ik er wel een bui voor hebben.. en gewoonlijk als ik naar de film ga, wil ik gewoon domweg vermaakt worden met mooie plaatjes en dialogen waar je niet bij hoeft na te denken
En dan weer naar de zaak en merken dat je collega's niets hebben gedaan en dat je begint waar je eindigde, zodat je weer aan vakantie toe bent.quote:
en dan? Ga je dan naar de film?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mijn leven is momenteel best ok eigenlijk.... Nog 16 dagen vakantie
Wat voor filmhuizen bezoek jij dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is ook een optie, maar niet voor de grote movies. Overigens mag je daar weer geen bier drinken, raar is dat.![]()
Lantaren/venster in knor.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:15 schreef Flumina het volgende:
[..]
Wat voor filmhuizen bezoek jij dan?![]()
Islamitische?![]()
Ik negeer jou gewoon.. hier wil ik echt HELEMAAL niet aan denken...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan weer naar de zaak en merken dat je collega's niets hebben gedaan en dat je begint waar je eindigde, zodat je weer aan vakantie toe bent.![]()
![]()
Nu nog niet, maar wel 5 dagen voor het zover is.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik negeer jou gewoon.. hier wil ik echt HELEMAAL niet aan denken...![]()
Zou me niks verbazen als die linkse kneuzen die daar werken een deal met moslims hebben gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:58 schreef Drugshond het volgende:
15 Do you believe the ideals of Benito Mussolini No <-> Yes
Wat Hitler dacht kon je lezen in Mein Kampf.... Maar wat Benito ?!?!?
Ik ben er helaas ook bang voor... Ik moet gewoon de Staatsloterij zien te winnen...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar wel 5 dagen voor het zover is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |